Heel limburg is haatbaarquote:
Ja vind ik wel!quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed dat hele wijf (die Tessa) vervangen, toch?
Dit slaat nergens op. Kerkrade is echt heel erg.quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heel limburg is haatbaarBehalve Kerkrade
Ik pies in mn broekquote:
Een kennis van mij woont in Kerkradequote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Kerkrade is echt heel erg.
Ze is wel een beetje apart knappig.quote:Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is Limburgs, de actrice is Isis Cabolet.
[ afbeelding ]
bestquote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een kennis van mij woont in KerkradeIs best een aardige vent
Leuk voor em. Maar nogal onzin om daar je mening over die kutplaats op te baseren.quote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een kennis van mij woont in KerkradeIs best een aardige vent
Ik vind haar wel leuk, ook door het aparte.quote:
Dit dus!!!!quote:
Nee. Dat 'dinnetje' is fucking lelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn DWDD dinnetje is ook apart knappig en dat maakt haar juist zo leuk![]()
Zeker ja. Zo'n popje dat je vast wil binden en dan eerst helemaal lens slaat met een zweep, en daarna keihard van achter neukt.quote:
Ja, mooi is ze. Ik heb haar één keer in een soort telefilm gezien en ik herken haar meteen. Lijkt wel alsof ze steeds in meer dingen gaat spelenquote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, ook door het aparte.
Nietusquote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat 'dinnetje' is fucking lelijk.
Ik zou het niet erg vinden om haar wat vaker te zien.quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, mooi is ze. Ik heb haar één keer in een soort telefilm gezien en ik herken haar meteen. Lijkt wel alsof ze steeds in meer dingen gaat spelen
Kerkrade is echt het grootste uitschot in limburg. Bah wat een kutplaatsquote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heel limburg is haatbaarBehalve Kerkrade
Niet weten wat een reconstructie isquote:Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, er gaat een wereld voor me open. Ik zat me al steeds te verbazen, dacht dat diegene in het filmpje dezelfde was als die het vertelde en ik stond voor een raadsel..
Jij eerder. Met je pakje.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent zelf een fucking mongoolZe is echt een schatje
![]()
![]()
Zoek hulp, psychopaat.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Zeker ja. Zo'n popje dat je vast wil binden en dan eerst helemaal lens slaat met een zweep, en daarna keihard van achter neukt.
Die gevoelens krijg ik er iig bij :$ :$
Jij dan?
Wat nouquote:
Nee.quote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat nouJe bent gewoon jaloers op mij
Waarom reageer je dan zo stom?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |