abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125008798
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Op zich niet slecht, maar wel gevaarlijk.
Wilde een paar jaar terug een klein kerkje in de fik zetten, maar geen zin in het risico dat er zo'n pastoor daar woont (is dat normaal? zou het niet weten) of het vuur zich verspreidt naar een ander gebouw.
Daarnaast worden die dingen vast ook weer betaald van ons belastinggeld, dus net als vandalisme nogal idioot omdat je zelf de reparatie betaalt.
je hebt geestelijke hulp nodig
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 7 april 2013 @ 22:04:25 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_125008812
quote:
12s.gif Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Kola het volgende:

[..]

Veel van mijn familie is ook gelovig, dat betekent niet meteen dat ik ze haat, wel dat ik ze knettergek vind.
Hmmm, als zij met religie hun dag kunnen doorkomen, vind ik het best. Ik geloof in karma. Rationeel is dat onzin, maar het is wel iets waar ik 'kracht' uit kan putten. Ik probeer niet te veel over anderen te oordelen, zolang zij dat ook maar doen. :)
  zondag 7 april 2013 @ 22:05:17 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_125008872
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef TLC het volgende:

[..]

je hebt geestelijke hulp nodig
Geprobeerd, geen zin om te praten met iemand die mijn point-of-view niet snapt.
Daarnaast ben ik God dus heb ik altijd gelijk.
Buig voor mij!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_125008905
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. Maar tenzij je de gehele moslimgemeenschap kent kun je hier natuurlijk onmogelijk uitspraken over doen. En dat is precies wat ik bedoel...
Ja maar dat vind ik ook zo'n politiek correcte uitspraak waar verder eigenlijk niemands iets mee kan. Zo kun je toch nooit problemen benoemen en oplossen? Als je nu kijkt naar wat zich in de afgelopen 10 jaar in Turkije heeft afgespeeld, kun je zeker stellen dat sinds de opkomst van een zekere conservatieve islamitische partij de positie van vrouwen sterk achteruit is gegaan.

Niemand kan ooit elk individu dat deel uitmaakt van een gemeenschap persoonlijk kennen, maar dat betekent niet dat er over die gemeenschap niet bepaalde dingen enigszins vastgesteld kunnen worden.
wat kijk jij
pi_125009004
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hmmm, als zij met religie hun dag kunnen doorkomen, vind ik het best. Ik geloof in karma. Rationeel is dat onzin, maar het is wel iets waar ik 'kracht' uit kan putten. Ik probeer niet te veel over anderen te oordelen, zolang zij dat ook maar doen. :)
Alsjeblieft zeg :') die vrienden van jou denken sowieso dat jij naar de hel gaat. uhuh totaal niet oordelend. Neeeeh
  zondag 7 april 2013 @ 22:08:35 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_125009098
quote:
12s.gif Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Kola het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :') die vrienden van jou denken sowieso dat jij naar de hel gaat. uhuh totaal niet oordelend. Neeeeh
Zucht. :')
pi_125009196
.

[ Bericht 99% gewijzigd door arjan1212 op 07-04-2013 22:43:59 ]
pi_125009492
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik ook zo'n politiek correcte uitspraak waar verder eigenlijk niemands iets mee kan. Zo kun je toch nooit problemen benoemen en oplossen? Als je nu kijkt naar wat zich in de afgelopen 10 jaar in Turkije heeft afgespeeld, kun je zeker stellen dat sinds de opkomst van een zekere conservatieve islamitische partij de positie van vrouwen sterk achteruit is gegaan.

Niemand kan ooit elk individu dat deel uitmaakt van een gemeenschap persoonlijk kennen, maar dat betekent niet dat er over die gemeenschap niet bepaalde dingen enigszins vastgesteld kunnen worden.
Daar heb je gelijk in, maar het is m i nog altijd een beter uitgangspunt dan alle moslims over een kam scheren. En dat is wat er nog steeds overal gebeurt. Natuurlijk kun je niet per individu nagaan en onderzoeken of diegene een probleem vormt oid. Maar volgens mij weten de meeste politici niet eens het verschil tussen soennieten en sjiieten...
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 7 april 2013 @ 22:14:12 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_125009543
"Nederland, mijn vaderland" :') !!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_125009732
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is m i nog altijd een beter uitgangspunt dan alle moslims over een kam scheren. En dat is wat er nog steeds overal gebeurt. Natuurlijk kun je niet per individu nagaan en onderzoeken of diegene een probleem vormt oid. Maar volgens mij weten de meeste politici niet eens het verschil tussen soennieten en sjiieten...
Bij de sjiieten heb je 15 minuten huwelijken en word geslachtsverandering gesubsidierd
pi_125010431
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

En daarom zou wat meer zelfreflectie de islamitische gemeenschap goed doen; dan kunnen problemen door de gemeenschap zelf benoemd worden in plaats van door westerse politici die het probleem van buitenaf bekijken. Maar daar moet men dan wel open voor staan, en dat zie ik niet.

Maar ik ben nu wel erg offtopic, het is genoeg geweest :)
wat kijk jij
pi_125010675
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

En daarom zou wat meer zelfreflectie de islamitische gemeenschap goed doen; dan kunnen problemen door de gemeenschap zelf benoemd worden in plaats van door westerse politici die het probleem van buitenaf bekijken. Maar daar moet men dan wel open voor staan, en dat zie ik niet.

Maar ik ben nu wel erg offtopic, het is genoeg geweest :)
Daar heb je denk ik een goed punt, maar dan komt natuurlijk wel het probleem van aansprakelijkheid om hoek kijken. :)
pi_125010723
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Daar heb je denk ik een goed punt, maar dan komt natuurlijk wel het probleem van aansprakelijkheid om hoek kijken. :)
Wat bedoel je?
wat kijk jij
pi_125010737
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook niet helemaal klopt, laten we wel objectief blijven
hoe je smoel je weet niks behalve dan de nederlandse probagenda
pi_125010796
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hoe je smoel je weet niks behalve dan de nederlandse probagenda
:') laten wij bij nader inzien maar niet aan een discussie beginnen.
wat kijk jij
pi_125010803
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik bedoel dat er maar weinigen zullen zijn die zich geroepen zullen voelen om die problemen te benoemen.
pi_125010821
quote:
12s.gif Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Kola het volgende:
Religie hoort niet buitenshuis. Ik treur hier niet om. MoskNEE
dan moeten de kerkgangers ook thuis blijven niet het ene wel en de ander niet
pi_125010911
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er maar weinigen zullen zijn die zich geroepen zullen voelen om die problemen te benoemen.
Nee, want er wordt vijandelijk op gereageerd. Ik ben zelf absoluut geen fan van Hirsi Ali, maar daar zag je inderdaad dat ze als verrader en uitschot werd gezien.
wat kijk jij
pi_125010962
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Op zich niet slecht, maar wel gevaarlijk.
Wilde een paar jaar terug een klein kerkje in de fik zetten, maar geen zin in het risico dat er zo'n pastoor daar woont (is dat normaal? zou het niet weten) of het vuur zich verspreidt naar een ander gebouw.
Daarnaast worden die dingen vast ook weer betaald van ons belastinggeld, dus net als vandalisme nogal idioot omdat je zelf de reparatie betaalt.
Nee, niks word betaald door belasting geld

ze betalen de hoofdprijs voor die gebouwen

net zoals in Zwolle

http://moskeezwolle.nl/in(...)re-moskee-in-zwolle/

ze zamelen geld in en daarmee proberen ze iets te huren of kopen
pi_125011737
Nog een keer, nog een keer!
oi mate
  zondag 7 april 2013 @ 22:46:15 #81
132605 kawotski
Il Dottore
pi_125011760
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Scuidward het volgende:
Mja, het blijft gelukkig een enkeling die de daad bij het woord voegt.
Je bedoelt een enkeling zoals Volkert van der Graaf of Mohammed Bouyeri? Je kan beter een hele groep hebben die hun mening uit dan een enkeling die zelf voor rechter speelt. Dat leidt nl tot dit soort taferelen en daarmee draai je straks een vicieuze cirkel in.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 7 april 2013 @ 22:50:37 #82
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_125012014
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef kawotski het volgende:

[..]

Je bedoelt een enkeling zoals Volkert van der Graaf of Mohammed Bouyeri? Je kan beter een hele groep hebben die hun mening uit dan een enkeling die zelf voor rechter speelt. Dat leidt nl tot dit soort taferelen en daarmee draai je straks een vicieuze cirkel in.
Ja, ok, je wil dan ook weer niet dat zoiets vaker voor gaat komen. Al erg genoeg dat er een 'groep' is.
pi_125014223
Mensen die 'haten' :')
Hoe ver is het gekomen met je als je je leven laat beheersen door negativisme tov een of andere groep :')

Laat elkaar gewoon met rust stelletje natnekken :r
Ga weg
pi_125014692
Joop.nl :')

Linkse haat site
Putin for President _O_
pi_125014778
Het wachten is op de wraak van de moskee gangers.
pi_125015274
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Scorpie het volgende:
Prima klimaatje wordt gekweekt, heel ontwikkeld ook
Ga weg
pi_125015307
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 23:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Prima klimaatje wordt gekweekt, heel ontwikkeld ook
Kan me er niet druk om maken, hoe meer idioten elkaar afmaken hoe beter.
pi_125015357
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:36 schreef Scorpie het volgende:
24/7 haat jeweetz
pi_125015629
hmmmz en dan heb ik een stelletje debielen die site dus leuk vinden in mijn vriendenlijst , ik denk dat ik wel een goede reden heb gevonden om mensen te ontvrienden
  maandag 8 april 2013 @ 04:32:19 #90
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_125019357
Goh, en dan zeggen die linkse rakkers dat de rechtsen altijd generaliseren. Goed bezig TS.

Nee, menslievende linkserts die in een grote groep een leegstand pand/ verdieping innemen, totaal uitwonen, en dan door een politie operatie eruit moeten worden getrokken. Het verwonden van wet dienaren is daarbij ook geoorloofd en volgens het gedachtgegoed van de socialen. Mochten er bewoners/ eigenaren aanwezig zijn worden deze tevens even bedreigd. Dezelfde linkserts die tegen het verkwanselen van belastinggeld zijn vinden het wel verantwoord de oorzaak te zijn van een verwijderings operatie welke naar inzet enkele tonnen kost. Zover de achterban van GL en de SP.

[ Bericht 36% gewijzigd door Muscle.N3rd op 08-04-2013 04:44:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')