Wij zijn apartquote:Op zondag 7 april 2013 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de VBL-SC even zitten lezen. Apart
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar nietquote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ze zal wel binnen enkele seconden hier zijn.
Ik duik alvast weg.quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar niet
Dat soort enge mensen nemen dit forum veel en veel te serieusquote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, de FA's vonden hem niet zo grappig
quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal hij/zij tetten moeten posten, maar die heeft hij/zij denk ik toch niet meer. Dus doe maar niet
Zij vinden die grote groep serieuze mensen belangrijker dan een aantal trolls die graag andere topics 'verzieken'.quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat soort enge mensen nemen dit forum veel en veel te serieus
Nah, ik heb het over dat enge machtspelletje. Er zitten gewoon hele enge figuren tussen de mods en helemaal die zgn. FA's. Ik krijg altijd de kriebels van het lezen van hun posts, de zelfingenomenheid druipt er van af.quote:Op zondag 7 april 2013 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij vinden die grote groep serieuze mensen belangrijker dan een aantal trolls die graag andere topics 'verzieken'.
Kan het wel begrijpen.
Je mag ook niet in discussie gaan met hun, heel tijd geleden dat die Yvonne hier postte, mocht ik ook niks tegen haar zeggen anders zou ik een ban krijgen..quote:Op zondag 7 april 2013 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Nah, ik heb het over dat enge machtspelletje. Er zitten gewoon hele enge figuren tussen de mods en helemaal die zgn. FA's. Ik krijg altijd de kriebels van het lezen van hun posts, de zelfingenomenheid druipt er van af.
Het was ook een serieuze vraag van mijn kant. Ik snap die lichtgevoeligheid nooit zo.quote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus, hanenkam post een foto van zichzelf en vind het raar dat Ze er opmerkingen over krijgt
Damn, ik ga een bakje chips eten
Ga je springen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt een ban.![]()
Ik ga weer op mijn stoel bij het open raam zitten.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt een ban.![]()
Ik ga weer op mijn stoel bij het open raam zitten.
nee ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was ook een serieuze vraag van mijn kant. Ik snap die lichtgevoeligheid nooit zo.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Wat een kansloze bedoeling is dit forum toch eigenlijk.
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.quote:
krijg je ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.
krijg je serieus een ban?quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb toch tentamens, dus misschien beter zo.
In een normaal forum, zou het niets zijn.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja, rip aan de nabestaanden
Normaalquote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een normale forum, zou het niets zijn.
Als je ziet waarvoor ze gisteren een ban gekregen is het waarschijnlijk wel logisch dat ze een ban krijgen, dit is niet een post die je erg serieus moet nemen, want ik ben een persoon die vaak trollt.quote:
Aanstellerij.quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users in de OP, die deden hetzelfde
Rare mensen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
gehehehequote:Op zondag 7 april 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo mijn posts worden daar gelijk gedelete omdat ik vraag wat ze haten op vbl sc
gelijk prikken
dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er is een homotopic naar het schijnt
Wat zei je?quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Saind het volgende:
Wtf die post van mij, daar was toch oprecht niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |