Je kan ook altijd de ramen wagenwijd open zetten en met je laptop bij het raam gaan zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Ik kom tegenwoordig wel eens buiten hoorquote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom er nou eens vanaf joh!Het is best leuk buiten.
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geslijm weer bah, eng gezelschap
Ze bant je echtquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Beetje VI kan geen kwaadquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen ban hebt, als je nog een koekje wilt, moet je wel normaal doen.
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote complimentquote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en jezelf veilig waant.
VI grappen mogen ook niet?quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
ah, je hebt de fotos ook gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik slijm heul niet, Yvonne heeft gewoon credits staan bij mij vanwege haar grote compliment
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Straks stelt er nog iemand voor met een zekere admin te willen neuken.
[ afbeelding ]
Ik houd het tenminste bij glitterberen over de DM.
That's mequote:Op zondag 7 april 2013 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze bant je echt![]()
.
Zo, poef bam, net als je het even niet doorhebt en je jezelf veilig waant.
Neuh, ik steun mijn broedersquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tenzij je in je post zegt dat de FOK-grappen beter zijn.
Wees zuinig op je postrechten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Kankerverwekkende kankerkankerkanker kankerns met je vertraging
Ga dan met de auto, treinquote:Op zondag 7 april 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Kankerverwekkende kankerkankerkanker kankerns met je vertraging
Dat is subjectief. Persoonlijk zou ik Yvonne nog onder een MILF 'scharen' haha scharen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk vind jij Yvonne een GILF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |