SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?quote:
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Sheyras praat gewoon poep, hij zei tijdens de wedstrijd Feyenoord - VVV dat Feyenoord wel ff zou winnenquote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat we dit nog gaan weggeven hoor
/sheyras![]()
Dat gebeurde ookquote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sheyras praat gewoon poep, hij zei tijdens de wedstrijd Feyenoord - VVV dat Feyenoord wel ff zou winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, je bent gewoon een PSV'er, met al je geschijt in de broek, constant roepen dat PSV de beste selectie heeft en PSV wel even makkelijk wint.quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.![]()
Ik houd er ook niet van om nu al te roepen dat Ajax kampioen wordt, maar je kunt ook té pessimistisch zijn.![]()
Hier ben ik het wel enigszins mee eens...quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het, maar snap je mijn punt nou?
Ik ben gewoon geen arrogante Ajacied, meer een bescheiden Ajacied. Laten we eerst gewoon goed spelen en onze punten pakken voordat we al doen alsof we op het Leidseplein staan.
Maar je moet er natuurlijk bij de hele top-4 in deze periode bij veel mensen het einde-seizoens-opportunisme op komt. Dat is toch leuk joh
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Op rechtsbuiten misschien.quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Tyron het volgende:
Jammer dat Schone volgende week niet speelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik houd er ook niet van om nu al te roepen dat Ajax kampioen wordt, maar je kunt ook té pessimistisch zijn.![]()
Dat is zo iemand die 100 keer wat roeptoetert en dan die ene keer dat hij gelijk krijgt doet alsof hij het briljant heeft gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sheyras praat gewoon poep, hij zei tijdens de wedstrijd Feyenoord - VVV dat Feyenoord wel ff zou winnenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En over Feyenoord en PSV houdt hij juist weer hele betogen over hoe gemakkelijk zij hun wedstrijden zullen winnen en dat het maar schijn is dat het moeizaam gaatquote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad. Een jood zonder arrogantie is als een boer die alleen de stieren melkt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Liever nog voor Twente of Vitesse dan voor PSV, die ploeg uit Eindhoven is echt nep, even de koopclub uithangen met gemeentegeld, de beste selectie kopen, terwijl elke andere topclub moet bezuinigen en nog zeven keer verliezen in een seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een PSV'er, met al je geschijt in de broek, constant roepen dat PSV de beste selectie heeft en PSV wel even makkelijk wint.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit natuurlijk ook!quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik houd er ook niet van om nu al te roepen dat Ajax kampioen wordt, maar je kunt ook té pessimistisch zijn.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Cuenca een helft en Babel een helftquote:Op zondag 7 april 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Babel ipv Boerrigter aub.![]()
Ik wel, Ajax zet een reeks van 10 wedstrijden neer. Volgende week winst bij PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wel, Ajax zet een reeks van 10 wedstrijden neer. Volgende week winst bij PSV.![]()
![]()
Lieveschat, Ajax met 10 man en tweede keeper tegen de nummer 11 is heel iets anders dan spelen tegen de nummer 17 en 18.quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef alors het volgende:
[..]
En over Feyenoord en PSV houdt hij juist weer hele betogen over hoe gemakkelijk zij hun wedstrijden zullen winnen en dat het maar schijn is dat het moeizaam gaatOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel staat het?quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lieveschat, Ajax met 10 man en tweede keeper tegen de nummer 11 is heel iets anders dan spelen tegen de nummer 17 en 18.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:05 schreef Kopsterk het volgende:
Babel alweer 2 goals sinds zijn rentree. Volgende week hopelijk rechtsbuiten. Willems milkshaken.![]()
![]()
360 graden balcontrolequote:Op zondag 7 april 2013 18:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht weer een paar 5* skills van Hoesen.![]()
Hij gaat hem helemaal schuden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:05 schreef Kopsterk het volgende:
Babel alweer 2 goals sinds zijn rentree. Volgende week hopelijk rechtsbuiten. Willems milkshaken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Met 10 man aan de wedstrijd beginnenquote:Op zondag 7 april 2013 18:06 schreef OverRated het volgende:
Hoesen voor Boerrigter. Zo had de basisopstelling moeten zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:06 schreef OverRated het volgende:
Hoesen voor Boerrigter. Zo had de basisopstelling moeten zijn.
Nooit meer #DeDerk aub, wat een mongol.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Volgende week dus met Fischer, Hoesen en Babel beginnen in de aanvalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:08 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week dus met Fischer, Hoesen en Babel beginnen in de aanval![]()
Schone ipv babel aubquote:Op zondag 7 april 2013 18:08 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week dus met Fischer, Hoesen en Babel beginnen in de aanval![]()
pingel tyfuslijerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WAJOOOOWIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel snelheid voorin. Frank gaat gewoon stiekem counteren tegen PSV. Verwachten ze nooit en PSV kan het spel zelf toch niet maken.quote:![]()
Nu ben ik zelfs zeker van een overwinning vandaag jaquote:
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bij de 3-0 iet?quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef Shreyas het volgende:
Nu ben ik zelfs zeker van een overwinning vandaag![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu ben ik zelfs zeker van een overwinning vandaag ja![]()
![]()
:'quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef Shreyas het volgende:
Nu ben ik zelfs zeker van een overwinning vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERIKSEN
![]()
![]()
Netjes jaquote:
Dit soort goals zie je niet in de kuip'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wel een tactische meesterzet van Vermeer om rood te pakken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien moet Ajax voortaan maar met 9 man spelen, om het een beetje eerlijk te maken. Zelfs met 10 man sloopt het Heracles Héracles compleet.![]()
Zo had ik het nog niet bekeken neequote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
Wel een tactische meesterzet van Vermeer om rood te pakken.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
Wel een tactische meesterzet van Vermeer om rood te pakken.![]()
![]()
Wie zijn er allemaal geschorst volgende week tegen PSV? Alleen Vermeer toch?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen vermeer mits niet in beroep gaanquote:Op zondag 7 april 2013 18:12 schreef Shreyas het volgende:
Wie zijn er allemaal geschorst volgende week tegen PSV? Alleen Vermeer toch?![]()
Dit voorkwam idd dat ze zich opsloten achterin, tactisch briljant dusquote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Monolith het volgende:
Wel een tactische meesterzet van Vermeer om rood te pakken.
hardcoholic![]()
Bossen fluit wel weer als een debiel #knfb'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
Castillion wel verdomd gevaarlijk steeds. Zie je toch zijn goede opleiding terug.
Fluit niet partijdig maar gewoon altijd slecht en daar heb je als aanvallende partij het meeste last vanquote:![]()
Meestal hebben we die toch niet nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
"Mensen zeggen ook dat een ploeg die met tien man speelt gevaarlijker is dan een ploeg met elf man. Hoe vaak heb je dat nou niet gehoord? Dat komt alleen maar, omdat vijf van die elf denken: ik doe een stapje minder, terwijl vijf van die tien er juist een schepje bovenop doen."
-Johan Cruijff
Dit heeft Ajax toch perfect gedaan met 10 man!"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
tegen PSV zeker niet als je naar die poep verdediging kijktquote:Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal hebben we die toch niet nodig.graag op anoniem![]()
Terechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon goed uitgespeeld jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:15 schreef Stiggie het volgende:
Dit heeft Ajax toch perfect gedaan met 10 man!![]()
Kakkies zijn stil, de media zoekt het ook niet meer op.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef ejfaar het volgende:
AJAX kampioen(als ze volgende week niet verliezen)
![]()
Ik verwacht zo nog wel een tirade van tweeslootwater.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1x verliezen en alles is weer gelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Abed het volgende:
Kakkies zijn stil, de media zoekt het ook niet meer op.
Meest trieste user op het forum ben jij. Dit is weer onnodig uitlokken.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Precies.quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
1x verliezen en alles is weer gelijk
Ajax kampioen dus![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mwa, Feyenoorders kregen wel wat spatjes de laatste tijd.quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meest trieste user op het forum ben jij. Dit is weer onnodig uitlokken.![]()
Het geluid geeft geen indicatie aangezien dat van een bandje wordt afgespeeld en door speakers naar buiten komt.quote:RvP; Feyenoord
Nee, dat is Caland nog altijd.quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meest trieste user op het forum ben jij. Dit is weer onnodig uitlokken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afgelopen, gg no rematch
Heracles![]()
Bossen-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Niks mis met Caland.quote:RvP; Feyenoord
goeie zeg! hahahaaquote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het geluid geeft geen indicatie aangezien dat van een bandje wordt afgespeeld en door speakers naar buiten komt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Heerlijk, de nul gehouden![]()
![]()
Meesterlijk uitgespeeld met 10 man![]()
Ajax
Goed tegenargument hahaquote:RvP; Feyenoord
Een Gol meer scorenquote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zich aan het afvragen hoe ze Ajax in godsnaam nog van de titel af moeten houden.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Laten we wel hopen op een goede scheidsrechter volgende week, liever geen Blom, Wegereef of VinkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gozubuyykquote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Shreyas het volgende:
Laten we wel hopen op een goede scheidsrechter volgende week, liever geen Blom, Wegereef of VinkOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ga lekker op een bus dansen omdat je weer geen kampioen gaat worden.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Huhquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef inZanity het volgende:
Ajax heeft 63 wedstrijden gespeeld.. Niet zo gek dat je dan koploper bent.![]()
![]()
Blom kan ajax beter wel hebben, als er een iemand is die ze gratis punten bezorgd.quote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Shreyas het volgende:
Laten we wel hopen op een goede scheidsrechter volgende week, liever geen Blom, Wegereef of VinkRvP; Feyenoord
en Bossen nietquote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Shreyas het volgende:
Laten we wel hopen op een goede scheidsrechter volgende week, liever geen Blom, Wegereef of Vink![]()
Als hij zijn respectbandje maar thuis laatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Stond dat in beeld of zo?quote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef inZanity het volgende:
Ajax heeft 63 wedstrijden gespeeld.. Niet zo gek dat je dan koploper bent.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gelijk nanananaaaaquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Ga lekker op een bus dansen omdat je weer geen kampioen gaat worden.
Desalniettemin vond ik dat beschamend hoor vorig jaar.RvP; Feyenoord
Oh, je bedoelt gozuzbuyuukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nu is het afgelopen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja doei, Henk, ga maar ergens anders spelen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Vermeer met z'n zwoele stem
Ben je van je stoel gevallen?-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Doe eens normaal manquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja doei, Henk, ga maar ergens anders spelen
[ afbeelding ]Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Doe eens normaal man? Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal!![]()
![]()
Jaäp Stäm?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hoe heet de zoon van Finnbogason?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nee, Finnbogasonquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hij had net zuur d'orange gedronken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef tralalala het volgende:
Wat was er met Perez aan de hand?
Had hij een liter zuur opgedronken ofzo?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Goedenavond. Speelronde 30.
VVV-Venlo:
Mäenpää, Röseler, Radosavljevic, Nwofor, Cullen, Linssen, Türk, Maguire, Seip, Joppen, Leiwakabessy.
PEC Zwolle:
Boer, Van Polen, Lachman, Van der Werff, Achenteh, Pluim, Gravenbeek, Saymak, Klich, Mokhtar, Benson.![]()
Tijd voor voorspellingen
Vrijdag:
VVV - PEC
Zaterdag:
Roda JC - Vitesse
Heracles - FC Grunn
NAC - NEC
ADO - FC Twente
Zondag:
Heerenveen - Willem II
RKC - Feyenoord
AZ - FC Utreg
PSV - Ajax[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ajax mag wel op winst, ze missen Vermeer maar PSV is de laatste wedstrijden echt om van te janken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor voorspellingen
Vrijdag:
VVV - PEC
Zaterdag:
Roda JC - Vitesse
Heracles - FC Grunn
NAC - NEC
ADO - FC Twente
Zondag:
Heerenveen - Willem II
RKC - Feyenoord
AZ - FC Utreg
PSV - AjaxAnonieme tievesclown![]()
Ik verwacht het ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse gaat niet punten verspelen, daar ben ik van overtuigd.![]()
Doen ze volgende week wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse mag wel een keer wat laten liggen ja![]()
Vitesse kan de 11de uitzege halen. Vorig jaar werd Ajax met 11 utizeges kampioen.
Dat zijn statistieken mensen.![]()
Vitesse wordt kampioenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
Vitesse kan de 11de uitzege halen. Vorig jaar werd Ajax met 11 utizeges kampioen.
Dat zijn statistieken mensen.![]()
![]()
Malkiquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony gaat geen enkel probleem hebben met die matige danilo en wielaert
Pizza tonijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
Ik gooi er lekker nog even snel een pizzatje in voordat de wedstrijd begint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hem net op, smaakte weer prima.quote:![]()
![]()
Ik hoop op Malki.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |