Stoer!!quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!
*aai*quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
*kras* had moeten lopen over 45 minuten *kras*
Hup, huisarts zoeken jijquote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
NU KAN IK NIET DOUCHEN VANAVOND
Damn, ik ben echt vies. Morgen of woensdag hopelijk weer_! Voet gaat weer iets beter. Wat tips gevraagd aan de Harriers en wat nuttige shizzle teruggekregen. Ook wat gestretched en het lijkt te helpen!
En hoe ging dat?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hardlopen met de fysio in stijl, met de schoenen die je aanhad tijdens het breken van je voet!
Dat is hier ookquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
haha dat heb ik ook zo vaak hoor! dat ik dan tegen mijn vriend begin: "ja iemand op fok...." en dat zn gezicht dan al helemaal vertrekt
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!quote:
Lekker hé?quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, jullie worden nog bedankt, met die Julia's tip. Het is veels te lekkernu wil ik de rest ook proberen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!
Lekker man!quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!
Heb ik ook, van hier heb ik nu eigenlijk alleen Tarahumara in het echt gezien, maar van een ander forum heb ik ook al met wat mensen gelopen. Vind het zelf ook eigenlijk helemaal niet raar, vooral omdat je hier gewoon een gezamenlijke hobby hebt, ok Fok! is natuurlijk wel groter dan dit draadje, maar als je niets gezamenlijks hebt zal het snel stilvallen. Ook aangezien niet veel van mijn vrienden hardlopen (1tje maar en die is verhuisd naar Frieslandquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Quoi het volgende:
Trouwens: totaal geen problemen met mensen van een forum zien. Ik ben inmiddels wel wat gewend, en mijn omgeving ook
Ik zie een mogelijke belangstellende voor de strand-en-duinen-hardloopmeetquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb ik ook, van hier heb ik nu eigenlijk alleen Tarahumara in het echt gezien, maar van een ander forum heb ik ook al met wat mensen gelopen. Vind het zelf ook eigenlijk helemaal niet raar, vooral omdat je hier gewoon een gezamenlijke hobby hebt, ok Fok! is natuurlijk wel groter dan dit draadje, maar als je niets gezamenlijks hebt zal het snel stilvallen. Ook aangezien niet veel van mijn vrienden hardlopen (1tje maar en die is verhuisd naar Friesland) lijkt het me leuk om af en toe eens te meeten met mensen van hier
.
En de verhalen en andere dingen motiveren mij ook weer enorm en hoop ook dat mijn toevoegingen weer andere mensen motiveren.
Ik zit hier in ieder geval best!
Zag het ookquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Nirak het volgende:
Mooi Slacker
Zag net bij DWDD filmpje van start marathon Parijs, waarbij een loper aan z'n telefoon prulde en dus tegen de camera aan liep... Auw..
Dat mogelijke kan je wel weghalenquote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijke belangstellende voor de strand-en-duinen-hardloopmeet
verdikkeme,had ik toch mijn loopje van gisteravond moeten oploadenquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
Humor dat op het leaderboard van Fok! op endomondo maar 0,01 km van elkaar verschillen op 62 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |