Plato. Maar niet helemaal zoals jij het zegtquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Herpderphawk het volgende:
Soms is het jammer dat we een democratie hebben, met dit soort mongolen die stemrecht hebben - ik kan me niet herinneren wie het zei; maar een democratie is niet de beste staatsvorm, maar gewoon de minst slechte
''Gelukkig'' lijkt mij ook niet helemaal het juiste woord.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Scuidward het volgende:
Mja, het blijft gelukkig een enkeling die de daad bij het woord voegt.
Nee ben je gek, uitkeringstrekkers voor die leventje tog.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS ze pakken onze banen af en hebben de economische crisis veroorzaakt, dan kan je deze reacties toch wel begrijpen
Oh ja. Ik wist het niet precies meerquote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plato. Maar niet helemaal zoals jij het zegt
quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van Joop.Mogelijk nog erger volk, spant erom.
Joh, als het bericht op een andere weblog was geplaatst, had ik 'm ook wel van daar af kunnen halen.quote:
Ach, je kunt je afvragen hoe democratisch de democratie eigenlijk is. De massa wordt gebruikt; ook door de elite die momenteel huilt om meer volksreferenda.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Oh ja. Ik wist het niet precies meer![]()
Maar ja, we hebben helaas geen beter alternatief
Dwazen zijn het inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
''Gelukkig'' lijkt mij ook niet helemaal het juiste woord.
Churchill. Sort of.quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef Herpderphawk het volgende:
Soms is het jammer dat we een democratie hebben, met dit soort mongolen die stemrecht hebben - ik kan me niet herinneren wie het zei; maar een democratie is niet de beste staatsvorm, maar gewoon de minst slechte
Churchill zei dat, wichtje.quote:Op zondag 7 april 2013 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plato. Maar niet helemaal zoals jij het zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |