Typisch Wuytsquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Typisch Boom, trappers niet voelen en ineens wegzakken."
"Boom lek gereden."
"Toch blijft het typisch."
Ik zatquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Boom lek gereden."
Welquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Boom lek gereden."
Op carrefour kan dat best.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Cancellara dit nog even dichtpoeft.
Jawel.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Die rijdt dit in 3 km dicht.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Als ze nu rijden is het zo dicht.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Ik denk dat er toch best ook nog van wegrijdt.quote:
Kan je hem ff reeksen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch best ook nog van wegrijdt.
Eneco Tour komt nog.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
En toch blijft t een gemiste kans voor Boom. De komende 10 jaar wint Sagan m al, dusja, eigenlijk is zijn jaar alweer voorbij.
Blijkbaarquote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef marcodej het volgende:
Dus Terpstra en Boom hadden beide mechanische pech. Alleen Terpstra kwam terug.
Kreeg dus een handje punaises van Demol!quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef TheFastOne het volgende:
Cance gooide gewoon een spijkermat neer.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kreeg dus een handje punaises van Demol!
En nog steeds slikte hij het door.quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kreeg dus een handje punaises van Demol!
T verschil is alleen dat dit geen normale asfaltkoers is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef TheArt het volgende:
Het is heel simpel zo. Als Cance aansluit, moeten ze pontificaal in zijn wiel gaan zitten. Meedraaien is een no-go.
5?quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef marcodej het volgende:
Wat zei ik? Nederlanders buiten de top vijf straks.
Vind het vreemd dat hij consequent de verkeerde voornaam noemt van zijnn collega.quote:
Zoals het hoort, maar misschien volgende week wel weer een overwinning in een negentiende rangskoers.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef marcodej het volgende:
Wat zei ik? Nederlanders buiten de top vijf straks.
Klopt. Cance maakte het zichzelf echter ook moeilijk door die eerste schifting en zijn ploeg daarmee op te roken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef thettes het volgende:
Toch hebben 'de anderen' het Cance zeker niet makkelijk gemaakt. Als ie wint, is het niet omdat de rest zo dom deed imo.
Dat vind ik al niet meer vreemd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat hij consequent de verkeerde voornaam noemt van zijnn collega.
Wel weer de avondetappequote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Jahr00n het volgende:
Gaat Mart straks de tour ook doen? Wat erg die man.
Weet ik, maar iets anders is nog meer ten doden opgeschreven.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat dit geen normale asfaltkoers is.
Too little, too late. Op 50 kilometer van de finish zat het allemaal nog op een zakdoek, dat mag niet. Die grote groep met outsiders had er moeten zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef thettes het volgende:
Toch hebben 'de anderen' het Cance zeker niet makkelijk gemaakt. Als ie wint, is het niet omdat de rest zo dom deed imo.
Deed die mee?quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb Wuijts nog niet over het falen van zijn 2e troetelkindje Roelandts gehoord overigens.
reed lek zei diequote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb Wuijts nog niet over het falen van zijn 2e troetelkindje Roelandts gehoord overigens.
Beter opletten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Als ie wint is het gewoon omdat in het land der blinden Spartacus nou eenmaal koning is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef thettes het volgende:
Die reed lek in dezelfde periode dat Vansummeren lek reed, dus toen Cancellara alles terugbracht tot een groepje van 13.quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Selectieve doofheid. Als je zo'n hekel hebt aan Michel, waarom kijk je dan niet naar het 'kritische commentaar' van Smeets en co?quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Niet raar, maar volgend jaar weer doodleuk beweren een kanshebber te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |