Dat heb ik dus ook, volgens mij zat ik 2 jaar terug met jou ook in de Bitcoin thread. Ik heb toen een wallet met een aantal bitcoins bij elkaar gemined. Verder vergeten, maar de berichten met betrekking tot de Bitcoin koers in het nieuws hebben mij er toch toe gebracht de wallet.dat weer op te hengelenquote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit er aan te denken de helft te verkopen. Dan heb ik een deel gecashed en een deel als "afdekkend" voor winststijging.
Omdat ik je berichten een beetje ken zou ik zeggen: cash nu de helft, heb je mooi bijna 10 keer de weddenschap, de rest in een wallet laten staan. Dan een reminder in de telefoon/agenda voor over een jaar oid en dan nog eens kijken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit er aan te denken de helft te verkopen. Dan heb ik een deel gecashed en een deel als "afdekkend" voor winststijging.
Ja gaat zo snel op bitonic he?quote:Op maandag 8 april 2013 13:05 schreef Quotidien het volgende:
Zojuist op Bitonic maar gekocht wat er over was; bijna 0,03 BTC, voor zo'n 5 euro.
Nu maar eens op Happycoins proberen.
Misschien wil Whuzz je er wel een paar verkopenquote:Op maandag 8 april 2013 13:05 schreef Quotidien het volgende:
Zojuist op Bitonic maar gekocht wat er over was; bijna 0,03 BTC, voor zo'n 5 euro.
Nu maar eens op Happycoins proberen.
Geen idee eigenlijk, wallet is nog aan het synchroniseren en heb dus nog niks ontvangen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja gaat zo snel op bitonic he?
Echt absurd.
Heb net de helft verkocht, met de rest maar even afwachten. Misschien is het morgen wel $300 per bitcoin. of $500quote:Op maandag 8 april 2013 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien wil Whuzz je er wel een paar verkopen
Nou ja ik heb er nu 3x iets gekocht, onmiddellijk op mn wallet.quote:Op maandag 8 april 2013 13:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wallet is nog aan het synchroniseren en heb dus nog niks ontvangen.
Niet, in ieder geval niet legaal. De Nederlandse belastingdienst wil graag de helft van alles inpikken.quote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb net de helft verkocht, met de rest maar even afwachten. Misschien is het morgen wel $300 per bitcoin. of $500
Volgende "probleem": Nu heb ik lekker geld op MtGox. Woopie. Maar hoe krijg ik dat naar NL zonder dat de belastingdienst daar de helft van wil inpikken?
Als je ze op je wallet hebt staan kunnen ze niet meer in het orderboek ofwel? Dan moet je weer die fees betalen als je wilt verkopen toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er nu 3x iets gekocht, onmiddellijk op mn wallet.
Aangezien de bitcoins via een "gojke" verkregen zijn, kan ik dat niet wegschrijven als winst uit optiehandel ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet, in ieder geval niet legaal. De Nederlandse belastingdienst wil graag de helft van alles inpikken.
mtgox ----> moneybookers ----> paxumquote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb net de helft verkocht, met de rest maar even afwachten. Misschien is het morgen wel $300 per bitcoin. of $500
Volgende "probleem": Nu heb ik lekker geld op MtGox. Woopie. Maar hoe krijg ik dat naar NL zonder dat de belastingdienst daar de helft van wil inpikken?
Ik heb nog niets verkocht, maar volgens mij niet?quote:Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je ze op je wallet hebt staan kunnen ze niet meer in het orderboek ofwel? Dan moet je weer die fees betalen als je wilt verkopen toch?
Belastingontduiking blijft belastingontduiking.quote:Op maandag 8 april 2013 13:25 schreef Faazz het volgende:
Kan je ze niet gewoon inwisselen voor dollars of Euro's en zo nu en dan wat van afsnoepen als je wat nodig hebt? Ik dacht er ook aan maar wat nou als je ineens 800k kan innen? Je wilt niet dat de helft gekaapt wordt...
Sjah dus? Niemand weet, behalve jij. Het is niet zo omdat als ik toevalligerwijs perongeluk met veel succes een shitload aan euro's heb omgezet met BTC's, ik dan maar meteen de belastingdienst inlicht en maar alles bloot leg.quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef Skint het volgende:
[..]
Belastingontduiking blijft belastingontduiking.
Sja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar je loopt wel een risico, vooral als je dat geld op een bankrekening wilt zetten. Op mtgox laten staan lijkt me niet zo slim.quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Faazz het volgende:
[..]
Sjah dus? Niemand weet, behalve jij. Het is niet zo omdat als ik toevalligerwijs perongeluk met veel succes een shitload aan euro's heb omgezet met BTC's, ik dan maar meteen de belastingdienst inlicht en maar alles bloot leg.
Belasting wordt er toch wel geheven zodra ik ga uitgeven in NL onder het mom van BTW.
En achterhalen waar het geld allemaal vandaan komt lijkt mij in de essentie van BTC's toch al onmogelijk. So why bother.
Hoewel ik zeker geen heilige ben lijkt me dit niet de plaats om fraude aan te gaan moedigen, en al zeker niet uit gaan lopen leggen hoe je het beste fraude kan plegen..quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Faazz het volgende:
[..]
Sjah dus? Niemand weet, behalve jij. Het is niet zo omdat als ik toevalligerwijs perongeluk met veel succes een shitload aan euro's heb omgezet met BTC's, ik dan maar meteen de belastingdienst inlicht en maar alles bloot leg.
Belasting wordt er toch wel geheven zodra ik ga uitgeven in NL onder het mom van BTW.
En achterhalen waar het geld allemaal vandaan komt lijkt mij in de essentie van BTC's toch al onmogelijk. So why bother.
Maar je ontvangt het als alle blockchains opgehaald zijn toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb nog niets verkocht, maar volgens mij niet?
Heb qua ontvangen geen fees gekregen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |