Je pakt zelf natuurlijk de wapens op om als een echte vent je vrouw en kinderen en als bijkomstigheid de rest van de wereld te verdedigen tegen al het kwaad. Just like the movies.quote:Op zondag 7 april 2013 02:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Watskeburt met 'hide yourself?'
Ah, je hebt de alien die de ufo bestuurde blijkbaar gesproken, anders kun je dat niet zo zeker weten.quote:Op zondag 7 april 2013 01:12 schreef PrepperNL het volgende:
Ik doe de deur open en zie 2 rode UFO's in de lucht vliegend van oost naar west. Gelijktijdig en regelmatig verplaatsend met een gelijkmatige snelheid reizend.
Het is windstil en ik hoorde niets. Ik woon vlakbij schiphol dus ik weet hoe een vliegtuig klinkt en dat er geen vliegtuigen zo laag van oost naar west vliegen en al helemaal niet geluidloos en slechts rood licht voerend.
Het waren ook geen millitaire helicopters politie helicopters, swampgas of weerballonnen dus als iemand weet wat het waren laat maar weten.
Het leken nog het meest op noodsignalen maar die vliegen niet van oost naar west op een windstille avond en al helemaal niet over een afstand van vele tientalle kilometers.
half 1 is nog avond. en als je het echt wilt weten om een rondje te rijden om te zien of de zombieaanval nog niet begonnen was.quote:Op zondag 7 april 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Waarom doe je midden in de nacht de deur open?
Dus als je die niet hebt, heb je meer kans op overlevingquote:Op zondag 7 april 2013 02:46 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee!
Hide your kids, hide your wife!
Net te onduidelijk om te zien wat het echt is, maar duidelijk genoeg om wat te zien vliegen? Perfect! Aan de hand van zulk soort filmpjes worden UFO theorieën geboren.quote:Op zondag 7 april 2013 11:42 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gemaakt maar het filmpje is erg onduidelijk geworden lees onbruikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |