FRIDAY FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAAAAYquote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
FORGET ABOUT MONDAY TO FRIDAY BECAUSE I'VE BEEN WORKING LIKE A SLAVE
vies uur?quote:
welke minuut en waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vies uur?wat heb jij gedaan dan deze minuut? ;s
hour=uurquote:
hoiiiiiquote:
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,quote:
ga slapen danquote:
lijkt me pijnlijk, kiesen in je kutquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,
maar kan al wel weer eten dus dat scheelt
VA Ictquote:
eten is altijd goedquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, ondanks mijn kutkies, nog steeds grmbl,
maar kan al wel weer eten dus dat scheelt
kiezen in je kut zijn nog pijnlijkerquote:
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEIquote:
Ja ze zijn als zulke slagers bezig geweest dat men hele gehemelte omgetoverd is tot 1 blaasjequote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eten is altijd goedals het maar de goede kant op gaat
haha dat lijkt me zo kut jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze zijn als zulke slagers bezig geweest dat men hele gehemelte omgetoverd is tot 1 blaasjedus het voelt echt verrot aan
tot morgen jerquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEI
Adiosquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ha nee lukt niet, maar ok, omdat jij het zegt, ik ga nu fok aflsluiten, misschien tot morgen misschien niet, OK DOEI
Klopt. Maar gelukkig hoeven die andere 3 niet. En als ze wel moeten dan ga ik er gewoon niet mee akkoordquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat lijkt me zo kut ja
Trusten jer
OOK HOI FOK-IT HOI EZELquote:
Dat scheelt alweer jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar gelukkig hoeven die andere 3 niet. En als ze wel moeten dan ga ik er gewoon niet mee akkoord
Jij ookquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat lijkt me zo kut ja
Trusten jer
jawelquote:
Ja dat is het risico wat je neemtquote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer jamaar ga je daar dan geen last van krijgen op een gegeven moment?
Si si, met jou?quote:
pleasequote:
Jij mist een hele reactiequote:
Mijn wekker staat op 5:00quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het risico wat je neemtals je er last van krijgt wordt het nog een zwaardere bevalling, deze hoefde ik ook niet verplicht eruit te halen. maar het was wel beter zei hij dus
[..]
Si si, met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |