Wie is Linda?quote:Op zondag 7 april 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
Ok das een ander topiic, Maar Tee Set is 40+ waardig
Linda Lovelace.quote:
Verkeerde smiley eigenlijk hoort daar deze bij:quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde smiley eigenlijk hoort daar deze bij:
Of Sas Om de verwarring ter volmaken....quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
Linda is mooi en lief in het Spaans .. Wie weet mn verwarring ,,, Dees
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die rechter vind ik wel een lekker ding.
Wat doet ze met de microfoon?quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook .maar die zit hier nu voor me op dr knieen ,,,,quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.quote:
Je hebt iets laten vallen en zij zoekt het?quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook .maar die zit hier nu voor me op dr knieen ,,,,
Doe maar niet!quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.
Tjaquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen een beetje moeilijk zingen zo
Daar krijg je spijt van.quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms twijfel ik weleens, zal ik mijn 50 jarige muts inruilen voor 1 van de halve leeftijd maar het komt er nooit van.
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 plus 7 schijnt de ideale leeftijd te zijn voor een nieuwe vrouwquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch maar achter de onvolwassen meisjes aan dan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 plus 7 schijnt de ideale leeftijd te zijn voor een nieuwe vrouw
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkigquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zeiken wel veel vrouwen van 50.
Dan weet je waar te zoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkig
Jij bent toch geen vrouw?quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En onder de 30 zijn ze onzeker en oppervlakkig
De meeste mannen boven de 50 ook, het lijken af en toe wel wijven.quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het moet zelfs midden in je gangpadquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij mij op de volkstuin barst het ook van die kerels die de hele dag niets beters te doen hebben, zet ik er wat Japanse lupine neer , heb ik gelijk bromsnor op mijn dak.quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meeste mannen boven de 50 ook, het lijken af en toe wel wijven.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het moet zelfs midden in je gangpad
[..]
Ik zie het op mijn werk af en toe ook, als er dan een man op bezoek is zitten hij en mijn mannelijke collega regelmatig te roddelen als een stelletje meiden, dan kunnen vrouwen nog iets van leren.quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bij mij op de volkstuin barst het ook van die kerels die de hele dag niets beters te doen hebben, zet ik er wat Japanse lupine neer , heb ik gelijk bromsnor op mijn dak.
Sssttt, iedereen leest meequote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe je hoe oud je ook bent....
Maar das tussen ons
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |