Dit móet wel geshopt zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de ''domste statussen'' pagina.
Dikke shop, maar dan nog.![]()
Ik stel voor dat we die allemaal 1 maken, eventueel met een vergiet op het hoofd, om even terug te gaan naar de Fok-rootsquote:
Al Gore krijgt een afgehakt lid van een pedo in z'n 'smoelen gedouwd' als ik het zo lees.quote:
domme wijvenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de ''domste statussen'' pagina.
Dikke shop, maar dan nog.![]()
proberen leuk te zijn maar storing nog niet eens goed kunnen spellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
domme wijven
Ik kom net dit tegen op facebook
[ afbeelding ]
..
Die comments zijn geniaal: wat een tokkies en paupervolk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Al Gore krijgt een afgehakt lid van een pedo in z'n 'smoelen gedouwd' als ik het zo lees.
Schiet dan ook gelijk alle homo's en hetero's af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wil er eigen onder zetten: "goed, laten we dan ook alle gehandicapten preventief ruimen" Ik vrees echter dat ik dan moet onderduiken.
Doe dan gewoon alle mensen, zijn alle problemen in de wereld mee opgelost!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Schiet dan ook gelijk alle homo's en hetero's af.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Doe dan gewoon alle mensen, zijn alle problemen in de wereld mee opgelost!
quote:pfff ass sick ass a dog
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Is het bij jullie ook vaak zo dat degene die de like, share and win acties delen dat bericht ook nog eens liken? Liken dat ie iets deelt, kan het nog erger...
Oh, en dit kwam ook nog voorbij laatst:
[..]
Daar wordt toch altijd om gevraagd "Like en deel dit bericht als je wilt winnen, ook al zul je nooit winnen omdat het doorgestoken kaart is"quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Is het bij jullie ook vaak zo dat degene die de like, share and win acties delen dat bericht ook nog eens liken? Liken dat ie iets deelt, kan het nog erger...
[..]
Zullen wij een tokkie en paupervolk opruimings dienst oprichten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Die comments zijn geniaal: wat een tokkies en paupervolk.![]()
[ afbeelding ]
Die moest ik drie keer lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, maar om het nou te delen en de gedeelde versie ook nog te liken slaat nergens op. Zeker niet als er op het plaatje staat dat je hun pagina moet liken, en het bericht moet delen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Daar wordt toch altijd om gevraagd "Like en deel dit bericht als je wilt winnen, ook al zul je nooit winnen omdat het doorgestoken kaart is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |