Aardige edit, alleen kan ik me er niet echt in vinden. Wat wil je er precies mee duidelijk maken?quote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tevens, zie spoiler. Ik heb genoeg gezegd.
Dat je je hypocrisie/domheid probeert te verbergen onder het mom van 'stoken in KLB'.quote:Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Aardige edit, alleen kan ik me er niet echt in vinden. Wat wil je er precies mee duidelijk maken?
Jongeren gaan niet naar de moskee?quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Gulmez het volgende:
Terechte klacht ze snappen niet dat probleem jongeren niet eens naar een moskee gaan je doet alleen de oude generatie pijn die hard hier hebben gewerkt in de maatschappij en gewoon een ruimte zoeken om te bidden meer niet
PSV'ers zijn ook wel klachtwaardig.quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik las "PSV'ers" ipv "PVV'ers" en begreep de hele TT niet.
waar staat dat er geen jongeren zijn daar ik zeg alleen dat je de oude generatie ermeehet meest pakt die het hbben opgwbouwdquote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Jongeren gaan niet naar de moskee?
dacht het wel vriend, je ziet ze hier met groepen naar binnen gaan elke week
Goeie genade...quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef Anshur het volgende:
Tja, als de regering allerlei kansloze allochtonen toelaat die hun haatreligie meenemen, en ondertussen elk protest van de Nederlanders wegwuiven als 'onderbuikracisme', krijg je dit soort fratsen inderdaad. Via de democratische weg de massaimmigratie en multicul waanzin stopzetten lukt het immers niet meer.
Mwah die stemmen in elk geval geen PVV dat scheelt.quote:
Dat betrof boeken van joden. De islams hebben maar een boek.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:
juich vooral dit soort Kristallnacht-praktijken niet toe.
nja dan alsnogquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waar staat dat er geen jongeren zijn daar ik zeg alleen dat je de oude generatie ermeehet meest pakt die het hbben opgwbouwd
Lekker generaliseren weer. Jij bent links en dan mogen we de boodschapper niet neerschieten. Maar degenen die op twitter reageren zijn ineens allemaal PVV'ers.quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef Gary_Oak het volgende:
En ik ben links, wat dan nog? Maakt dat mijn klacht ineens onterecht? Weer zo'n shooting the messenger-gevalletje. Ik generaliseer helemaal niemand. Ik zeg niet dat álle PVV'ers hier achter staan, maar de mensen die hier achter staan, zijn wel PVV'ers.
Precies. Maar die mensen die daarop reageren zijn echt te dom op te poepenquote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Gulmez het volgende:
Terechte klacht ze snappen niet dat probleem jongeren niet eens naar een moskee gaan je doet alleen de oude generatie pijn die hard hier hebben gewerkt in de maatschappij en gewoon een ruimte zoeken om te bidden meer niet
Tering..quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef Anshur het volgende:
Tja, als de regering allerlei kansloze allochtonen toelaat die hun haatreligie meenemen, en ondertussen elk protest van de Nederlanders wegwuiven als 'onderbuikracisme', krijg je dit soort fratsen inderdaad. Via de democratische weg de massaimmigratie en multicul waanzin stopzetten lukt het immers niet meer.
dit is op een extreme manier verwoord, maar is het echt zo gek ?quote:
Probleem is dat ze nu over het algemeen de goede moslims pakken. En niet degene die rotzooi lopen te trappen. Ik ben het er 100000000% dat die kutjochies aangepakt moeten worden maar de gewone nette religeuze moslims mogen van mij hier gewoon zijn. En ik vind de extremistische moslims net zo eng als extremistische christenen etc. Die rare figuren in Staphorst en noem het maar op. Ik heb zelf overigens helemaal niks met religie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:31 schreef kovenant het volgende:
[..]
dit is op een extreme manier verwoord, maar is het echt zo gek ?
ik ben zelf ook geen lieverdje op het integratie vlak maar een in brand gestoken moskee toejuichen gaat wel erg ver...
hij heeft ''free breivik'' onder zijn naam staan dus vond het wel goed dat er 70 mensen zijn vermoord, watvoor figuur ben jij wel niet als je het nog voor hem opneemt ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:31 schreef kovenant het volgende:
[..]
dit is op een extreme manier verwoord, maar is het echt zo gek ?
ik ben zelf ook geen lieverdje op het integratie vlak maar een in brand gestoken moskee toejuichen gaat wel erg ver...
gelukkig ging de quote niet over wat hij onder zijn naam heeft staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hij heeft ''free breivik'' onder zijn naam staan dus vond het wel goed dat er 70 mensen zijn vermoord, watvoor figuur ben jij wel niet als je het nog voor hem opneemt ook
moet jevoortaan beter kijken voor wie je het opneemtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:16 schreef kovenant het volgende:
[..]
gelukkig ging de quote niet over wat hij onder zijn naam heeft staan
Dat betrof ook een heleboel synagoges.quote:Op maandag 8 april 2013 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat betrof boeken van joden. De islams hebben maar een boek.
wat is deze , ik neem het voor niemand op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
moet jevoortaan beter kijken voor wie je het opneemt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |