Typisch Wuytsquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Typisch Boom, trappers niet voelen en ineens wegzakken."
"Boom lek gereden."
"Toch blijft het typisch."
Ik zatquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Boom lek gereden."
Welquote:Op zondag 7 april 2013 15:40 schreef marcodej het volgende:
"Boom lek gereden."
Op carrefour kan dat best.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Cancellara dit nog even dichtpoeft.
Jawel.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Die rijdt dit in 3 km dicht.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Als ze nu rijden is het zo dicht.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Zelva het volgende:
Ik denk dat er toch best ook nog van wegrijdt.quote:
Kan je hem ff reeksen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch best ook nog van wegrijdt.
Eneco Tour komt nog.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
En toch blijft t een gemiste kans voor Boom. De komende 10 jaar wint Sagan m al, dusja, eigenlijk is zijn jaar alweer voorbij.
Blijkbaarquote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef marcodej het volgende:
Dus Terpstra en Boom hadden beide mechanische pech. Alleen Terpstra kwam terug.
Kreeg dus een handje punaises van Demol!quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef TheFastOne het volgende:
Cance gooide gewoon een spijkermat neer.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kreeg dus een handje punaises van Demol!
En nog steeds slikte hij het door.quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kreeg dus een handje punaises van Demol!
T verschil is alleen dat dit geen normale asfaltkoers is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef TheArt het volgende:
Het is heel simpel zo. Als Cance aansluit, moeten ze pontificaal in zijn wiel gaan zitten. Meedraaien is een no-go.
5?quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef marcodej het volgende:
Wat zei ik? Nederlanders buiten de top vijf straks.
Vind het vreemd dat hij consequent de verkeerde voornaam noemt van zijnn collega.quote:
Zoals het hoort, maar misschien volgende week wel weer een overwinning in een negentiende rangskoers.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef marcodej het volgende:
Wat zei ik? Nederlanders buiten de top vijf straks.
Klopt. Cance maakte het zichzelf echter ook moeilijk door die eerste schifting en zijn ploeg daarmee op te roken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef thettes het volgende:
Toch hebben 'de anderen' het Cance zeker niet makkelijk gemaakt. Als ie wint, is het niet omdat de rest zo dom deed imo.
Dat vind ik al niet meer vreemd.quote:Op zondag 7 april 2013 15:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat hij consequent de verkeerde voornaam noemt van zijnn collega.
Wel weer de avondetappequote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Jahr00n het volgende:
Gaat Mart straks de tour ook doen? Wat erg die man.
Weet ik, maar iets anders is nog meer ten doden opgeschreven.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat dit geen normale asfaltkoers is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |