Wie is Linda?quote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
Ok das een ander topiic, Maar Tee Set is 40+ waardig
Linda Lovelace.quote:
Verkeerde smiley eigenlijk hoort daar deze bij:quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde smiley eigenlijk hoort daar deze bij:
Of Sas Om de verwarring ter volmaken....quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
Linda is mooi en lief in het Spaans .. Wie weet mn verwarring ,,, Dees
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die rechter vind ik wel een lekker ding.
Wat doet ze met de microfoon?quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook .maar die zit hier nu voor me op dr knieen ,,,,quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.quote:
Je hebt iets laten vallen en zij zoekt het?quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook .maar die zit hier nu voor me op dr knieen ,,,,
Doe maar niet!quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.
Tjaquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen een beetje moeilijk zingen zo
Daar krijg je spijt van.quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 plus 7 schijnt de ideale leeftijd te zijn voor een nieuwe vrouwquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch maar achter de onvolwassen meisjes aan dan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 plus 7 schijnt de ideale leeftijd te zijn voor een nieuwe vrouw
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkigquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zeiken wel veel vrouwen van 50.
Dan weet je waar te zoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkig
Jij bent toch geen vrouw?quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkig
De meeste mannen boven de 50 ook, het lijken af en toe wel wijven.quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het moet zelfs midden in je gangpadquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij mij op de volkstuin barst het ook van die kerels die de hele dag niets beters te doen hebben, zet ik er wat Japanse lupine neer , heb ik gelijk bromsnor op mijn dak.quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meeste mannen boven de 50 ook, het lijken af en toe wel wijven.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het moet zelfs midden in je gangpad
[..]
Ik zie het op mijn werk af en toe ook, als er dan een man op bezoek is zitten hij en mijn mannelijke collega regelmatig te roddelen als een stelletje meiden, dan kunnen vrouwen nog iets van leren.quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij mij op de volkstuin barst het ook van die kerels die de hele dag niets beters te doen hebben, zet ik er wat Japanse lupine neer , heb ik gelijk bromsnor op mijn dak.
Sssttt, iedereen leest meequote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe je hoe oud je ook bent....
Maar das tussen ons
[..]
Wie heeft dat uiteindelijk schoon gemaakt?quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik natuurlijk weerquote:Op zondag 7 april 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft dat uiteindelijk schoon gemaakt?
De hogedrukspuit.quote:Op zondag 7 april 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft dat uiteindelijk schoon gemaakt?
Dat dacht ik alquote:
Neh, ik heb er gewoon 3 emmers sop overheen gemieterd en toen met zo'n hoeheetzoiet dingquote:
Respect dan, zelf ben ik nogal een luie kerel.quote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, ik heb er gewoon 3 emmers sop overheen gemieterd en toen met zo'n hoeheetzoiet ding
weggeveegd en dan loopt het e trap af, is toch allemaal van beton,,,
Was 5 uur in de ochtend
Nee, was gelukkig de eerste en hopelijk de laatste keerquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer een keer of is dat nog van ene keer s'nachts?
Weet je wel hoe engelse vrouwenpies gaat stinken?quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect dan, zelf ben ik nogal een luie kerel.
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wel hoe engelse vrouwenpies gaat stinken?
Volgens mij waren het Ghanezen ofzoiets, ze waren wel errug zwartquote:Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wel hoe engelse vrouwenpies gaat stinken?
Hoe dan ook, als je het niet had schoongemaakt had het vreselijk gaan meuren en dat wil je ook niet. Smerig is het welquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Ghanezen ofzoiets, ze waren wel errug zwart
Was ook goorquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je het niet had schoongemaakt had het vreselijk gaan meuren en dat wil je ook niet. Smerig is het wel
Heeft ie wel eeN eigen sleutel ?quote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gisteravond ook al mijn nachtsloten eropwant die Griek was een avondje stappen toch?
Doe ik voortaan maar altijd
Ja Natuurlijkquote:
2 tanden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gut ik steek je nog eens een hart onder de riem Chuf![]()
Vanmiddag lekker middagje kennismaken met de lokale bevolking gehad in de plaatselijke pub. Er zat een ventje recht uit de kerk aan de whiskey met Guinness, twee tanden, een enorme stropdas over zijn zondagse hemd, en wellies onder zijn zondagse zwarte broek de grootste lol te hebben. Verder nog wat meer verdwaalde mannen, allemaal zonder vrouw, en een paar verdwaalde vrouwen, allemaal zonder man. Gezellig gekletst en al wat tips gehad van wie, wat waar enzo![]()
I love wee Irish village pubs!!l
Wellington boots, oftewel rubberen laarzenquote:Op zondag 7 april 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 tanden?sexy !
![]()
wat zijn wellies?
Ah, kaplaarzen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wellington boots, oftewel rubberen laarzen
Nee joh, gewoon, zulkequote:Op zondag 7 april 2013 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, kaplaarzen?
Die had ik aan op de meet !
Ja die zijn stomquote:Op zondag 7 april 2013 19:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon, zulke
[ afbeelding ]
In het weekend ben ik altijd zonder riem.quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef ElizabethR het volgende:
logisch!!quote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die zijn stomIk heb gewone donkerbruine, ook niet erg elegant maar ja...
ik had geen zin in natte koude voeten
Nee. Da's net als met Ikea. Iedereen heeft het dus ik zeker niet. Bovendien zijn ze spuuglelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
Dames.. Vraagje,, Hebben jullie allemaal UGGS in de kast staan
Ik vind het ook niks bijzonders... Maar in het OV zie ik bijna niets anders...quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Da's net als met Ikea. Iedereen heeft het dus ik zeker niet. Bovendien zijn ze spuuglelijk.
Ja, zwartequote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
Hmmm, die gaan nog wel. Zo zie je wel dat de kleur heel veel verschil uitmaakt qua appearance. Toch zou ik ze niet kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zwarte![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er jarenlang ook niets van hebben, iedereen liep ermee, maar ik had wel koude voeten als het sneeuwde en vond andere sneeuwlaarzen spuuglelijk, dus heb ik toch Uggs gekocht toen de eerste sneeuw deze winter viel en ik zou ze niet meer willen missen, maar draag ze alleen als er sneeuw ligt.
Goedzo, boycotten dat merk, ze zijn lelijk en duur.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, die gaan nog wel. Zo zie je wel dat de kleur heel veel verschil uitmaakt qua appearance. Toch zou ik ze niet kopen.
Ik vind het voor pantoffelkes best okquote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zwarte![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er jarenlang ook niets van hebben, iedereen liep ermee, maar ik had wel koude voeten als het sneeuwde en vond andere sneeuwlaarzen spuuglelijk, dus heb ik toch Uggs gekocht toen de eerste sneeuw deze winter viel en ik zou ze niet meer willen missen, maar draag ze alleen als er sneeuw ligt.
Wat tofquote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef ElizabethR het volgende:
Vanmiddag lekker middagje kennismaken met de lokale bevolking gehad in de plaatselijke pub. Er zat een ventje recht uit de kerk aan de whiskey met Guinness, twee tanden, een enorme stropdas over zijn zondagse hemd, en wellies onder zijn zondagse zwarte broek de grootste lol te hebben. Verder nog wat meer verdwaalde mannen, allemaal zonder vrouw, en een paar verdwaalde vrouwen, allemaal zonder man. Gezellig gekletst en al wat tips gehad van wie, wat waar enzo![]()
I love wee Irish village pubs!!l
Alle sneeuwlaarzen zijn lelijk, duur zijn Uggs wel, maar ze zitten als pantoffelkesquote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo, boycotten dat merk, ze zijn lelijk en duur.
Inclusief je witte sokkenquote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog even en mijn sandalen kunnen weer tevoorschijn.
Ik heb van die namaakdingen als sloffen ze lijken heel erg op Uggs, waren 6 euro ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle sneeuwlaarzen zijn lelijk, duur zijn Uggs wel, maar ze zitten als pantoffelkes
Overtuig je vriendinnenclubquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Da's net als met Ikea. Iedereen heeft het dus ik zeker niet. Bovendien zijn ze spuuglelijk.
als het écht heel koud is maakt het me ook niet zoveel uit eigenlijkquote:
quote:
Ik ben dol op kaplaarzen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die kaplaarzen zijn nou ook
niet écht elegant,
Met een ruitje!quote:
Zit jij mn Dees nu op te breien met ..... xxxx?quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leuk streepje op een geitenwollen achtergrond.
Eenschquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als het écht heel koud is maakt het me ook niet zoveel uit eigenlijkdie kaplaarzen zijn nou ook
niet écht elegant, maar liever dat dan koude voeten
o geile laarzen!quote:
Bezette mannen zijn nu eenmaal interessanter.quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit jij mn Dees nu op te breien met ..... xxxx?
Met sporen en een zweepje.quote:
Ja maar daar hebben ze ook nog rijbroeken aan en die zie ik liever uit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan moet je eens op een manege gaan kijken.
In zo'n rijbroek kun je wel goed zien wat voor kont.quote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze ook nog rijbroeken aan en die zie ik liever uit.
neequote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
ik heb niets met paarden en ben niet goed in social talk dus als het over paarden gaat ben ik in ieder geval wegquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms maak ik me daar zorgen over, overkomt me vaker namelijk.
Vind je Americo ook niet liefquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb niets met paarden en ben niet goed in social talk dus als het over paarden gaat ben ik in ieder geval weg
Een 1 aprilgrap is wat uit de hand gelopen, er komt een meeting van zolderkamer Tweakers en Ponymutsen van Bokt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb niets met paarden en ben niet goed in social talk dus als het over paarden gaat ben ik in ieder geval weg
nee, niet meer sinds ik afgelopen december perse op het dak moest klimmen van mijn kind om daar wortels neer te leggenquote:
ben je echt het dak op gegaanquote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, niet meer sinds ik afgelopen december perse op het dak moest klimmen van mijn kind om daar wortels neer te leggen
Hahahaha en dat doe je dan ook?quote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, niet meer sinds ik afgelopen december perse op het dak moest klimmen van mijn kind om daar wortels neer te leggen
quote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een 1 aprilgrap is wat uit de hand gelopen, er komt een meeting van zolderkamer Tweakers en Ponymutsen van Bokt.
Hoe heb je je daar uit gekletst ?quote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Alleen zijn de gemiddelde poepzakjes niet toereikendquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beter huisdier ga je niet vinden, je ken er gewoon opzitten tijdens het uitlaten.
En nu staat hij bij je in de gang?quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beter huisdier ga je niet vinden, je ken er gewoon opzitten tijdens het uitlaten.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Alleen zijn de gemiddelde poepzakjes niet toereikend
nee maar voor mijn kind is het 'spel meespelen' voor 'kleine kinderen' het spel meespelen ongeacht wie hij voor zich heeftquote:
Hij/zij heeft iig een goed gevoel voor humorquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar voor mijn kind is het 'spel meespelen' voor 'kleine kinderen' het spel meespelen ongeacht wie hij voor zich heeft
Sommige kinderen hebben datquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar voor mijn kind is het 'spel meespelen' voor 'kleine kinderen' het spel meespelen ongeacht wie hij voor zich heeft
Heb je dan ook een varken als huisdier?quote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn gang was zo groot dat ik er stal van gemaakt heb.
Ben je nou mevrouw Piraat aan het beledigen?quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je dan ook een varken als huisdier?
Slaapt zij ook in de stal dan?quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je nou mevrouw Piraat aan het beledigen?
Vast niet.quote:
En breit mevrouw Piraat zijn geitenwollen sokken van hun eigen geit uit de gang.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Toverheks het volgende:
misschien heeft PP wel een kinderboerderij is zijn gang staan
ja maar eerst moet meneer PP achter het spinnenwiel om er knotjes van te makenquote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En breit mevrouw Piraat zijn geitenwollen sokken van hun eigen geit uit de gang.
en speklapjesquote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij varkens denk ik in karbonades en schnitzels.
Haasjes met champignon roomsausquote:
quote:
fixedquote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haasjes met champignon roomsaus pepercognacroomsaus
quote:
Ook lekker. Zolang er maar een mals haasje onderzit!!quote:
Ja, het goed bakken van een varkenshaasje is nog een hele kunstquote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook lekker. Zolang er maar een mals haasje onderzit!!
ik zit aan banana-nutcake. Gisteren gebracht door onze achterbuurvrouw van halverwege de berg als welkomstpresentje in de nieuwe buurtquote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
echt krijg honger, kan kiezen tussen een bammetje of een lekker zak chips, het wordt het laatste
quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik zit aan banana-nutcake. Gisteren gebracht door onze achterbuurvrouw van halverwege de berg als welkomstpresentje in de nieuwe buurt
Vertel?quote:
Proostquote:Op maandag 8 april 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah nee joh
Ik neem nog een wijntje, morgen van 9 tot half 6 werken/aanwezig zijn
Leuke vent uit Zuid-Amerika?quote:
Dat in combinatie met Mexico maakt je op Google de gelukkige winnaar van een automatische zeepdispenser met infraroodbediening.quote:
Alsof jij die keuze hebt...Laat me niet lachen, ouwe lul !quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, hij inspireerde me tot die uitspraak. En "inruilen", alsof het een tweedehands auto betreft. Wie Vrouwen niet respecteert heeft een slechte aan mij....quote:
Ik ben iig bloedserieus, maar ook wel in voor een geintje, mits niet te flauw..quote:Op maandag 8 april 2013 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Lastig, als je ergens nieuw bent. Om te weten wie je nou serieus moet nemen en van wie je ook wel eens een geintje kunt verwachten.
Ik neem (aanvankelijk) iedereen serieus want dat wil ik zelf ook genomen worden...quote:Op maandag 8 april 2013 09:26 schreef Lienekien het volgende:
PietPiraat zou ik maar niet al te serieus nemen.
Maar ze zal het niet vinden......quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt iets laten vallen en zij zoekt het?
IDD ik vind het hier erg lollig....quote:
Ja, ik zou best eens serieus.....quote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik neem (aanvankelijk) iedereen serieus want dat wil ik zelf ook genomen worden...
Wie zien wel waar het schip strand....quote:Op maandag 8 april 2013 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zou best eens serieus.....
Ohnee, laat maar
Dat schipstrand, is dat vlakbij het naaktstrand?quote:
Holy Mozes!! A three in one!!quote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik gooi liever tijdig het roer om, hang mijn huig wel naar de wind. Kom liever niet tussen wal en schip.
Doe es!!! Leuk!quote:
Ja, vlakbij Paal 58.quote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat schipstrand, is dat vlakbij het naaktstrand?
Ach ja, Paal 58, daar had ik er ook een paar...quote:
De beste stuurlui verdienen het meestquote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als Lienekien eenmaal alle trossen los gooit....
De bakens verzetten. Alle zeilen bijzetten. Het over een andere boeg gooien.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De bakens verzetten. Alle zeilen bijzetten. Het over een andere boeg gooien.
Gave? Gave? We moesten vroeger per week tien spreekwoorden leren!quote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Van wie heb je die gave? Je vader of je moeder?
De appel valt niet ver van de boom, zelfs al vangen hoge bomen veel wind, en vallen er veel spaanders als er gehakt wordt!!
Ah, dus gewoon een kwestie van jong geleerd, (niet zo heel) oud gedaan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gave? Gave? We moesten vroeger per week tien spreekwoorden leren!
Zoals de ouden zongen, piepen de jongen!quote:Op maandag 8 april 2013 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon een kwestie van jong geleerd, (niet zo heel) oud gedaan?
Hoe diplomatiekquote:Op maandag 8 april 2013 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon een kwestie van jong geleerd, (niet zo heel) oud gedaan?
Whahahaha, serieus?? Het is er dus ingeramd. Maar toont tegelijkertijd wel aan dat wat in het vat zit niet verzuurt, en dat je veel spreekwoorden in je mars hebt, en derhalve goed beslagen ten ijs komt!!quote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gave? Gave? We moesten vroeger per week tien spreekwoorden leren!
Ik laat mij de kaas niet van het brood eten!quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whahahaha, serieus?? Het is er dus ingeramd. Maar toont tegelijkertijd wel aan dat wat in het vat zit niet verzuurt, en dat je veel spreekwoorden in je mars hebt, en derhalve goed beslagen ten ijs komt!!
....is hij bij de tijd!quote:
aan de honden op straat kent men de meester in huisquote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Elk meent zijn uil een valk te zijn.
Volgens mij is dat een favoriet van Piet.
Die kende ik nog niet!quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Elk meent zijn uil een valk te zijn.
Volgens mij is dat een favoriet van Piet.
Spijkers op laag water zoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
aan de honden op straat kent men de meester in huis
Een die ik tot voor een paar jaar niet kende: komt men over de hond dan komt men over de staart.quote:
Ja, heel toepasselijk.quote:
Nee, daar kan ik niet tegenop.quote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren......................
nou kom er maar overheen met een mooi spreekwoord of gezegde:+
Men moet geen oude schoenen wegwerpen voordat men nieuwe heeft.quote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren......................
nou kom er maar overheen met een mooi spreekwoord of gezegde:+
POL / Zwakbegaafde mensen mogen kinderen krijgen #2quote:Op maandag 8 april 2013 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zou best eens serieus.....
Ohnee, laat maar
Ik wilde net iemand gaan kielhalenquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent aan de beurt hoor FANN![]()
40+ / Muziek-ketting deel 2
quote:Op maandag 8 april 2013 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wilde net iemand gaan kielhalen
Nah eerder vertrek ik nog met de noorderzonquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Zolang je maar niet als een bok op de haverkist gaat zitten.
Eh nee, het zijn filmpjes op Ustream, bij elkaar zo'n 100 uur schat ik. Ik heb ooit een tekenspelletje gedaan daar.quote:
Dat zegt mijn blinde zwager altijd als hij langs een viskraam loopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zegt mijn blinde zwager altijd als hij langs een viskraam loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nu we niet meer roken gaan onze geurprikkels way up highquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laat die nieuwe het maar niet horen
Rotte vis ruik je nu op 500 meter terwijl dat eerst 100 meter was?quote:Op maandag 8 april 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu we niet meer roken gaan onze geurprikkels way up high
Laten we het op 100 m houden.... Op 114 staat een viswinkelquote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Rotte vis ruik je nu op 500 meter terwijl dat eerst 100 meter was?
Bedoel je een viswinkel of een bordeel?quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het op 100 m houden.... Op 114 staat een viswinkel
Viswinkel... Bordeel op 1 KM of zo...quote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Senzune het volgende:
[..]
Bedoel je een viswinkel of een bordeel?
Oh wat leuk!! Hoeveel waren er dat wel niet?quote:
Ik denk dat er weinig tekenbare spreekwoorden uitdrukkingen of gezegdes niet getekend zijn. Hoeveel... geen idee, 2 jaar lang 2 uur per week ongeveer 10 minuten per tekening. Er zaten wel dubbele tussen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh wat leuk!! Hoeveel waren er dat wel niet?
quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tonja had een eigen topic in RLS
RLS / Dinsdagavond 20.30 uur Tekenen met Tonja!!!
ik gaf de laatste paginaquote:
sorry Tonjaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent toch niet goed bij je hoofd ?
of wel?
Praat je in jezelfquote:
Blijkbaar had ik het tegen PBquote:
Oh my! Echt leuk! En creatief. Maar jammer dat de tekeningen het niet meer doen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tonja had een eigen topic in RLS
RLS / Dinsdagavond 20.30 uur Tekenen met Tonja!!!
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?quote:Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag.
Nog geen muis gezien. Ook geen tafel trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |