SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het logisch dat je deze mooie UI neemt.
Het verbaast me zelfs dat er niet meer mensen zijn met dezelfde UI.
Het zit diep he?quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
Wat toevallig zeg, dat we weer wonnen vandaag.
DonRaja.
Denk het ook.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ajax staat eerste.
Tenzij de KNVB punten aftrekt wordt Ajax gewoon kampioen.
Volgende week gaat heel moeilijk en heel zwaar wordenquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ajax staat eerste.
Tenzij de KNVB punten aftrekt wordt Ajax gewoon kampioen.
Alsof we dan tegengehouden kunnen wordenquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
alsof Feijenoord de coolsingel op mag dat laten ze nooit toe
Doen ze niet op een afgelegen veldje.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je zou willen dat PSV de schaal zou krijgen op jullie P2
quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende week gaat heel moeilijk en heel zwaar worden
quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende week gaat heel moeilijk en heel zwaar worden
FC Twente ook en de overige thuiswedstrijden wint PSV welquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Thuis tegen Ajax winnen dan doe je goede zaken ja want AZ zal PSV 3 gratis punten geven..
Doen ze nergensquote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen ze niet op een afgelegen veldje.
quote:
Misplaatste arrogantie dit, hou toch eens op man. Laten we eerst die wedstrijd zonder kleerscheuren doorkomen voordat we denken aan de schaal.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Onze immer positieve realistische Ajax supporter
De schaal is een zekerheidje.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Misplaatste arrogantie dit, hou toch eens op man. Laten we eerst die wedstrijd zonder kleerscheuren doorkomen voordat we denken aan de schaal.
Dit bedoel ik dusquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Misplaatste arrogantie dit, hou toch eens op man. Laten we eerst die wedstrijd zonder kleerscheuren doorkomen voordat we denken aan de schaal.
Het is nou eenmaal zo. Kan er ook niks aan doen.quote:
Uhm, okequote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral dieelke keer als het dit roept maakt het nog realistischer.
Je vergeet:quote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo. Kan er ook niks aan doen.
Logisch toch, ik zou ook heel graag een Bony willen bij PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef OverRated het volgende:
Waterreus is jaloers op Vitesse omdat ze zelf geen Bony hebben
Ja, maar hij wilde er niet over praten of zo.quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Logisch toch, ik zou ook heel graag een Bony willen bij PSV.
Ik ben bang dat hij bij Ajax de (Suljemani, Sonck, Charisteas, Machlas) II wordtquote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Logisch toch, ik zou ook heel graag een Bony willen bij PSV.
Wat maakt dat uit? Alles komt toch uit de eigen jeugd?quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel is er nou precies om uit te geven aan transfers?
Wat lul jij nou dom?quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat kun je niet meer doen uit de mond van de meneer die oa Matavz, Mertens, Strootman, Wijnaldum, Hiljemark en Tyton haalde.
Hoe kan je Hiljemark al beoordelen?quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat kun je niet meer doen uit de mond van de meneer die oa Matavz, Mertens, Strootman, Wijnaldum, Hiljemark en Tyton haalde.
Meer de vraag hoeveel ze willen uitgeven.quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel is er nou precies om uit te geven aan transfers?
Eriksen is een eeuwig talent. Hiljegod , dat is pas een talent inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dom?Hiljemark is beter dan Eriksen.
de duurste was toch maar 6.5 miljoen. Dit ging over 10 miljoen aankopen etc.quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij vergeet even dat wss 60% van de kijkers Ajacied is.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Bijna lachwekkend hoe hard Sjek zijn best doet om het niet over Ajax te hebben.
Het is ook nooit goed héquote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Te triest voor woorden inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
En als ie er wel over begint is het weer Studio Ajax. Sjek kan het ook nooit goed doen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Hij is van Twente, Ferrader!quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja ga even PSV uitleggen hoe ze ons moeten verslaan, verrader!
Dat is bij mij al in een vergevorderd stadium. Die irritatie.quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek zijn 'gespeelde' haat aan Ajax begint irritant te worden. Doe gewoon normaal.
Sjek is voor AFCquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek zijn 'gespeelde' haat aan Ajax begint irritant te worden. Doe gewoon normaal.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo dat was Ajax voor deze week, Sjek wil snel door.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef blackAFCA het volgende:
Wekelijkse 1 minuutje Ajax ook weer gehad.
piep piepquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
Zo, anderhalve minuut over Ajax de nummer 1 van de competitie gehad.
Zeker zijn wereldgoal vergeten in de Arena?quote:
Hij heeft wel op zijn schoot gezeten hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef alors het volgende:
Niemand kijkt uit naar Sneijder, behalve Sjek
best wel een held ben jijquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker zijn wereldgoal vergeten in de Arena?
en daarna?quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat niemand een ruk geeft.quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom hebben ze het in godsnaam over Sneijder?
Overcompenseren ditquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
Zo, anderhalve minuut over Ajax de nummer 1 van de competitie gehad.
Hoe liep die wedstrijd af?quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor een PSV'er is 'ie het wel een redelijke user ja.
Wij wonnen, maar ik reageerde op GGMM die beweerde dat Lens nooit scoort, wel lezen wie ik quotequote:
Ik wil best toegeven dat Ajax relatief veel aan bod kwam, hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ze veruit de meeste aanhangers hebben. De laatste tijd is het echter volkomen averechts. Uit angst voor het studio Ajax verwijt wordt krampachtig geprobeerd zo min mogelijk aandacht aan Ajax te spenderen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En als ie er wel over begint is het weer Studio Ajax. Sjek kan het ook nooit goed doen.
Dat hij die lelijke tattoo op zijn zij heeft en Jolanthe hem binnenkort verlaat?quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
We weten nou wel dat het doodzonde is met die Sneijder.
Onjuist.quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu is je moeder aan de beurt.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij die lelijke tattoo op zijn zij heeft en Jolanthe hem binnenkort verlaat?
quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en jij bent een Feyenoorder met je domme opportunistische gelulquote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Shreyas is een PSV'er.
Je club gaat eraan zondag Shreyas.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en jij bent een Feyenoorder met je domme opportunistische gelul
Je bent in de war met A422.quote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eens, net als van Halst, Brands, Waterreus en Jack.quote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Jan Mulder is weer bijzonder irritant vandaag.
Nee 100% serieus.quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax wellicht met Van der Sar als reservedoelman naar PSV
Dit is toch een grapje?
Hebben die geen jeugd keeper?quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is toch een grapje?
Okéquote:Op zondag 7 april 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb na lange tijd weer een nieuwe ondertitel.
Geen tattoo?quote:Op zondag 7 april 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer zei dat ze iemand uit de jeugd zouden halen. Maar zou prachtig zijn toch, de directeur marketing op de bank of zelfs onder de latquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is toch een grapje?
Hopelijk heb je die na volgende week nog steedsquote:Op zondag 7 april 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Jawel hoor, de Telegraaf komt hier ineens mee aanzetten. Frank zegt dat Chiel Kramer, Maurits Schmitz en Peter Leeuwenburgh opties zijn. De 3e keeper van der Hart is geblesseerd.quote:
Hij heeft wel zijn visitekaartje af gegeven. De kritiek prachtig gepareerd.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Obiekulu het volgende:
Wat is die Brands een lege charismaloze kneus, zeg.
Ga er dan niet zitten.
Pffff..
quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn visitekaartje af gegeven. De kritiek prachtig gepareerd.
Aparte werktijden heb je.quote:
dat mag alleen Europeesquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax speelt al twee jaar met die badge in de eredivsie
quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
het is eindelijk voorbij tijd voor tante Es
nee plzzzz geef kadoquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan verkoop ik hem voor het driedubbele door aan jou.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand of de dood van Raymann aanstaande is?
quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Stiggie het volgende:
Christus zie ik gelijk daarna dat mens met syndroom van down van de pvda
Jep, volgende week is zijn laatste showquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
En Catherine Keyl niet te vergetenquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef IbanMayo het volgende:
WTF Klijnsma bij Raymann kreeg ik nog net mee![]()
![]()
![]()
Wordt besproken op onze volgende Klan-bijeenkomst in mei.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Beste Waterreus opmerking ooit.quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Oliver23 het volgende:
van Halst: 'Jij weet niet hoe dat voelt he Jack, met een Europa Cup Badge te spelen op je shirt?'
Waterreus tegen van Halst: 'Nee, jij wel'![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Oliver23 het volgende:
van Halst: 'Jij weet niet hoe dat voelt he Jack, met een Europa Cup Badge te spelen op je shirt?'
Eerste keer in mijn leven dat ik hem iets grappigs heb horen zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Oliver23 het volgende:
Flink veel waarheid.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Vreselijk saai programma met humorloze figuren. Hugo Borst had groot gelijk dat hij ermee kapte. De ernst waarmee het spelletje voetbal wordt benaderd is lachwekkend. Gelukkig is er nog Voetbal International
Hij wil wel Maher halen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef inZanity het volgende:
Waarom geeft Brands niet gewoon toe dat ie kenkerhard gefaald heeft?
Omdat Brands dan ander werk kan gaan zoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef inZanity het volgende:
Waarom geeft Brands niet gewoon toe dat ie kenkerhard gefaald heeft?
quote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, ze moeten het nog veel serieuzer maken met statistieken en nog meer videobeelden en Jan van Halstquote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Vreselijk saai programma met humorloze figuren. Hugo Borst had groot gelijk dat hij ermee kapte. De ernst waarmee het spelletje voetbal wordt benaderd is lachwekkend. Gelukkig is er nog Voetbal International
Ben je gek ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onzin, ze moeten het nog veel serieuzer maken met statistieken en nog meer videobeelden en Jan van Halst
Dit was echt tenenkrommend inderdaadquote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je gek ofzoJuist minder Van Halst, wat een volslagen debiel is dat, met zijn analyses op huisvrouwenniveau. En gisteren weer: "Ik ga het niet zeggen, nee ik ga het toch zeggen: Wesley Sneijder is over de top." Spannend hoor Jan! Daar liggen mensen wakker van.
Als je dan toch pleit voor een serieuzer programma zou ik Jan van Halst meteen verwijderen, met z'n Jip en Janneke taal. Hop, pats, takkie!
Persoonlijk vind ik Ronald Waterreus, Sjek en Arno Vermeulen (al zit die er niet meer zo vaak) ook tenenkrommend.. Vooral die Waterreus..quote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je gek ofzoJuist minder Van Halst, wat een volslagen debiel is dat, met zijn analyses op huisvrouwenniveau. En gisteren weer: "Ik ga het niet zeggen, nee ik ga het toch zeggen: Wesley Sneijder is over de top." Spannend hoor Jan! Daar liggen mensen wakker van.
Als je dan toch pleit voor een serieuzer programma zou ik Jan van Halst meteen verwijderen, met z'n Jip en Janneke taal. Hop, pats, takkie!
Als was Waterreus bij uitzondering gisteren wel een beetje een baasquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Ronald Waterreus, Sjek en Arno Vermeulen (al zit die er niet meer zo vaak) ook tenenkrommend.. Vooral die Waterreus..
vHalst die gedachten kan lezen van spelersquote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een van de weinige Nederlandse spelers die iig kwa potentieel nog in een soort van top-categorie te plaatsen valt, als in ècht een exceptionele speler die kennelijk stoeit met zijn carrière.quote:Op maandag 8 april 2013 12:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik snapte überhaupt niet waarom Wesley Sneijder een onderwerp was. Maar Sjek krijgt waarschijnlijk nog steeds een harde plasser van Wesley.
Ik vind dat ze bij Studio Voetbal juist te veel de VI-kant opgegaan zijn met dat domme gedoe van Jan Mulder, waarbij de normen van correctheid niet meer gelden. Bij VI gaat het soms een half uur niet eens over voetbal en worden meningen de belangrijker zijn dan het voetbal zelf tot in treuren toe herhaald. Als je van voetbal houdt kan het concept van Studio Voetbal veel interessanter zijn doordat het gevarieerder is ipv steeds hetzelfde lolbroeken gedoe bij VI dat tegenwoordig zo ver gaat dat afleveringen voor elkaar in te wisselen zijn, terwijl je toch de (voetbal-) actualiteit bespreekt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Blijkbaar. Zo zie je maar dat 38 kansen voor open goal missen toch een meer blijvende indruk achterlaat.quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lens heeft ook goede periodes gehad. Zoals PSV nu speelt komt veel aan op kleine kansjes waar je dan voor moet gaan. De kans op een goede kans die ook afgemaakt wordt is groter met een goed spelend PSV.quote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar. Zo zie je maar dat 38 kansen voor open goal missen toch een meer blijvende indruk achterlaat.
Haal die mevrouw met dat bord clichés maar weg.quote:Op maandag 8 april 2013 21:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lens heeft ook goede periodes gehad. Zoals PSV nu speelt komt veel aan op kleine kansjes waar je dan voor moet gaan. De kans op een goede kans die ook afgemaakt wordt is groter met een goed spelend PSV.
Clichés?? Of logica?quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal die mevrouw met dat bord clichés maar weg.
Je schopt louter open deuren in man. Daarnaast speelt PSV niet eens goed, dus je reactie is niet eens van toepassing.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nope. Het gegeven dat jij met dit soort simpelheden aankomt vind ik eigenlijk vrouwelijker.
Toch wel, namelijk dat de kritiek op Lens gemiste kansen niet terecht is. Immers kun je je afvragen hoeveel van die open kansen daadwerkelijk degelijke kansen waren. En dat PSV niet goed speelt op het moment maakt deel uit van het opportunistische spel van Lens.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je schopt louter open deuren in man. Daarnaast speelt PSV niet eens goed, dus je reactie is niet eens van toepassing.
Ach, het is beter dan zomaar wat gokken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:32 schreef _NZT_ het volgende:
V Halst heeft toegegeven: 'Voor het maken van analyses oefen ik met FIFA 13'
quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet trouwens welk achtergrondmuziekje ze zullen hebben bij de samenvatting van psv-ajax.
Slecht in beeld mag ook.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk krijgen we ook het resterende programma van de top 4 goed in beeld.
Mooi man. Zo gaat hij weer even jankenquote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waterreus
Hij moest ff slikken na de opmerking van Jack
Ik moest wel lachen om ik meen Konterman die in zijn eerste week zei dat you never walk alone zijn favoriete nummer was in plaats van deze.quote:
Dat was Konterman nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om ik meen Konterman die in zijn eerste week zei dat you never walk alone zijn favoriete nummer was in plaats van deze.
Deze hit?quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet trouwens welk achtergrondmuziekje ze zullen hebben bij de samenvatting van psv-ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |