FRIDAY FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAAAAYquote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
FORGET ABOUT MONDAY TO FRIDAY BECAUSE I'VE BEEN WORKING LIKE A SLAVE
vies uur?quote:
welke minuut en waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vies uur?wat heb jij gedaan dan deze minuut? ;s
hour=uurquote:
hoiiiiiquote:
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,quote:
ga slapen danquote:
lijkt me pijnlijk, kiesen in je kutquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,
maar kan al wel weer eten dus dat scheelt
VA Ictquote:
eten is altijd goedquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,
maar kan al wel weer eten dus dat scheelt
kiezen in je kut zijn nog pijnlijkerquote:
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEIquote:
Ja ze zijn als zulke slagers bezig geweest dat men hele gehemelte omgetoverd is tot 1 blaasjequote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eten is altijd goedals het maar de goede kant op gaat
haha dat lijkt me zo kut jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze zijn als zulke slagers bezig geweest dat men hele gehemelte omgetoverd is tot 1 blaasjedus het voelt echt verrot aan
tot morgen jerquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEI
Adiosquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEI
Klopt. Maar gelukkig hoeven die andere 3 niet. En als ze wel moeten dan ga ik er gewoon niet mee akkoordquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat lijkt me zo kut ja
Trusten jer
OOK HOI FOK-IT HOI EZELquote:
Dat scheelt alweer jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar gelukkig hoeven die andere 3 niet. En als ze wel moeten dan ga ik er gewoon niet mee akkoord
Jij ookquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat lijkt me zo kut ja
Trusten jer
jawelquote:
Ja dat is het risico wat je neemtquote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer jamaar ga je daar dan geen last van krijgen op een gegeven moment?
Si si, met jou?quote:
pleasequote:
Jij mist een hele reactiequote:
Mijn wekker staat op 5:00quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het risico wat je neemtals je er last van krijgt wordt het nog een zwaardere bevalling, deze hoefde ik ook niet verplicht eruit te halen. maar het was wel beter zei hij dus
[..]
Si si, met jou?
Dan kan je nog 6 uur slapen man. Dat is boven mijn gemiddeldequote:
ik verdorie.quote:
Mij welquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je nog 6 uur slapen man. Dat is boven mijn gemiddelde
Hoi Ezelquote:
HA HA HA HA HA HA HA IK LACH EEN BEETJE HARDOP XDquote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij wel
En je vriendin hi ha ho
Das waar ook, jij telt voor 2329628775422555quote:
Wat moet je zo vroeg doen? werken?quote:
ik behoor tot 1 van je 5 vrienden, omfgquote:
Ja, ben weer helemaal gezond. Kan zo een marathon rennen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Ezel
+ L
alles goed nachtbrakertje?
quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik behoor tot 1 van je 5 vrienden, omfg
Jupquote:
dat doen ze hier op zondag al dacht ikquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JupAanbiedingen neerzetten enzo
okquote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
You better fit in or fuck up motherfucker
Goedzoquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ben weer helemaal gezond. Kan zo een marathon rennen.En met jou, medenachtbraker?
Jezus, belachelijk zo vroegquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#thuglifequote:
is hier zaterdagavondquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, mooi zo.quote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoedzoJa ook hoor,
marathon rennen gaat hem niet worden, maar tot de koelkast moet lukken
De oude gaan iig al helemaal weg, is te duur joh op zondag, gewoon eerder beginnen op maandagquote:
Eminemquote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
But hey, daddy always tell you: Straighten up little soldier
omg jerquote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA HA HA IK LACH EEN BEETJE HARDOP XD
[..]
Das waar ook, jij telt voor 2329628775422555
Dat betekent, dat ik meer fans heb dan Beyonce of Rihanna en zelfs Justin Bieberrrr
waarrrom is dat te duur op zondag?quote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De oude gaan iig al helemaal weg, is te duur joh op zondag, gewoon eerder beginnen op maandag
Van je vriendin ookquote:
Ik heb geen vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinWordt je niet hard van je denkbeeldige vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je niet hard van je denkbeeldige vriendin?
wordquote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is Jong!. Keep it PG rated.quote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha opgeblazen condooms knallen hard hoor ik net
Love himquote:
bordquote:
Wordquote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje laat vind je niet?quote:
wordquote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trustenquote:
slaap lekkerquote:
Naja, we zijn in ieder geval vriendjesquote:
Ciaoquote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weer weg, doei liefjes![]()
Tot ooit
wauw. stoer.quote:
granaatappelquote:
Half 12? valt wel mee toch?quote:Op zondag 7 april 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
O god, er is echt iets mis met m'n dagritme als er nu al mensen gaan slapen.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Heb al jaren niet voor 12 uur in bed gelegen...
??????quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom post je van die neppe plaatjes G
Smoesjes verzinnen om niet te slapen. Ik mag jou wel.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niette lang slapen is toch niet goed dus zie het als een voordeel
Ik was vroeger `echt'' ergquote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Smoesjes verzinnen om niet te slapen. Ik mag jou wel.
En nu niet dat?quote:Op zondag 7 april 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was vroeger `echt'' ergFilms kijken, tv kijken, boeken naast mijn bed, Is wel wat minder geworden gelukkig
Slaap lekker.quote:
Werkze morgenquote:
quote:
Nu heb ik er een laptop voorquote:
Een laptop maakt het eigenlijk alleen maar erger.quote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik er een laptop voorMaar uhm ja eigenlijk nu ook wel
Klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laptop maakt het eigenlijk alleen maar erger.
Ze mogen van mij wel eerst beginnen met zeven dagen per week alles open enzo. Dat doet Utrecht trouwens wel goed.quote:Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.Maar wij worden later toch een 24-uur`s economie waar niemand meer slaapt. dat denk ik echt
![]()
Heb er laatst een docu over gezien, wel interessant
Azie helemaal, dat is echt geweldig daar. Daar kan je snachts gewoon in de supermarkt werken als bijbaantje. Als je honger hebt om 2 uur gewoon de stad in, restaurants zijn zelfs nog open.quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze mogen van mij wel eerst beginnen met zeven dagen per week alles open enzo. Dat doet Utrecht trouwens wel goed.
Azië is zo te horen wel iets voor ons.quote:Op zondag 7 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Azie helemaal, dat is echt geweldig daar. Daar kan je snachts gewoon in de supermarkt werken als bijbaantje. Als je honger hebt om 2 uur gewoon de stad in, restaurants zijn zelfs nog open.
Klopt. Engeland heeft het ook wel beetje hoor. Maar Nederland moet toch nog wel paar dingetjes veranderenquote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Azië is zo te horen wel iets voor ons.Ik vind Europa toch wel beetje een oude opa vergeleken met andere landen.
Was geloof ook iets met dat de burgemeester van Amsterdam een 24/7-cultuur wilde. Wel goed als Amsterdam daar een beetje vaart in zet. Mooie stad.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Engeland heeft het ook wel beetje hoor. Maar Nederland moet toch nog wel paar dingetjes veranderenIn Amsterdam waren ze bezig met een of ander pand, waar je snachts allerlei dingen kon doen enzo. Dus er is een beginnetje voor de nachtbrakers in Nederland
En toffe sfeer.quote:Op zondag 7 april 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was geloof ook iets met dat de burgemeester van Amsterdam een 24/7-cultuur wilde. Wel goed als Amsterdam daar een beetje vaart in zet. Mooie stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
Ik ben er elke woensdag.
Waar werk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waarom niet in Uutje?quote:Op zondag 7 april 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
In een winkel. Niks aan, maar leuke collega's.
kuifjequote:
Kaal, als een eckte kale.quote:
Was nog van voordat ik was verhuisd. Ik ben een beetje blijven hangen.quote:
Welke winkel dan?quote:Op zondag 7 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kaal, als een eckte kale.
[..]
Was nog van voordat ik was verhuisd. Ik ben een beetje blijven hangen.
wijquote:
Dat wordt 'em niet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke winkel dan?Kom ik je opzoeken woensdag
Jij moet je haar niet knippen. Beetje langer staat je welquote:
Men ma en men broertje wilde naar het concertgebouwquote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
wij![]()
jij
[..]
Dat wordt 'em niet.Wat ga je daar eigenlijk doen?
Mijn haar is erg dik en dat valt niet te onderhouden (+ ik ben lui)quote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet je haar niet knippen. Beetje langer staat je wel
Uitdunnen. klein laagje ervan danquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn haar is erg dik en dat valt niet te onderhouden (+ ik ben lui)
Ah zo, maak tegelijk een pitstop bij de kermis op de Dam. Even je moeder in een enge attractie gooien.quote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Men ma en men broertje wilde naar het concertgebouwen daarna sjoppen
Kan je niet wat je vorige keer had doen?quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn haar is erg dik en dat valt niet te onderhouden (+ ik ben lui)
quote:Op zondag 7 april 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah zo, maak tegelijk een pitstop bij de kermis op de Dam. Even je moeder in een enge attractie gooien.
[..]
Kan je niet wat je vorige keer had doen?
Welke? Er staan nu niet heel veel enge.quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die attractie daar op de Dam is echt sick inderdaad
Ja die hele hoge, met 2 van die karretjes aan beide zijden.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die hele hoge, met 2 van die karretjes aan beide zijden.
Die jaquote:
Daar ben ik vorige week na m'n werk ingestapt. Daar ga je dan 's avonds met hoogtevrees.quote:
Dat vind ik trouwens wel meevallen. Het is daar ook nooit zo druk. Westerpark is wat populairder onder de Amsterdammers.quote:Op maandag 8 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Komt wel uitschot op die kermis af trouwens. Liep er vorige keer ook langs.
Dan zal het vast aan het moment hebben gelegenquote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week na m'n werk ingestapt. Daar ga je dan 's avonds met hoogtevrees.![]()
[..]
Dat vind ik trouwens wel meevallen. Het is daar ook nooit zo druk. Westerpark is wat populairder onder de Amsterdammers.
Nee hoor, alleen een trauma opgelopen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het vast aan het moment hebben gelegen![]()
Haha, en? niet gekotst?
quote:
Uhm, dat weet ik niet zo. Dat lijken mij echt van dodelijk dingen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]die rope-swings van die bergen af is vast iets voor jou
Haha, ik kan geen eens diepte zien, wat doe je me aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen, juist met hoogtevrees.quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, ik kan geen eens diepte zien, wat doe je me aan![]()
Nee de horror zeg
quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wat nou als je eventjes wat vrolijker kijkt en een kapperszaak binnenstapt met: "Heeft iemand een leuk idee voor m'n haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
quote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon doen, juist met hoogtevrees.
[..]
Wat nou als je eventjes wat vrolijker kijkt en een kapperszaak binnenstapt met: "Heeft iemand een leuk idee voor m'n haar?"
quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Je ziet er moe uit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of stoned
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Na een kappersbezoek zit mijn haar altijd 10x kutter dan voorheenquote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon doen, juist met hoogtevrees.
[..]
Wat nou als je eventjes wat vrolijker kijkt en een kapperszaak binnenstapt met: "Heeft iemand een leuk idee voor m'n haar?"
Op een dag moet je. Of je moet iemand anders vinden die zin heeft om je haar te knippen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Na een kappersbezoek zit mijn haar altijd 10x kutter dan voorheen
Waar is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat is echt ziek.
Ik ga van de week waarschijnlijk over de onderstaande rope bridge lopen. Dat vind ik wel eng genoeg.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maarja, als ik naar de kapsels van die kapsters kijk vertrouw ik het niet hoorquote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op een dag moet je. Of je moet iemand anders vinden die zin heeft om je haar te knippen.
Zal ik een suikerspin voor je kopen schat?quote:
Aan de noordkust van Ierland.quote:
Een pittig rood kapseltje staat je vast super.quote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maarja, als ik naar de kapsels van die kapsters kijk vertrouw ik het niet hoor![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aan de noordkust van Ierland.
[..]
Een pittig rood kapseltje staat je vast super.
Ga je daar heen deze week?quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aan de noordkust van Ierland.
[..]
Een pittig rood kapseltje staat je vast super.
Rommelmarktquote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grapje. Maar hoezo heb je schoenen voor 3 euro gekocht? Hoe the fuck?
Waar is kermis?quote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik een suikerspin voor je kopen schat?
Damskoquote:
Netjes, met dezelfde vriendin als Interrail?quote:
Ik weet niet waarom, maar ik had eBay in mijn achterhoofd.quote:
Nope, een andere.quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes, met dezelfde vriendin als Interrail?
Lucky bastardquote:Op maandag 8 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had eBay in mijn achterhoofd.
[..]
Nope, een andere.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had eBay in mijn achterhoofd.
[..]
Nope, een andere.
Oh had ik gezien ja.quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damsko
[..]
Netjes, met dezelfde vriendin als Interrail?
Nou leuk toch paar daagjes wegquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Het had gekund. Maar heb je al een idee van hoe je het gaat knippen?
quote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Het had gekund. Maar heb je al een idee van hoe je het gaat knippen?
Dan praat ik nooit meer tegen.quote:
O zo. Ik begreep het eventjes anders.quote:
Dan durf ik je niet meer aan te spreken, gangsta swa.quote:
Hoe begreep je het dan?quote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Ik begreep het eventjes anders.
[..]
Dan durf ik je niet meer aan te spreken, gangsta swa.
Omdat ze nogal 'mad gay' kijken. En de kleding van de eerste en tweede gozer helpt ook niet echt.quote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit is wel vet maar waarom zien foto's van kapsels er altijd zo mad gay uit
[ afbeelding ]
Iets met geluk hebben dat mensen zin hebben om mee te gaan of zo.quote:
Dat is wel heel negatief opgevatquote:Op maandag 8 april 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ze nogal 'mad gay' kijken. En de kleding van de eerste en tweede gozer helpt ook niet echt.
[..]
Iets met geluk hebben dat mensen zin hebben om mee te gaan of zo.
je bent toch een toffe chick.quote:
Omdat ik een bitch ben.quote:Op maandag 8 april 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent toch een toffe chick.Waarom zouden ze niet met je meewillen
quote:Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik een bitch ben.
Eens met spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Heya Krabs Leuke verjaardag gehad?quote:
Ja hoorquote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heya Sander. Leuke verjaardag gehad?
waarom typte ik vakantie
Heyquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Denk de kleding er ff bij weg_____
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn een hoop centjes danquote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja hoorbier en centjes gehad voor een auto
[..]
Hey
Vreselijkquote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die waarschuwing hielp niet... Moest bij die eerste keihard lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whut..?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
M'n pa lijkt wel op Meneer Krabs hoor
Naja zomaar even paar duizend euro voor je verjaardag krijgen is niet niks..quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
M'n pa lijkt wel op Meneer Krabs hoor
Thnxquote:Op maandag 8 april 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens.![]()
Hoe oud ben je geworden?
100 is ook speciaalquote:Op maandag 8 april 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah 'gloeiende parels', de laatste 'speciale' leeftijd.
'quote:Op maandag 8 april 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja? Welke rechten en plichten horen daar dan bij?
Mijn internet doet het nog steeds niet goedquote:Op maandag 8 april 2013 00:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
"Hoooooo gloeiende parels, vuur op het achterdek!"
Zit je op wifi of bedraad interwebz?quote:Op maandag 8 april 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn internet doet het nog steeds niet goed
Thee is voor homo`squote:Op maandag 8 april 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
omg volk hier wanneer ik lig te slapenmaar goed dat ik net een kopje thee wilde drinken
wifiquote:Op maandag 8 april 2013 00:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zit je op wifi of bedraad interwebz?
je snapt de grap nietquote:
Check wanneer je zin hebt eens met de app 'Wifi Analyzer' of er andere netwerken overlappen met jouw wifi-netwerk...quote:
Etsu, arm reusje, ben je al weer wat beter?quote:Op maandag 8 april 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
omg volk hier wanneer ik lig te slapenmaar goed dat ik net een kopje thee wilde drinken
Thee is lekkerder hoorquote:
Het is net een achtbaan. Zaterdag had ik 39 gradenquote:Op maandag 8 april 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, arm reusje, ben je al weer wat beter?
Je moetj e telefoon eerst aansluiten op je pc voordat je in de Play Store kan ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEE
maar ik drink minstens 3 keer per dag thee
Ah, wat lief.quote:Op maandag 8 april 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
Het is net een achtbaan. Vrijdag had ik 39 graden De nacht op vrijdag op zaterdag had ik het gevoel dat ik dood ging dus ik ging m'n moeder appen om 3 uur 's nachts en om kwart voor 5 's nachts zat ze in de auto vanuit Rotterdam naar Groningen en om half 8 's morgens stond ze voor de deur En toen heeft ze mn huis schoongemaakt, opgeruimd, boodschappen gedaan en verse kippensoep gemaakt En sindsdien heb ik tussen 37,6 en 38,2 graden Net eventjes geslapen tot ik naar de wc moest en toen had ik zin in thee
Misschien inloggen met je Google account daar?quote:Op maandag 8 april 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moetj e telefoon eerst aansluiten op je pc voordat je in de Play Store kan ofzo?
Whut?quote:
Heb ik al gedaan,maar dan zegt hij geen apparaten.quote:Op maandag 8 april 2013 00:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Misschien inloggen met je Google account daar?
waarom haal je smilies uit mn post wegquote:Op maandag 8 april 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat lief.Ik ben inmiddels weer helemaal beter. Heb wel m'n afspraken voor vandaag moeten verzetten, daar baal ik een beetje van.
Wel lief jaquote:Op maandag 8 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn moeder is gewoon baas, kom niet haten
kopje thee erbij?quote:Op maandag 8 april 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Internet doet een beetje sloom, dus ik zit hier een beetje te kloten.
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 8 april 2013 00:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Check wanneer je zin hebt eens met de app 'Wifi Analyzer' of er andere netwerken overlappen met jouw wifi-netwerk...
https://play.google.com/s(...).wifi.analyzer&hl=nl
Het ijsje of het drankje?quote:
Lukt het niet?quote:
O ja?quote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell kennende het ijsje. Dat mens is een beetje wereldvreemd.
Als ik die app op mijn ipad download, geldt dat toch voor hetzelfde als mijn laptop?quote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lukt het niet?
Altijd het liefst bedraad internet, en anders kijken welk kanaal het minst bezet is en daarop je router instellen.. (Had met die app gekund..)
Ja maareh, het is een android app, hoop dat er ook zoiets voor iPad isquote:Op maandag 8 april 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik die app op mijn ipad download, geldt dat toch voor hetzelfde als mijn laptop?
Ik houd jouw FB 24/7 in gatenquote:Op maandag 8 april 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, m'n neefje is een scheetje. Heb je m'n pf gezien?
Bummer.quote:Op maandag 8 april 2013 01:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maareh, het is een android app, hoop dat er ook zoiets voor iPad is
quote:Op maandag 8 april 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik die van jou. Zo weet ik bijvoorbeeld dat jij online bent.
Ik heb nu een LAN-Scan gemaakt en zie allerlei verbindingen.quote:Op maandag 8 april 2013 01:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.oscium.com/products/wipry-spectrum-spectrum-analyzer
99.97$
Anders dit op je laptop proberenquote:Op maandag 8 april 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nu een LAN-Scan gemaakt en zie allerlei verbindingen.
Het is ook een verslavend spelletje. Ik ben nou eenmaal een meeloper en doe wat anderen ook doen.quote:Op maandag 8 april 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt, het lijkt alsof iedereen verslaafd is aan dat spel.
Oke latersquote:Op maandag 8 april 2013 01:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Anders dit op je laptop proberen![]()
http://www.metageek.net/products/inssider/
Ik ga nu echt slapen, spreek je morgen![]()
O, dan ben ik zeker hipster.quote:Op maandag 8 april 2013 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is ook een verslavend spelletje. Ik ben nou eenmaal een meeloper en doe wat anderen ook doen.
Nee, daar vind ik niks aan. #durftezeggenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je aan mij als ik lig te slapen?Dikke liefde tussen ons.
Waarom niet? #Durfttevragenquote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik niks aan. #durftezeggen
[..]
Tijdje gehad, maar vond het niet zo heel leuk. Ik had overigens niet zo'n personlijke zoals de meesten hebben. #durfteantwoordenquote:
Jordy is naar modeshows aan het kijken voor inspiratie voor nieuwe kapsels.quote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
inb4 jordy: ets die dat zegt terwijl hij er geen reet van snapt
Ja je moet er ook wel beetje type voor zijn denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tijdje gehad, maar vond het niet zo heel leuk. Ik had overigens niet zo'n personlijke zoals de meesten hebben. #durfteantwoorden
quote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy is naar modeshows aan het kijken voor inspiratie voor nieuwe kapsels.
Etsu's FB is een heuse modeshow. Met z'n laatste fashion.quote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij doet er wel aan dus?quote:Op maandag 8 april 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet er ook wel beetje type voor zijn denk ik
Is dat een compliment of ..?quote:Op maandag 8 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu's FB is een heuse modeshow. Met z'n laatste fashion.
Mij leek het eerst ook niet veel aan nee, maar ik besloot er toch maar 1 te maken en ik ben er wel lichtelijk verslaafd aan jaquote:Op maandag 8 april 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu's FB is een heuse modeshow. Met z'n laatste fashion.
[..]
Ja klopt. Jij doet er wel aan dus?
Hou je bekquote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maakte 1,5 jaar geleden ook aan en toen ging Jor mij helemaal uitleggen hoe het werkte en toen snapte ik het een beetje en was ik helemaal trots op mezelf dat ik 1 zo'n plaatje had en toen deed ik er niets meer mee en uiteindelijk heb ik 't maar verwijderd.quote:Op maandag 8 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij leek het eerst ook niet veel aan nee, maar ik besloot er toch maar 1 te maken en ik ben er wel lichtelijk verslaafd aan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |