PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
okquote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan bij Wordfeud Amsif maken en mijn broer kon bijna Umtiti
okquote:
okquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Nog even een helftje juichen voor Sunderland maar zo
quote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
zou ik niet te hard zeggen
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf of ik dan klaar ben met school. Anders vanavond om 10 uur ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kunnen de verdedigers van Feyenoord nog wel wat van leren
gr gr zombies straks?
okquote:
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te scheldenquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk man al dat ok. Stel trieste mongooltjes.
okquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk man al dat ok. Stel trieste mongooltjes.
Doe gewoon niets aan school #straatlevenquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik dan klaar ben met school. Anders vanavond om 10 uur ofzo
Jo, heb het in de container geflikkerd, kom eraanquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon niets aan school #straatleven
Waarom quote je mij? Je moet ook altijd op mij reageren he. (He, een reactie zonder een scheldwoord ... dat kan natuurlijk niet dus bij deze : TYFUS HOEREN TERING ZOOI )quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te schelden
quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon niets aan school #straatleven
Oke cool tot zoquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, heb het in de container geflikkerd, kom eraan
geen punt dus troll ik zeg het wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
sorry maar jij bent triest want je kan niet normaal reageren zonder te schelden
Jo, tot 10 uur want moet nog met school bezigquote:
homotjequote:
Wij chillen wel vakerquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand met AFCA in zijn username die met steefie 'dikzak' VDM gaat chillen?
Lef hoor !
ok gearsofnl2quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Je moet ook altijd op mij reageren he. (He, een reactie zonder een scheldwoord ... dat kan natuurlijk niet dus bij deze : TYFUS HOEREN TERING ZOOI )
Ik heb wel dikkezakken ja, vanavond spuit ik ze weer leeg in je moederquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand met AFCA in zijn username die met steefie 'dikzak' VDM gaat chillen?
Lef hoor !
OOOHHH SNNAAAPPPquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij ja nep arsenal supporter. Thorb > Tim
niemand maar omdat jij ook zoveel scheldt noem ik je nu zoquote:
Hoe kom je erbij dat Torres scoorde?quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
Torres heeft niet gescoord. Was gewoon een eigen goal
Waarom is het feest dan?quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
niemand maar omdat jij ook zoveel scheldt noem ik je nu zo
nu ga ik weer naar beneden feest vieren
Thorb zal best fanatieker zijn, maar ik ben het al langerquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij ja nep arsenal supporter. Thorb > Tim
JIj jengelde hier torres neerquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Torres scoorde?
Jij bent 7 jaar ouderquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thorb zal best fanatieker zijn, maar ik ben het al langer
Scheer je dan gauw weg van FOK!....quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog wat visite voor mijn verjaardag
Daarom ja. Maar mijn vader was ook Arsenal supporter. Heeft zelfs een seizoenkaart gehadquote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom ja. Maar mijn vader was ook Arsenal supporter. Heeft zelfs een seizoenkaart gehad
Jij kijkt voetbal via FOK! ?¿?quote:
Thorbenquote:Op maandag 30 april 2012 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je kwam er vrijdag (?) bij en je zat alleen maar op iedereen te zeiken terwijl je zelf faaldeNeem bijvoorbeeld hoe je tegen Marcel deed.
Als ik dit zo lees ben ik de nieuwe harregarrequote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
nee bij jou is het ook je persoonlijkheidquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik de nieuwe harregarre
Moet je de hijskraan ook een versnelling hoger zettenquote:
ah die beesten die steeds gaan fluiten als je drinken gaat halenquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Heb maar iets van 4 uur geslapenWas gewoon om 9 uur wakker door die kut vogels.
te weinig pacequote:
Voeg me maar toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Niets mis met Duitsland.quote:
IF Palacioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |