ONZ / Even serieus.quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De topics van tong hebben kwaliteit jaZe bezitten een aparte manier van humor die alleen begaafde mensen begrijpen.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op TongAl die kuttopics van je
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef balkanboy het volgende:
[..]
ONZ / Even serieus.
Bevatten dit soort topics nou serieus 'begaafde humor'?
quote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Rawberry het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
quote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Rawberry het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Kesefkesef het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
quote:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij komt hier op mij haten omdat ik je telkens afstraf op dat nare gezeik en je onterechte zelfverheerlijking.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |