Limburgggggggggggggggggggquote:
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is een fucking mongool, man.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je? Dat wijf ziet er uit als een half-mongool.quote:
Ze ziet er niet uit als een half-mongool!!!!! Ze heeft een heel schattig koppiequote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat wijf ziet er uit als een half-mongool.En voordat je anderen 'mongool' noemt, moet je eens in de spiegel gaan kijken.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit als een half-mongool!!!!! Ze heeft een heel schattig koppieEn voordat je onschuldige meisjes 'mongool' noemt, moet je eens in de spiegel gaan kijken.
Het is gewoon iemand die ik leuk vindquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Helemaal je denkbeeldige 'dinnetje' proberen te verdedigen. Een lelijk stinkwijf dat je nooit zult ontmoeten.
Je hebt gvd helemaal geen 'dinnetje'quote:Op zondag 7 april 2013 14:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die ik leuk vindDat mag wel toch? Mijn dinnetje met haar prachtige jurk is en blijft de allerleukste en allerliefste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook typisch zo'n dik zwijn dat het grootste deel van d'r dagen schijtend op de wc doorbrengt.quote:Op zondag 7 april 2013 14:02 schreef mujentas het volgende:
Ik vind het zo'n ontzettende kankerreclame.
Sowieso ben je al ontzettend dom als je een mobiel in de plee laat vallen. Waarschijnlijk zo'n retarded wijf dat continu op haar mobiel zit te spelen. Je hoeft toch niet op de wc ook nog eens met dat ding te zitten. Zo belangrijk ziet ze er niet uit dat ze niet een paar minuten gemist kan worden.
Ik heb wel een dinnetje!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je hebt gvd helemaal geen 'dinnetje'
Is zij ook niet van die reclame van wokolie ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Weet trouwens wel zeker dat ze Indisch is.
Nee. Vind dit wijf er ook een stuk beter uitzien trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 14:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is zij ook niet van die reclame van wokolie ofzo?
Keihard verkrachten.quote:Op zondag 7 april 2013 14:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die ik leuk vindDat mag wel toch? Mijn dinnetje met haar prachtige jurk is en blijft de allerleukste en allerliefste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je schrikt jezelf een hartverzakking als zo'n monster 's morgens naast je wakker wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ook typisch zo'n dik zwijn dat het grootste deel van d'r dagen schijtend op de wc doorbrengt.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef coen89 het volgende:
[..]
Keihard verkrachten.
Moeten ze jou dinnetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |