PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
okquote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan bij Wordfeud Amsif maken en mijn broer kon bijna Umtiti
okquote:
okquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Nog even een helftje juichen voor Sunderland maar zo
quote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
zou ik niet te hard zeggen
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf of ik dan klaar ben met school. Anders vanavond om 10 uur ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kunnen de verdedigers van Feyenoord nog wel wat van leren
gr gr zombies straks?
okquote:
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te scheldenquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk man al dat ok. Stel trieste mongooltjes.
okquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk man al dat ok. Stel trieste mongooltjes.
Doe gewoon niets aan school #straatlevenquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik dan klaar ben met school. Anders vanavond om 10 uur ofzo
Jo, heb het in de container geflikkerd, kom eraanquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon niets aan school #straatleven
Waarom quote je mij? Je moet ook altijd op mij reageren he. (He, een reactie zonder een scheldwoord ... dat kan natuurlijk niet dus bij deze : TYFUS HOEREN TERING ZOOI )quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te schelden
quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon niets aan school #straatleven
Oke cool tot zoquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, heb het in de container geflikkerd, kom eraan
geen punt dus troll ik zeg het wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te schelden
Jo, tot 10 uur want moet nog met school bezigquote:
homotjequote:
Wij chillen wel vakerquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand met AFCA in zijn username die met steefie 'dikzak' VDM gaat chillen?
Lef hoor !
ok gearsofnl2quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Je moet ook altijd op mij reageren he. (He, een reactie zonder een scheldwoord ... dat kan natuurlijk niet dus bij deze : TYFUS HOEREN TERING ZOOI )
Ik heb wel dikkezakken ja, vanavond spuit ik ze weer leeg in je moederquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand met AFCA in zijn username die met steefie 'dikzak' VDM gaat chillen?
Lef hoor !
OOOHHH SNNAAAPPPquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij ja nep arsenal supporter. Thorb > Tim
niemand maar omdat jij ook zoveel scheldt noem ik je nu zoquote:
Hoe kom je erbij dat Torres scoorde?quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
Torres heeft niet gescoord. Was gewoon een eigen goal
Waarom is het feest dan?quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
niemand maar omdat jij ook zoveel scheldt noem ik je nu zo
nu ga ik weer naar beneden feest vieren
Thorb zal best fanatieker zijn, maar ik ben het al langerquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij ja nep arsenal supporter. Thorb > Tim
JIj jengelde hier torres neerquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Torres scoorde?
Jij bent 7 jaar ouderquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thorb zal best fanatieker zijn, maar ik ben het al langer
Scheer je dan gauw weg van FOK!....quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog wat visite voor mijn verjaardag
Daarom ja. Maar mijn vader was ook Arsenal supporter. Heeft zelfs een seizoenkaart gehadquote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom ja. Maar mijn vader was ook Arsenal supporter. Heeft zelfs een seizoenkaart gehad
Jij kijkt voetbal via FOK! ?¿?quote:
Thorbenquote:Op maandag 30 april 2012 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je kwam er vrijdag (?) bij en je zat alleen maar op iedereen te zeiken terwijl je zelf faaldeNeem bijvoorbeeld hoe je tegen Marcel deed.
Als ik dit zo lees ben ik de nieuwe harregarrequote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
nee bij jou is het ook je persoonlijkheidquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik de nieuwe harregarre
Moet je de hijskraan ook een versnelling hoger zettenquote:
ah die beesten die steeds gaan fluiten als je drinken gaat halenquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Heb maar iets van 4 uur geslapenWas gewoon om 9 uur wakker door die kut vogels.
te weinig pacequote:
Voeg me maar toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Niets mis met Duitsland.quote:
IF Palacioquote:
Hij wil toch niet dus dan kunnen we beter volgende doen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 tegen Kevin
Of hij moet niet meer willen en als jij het daar mee eens bent
Dan win ik hequote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil toch niet dus dan kunnen we beter volgende doen.
Dit keer geen mido pls
This one time at band campquote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
Had ik al verteld over die keer dat ik bijna naar PSV- Ajax mocht? (die van volgende week )
deze manquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Baje het volgende:
Psv was gister goed. Vooral depay. Ajaks speelt slecht.
PSV speelde als een echte kampioen jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Baje het volgende:
Psv was gister goed. Vooral depay. Ajaks speelt slecht.
90% kans dat je van Kevin wint en verder maakt het ook niet zoveel uit. Moest ik maar niet van Iwan verliezenquote:
Het is inmiddels al aprilquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga naar PSV ajax, en ook met de march
more like 99%quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
90% kans dat je van Kevin wint en verder maakt het ook niet zoveel uit. Moest ik maar niet van Iwan verliezen
Mijn vader had met zijn bedrijf stoelen geregeld in zon skybox, had kei leuk het programma boekje (tijden, eten etc ) op tafel gelegd. Dus ik kwam thuis en dacht, NICE ! . Bleek het voor hem met wat collega's wasquote:
Oke zometeen dan maar drawen denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
90% kans dat je van Kevin wint en verder maakt het ook niet zoveel uit. Moest ik maar niet van Iwan verliezen
Je liedje weer zingen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga naar PSV ajax, en ook met de march
Helemaal niet bijna dus. Kutleven wel, moest je bijna naar psv kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn vader had met zijn bedrijf stoelen geregeld in zon skybox, had kei leuk het programma boekje (tijden, eten etc ) op tafel gelegd. Dus ik kwam thuis en dacht, NICE ! . Bleek het voor hem met wat collega's was![]()
spann0ndquote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke zometeen dan maar drawen denk ik
Nu kijk ik het op TVquote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je liedje weer zingen?
[..]
Helemaal niet bijna dus. Kutleven wel, moest je bijna naar psv kijken.
IF GOmezquote:
Idd. Wist niet dat boeren ook zo'n bedrijfsuitjes deden met hun knechten en dan ook nog skybox. Schattig dat jij ze collega's noemtquote:
JAA IBarbo gaan we nemen, haha geniaalquote:Op zondag 7 april 2013 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Muriel, moralez, Ibarbo, di natale, miccoli
Ibarbo is een CDM geen CAM. Misschien CF zou nog kunnenquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
JAA IBarbo gaan we nemen, haha geniaal
gangbang dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
JAA IBarbo gaan we nemen, haha geniaal
Geen twijfel mogelijk nee, maar arbitrage deed een beetje raar. Was net alsof hij door liet spelen.quote:
Maakt geen zak uit dit, we stonden voor rust ook al met 10. Nu Fischer eruit, dus blijft hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
Dit kan best wel een lekker weekend worden dan
quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit dit, we stonden voor rust ook al met 10. Nu Fischer eruit, dus blijft hetzelfde.
Gewoon gaan met die banaan jongequote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:
We hebben 8 deelnemers, x1N2ition staat er ook bij. Vanavond kunnen we dus loten misschien
quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2222222222222222222222
Maar Reemi gaat het streamen van de loting doen, dus die moet er wel zijn. Ik wil het ook best opnemen, maar ik kan het niet live streamen. Als iemand er dan niet is, moet hij het wel gaan terugkijken...quote:
ALs je met 10 staat is het wel een opluchting als je zo snel 2-0 maakt ja, raar hoorquote:
hoe kan iemand die voor psv en chelski is nou weten hoe het is om 2-0 voor te komenquote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ALs je met 10 staat is het wel een opluchting als je zo snel 2-0 maakt ja, raar hoor
quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ALs je met 10 staat is het wel een opluchting als je zo snel 2-0 maakt ja, raar hoor
Je hoeft alleen maar xsplit te downloaden en twitch account te maken (en die heb je al wss)quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Reemi gaat het streamen van de loting doen, dus die moet er wel zijn. Ik wil het ook best opnemen, maar ik kan het niet live streamen. Als iemand er dan niet is, moet hij het wel gaan terugkijken...
Het hele jaar alles met 1-0 winnen is dan ook gewoon beter dan een paar keer met 5-0 winnen, maar ook een paar keer met 1-0 verliezenquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]weet ik. Ik trol maar. Beter had je gezegd: Blij zijn met 2-1 thuis tegen Sunderland
hoe kom je aan die wijsheidquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het hele jaar alles met 1-0 winnen is dan ook gewoon beter dan een paar keer met 5-0 winnen, maar ook een paar keer met 1-0 verliezen
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar xsplit te downloaden en twitch account te maken (en die heb je al wss)
No shit theoquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het hele jaar alles met 1-0 winnen is dan ook gewoon beter dan een paar keer met 5-0 winnen, maar ook een paar keer met 1-0 verliezen
heb ik van GJEquote:
Dat vind ik altijd zo kinderachtig. Ik ben vandermar niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]weet ik. Ik trol maar. Beter had je gezegd: Blij zijn met 2-1 thuis tegen Sunderland
geilquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken
Maar nu even douchen, want ik zweet nog steeds...
Wigan moet winnenquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
Zamora rood.....
Lekker bedankt homofiel. Ga toch degraderen vieze kutclub
Ik had hem ook van iemand anders verwacht en van jou geen reactiequote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo kinderachtig. Ik ben vandermar niet.
Wat een player ben je ook.quote:
Mehh, ik hap nog wat te vaakquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had hem ook van iemand anders verwacht en van jou geen reactie
Gelukkig?quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgende week gelukkig Jasper op goal dus
Ik vind hem dit seizoen juist ontzettend goedquote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer toch wel zo ontzettend matig
Ik kan die streams toch niet zienquote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Reemi gaat het streamen van de loting doen, dus die moet er wel zijn. Ik wil het ook best opnemen, maar ik kan het niet live streamen. Als iemand er dan niet is, moet hij het wel gaan terugkijken...
Op de lijn wel maar zodra hij uit moet komen weet ik gewoon al dat er gescoord gaat worden door de tegenstanderquote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen juist ontzettend goed
Dat is wel zijn zwakke punt inderdaad, maar hij heeft al veel punten gewonnen voor ajax dit seizoen door een paar briljante reddingen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de lijn wel maar zodra hij uit moet komen weet ik gewoon al dat er gescoord gaat worden door de tegenstander
Ook verloren Heerenveen uit en Vitesse uit bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat is wel zijn zwakke punt inderdaad, maar hij heeft al veel punten gewonnen voor ajax dit seizoen door een paar briljante reddingen.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neerhalen van Castillion of hoe je dat schrijft.
Thnxquote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam uit en hakte iemand door midden
quote:
quote:
Heerenveen uit was hij toch goed op die 2-1 na?quote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook verloren Heerenveen uit en Vitesse uit bijvoorbeeld
Weddenquote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Nou naar vandermar luister ik ook nooit meer. De tips van BDIL werkten helaas ook niet en mijn eigen bet -1 handicap voor utrecht viel ook in het water.
ik ben niet gemaakt voor het gokken
Nee gewoon bar slechtquote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heerenveen uit was hij toch goed op die 2-1 na?
Nee weet ik, maar bij mij gaat het wel heel vaak foutquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wedden
En het gaat niet altijd goed hé
Ja omdat hij zelf de hele tijd aan het klunsen wasquote:Op zondag 7 april 2013 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij had allemaal zieke reddingen toen.
Immers kreeg geen voor een hat-trick, Schone is veel beperkter dus de kans is groter.quote:
Ja maar Feyenoord tellen ze niet mee bij EAquote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers kreeg geen voor een hat-trick, Schone is veel beperkter dus de kans is groter.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef marcie216 het volgende:
Spamhoeren, welk liedje bedoel je thorb?
Hebben ze internet in de inrichting ?quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef marcie216 het volgende:
Spamhoeren, welk liedje bedoel je thorb?
quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet meer precies hoe ie gaat
Hey Je(w)(de) bedoelt hij denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet meer precies hoe ie gaat
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef marcie216 het volgende:
Haha, moet onverwachts naar een verjaardag, hij komt dus morgen!
19:00 pasquote:
Een beschouwing heeft een vraag in de inleiding, bekijkt een onderwerp van twee kanten, toont weinig eigen mening (op school geen) en heeft een afweging aan het slot.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:06 schreef marcie216 het volgende:
Nee dat liedje zingen we alleen tegen Feyenoord, ezels hier ..
Bdil, tuurlijk hebben ze in een inrichting internet, had je ook aan je zusje en moeder kunnen vragen
Hmm bedankt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een beschouwing heeft een vraag in de inleiding, bekijkt een onderwerp van twee kanten, toont weinig eigen mening (op school geen) en heeft een afweging aan het slot.
Dacht ik gister ook nog. Ik weet niet waar Kevin mee bezig is maar het lijkt niet op FIFA.quote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet niet waar ze bij Heracles mee bezig zijn maar het lijkt niet op voetbal
Zit al dagenlang alleen maar te studeren..dit is mijn enige verzetjequote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
je bent wel opgewonden vandaag
lentekriebels zeker
quote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van Fischer vorige week is ook kanshebber inderdaad
fypquote:Op zondag 7 april 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit al dagenlang alleen maar life of pie te kijken..dit is mijn enige verzetje
En er stonden nog centen op
haquote:
okquote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Ajax speelde weer als een kampioen![]()
Tweede helft met 10 man
Vitessequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met 10 manquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
Al die mensen hier die het hebben over spelen als een kampioen en een kampioen kan dit en dat. Ben godverdomme is duidelijk. Hoe speelt een kampioen????
quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het geluid geeft geen indicatie aangezien dat van een bandje wordt afgespeeld en door speakers naar buiten komt.
We willen je best doorgeven wat jouw combinatie is, het is meer dat er tenminste 1 iemand anders dan de gene die het regelt kan kijken of er niet wordt gecheat. Dus zo'n probleem is het niet hoorquote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kan die streams toch niet ziencomputer is helaas overleden en op m'n ipad kan ik die streams niet zien
Hihahoquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Vitesse
Moet Ajax wel nog 2x punten verspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik denk toch dat Ajax tegen PSV een gelijkspel gaat halen of minder, maar ik zie Ajax in geen enkele andere wedstrijd nog punten verspelen, dus ik gok op Ajax.quote:
Verstandige jongen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Ajax tegen PSV een gelijkspel gaat halen of minder, maar ik zie Ajax in geen enkele andere wedstrijd nog punten verspelen, dus ik gok op Ajax.
Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Schotland, welke nog meer?quote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Djeetje het volgende:
Eigenlijk zijn er al veel clubs bijna zeker kampioen.
Nederlandquote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Schotland, welke nog meer?
Ajax heeft gewoon wat AZ mist. Als het even tegenzet heeft Ajax wel de kwaliteit om gewoon nog even een 4-0 op het scorebord te zetten. AZ kan dat gewoon niet, alhoewel ik die Johansson wel een goede speler vond vandaagquote:
Klopt, wordt lastig.. 2e plaats is realistischer, moet er wel gewonnen worden in de Kuip over 2 wekenquote:
Zijn er al 8 deelnemers?quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Schotland, welke nog meer?
jaquote:
Komt er dan weer een huldiging?quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Feyenoord maar 2e wordt maakt het me geen zak uit wie er kampioen wordt.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon wat AZ mist. Als het even tegenzet heeft Ajax wel de kwaliteit om gewoon nog even een 4-0 op het scorebord te zetten. AZ kan dat gewoon niet, alhoewel ik die Johansson wel een goede speler vond vandaag
Van mij mag jequote:
Denk het welquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van mij mag je
Kunnen anderen zo'n draw later nog terugkijken?
Dat staat er ook, alleen niet letterlijk, maar als Ajax het wel kan vanwege de kwaliteit en AZ kan het niet, dan zal dat voortkomen uit een gebrek aan kwaliteitquote:
Zou je aub op willen houden met dat duimpje voor je posts? Dat doet me denken aan dat betweterige duimpje voor GJE zijn posts...quote:
Ik noteer ze allemaal ook wel hoor, in mijn mooie Word-bestandjequote:
ja, ik vond GJE ook altijd een toffe jongen. Definitie van een baas jeweetzelluuuuuuhhhfquote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zou je aub op willen houden met dat duimpje voor je posts? Dat doet me denken aan dat betweterige duimpje voor GJE zijn posts...
Brrrrr, ik krijg het er koud van
Ik zal er op lettenquote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zou je aub op willen houden met dat duimpje voor je posts? Dat doet me denken aan dat betweterige duimpje voor GJE zijn posts...
Brrrrr, ik krijg het er koud van
quote:
Ja, dat werkt nietquote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Thx bruh [ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Oja, ik moest nog even de hele uitleg geven, ik ga even het verhaaltje typenquote:Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef Djeetje het volgende:
Maare Bakkertje hoe weet ik van welke landen ik zon kut team moet maken ?
Ik vond hem meer dan terecht. Vieren dat je succes hebt behaald. Na jaren in een sportieve dip en bovendien een enorme financiele rotzooi klim je omhoog.quote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was misschien wel het meest trieste wat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik ga denk ik voor de Digital Florals, en andersquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:Wanneer beginnen we ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Digital Florals, en anders [ afbeelding ]
Ik heb alleen nu nog geen zin om ze te halen.
Ik vraag wel even waar GJE ze gehaald heeft, bedankt voor de tip!quote:
Ik hoop voor je dat je die florals nog kan vinden. Die gaan hardquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Digital Florals, en anders [ afbeelding ]
Ik heb alleen nu nog geen zin om ze te halen.
ik was aan het eten jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef el-blanchito het volgende:
6-1 voor tegen Djeetje, disconnect ik
Prijzenpot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |