Of door veel zware duitsersquote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Limburg wordt sowieso bevolkt door zwaar veel Duitsers.
Mooie edit.quote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Allang gezegd.(alleen wel een vieze snor)
Die actrice ziet er wel 10 keer zo goed uit.
Ziet er nog steeds 10 keer zo goed uit als die dikke.quote:
Beetje raar wel dat haar echte naam gebruikt is.quote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef Micson het volgende:
Wel lullig als die Tessa zichzelf binnenkort googlet, dan ziet ze alle nare dingen die wij over haar zeggen.
Dan.quote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds 10 keer zo goed uit als die dikke.
haten op brabandersquote:
Waarom is dat raar?quote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje raar wel dat haar echte naam gebruikt is.
Dan kun je net zo goed dat hele wijf (die Tessa) vervangen, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef Nikonlover het volgende:
Die actrice is een heel leuk meisje![]()
![]()
Waarom doet zij ook niet die vertelstem ipv die limbo?
[ afbeelding ]
Ik zou het niet fijn vinden om met naam in een reclame te spelen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
Dat is toch juist het hele concept, Vodafone gebruikt ervaringen van echte gebruikers en stopt ze in een reclame.
Heel limburg is haatbaarquote:
Ja vind ik wel!quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed dat hele wijf (die Tessa) vervangen, toch?
Dit slaat nergens op. Kerkrade is echt heel erg.quote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heel limburg is haatbaarBehalve Kerkrade
Ik pies in mn broekquote:
Een kennis van mij woont in Kerkradequote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Kerkrade is echt heel erg.
Ze is wel een beetje apart knappig.quote:Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is Limburgs, de actrice is Isis Cabolet.
[ afbeelding ]
bestquote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een kennis van mij woont in KerkradeIs best een aardige vent
Leuk voor em. Maar nogal onzin om daar je mening over die kutplaats op te baseren.quote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een kennis van mij woont in KerkradeIs best een aardige vent
Ik vind haar wel leuk, ook door het aparte.quote:
Dit dus!!!!quote:
Nee. Dat 'dinnetje' is fucking lelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn DWDD dinnetje is ook apart knappig en dat maakt haar juist zo leuk![]()
Zeker ja. Zo'n popje dat je vast wil binden en dan eerst helemaal lens slaat met een zweep, en daarna keihard van achter neukt.quote:
Ja, mooi is ze. Ik heb haar één keer in een soort telefilm gezien en ik herken haar meteen. Lijkt wel alsof ze steeds in meer dingen gaat spelenquote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, ook door het aparte.
Nietusquote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat 'dinnetje' is fucking lelijk.
Ik zou het niet erg vinden om haar wat vaker te zien.quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, mooi is ze. Ik heb haar één keer in een soort telefilm gezien en ik herken haar meteen. Lijkt wel alsof ze steeds in meer dingen gaat spelen
Kerkrade is echt het grootste uitschot in limburg. Bah wat een kutplaatsquote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heel limburg is haatbaarBehalve Kerkrade
Niet weten wat een reconstructie isquote:Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, er gaat een wereld voor me open. Ik zat me al steeds te verbazen, dacht dat diegene in het filmpje dezelfde was als die het vertelde en ik stond voor een raadsel..
Jij eerder. Met je pakje.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent zelf een fucking mongoolZe is echt een schatje
![]()
![]()
Zoek hulp, psychopaat.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Zeker ja. Zo'n popje dat je vast wil binden en dan eerst helemaal lens slaat met een zweep, en daarna keihard van achter neukt.
Die gevoelens krijg ik er iig bij :$ :$
Jij dan?
Wat nouquote:
Nee.quote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat nouJe bent gewoon jaloers op mij
Waarom reageer je dan zo stom?quote:
Limburgggggggggggggggggggquote:
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is een fucking mongool, man.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je? Dat wijf ziet er uit als een half-mongool.quote:
Ze ziet er niet uit als een half-mongool!!!!! Ze heeft een heel schattig koppiequote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat wijf ziet er uit als een half-mongool.En voordat je anderen 'mongool' noemt, moet je eens in de spiegel gaan kijken.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit als een half-mongool!!!!! Ze heeft een heel schattig koppieEn voordat je onschuldige meisjes 'mongool' noemt, moet je eens in de spiegel gaan kijken.
Het is gewoon iemand die ik leuk vindquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Helemaal je denkbeeldige 'dinnetje' proberen te verdedigen. Een lelijk stinkwijf dat je nooit zult ontmoeten.
Je hebt gvd helemaal geen 'dinnetje'quote:Op zondag 7 april 2013 14:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die ik leuk vindDat mag wel toch? Mijn dinnetje met haar prachtige jurk is en blijft de allerleukste en allerliefste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook typisch zo'n dik zwijn dat het grootste deel van d'r dagen schijtend op de wc doorbrengt.quote:Op zondag 7 april 2013 14:02 schreef mujentas het volgende:
Ik vind het zo'n ontzettende kankerreclame.
Sowieso ben je al ontzettend dom als je een mobiel in de plee laat vallen. Waarschijnlijk zo'n retarded wijf dat continu op haar mobiel zit te spelen. Je hoeft toch niet op de wc ook nog eens met dat ding te zitten. Zo belangrijk ziet ze er niet uit dat ze niet een paar minuten gemist kan worden.
Ik heb wel een dinnetje!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je hebt gvd helemaal geen 'dinnetje'
Is zij ook niet van die reclame van wokolie ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Weet trouwens wel zeker dat ze Indisch is.
Nee. Vind dit wijf er ook een stuk beter uitzien trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 14:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is zij ook niet van die reclame van wokolie ofzo?
Keihard verkrachten.quote:Op zondag 7 april 2013 14:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand die ik leuk vindDat mag wel toch? Mijn dinnetje met haar prachtige jurk is en blijft de allerleukste en allerliefste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je schrikt jezelf een hartverzakking als zo'n monster 's morgens naast je wakker wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ook typisch zo'n dik zwijn dat het grootste deel van d'r dagen schijtend op de wc doorbrengt.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef coen89 het volgende:
[..]
Keihard verkrachten.
Moeten ze jou dinnetje
Mensen met telefoonsquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mensen met telefoons
Eckte bazen hebben een iPhone
Is dit de eerste?quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben in mijn hele leven nog geen lelijke Tessa tegen gekomen denk ik, vreemd is dat
keihard gevenquote:Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is Limburgs, de actrice is Isis Cabolet.
[ afbeelding ]
Jort Kelderquote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is een fucking mongool, man.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |