Dat komt omdat je een kutuser bent!quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:09 schreef balkanboy het volgende:
Mensen die haten op Hoink, maar wel van Tong houden.
Tong = baasquote:Op zondag 7 april 2013 16:09 schreef balkanboy het volgende:
Mensen die haten op Hoink, maar wel van Tong houden.
Fixed.quote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tong = een kneus
Hoink = een leuke user
Toen Hoink nog in zn luiers scheet zat Tong80 al op Fok!quote:
Achja, iedereen heeft zo z'n eigen mening.quote:Op zondag 7 april 2013 16:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Toen Hoink nog in zn luiers scheet zat Tong80 al op Fok!
Tong80 is een heldquote:Op zondag 7 april 2013 16:15 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Achja, iedereen heeft zo z'n eigen mening.
Eigenlijk vind ik ze allebei eenbeetje mongool, maar om Tong kan ik nooit lachen.
Om Hoink z'n opmerkingen kan ik soms nog wel glimlachen.
Wordquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tong80 is een heldOf je dat nou wilt of niet!
Jouw mening is niet ieders mening he.quote:Op zondag 7 april 2013 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is toch zoquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
maar misschien voelt het voor jou zo en dat is prima
quote:Op zondag 7 april 2013 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
In ieder topic waar ik kom vandaag, wordt Tong in de hemel geprezen.Wat is deze.
Omdat hij 500.000 posts heeft en omdat hij vanaf de geboorte van Fok! erbij zitquote:Op zondag 7 april 2013 16:24 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Waarom vind jij Tong grappig dan?
Waarom behoort hij volgend jouw tot een kwaliteitsuser?
Slaat nergens op idd.... men moet Nikonlover de hemel in prijzen!quote:Op zondag 7 april 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
In ieder topic waar ik kom vandaag, wordt Tong in de hemel geprezen.Wat is deze.
Flikker op.quote:Op zondag 7 april 2013 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd.... men moet Nikonlover de hemel in prijzen!
Nouquote:
Oke, ik respecteer jouw mening.quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat hij 500.000 posts heeft en omdat hij vanaf de geboorte van Fok! erbij zit
Fuckin boeiendquote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat hij 500.000 posts heeft en omdat hij vanaf de geboorte van Fok! erbij zit
Wie is die kkjosti met die trommelquote:
Ja, dat is heel boeiend! Het is een held!quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, dat is heel boeiend! Het is een held!
Je bent gewoon jaloers op Tongquote:
Wil je zeggen dat Tong's topics niet kut zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op TongAl die kuttopics van je
Moet jij nodig zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Snel terugkomen, oke?quote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
Dag haters en Nikonlover.
Ik ga even een ijsje eten met mijn vriendin.
De topics van tong hebben kwaliteit jaquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Tong's topics niet kut zijn?
Dingen roepen als: FF pissen.kun je niet kwaliteit noemen.
Hij heeft misschien wel 500.000 topics bereikt, maar 98% daarvan slaan nou eenmaal nergens op.
Je hebt niet eens een vriendinquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
Dag haters en Nikonlover.
Ik ga even een ijsje eten met mijn vriendin.
ONZ / Even serieus.quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De topics van tong hebben kwaliteit jaZe bezitten een aparte manier van humor die alleen begaafde mensen begrijpen.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef balkanboy het volgende:
[..]
ONZ / Even serieus.
Bevatten dit soort topics nou serieus 'begaafde humor'?
quote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Rawberry het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
quote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Rawberry het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Kesefkesef het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
quote:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij komt hier op mij haten omdat ik je telkens afstraf op dat nare gezeik en je onterechte zelfverheerlijking.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |