Plato. Maar niet helemaal zoals jij het zegtquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Herpderphawk het volgende:
Soms is het jammer dat we een democratie hebben, met dit soort mongolen die stemrecht hebben - ik kan me niet herinneren wie het zei; maar een democratie is niet de beste staatsvorm, maar gewoon de minst slechte
''Gelukkig'' lijkt mij ook niet helemaal het juiste woord.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Scuidward het volgende:
Mja, het blijft gelukkig een enkeling die de daad bij het woord voegt.
Nee ben je gek, uitkeringstrekkers voor die leventje tog.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS ze pakken onze banen af en hebben de economische crisis veroorzaakt, dan kan je deze reacties toch wel begrijpen
Oh ja. Ik wist het niet precies meerquote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plato. Maar niet helemaal zoals jij het zegt
quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van Joop.Mogelijk nog erger volk, spant erom.
Joh, als het bericht op een andere weblog was geplaatst, had ik 'm ook wel van daar af kunnen halen.quote:
Ach, je kunt je afvragen hoe democratisch de democratie eigenlijk is. De massa wordt gebruikt; ook door de elite die momenteel huilt om meer volksreferenda.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Oh ja. Ik wist het niet precies meer![]()
Maar ja, we hebben helaas geen beter alternatief
Dwazen zijn het inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
''Gelukkig'' lijkt mij ook niet helemaal het juiste woord.
Churchill. Sort of.quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Herpderphawk het volgende:
Soms is het jammer dat we een democratie hebben, met dit soort mongolen die stemrecht hebben - ik kan me niet herinneren wie het zei; maar een democratie is niet de beste staatsvorm, maar gewoon de minst slechte
Churchill zei dat, wichtje.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plato had het al helemaal niet zo op met democratie.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt democratisch zou het zijn als we met pakweg zeventien miljoen man in de Tweede Kamer gaan zitten, en dan met z'n allen gaan stemmen op wetsvoorstellen enzo, maar dat is ook zo'n gedoequote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ach, je kunt je afvragen hoe democratisch de democratie eigenlijk is. De massa wordt gebruikt; ook door de elite die momenteel huilt om meer volksreferenda.
En dat iedereen een weloverwogen stem maakt. Helaas kan je met democratie verstandelijk gelijk aan een aap zijn, dan nog mag je stemmen over belangrijke dingen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Echt democratisch zou het zijn als we met pakweg zeventien miljoen man in de Tweede Kamer gaan zitten, en dan met z'n allen gaan stemmen op wetsvoorstellen enzo, maar dat is ook zo'n gedoe
Maakt niet uit lievequote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik las niet aandachtig genoeg![]()
Ik denk dat dit ook niet helemaal klopt, laten we wel objectief blijvenquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef Gulmez het volgende:
Dit is nog niks trouwens ik heb op Geen stijl is comments gelezen waarbij ze zeiden dat er een tijd aan komt zeer binnenkort dat ze burgerwachten gaan opzetten en ''al dat buitenlands volk'' op de trein richting het oosten zouden zetten of dat ze binnenkort met groepen allochtonen in elkaar wouden rammen...
Ze keuren de islam af omdat het niet tolerant zou zijn, maar zelf hebben ze het over mensen afslachten,ik kan je zegen een normale moslim heeft juist iedereen lief, en is tegen geweld je hebt nou eenmaal mensen die erin doorslaan, maar dat is niet de gemiddeld turk die af en toe bid.
Nietszche zei eens dat democratie een wanhopige poging van de zwakkeren is om de elite in bedwang te kunnen houden. Vind ik ook wel een mooiequote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Herpderphawk het volgende:
Jij bent natuurlijk niet zo voor de democratie, Ahmadinejadquote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nietszche zei eens dat democratie een wanhopige poging van de zwakkeren is om de elite in bedwang te kunnen houden. Vind ik ook wel een mooie
"de" moslim bestaat ook niet, dat is het probleem. Je kunt niet alle moslims over een kam scheren. Binnen Nederland niet, binnen een moskee niet en ook niet binnen een gezin.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook niet helemaal klopt, laten we wel objectief blijven
Iran is ook deels een democratiequote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet zo voor de democratie, Ahmadinejad
Nee, dat klopt. Ook voor moslims geldt dat zij zelf invulling geven aan de manier waarop zij hun religie beleven, maar ze delen natuurlijk wel een bepaald gedachtegoed. En aangezien cultuur en religie erg met elkaar verweven zijn, delen ze ook een culturele achtergrond. Een onderwerp dat binnen de islamitische religie absoluut taboe is, daar is over het algemeen wel consensus over. Bijvoorbeeld homoseksualiteit. Dus men zou - heel voorzichtig - wel een ietwat generaliserende uitspraak kunnen doen, en zeggen dat de opvatting van veruit wel de meeste moslims ten opzichte van homo's niet liefhebbend is. Geldt ook voor een groot deel van de Katholieken nog.quote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
"de" moslim bestaat ook niet, dat is het probleem. Je kunt niet alle moslims over een kam scheren. Binnen Nederland niet, binnen een moskee niet en ook niet binnen een gezin.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Tropanzia het volgende:
Die zijn nou gek.... En gevaarlijk, maar dat weten ze zelf niet. Totaal gestoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |