quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[ afbeelding ]
Komende vier dagen stijgen we naar de 200.
Ik doe meequote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Noem maar een datum, dan wedden we?
Inzet is 1 bitcoin
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:30 schreef Maxbet het volgende:
Edit: Ik zal het nog makkelijker maken: komt de BTC op de genoemde datum onder de $5 dan betaal ik wel.
Noem maar een datum "binnenkort".quote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef pikinhand het volgende:
Jullie zullen nog zwaar teleurgesteld worden in de toekomst, vooral als je nu nog zit in te kopen als een sukkel.
Meneer is jaloers omdat ie geen bitcoins had gekochtquote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef pikinhand het volgende:
Jullie zullen nog zwaar teleurgesteld worden in de toekomst, vooral als je nu nog zit in te kopen als een sukkel.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:37 schreef Bowny het volgende:
Haha typische uitspraak weer van iemand die gewoon niet op tijd in heeft durven te stappenNoem inderdaad een datum, ik neem je bet wel aan.
No guts, no glory.
Ik heb vandaag een hele tijd met het idee lopen spelen, maar uiteindelijk besloten geen zin in het gedoe te hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef raptorix het volgende:
Een voetbal maatje belde me vandaag op: hey jij hebt toch verstand van het bouwen van websites, uuuh ja, en jij weet toch ook wat af van bitcoins? Uh jaaa? Hoeveel zou het kosten als ik door jou een website laat maken waar je bitcoins met Ideal kan kopen? Mmmmmmmm kennelijk is de bitcoin korts mainstream geworden.
En ze zeiden altijd, als de portier of de schoenpoetser je begint aan te spreken over het kopen van aandelen, dan is het tijd om uit te stappen. Als nu zelfs de grootste onbenul websites wil bouwen om te profiteren van de hype, dan kan het niet lang meer duren. Verkoop liever snel voordat je dure bitcoins onder de $1 duiken.quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef raptorix het volgende:
Een voetbal maatje belde me vandaag op: hey jij hebt toch verstand van het bouwen van websites, uuuh ja, en jij weet toch ook wat af van bitcoins? Uh jaaa? Hoeveel zou het kosten als ik door jou een website laat maken waar je bitcoins met Ideal kan kopen? Mmmmmmmm kennelijk is de bitcoin korts mainstream geworden.
Als de bakker en de schoenmaker bitcoins accepteren leidt dat juist tot weer tot een stijging in waarde van de bitcoinquote:Op maandag 8 april 2013 00:43 schreef pikinhand het volgende:
[..]
En ze zeiden altijd, als de portier of de schoenpoetser je begint aan te spreken over het kopen van aandelen, dan is het tijd om uit te stappen. Als nu zelfs de grootste onbenul websites wil bouwen om te profiteren van de hype, dan kan het niet lang meer duren. Verkoop liever snel voordat je dure bitcoins onder de $1 duiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |