Nog niet alle bitcoins zijn in omloop, gezien niemand eigenaar kan worden van het bitcoin netwerk betekend dit dat je dan een enorme prijs kan vragen voor je bitcoins. De prijs van een BTC zal exploderen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:50 schreef Skint het volgende:
Stél nou dat de banken/overheden echt bang zouden worden voor de concurrentie van bitcoin. Wat is de marktwaarde van alle bitcoins nu? Ongeveer 1.8 miljard. Wat weerhoudt deze grote jongens ervan om gewoon alle bitcoins op te kopen en ze vervolgens lekker weg te pleuren?
Ik ben vast niet de eerste die deze vraag stelt, maar ik heb hem persoonlijk nog niet voorbij zien komen.
Nee, maar we zitten ongeveer op de helft. En correct me if I am wrong, maar met genoeg rekenkracht kún je geloof ik wel eigenaar worden van het netwerk?quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nog niet alle bitcoins zijn in omloop, gezien niemand eigenaar kan worden van het bitcoin netwerk betekend dit dat je dan een enorme prijs kan vragen voor je bitcoins. De prijs van een BTC zal exploderen.
De laatste keer wel, je betaald alleen iets van 7% feequote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Daar krijg je dan de mtgox waarde?
1DSaH4q1YnuEhNRvxherezJyyjCG2Q8vNHquote:Op maandag 8 april 2013 00:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat is je bitcoinadres nou?
Ik stuur je 0.1 bitcoin om je verlies goed te maken![]()
Niet te veel meer op de trollbox op BTC-e letten he
Voor een Bitcoin topic heb jij vrij weinig verstand van Bitcoins.quote:Op maandag 8 april 2013 11:22 schreef pikinhand het volgende:
Voor een AEX thread hebben de mensen hier verbazend weinig verstand van de beurs of economie.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:22 schreef pikinhand het volgende:
Voor een AEX thread hebben de mensen hier verbazend weinig verstand van de beurs of economie.
Ik zie je vooral veel roepen en weinig onderbouwen voor iemand met veel verstand van de beurs of economie. Beetje jammer.quote:Op maandag 8 april 2013 00:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Noem maar een datum "binnenkort".
Wel ook mans genoeg zijn om te betalen als je verliest, liefst met een Bitcoin
Ik heb twee uitgebreide artikelen met veel onderbouwing gepost gisteren, eerder in deze thread.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie je vooral veel roepen en weinig onderbouwen voor iemand met veel verstand van de beurs of economie. Beetje jammer.
Dat het een bubbel blijkt te zijn kan, daar kan ieder het zijne van denken, maar jij loopt hier gewoon een beetje in de rondte te schreeuwen.
Klopt, maar latere posts voegden weinig toe.quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik heb twee uitgebreide artikelen met veel onderbouwing gepost gisteren, eerder in deze thread.
Je hebt in het begin van dit topic inderdaad wat onderbouwing geplaatst, en daar kan ik ook wel wat mee. Het is niet zo dat ik helemaal blind ben voor al het andere buiten Bitcoin.quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik heb twee uitgebreide artikelen met veel onderbouwing gepost gisteren, eerder in deze thread.
Een hoop speculatie en pump en dump methodes.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Whuzz het volgende:
Zo, lang niet hier geweest!
Zoals een paar topics (naja, boel topic inmiddels?) terug gepost had ik een weddenschap met een ex-collega met als inzet van zijn kant een wallet.dat met bijna 100 bitcoins en van mijn kant 500 euro. Ik heb die weddenschap aangenomen toen een bitcoin iets 4,50 waard was. Weddenschap ging om een zakelijk project waarvan hij zei dat het compleet zou falen. Ik riep dat mijn project eerder een succes zou zijn dan dat één bitcoin weer meer dan 30 euro waard was.
Ik heb mijn weddenschap gewonnen. Kennelijk ternauwernood naar nu blijkt. Halverwege Maart mijn project met succes afgerond en de wallet.dat in ontvangst genomen. was toen (meen ik) iets van 10 of 12 euro per bitcoin, dus dat was een leuke weddenschap gebleken. Wegens drukte en wat zakenreizen nog niets mee gedaan sinds dien en was het eigenlijk half vergeten :$
Krijg ik vanochtend een appje of ik ook een Porsche ga kopen van mijn bitcoins. Op mijn "Een schaalmodel misschien ja" reply kreeg ik een linkje terug. En hier ben ik dan, met zoals beloofd: Oprechte excuses aan de "believers". Jullie hadden gelijk, ik had ongelijk. Bitcoin heeft zijn oude record wel degelijk gehaald, and then some! You were right, I was wrong. Mea culpa.
Ik heb mijn ex-collega de helft van zijn bitcoins terug gestuurd. Dus nu heb ik ~50 bitcoins. $9300. Serieus. What. The. Fuck. heb ik gemist?
Wel netjes dat je hem de helft hebt terug gegeven, hadden veel mensen niet gedaan denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Whuzz het volgende:
Zo, lang niet hier geweest!
Zoals een paar topics (naja, boel topic inmiddels?) terug gepost had ik een weddenschap met een ex-collega met als inzet van zijn kant een wallet.dat met bijna 100 bitcoins en van mijn kant 500 euro. Ik heb die weddenschap aangenomen toen een bitcoin iets 4,50 waard was. Weddenschap ging om een zakelijk project waarvan hij zei dat het compleet zou falen. Ik riep dat mijn project eerder een succes zou zijn dan dat één bitcoin weer meer dan 30 euro waard was.
Ik heb mijn weddenschap gewonnen. Kennelijk ternauwernood naar nu blijkt. Halverwege Maart mijn project met succes afgerond en de wallet.dat in ontvangst genomen. was toen (meen ik) iets van 10 of 12 euro per bitcoin, dus dat was een leuke weddenschap gebleken. Wegens drukte en wat zakenreizen nog niets mee gedaan sinds dien en was het eigenlijk half vergeten :$
Krijg ik vanochtend een appje of ik ook een Porsche ga kopen van mijn bitcoins. Op mijn "Een schaalmodel misschien ja" reply kreeg ik een linkje terug. En hier ben ik dan, met zoals beloofd: Oprechte excuses aan de "believers". Jullie hadden gelijk, ik had ongelijk. Bitcoin heeft zijn oude record wel degelijk gehaald, and then some! You were right, I was wrong. Mea culpa.
Ik heb mijn ex-collega de helft van zijn bitcoins terug gestuurd. Dus nu heb ik ~50 bitcoins. $9300. Serieus. What. The. Fuck. heb ik gemist?
Wat is je plan met die 50 die je nu hebt?quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Whuzz het volgende:
Naja, de 186$ momenteel lijkt me wel weer een bubbel ja. Maar ondanks dat een bubbel waarvan ik voorspeld had dat die nooit meer zou komen, dus hoe dan ook zat ik er flink naast.
Vraag is wanneer het beste moment is om te verkopen en hoe ver ze dan weer terug gaan vallen voor degenen die ze weer willen aankopen.
Dat is net als met aandelen, proberen de piek te berekenen of voorspellen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Whuzz het volgende:
Naja, de 186$ momenteel lijkt me wel weer een bubbel ja. Maar ondanks dat een bubbel waarvan ik voorspeld had dat die nooit meer zou komen, dus hoe dan ook zat ik er flink naast.
Vraag is wanneer het beste moment is om te verkopen en hoe ver ze dan weer terug gaan vallen voor degenen die ze weer willen aankopen.
Tja, lastig. Ik heb bitcoin al een poosje niet meer gevolgd, dus ik durf weinig te voorspellen. Maar durf ook niet te lang te wachten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat is je plan met die 50 die je nu hebt?
Alles gelijk cashen, of blijf je er toch nog even inzitten?
Ik zou het nu verkopen eigenlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, lastig. Ik heb bitcoin al een poosje niet meer gevolgd, dus ik durf weinig te voorspellen. Maar durf ook niet te lang te wachten.
Durf zelfs bijna niet te gaan lunchen nu. Straks kom ik terug en is het weer $5 per bitcoin
Zit er aan te denken de helft te verkopen. Dan heb ik een deel gecashed en een deel als "afdekkend" voor winststijging.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zou het nu verkopen eigenlijk.
Kijk eerst had je het ook niet, dus het grootste verlies is misschien "wat het nóg meer had kunnen zijn".
Ja bijv. inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit er aan te denken de helft te verkopen. Dan heb ik een deel gecashed en een deel als "afdekkend" voor winststijging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |