abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125085315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval om de actie van Cancellara. Net of hij dit jaar meer voluit is gegaan dan in 2011, omdat in 2011 er nog mensen voor reden. Sterker nog, ik denk dat hij in 2011 meer een alles of niets spelletje speelde om alles nog recht te zetten dan dit jaar.
Maar Boom werd er dan ook afgereden uiteindelijk. En zeg eens eerlijk, denk jij dat Stybar er afgereden zou zijn dit jaar?
quote:
Ik vind die zogenaamde kritiek op grootspraak van Boom ook altijd wat overdreven. Wat zegt die jongen verkeerd? Iedereen vindt dat hij zo hoog mogelijk moet mikken, doe hij dat, is hij opeens arrogant. Legt hij de doelen niet zo hoog dan verwijt iedereen hem een gesprek aan ambitie om het hoogste in de sport na te streven. Ja jongens, het is ook nooit goed :') Ik vind Boom zowel voor als na de koers erg eerlijk zijn antwoorden geven en nergens doekjes om winden.
Helemaal mee eens, maar is dit een reactie op mij? Want ik heb helemaal geen kritiek gehad op grootspraak van Boom.
pi_125085672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar Boom werd er dan ook afgereden uiteindelijk. En zeg eens eerlijk, denk jij dat Stybar er afgereden zou zijn dit jaar?

[..]

Helemaal mee eens, maar is dit een reactie op mij? Want ik heb helemaal geen kritiek gehad op grootspraak van Boom.
Geen idee, weet niet of Cance met 3 naar de streep had willen rijden. In 2011 had ik ook niet verwacht dat hij op Gruson toch nog Ballan, Boom en Eisel licht zou losrijden.

En dat laatste deel is idd niet helemaal op jou van toepassing, maar hoort wel bij de onzin die ik vaak over Boom lees. Ik zit thuis niet met een Lars Boom-vlaggetje op de bank, maar ik vind de kritiek op hem vaak zo onterecht.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 april 2013 @ 21:46:13 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125088328
quote:
Dat is wel zo'n verhaal wat je over 20 jaar in een nieuw boek over die wedstrijd terug kunt lezen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:28:04 #80
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_125091502
quote:
Dit maakt Parijs-Roubaix zo speciaal.
Net efkes anges
pi_125131280
quote:
Mooie filmpjes dit altijd!
Moet vaker en door meer ploegen gedaan worden :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 22:10:21 #83
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_125132356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:55 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Mooie filmpjes dit altijd!
Zeker. Ook omdat het niet is gemaakt als verkapt propagandafilmpje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')