abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124976966

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_124976985
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

'me' Hoeft iemand maar 1 keer te typen bij mij... dan knap ik al af :@

Maarja moet ik wel eerst een berichtje krijgen van iemand natuurlijk :')
Oh ja, ik ben er ook allang klaar mee. Maar nu ben ik nieuwsgierig naar de foto. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door AlbinoBambi op 07-04-2013 01:50:24 ]
pi_124976986
Zelfs daar knap ik niet op af, zegt in mijn ogen niets over de persoon :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 7 april 2013 @ 01:44:57 #4
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124976993
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mja, andere jongen zegt nu tot 2x toe me ipv m'n. En ik weet dat ik daar misschien te kritisch op ben, maar wat jij zegt, als je studeert zou je toch een beetje taalvaardig moeten zijn.
Hahaha, taalfouten kan ik ook wel over vallen..
idd die "me" en als-dan fouten :{w

en vooral niet het woord "worden" vergeten... argl :r

zo.. uit gekotst :+
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124977023
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Hahaha, taalfouten kan ik ook wel over vallen..
idd die "me" en als-dan fouten :{w

en vooral niet het woord "worden" vergeten... argl :r

zo.. uit gekotst :+
Hij typte ook nieuwschierig, en samenvattinkje. En heel vaak xd. ;(
  zondag 7 april 2013 @ 01:46:31 #6
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124977043
je kan t subtiel doen he voor 5 credits ;)
  zondag 7 april 2013 @ 01:46:45 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977049
Als je Zo kritisch bent snap ik het heel goed dat je zeer zelden tot nooit een date hebt :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124977060
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
Zelfs daar knap ik niet op af, zegt in mijn ogen niets over de persoon :P
Pet peeve van me. ;)
(kijk, daar is me acceptabel, alhoewel nog steeds niet grammaticaal correct, maar me ipv mijn..)

Zegt mijns inziens ook wel iets over of we een beetje op hetzelfde niveau zitten.
pi_124977078
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef ook_gek het volgende:
Als je Zo kritisch bent snap ik het heel goed dat je zeer zelden tot nooit een date hebt :D
Waar haal je nou weer vandaan dat ik geen dates heb? :D

En op taalgebruik ben ik erg kritisch ja. Daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, dan moeten ze maar normaal Nederlands leren hoor.
  zondag 7 april 2013 @ 01:50:03 #10
103397 minthy
Lief-ish
pi_124977130
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pet peeve van me. ;)
(kijk, daar is me acceptabel, alhoewel nog steeds niet grammaticaal correct, maar me ipv mijn..)

Zegt mijns inziens ook wel iets over of we een beetje op hetzelfde niveau zitten.
Op m'n eigen taalgebruik let ik heel erg goed, maar dat van een ander kan me niet zoveel boeien :P
Me/mijn-fouten halen bij mij slechts de wenkbrauwen lichtjes naar boven :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 7 april 2013 @ 01:50:24 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977138
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pet peeve van me. ;)

Ga je via geschreven tekst alleen met iemand communiceren dan? Of elkaar dood mailen?

Het gaat er toch om of je een klikt het met iemand? Of je op de zelfde gemiddelde golflengte zit? Huilen, lachen, begrepen worden enz enz enz.

Ipv piepen over een teks foutje, slechte kleding keuze bv?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124977203
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je via geschreven tekst alleen met iemand communiceren dan? Of elkaar dood mailen?

Het gaat er toch om of je een klikt het met iemand? Of je op de zelfde gemiddelde golflengte zit? Huilen, lachen, begrepen worden enz enz enz.

Ipv piepen over een teks foutje, slechte kleding keuze bv?
Ja, maar als iemand in de spreektaal als/dan fout doet vind ik dat ook erg storend. En er zal ongetwijfeld veel gewhatsapped worden, dan ik me daar ook aan ergeren. En op het eerste foutje zal ik echt geen contact afbreken. En als het gesprek verder ontzettend leuk is, geef ik het ook nog wel een kans. Maar als het gesprek al niet super klikt, en er komen zulke fouten langs, dan ben ik er best snel klaar mee ja.

En dit dus:
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op taalgebruik ben ik erg kritisch ja. Daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, dan moeten ze maar normaal Nederlands leren hoor.
  zondag 7 april 2013 @ 01:53:13 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977217
Ik zou niet afknappen op alle taal of spellingfouten. Iemand met dyslexie kan ook intelligent zijn.

Anders wordt het als men dingen gaat schrijven als; Me moeder zei... Want daar knap ik enorm op af!
Dat geeft gewoon aan dat je zelfs geen enkele moeite wilt doen om fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Ik date liever iemand met dyslexie die haar best doet om zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, dan iemand die wel goed Nederlands kan schrijven maar er gewoon met de pet naar gooit. :Y
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 7 april 2013 @ 01:53:16 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977219
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Waar haal je nou weer vandaan dat ik geen dates heb? :D

Ik zeg en bedoel het in het algemeen :) let maar eens op. De meest kritische mensen daten het minste hier in dit topic BV. Je gaat bijna denken dat ze de perfecte persoon zoeken. Helaas bestaat die niet :)
pi_124977279
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef EricOscuro het volgende:
Ik zou niet afknappen op alle taal of spellingfouten. Iemand met dyslexie kan ook intelligent zijn.

Anders wordt het als men dingen gaat schrijven als; Me moeder zei... Want daar knap ik enorm op af!
Dat geeft gewoon aan dat je zelfs geen enkele moeite wilt doen om fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Ik date liever iemand met dyslexie die haar best doet om zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, dan iemand die wel goed Nederlands kan schrijven maar er gewoon met de pet naar gooit. :Y
Nouja, dat dus. Als het gewoon niet goed lukt, a la. Maar me ipv m'n vind ik wel echt een groot minpunt.

quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg en bedoel het in het algemeen :) let maar eens op. De meest kritische mensen daten het minste hier in dit topic BV. Je gaat bijna denken dat ze de perfecte persoon zoeken. Helaas bestaat die niet :)
Ha, er is sowieso niet 1 perfecte persoon. Mijn vorige date maakte ook bepaalde fouten in de whatsapp die ik liever niet had gezien, maar dat was een hele leuke jongen dus dan geeft dat niet. Maar als die klik er niet is, moet je niet ook nog met 'me' aankomen.
  zondag 7 april 2013 @ 01:55:50 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977298
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef EricOscuro het volgende:

1 probleem, hoe weet je in het begin of iemand dyslexie heeft?

Ik ben het officieel met "diploma" en al. Maar dat zeg ik nooit. Pas als er opmerkingen over komen.
  zondag 7 april 2013 @ 01:56:01 #17
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124977304
ik ben misschien ook wel te kritisch.
ben net(3 maanden voor de zeikerts) bij n mooie vrouw weg.. onbewust wil je daar niet op achteruit zeg maar.
best lastig om dat(mn smaak) te combineren met m'n levensstijl.

maatgoed, da's meer voor t andere dating-topic :+
  zondag 7 april 2013 @ 01:57:25 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977339
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nouja, dat dus. Als het gewoon niet goed lukt, a la. Maar me ipv m'n vind ik wel echt een groot minpunt.
Me of m'n is onderdeel van dyslexie he :D
pi_124977394
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Maargoed zoals ik zei, was verder ook gewoon niet mijn type. Dus dan houdt het sowieso op, ook als de grammatica perfect was geweest.
  zondag 7 april 2013 @ 02:02:36 #20
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977456
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En daarnaast, wanneer iemand hier op Fok! wat meer taalfouten maakt, dan trek ik me er weinig van aan. Zelf let ik daar ook niet altijd op. Maar op een datingsite hoop je iemand voor het leven te ontmoeten. Dan mag de standaard echt wel iets hoger zijn dan op Fok!
Haha, en dan noemen ze mij soms een rare. :)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_124977471
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

En daarnaast, wanneer iemand hier op Fok! wat meer taalfouten maakt, dan trek ik me er weinig van aan. Zelf let ik daar ook niet altijd op. Maar op een datingsite hoop je iemand voor het leven te ontmoeten. Dan mag de standaard echt wel iets hoger zijn dan op Fok!
Haha, en dan noemen ze mij soms een rare. :)
Oh ja, als iemand op Fok dat doet is het hun probleem. Maar daar hoop ik ook niet mee te gaan whatsappen. :D
  zondag 7 april 2013 @ 02:05:20 #22
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977516
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijke onzin. Misschien dat dit zou gelden voor minder dan 5% van degenen die dit door elkaar halen.
Maar toen ik zelf een puber was heb ik die fout eigenlijk nooit gezien of gehoord. Het is echt iets van de laatste 10 a 15 jaar.
  zondag 7 april 2013 @ 02:05:43 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977525
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Maargoed zoals ik zei, was verder ook gewoon niet mijn type. Dus dan houdt het sowieso op, ook als de grammatica perfect was geweest.
Kunnen we dan concluderen dat de taal fouten een excuus zijn om te stoppen met de persoon in kwestie? En je een erger puntje zoekt om je desinteresse betreft de persoon in kwestie te rechtvaardigen.

Want als de persoon met de zelfde taal fouten leuk was had het niet echt uitgemaakt. Dat geeft het stukje "afknappen" opeens een andere lading :P

Zo en nu ga ik slapen :W
  zondag 7 april 2013 @ 02:07:10 #24
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977553
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ja, als iemand op Fok dat doet is het hun probleem. Maar daar hoop ik ook niet mee te gaan whatsappen. :D
Van mij mogen ze (ik doe niet aan whatsappen) zolang ze maar niet zo tegen me praten of mailen. :D
pi_124977571
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kunnen we dan concluderen dat de taal fouten een excuus zijn om te stoppen met de persoon in kwestie? En je een erger puntje zoekt om je desinteresse betreft de persoon in kwestie te rechtvaardigen.

Want als de persoon met de zelfde taal fouten leuk was had het niet echt uitgemaakt. Dat geeft het stukje "afknappen" opeens een andere lading :P

Zo en nu ga ik slapen :W
Nee. Het is wel een afknapper, maar één waar ik me overheen zou kunnen zetten als de persoon leuk genoeg is. En het niet te vaak gebeurt. Maar ook als ik super enthousiast was over iets, zou het nog steeds een vrij aanwezig minpunt zijn.
Ik weet toch echt zelf wel wat ik bedoel hoor. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')