Damnit! Zit ik me hier helemaal op te winden voor niets! Kidding!quote:
woow, heel gaaf!quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja en OMG, dit is mijn nieuwe droomwens, hier ga ik naartoe werken ooit, al kost het me 20 jaar!![]()
Aanschouw de pracht!!!
Vooral vanaf 1.40, wat gaaf!
FUUAARRK! Dat is trail op z'n best.quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja en OMG, dit is mijn nieuwe droomwens, hier ga ik naartoe werken ooit, al kost het me 20 jaar!![]()
Aanschouw de pracht!!!
Jij liep je trainingen toch ook voornamelijk allleen? Daar moet je mentaal ook maar tegen kunnen, die vele eenzame kilometers.quote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn eigen ervaring heeft mij geleerd dat je kan trainen wat je wilt maar het belangrijkste voor mij was dat je "klaar moet zijn voor een marathon als hardloper zijnde"., en dit was voor mij een van de struikelblokken.
De Rotterdam-gangers zullen dit misschien bevestigen of tegenspreken maar zo voelde het voor mij tijdens de eerste helft van mijn marathon training
Daar heb ik wel geskied. Dat gaat wat makkelijker. En sneller ook.quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Aanschouw de pracht!!!
Dat ligt denk ik heel erg aan je persoonlijkheid. Sommige mensen zouden het mentaal juist veel moeilijker vinden om al die kilometers met anderen te lopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jij liep je trainingen toch ook voornamelijk allleen? Daar moet je mentaal ook maar tegen kunnen, die vele eenzame kilometers.
ja, ik loop bijna altijd alleen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jij liep je trainingen toch ook voornamelijk allleen? Daar moet je mentaal ook maar tegen kunnen, die vele eenzame kilometers.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
Humor dat op het leaderboard van Fok! op endomondo maar 0,01 km van elkaar verschillen op 62 km
quote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
verdikkeme,had ik toch mijn loopje van gisteravond moeten oploaden
Nee, ik wil helemaal geen marathon lopen, mijn ass zit echt wel waar hij zijn moet. Als er iemand is die heel bewust rustig aan heeft opgebouwd, dan ben ik het wel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed? Je wilt volgend jaar een marathon lopen, maar je loopt nu nog geen 10 kilometer? Ik wil niet vervelend zijn, maareh.. "Get ya ass back down to earth brother". Maak je het wel waar? Heb je mijn eeuwige respect en wil ik er best iets tegenover zetten (Wat drink je? Bier, whiskey, of?), maar ik denk dat dat het een paar treetjes te hoog is...
en dat bovenop al die andere dingen die Runner's World je voorschrijft die goed voor ons schijnen te zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alcoholvrij bier ideaal voor marathonlopers
Als je een marathon wil lopen zou je kort voor je marathon dagelijks een tot anderhalve liter alchololvrij bier en een liter bietensap moeten drinken.
Maar je bent wel weer begonnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
34 minuten onderweg, 3.15km gelopen (incl warming-up, cooling down en de tussendoorstukjes wandelen). Het ging redelijk. Merk duidelijk dat er wat mis was met de voet, hij reageert tijdens het hardlopen (afhankelijk van de manier van afzetten iets meer/minder). De rechterkuit voelt wat strakker/gespannen aan, tijdens het wandelen voel je het plekje van de breuk. Maar bij de cooling down zakt dat zowat geheel af. Nu ik zit te tikken merk je toch wat op dat plekje.
Wat toch wel frustrerend is, 1 minuut op, 2 minuut af, je kan niet lekker in een tempo komen. De vijf minuten gister aan een stuk door was imo te kort, maar loopt toch prettiger dan dit. Het zal wel aan m'n ongeduldigheid liggen denk ik maar. En over een paar weken zijn de hardloopstukken langer, beter, kekker.
Keep it up, but keep it easy!quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
34 minuten onderweg, 3.15km gelopen (incl warming-up, cooling down en de tussendoorstukjes wandelen). Het ging redelijk. Merk duidelijk dat er wat mis was met de voet, hij reageert tijdens het hardlopen (afhankelijk van de manier van afzetten iets meer/minder). De rechterkuit voelt wat strakker/gespannen aan, tijdens het wandelen voel je het plekje van de breuk. Maar bij de cooling down zakt dat zowat geheel af. Nu ik zit te tikken merk je toch wat op dat plekje.
Wat toch wel frustrerend is, 1 minuut op, 2 minuut af, je kan niet lekker in een tempo komen. De vijf minuten gister aan een stuk door was imo te kort, maar loopt toch prettiger dan dit. Het zal wel aan m'n ongeduldigheid liggen denk ik maar. En over een paar weken zijn de hardloopstukken langer, beter, kekker.
Het mag best reageren, dat is geen probleem, zolang het gedurende de dag maar niet raar gaat doen en morgen ook niet reageert is er niks aan de hand. Maar dit was gelijk een baseline post voor de mail naar m'n fysio.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer begonnen![]()
Nu hopen dat die gevoelige plekjes rustig aan blijven doen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |