Ik neem aan dat Nederlands niet zijn moedertaal is?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die allemaal 1 maken, eventueel met een vergiet op het hoofd, om even terug te gaan naar de Fok-roots
Godverquote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Enchanter het volgende:
M'n vader is ook 'lekker bezig'![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Braddie bedoelt dat er 40 foto's van het dagje weg gepost zouden moeten zijn om het nog relevant te laten zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef outcast_within het volgende:
40 baby foto's die relevant moeten zijn?
shhh mijn plan is grappiger.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie bedoelt dat er 40 foto's van het dagje weg gepost zouden moeten zijn om het nog relevant te laten zijn.
Ik ook niet.. Die periode had ik wel overigens, maar heb alles qua statusupdates/foto`s van m`n eerste FB post tot vorige week wat totaal niet relevant was gewoon *klik* verwijderd, Ben er 8 uur mee bezig geweest. maar heerlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef vencodark het volgende:
Sowieso mensen die hun halve fotocollectie op Facebook zetten...waarom? Hoeveel foto's hebben die mensen thuis nog privé liggen? Ik ga echt die moeite niet nemen om alles online te zetten.
Nu ik toch grotendeels werkloos ben, ga ik morgen maar effe in mijn studio aankloten voor een strijdfotoquote:Op woensdag 10 april 2013 17:56 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]Doen!!! Met waterpistolen, pannen en vergiet als hoofddeksel, vrouwen met een deegroller...
Wel ook hier plaatsen he!!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nu ik toch grotendeels werkloos ben, ga ik morgen maar effe in mijn studio aankloten voor een strijdfoto
Ja maar dan komt iedereen erachter dat ik wel die gozer ben in mijn UI en dan ben ik de sigaarquote:
Zeker een chick? Die vist natuurlijk naar reacties als 'natuurlijk niet meid, je hebt een prachtig figuur!'quote:
haha. Vissen naar complimentjes doen ze maar al te graag. En als ze dan worden afgezeken, of het is in hun ogen niet goed genoeg dan worden ze kwoadquote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker een chick? Die vist natuurlijk naar reacties als 'natuurlijk niet meid, je hebt een prachtig figuur!'
Die site blijft een bron van (leed)vermaak: ze voeren nu een discussie over hoe ze een lijk onvindbaar kunnen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Wel ook hier plaatsen he!!
Ik zag ook iemand die een foto van haar dochter plaatste op die site. Lekker slim
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
Als er nog één iemand dat filmpje over 'how animals eat their food' post ga ik echt heel hard gillen.
Meid toch, je komt er wel overheenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef JackLucifer het volgende:
Heb vandaag dan toch maar mijn vriendin uit mn nieuwsfeed verwijderd. Lieve meid hoor, en kan lekker koken enzo, maar je kan ook aan te veel like&share onzin meedoen
quote:
En alle pedofielen zitten nu natuurlijk te beven bij het zien van dit soort foto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Die site blijft een bron van (leed)vermaak: ze voeren nu een discussie over hoe ze een lijk onvindbaar kunnen maken.De spel- en taalfouten die ze maken zijn trouwens om te janken.
Volgens mij is die onderste alleen maar boos op pedo's omdat ze vroeger nooit is aangeraakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Nepthys het volgende:
[..]
En alle pedofielen zitten nu natuurlijk te beven bij het zien van dit soort foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |