SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pff
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Nu met laptop, maar vaak ook met de iPad. Kan prima. FOK! en Sidekick erbijquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso wat doe je in dit topic als je voetbal kijkt op tv?
Zit je met je laptop dan ofzo![]()
![]()
Wie ben jij nou weer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar een heel weekend op de bank doorbrengen terwijl je ieder weekend onafgebroken voetbal wedstrijden zit te kijken is pas echt pauper.![]()
![]()
Maar dat komt omdat PSV 6 doelpogingen na 60 minuten had, Ajax heeft er 5 in 20 minuten.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren maakte dat niet uit volgens GGMM![]()
Wedstrijd is niet veel aan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Gwunnik het volgende:
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pffWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die 20 eu kan ik makkelijk kwijtquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef tochweerhenk het volgende: [..] Jij hebt hier geen geld anders hoor, want dat geef je toch allemaal uit aan voetbalwedstrijden? Pauper dus.
![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genietenquote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Heracles bakt er ook niet veel van.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Er was geen kaart te krijgen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien
Groot fan van User Wotte![]()
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.quote:![]()
Ik ga nu snel weer weg.![]()
![]()
Doe datquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
Zit jij dan niet in het zonnetje?quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genieten
Ik zit buiten, kijk door het raam naar binnen naar de TV terwijl ik op mijn ipad op fok zit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt door het weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
Ga jij toch even lekker een zondagse boswandeling maken nuquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
![]()
Oke man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Idioot.
![]()
Laat ons man apaat.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |