Nee, jij noemde mij een clown.quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En een debiel toch? Of zei ik dat tegen jou?
En nu ff serieus? Ben je in een woonwagen opgegroeid of niet? Mij maakt 't geen reet uit hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
All the signs are there.. slecht Nederlands, vmbo-k, werkloze uitkering trekkert, op het niet aan vrouwen hun billen zitten na ben ik een lompe onfatsoenlijke boer..
dem lipsquote:
Er valt niks te corrigeren.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
wil jij ook weer een corrigerende tik?
Ik wil eigenlijk toch nu kijken. Helaas. Volgende keer plannen we het beter.quote:Op zondag 7 april 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen? Wil wel Ajax kijken, maar daarna of daarvoor?Moet wel donker zijn hoor, dan is het lekker eng, haha!
Nee (natuurlijk niet)quote:Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nu ff serieus? Ben je in een woonwagen opgegroeid of niet? Mij maakt 't geen reet uit hoor.
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..quote:Op zondag 7 april 2013 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk toch nu kijken. Helaas. Volgende keer plannen we het beter.
Geef nou maar gewoon toe dat je chick 't irritant vindt dat je heel de tijd met die kachelpook in haar rug zit te porren 's nachts en dat je die strakke dingen daarom draagt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, dat vind ik echt kut. Als ik dan anders ga liggen ligt hij gelijk op mijn rug.
[spoiler[Nee serieus, ik vind dat gewoon echt zwaar kut. [/spoiler]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
wil jij ook weer een corrigerende tik?
VOND ja.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zei vanmiddag nog dat je mij wel relaxt vond.En ik heb al een chick, waarom zou ik dan überhaupt vriendinnetjes van mijn zusje willen hosselen?
Je vegeet de 'gr gr'. Beginnersfout.quote:Op zondag 7 april 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAT IS MIJN MENING JA MAAK MIJ DAAR NIET MEE BELACHELIJK
Tuurlijk, komt goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..
Als ik eens in de buurt ben. Zit ff te kijken naar een vervangende wedstrijd voor die van vrijdag.quote:
Hilarisch.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.
Ik ontwijk het niet, ik woon gewoon niet in de buurt en ik ga niet voor 1 tosti naar Spijk met de trein.quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het leuk hoe c_a heel de tijd een ''tosti wil eten'' terwijl Kapi het steeds ontwijkt.
Ik slaap al sinds ik mij kan heugen zo, heeft niks met een chick te maken. Sowieso vind ik lepeltje lepeltje verlept dus zoveel last heeft ze niet van mijn genotsknots buiten de seks om.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je chick 't irritant vindt dat je heel de tijd met die kachelpook in haar rug zit te porren 's nachts en dat je die strakke dingen daarom draagt.
Ik doe teringleijers niet graag de groeten.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vegeet de 'gr gr'. Beginnersfout.
Naar jou toe laten komen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ontwijk het niet, ik woon gewoon niet in de buurt en ik ga niet voor 1 tosti naar Spijk met de trein.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh oke.. Ik hoop dat we nog steeds vrienden zijn..
Dat gesprek heeft je goed gedaan. Je bent ineens weer op dreef.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.quote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
Aldo, jij bent ook van mening dat GGMM er niks van kan als mod?
Jij kan niet weten wat een NS-beer is. Dat is van voor jouw tijd. Gesnapt. Je bent overduidelijk een kloon.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
VOND ja.
Omdat je goede dingen postte over het vingeren van natte minderjarige meisjes. Nu loop je opeens de moraalridder uit te hangen.
Bovendien ben je kennelijk een laffe NS-Beer gezien al je topicreports.
Is dit een VIgrap?quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.
Zelfs Louis en Truus doen 't man, doe niet zo raar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds ik mij kan heugen zo, heeft niks met een chick te maken. Sowieso vind ik lepeltje lepeltje verlept dus zoveel last heeft ze niet van mijn genotsknots buiten de seks om.
[..]
Een relletje op z'n tijd houd me scherp.quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gesprek heeft je goed gedaan. Je bent ineens weer op dreef.
De NS-Beer was trending topic ergens in februari dit jaar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kan niet weten wat een NS-beer is. Dat is van voor jouw tijd. Gesnapt. Je bent overduidelijk een kloon.
GGMM is wel een beetje zoals VI ja.. na de prijs en de eer doen ze niet meer hun best en teren ze op het verleden.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een VIgrap?
Zo ja.. Loop ik nu boos weg
Ik doe het ook totdat ze slaapt, dan ga ik chill liggen zoals ik wil.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Louis en Truus doen 't man, doe niet zo raar.
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De NS-Beer was trending topic ergens in februari dit jaar.
oh ohquote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.
Waarom ze in de rij zettenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.
Oh no you didddnnntttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is getrouwd man, die shit doe je niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ze in de rij zetten.. volgens mij is C_A een behoorlijk mokkel dus die geef je toch voorrang.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.
GGMM die met kanker gaat schelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de fuck is dit?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe mewtwo form, world TT op twitter zie ik net
is mikey hier?? dan kan hij snel een artikel voor FOK!games schrijven
JA DAG.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe mewtwo form, world TT op twitter zie ik net
is mikey hier?? dan kan hij snel een artikel voor FOK!games schrijven
Dat was de vorige keer ook al. Toen vond ik je daarna ook bijzonder grappig. Misschien is het de spanning die van me afglijdt, waardoor ik beter kan genieten van je humor. Wie zal het zeggen.quote:
Afspreken kan toch en een tostie eten.. tenzij dat een of andere rare verkapte gecodeerd woordje is voor orale seks..quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is getrouwd man, die shit doe je niet.
''kopjes te geven'' gebruiken wie hier in een zin als je nodig moet schijten ''hij begint al kopjes te geven''. Dus nee.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint die van jou ook al kopjes te geven na het bekijken van die foto van c_a, Typisch?
En maak je haar ook wakker om brood voor je te gaan smeren?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe het ook totdat ze slaapt, dan ga ik chill liggen zoals ik wil.![]()
Zou jij echte vriendschap herkennen, nou?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.
Is je echte leven nog vervelender?
nou ben ik het zatquote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag om mijn ongenoegen te uiten.
IDIOOT
Een goed huwelijk kent .. nee fuck it, dit wordt me dan net weer te gay.quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al. Toen vond ik je daarna ook bijzonder grappig. Misschien is het de spanning die van me afglijdt, waardoor ik beter kan genieten van je humor. Wie zal het zeggen.
Dat doet ze vaak wel uit zichzelf eigenlijk, gezien ze vaak 32525452425 uur eerder op moet dan ik.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En maak je haar ook wakker om brood voor je te gaan smeren?
pow powquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zou jij echte vriendschap herkennen, nou?
Ik vraag me serieus af waarom jij nog moderator hier bent. Niemand neemt je serieus. Niemand mag je en iedereen praat achter je rug. Je bent vast een kontkruiper anders had je nooit blauw geweest.
Ik vond 'm niet vervelend meer, maar nu begint hij zich ineens weer als een bipolaire maniak te gedragen. Dat heeft hij niet nodig imo.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.
Is je echte leven nog vervelender?
Ik vind GGMM ondanks zijn clubvoorkeur en soms vervelend tot irritante gedrag jegens mij wel een goede moderator.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom jij nog moderator hier bent. Niemand neemt je serieus. Niemand mag je en iedereen praat achter je rug. Je bent vast een kontkruiper anders had je nooit blauw geweest.
Ik wist wel dat je een turk wasquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ben ik het zat
je moet je bek houden vieze homo
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar
Ik doe m'n intake gesprekken meestal ook in groepjes van 3.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ze in de rij zetten.. volgens mij is C_A een behoorlijk mokkel dus die geef je toch voorrang.
Je ontwijkt wederom m'n vraag met een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan he.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahaha ja hoor, wat doe je hier dan boeler?
feitelijk onjuistquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
matig 3/10quote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt wederom m'n vraag met een persoonlijke aanval.
Zoek een psychiater man. Ik meen het. Dit is echt niet gezond.
leuk en nu?quote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef kwaliteitje het volgende:
Wilfried Bony mag dan al 29 doelpunten gemaakt hebben, lovend over zijn spel is men niet. 'Hij raakt geen pepernoot', aldus Vitesse-trainer Fred Rutten vandaag na afloop van de wedstrijd tegen NAC Breda.
Het Ivoriaanse fenomeen scoorde vandaag weer twee belangrijke treffers, maar was verder nagenoeg onzichtbaar. 'Het is ook de kunst voor de rest om dat de accepteren', aldus Rutten.
Ook Bony zelf is bescheiden over zijn prestaties. De topscorer stelt het belang van het team voorop. "Ik speelde helemaal niet goed. Als ik de komende vijf wedstrijden weer slecht speel, maar ik scoor toch en we winnen toch, dan vind ik het prima", zo sprak hij tegen de Telegraaf.
Sorry, ik ben gewoon een beetje depressief over het nieuws van mewtwo.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ben ik het zat
je moet je bek houden vieze homo
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar
Ik meen het.quote:
Leuke grap, Brabant hoort bij Nederland..quote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
durf je al te zeggen waar je, of je ouders vandaan komen? geen nederland iig
Ohja, dat is waar ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
''kopjes te geven'' gebruiken wie hier in een zin als je nodig moet schijten ''hij begint al kopjes te geven''. Dus nee.
triest inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een beetje depressief over het nieuws van mewtwo.
Ik bedoel; waarom verneuken ze alle orginele pokémon? Daar moeten ze gewoon vanaf blijven man.
ja juist...quote:Op zondag 7 april 2013 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke grap, Brabant hoort bij Nederland..
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit: Borderline of bipolaire gedragsstoornis.quote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jij bent gewoon een laffe vent. Als ik echt zou zeggen hoe ik over je denk sta je vannacht nog huilend op hoge poten bij je superieuren om mij of anderen een ban aan te smeren.quote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat boeit mij het verder wat jij ermee doet, ik plaats het in een Voetbal SC, lijkt me niet al te vreemdquote:
dat van gisteren was ook wel mooiquote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldo, even serieus. Waarom doe je zo raar? Je gedroeg je net prima, maar ineens sla je om en ga je weer van die radicale taal uitslaan die nergens op slaat.quote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kijk jij bent gewoon een laffe vent. Als ik echt zou zeggen hoe ik over je denk sta je vannacht nog huilend op hoge poten bij je superieuren om mij of anderen een ban aan te smeren.
Tegelijkertijd meen je dat je alles kunt zeggen tegen users. Want zo rol jij.
Maar ik trap daar niet in.
Weer begin je over mij, ga nou eens serieus in op m'n post man. Dit begint echt een beetje zielig te worden.quote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kijk jij bent gewoon een laffe vent. Als ik echt zou zeggen hoe ik over je denk sta je vannacht nog huilend op hoge poten bij je superieuren om mij of anderen een ban aan te smeren.
Tegelijkertijd meen je dat je alles kunt zeggen tegen users. Want zo rol jij.
Maar ik trap daar niet in.
Jij weet niet hoe hij moderator is geworden. Praat maar eens met Happel zou ik zeggen.quote:
verkeerde plek, vitesse topic daar moet je zijnquote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef kwaliteitje het volgende:
[..]
wat boeit mij het verder wat jij ermee doet, ik plaats het in een Voetbal SC, lijkt me niet al te vreemd
Niemand geeft wat om voetbalquote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef kwaliteitje het volgende:
[..]
wat boeit mij het verder wat jij ermee doet, ik plaats het in een Voetbal SC, lijkt me niet al te vreemd
Ja, tegelijkertijd maken dat soort dingen me serieus droevig. Hij gaat dus op een forum net zitten doen alsof hij in de Kuip zat. Wat is er dan mis met je.quote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat van gisteren was ook wel mooi
met zijn vragen over FIFA op FOK! tijdens feyenoord - vvv terwijl die in de kuip zat
Wat boeit het mij nou hoe GGMM mod is geworden? Ik kijk nu naar hem en ik constateer dat hij een prima mod is, veel kan hebben, zelden zeikt en vaak aanwezig is en constructief meepost. Niks mis mee. Dat hij af en toe irritant is neem ik maar op de koop toe, dat ben ik zelf ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe hij moderator is geworden. Praat maar eens met Happel zou ik zeggen.
Ik hou het op pure armoede.
Moet ik serieus ingaan op die hersenscheten van jou? Waarom?quote:Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer begin je over mij, ga nou eens serieus in op m'n post man. Dit begint echt een beetje zielig te worden.
Is dit Happel zelf?quote:Op zondag 7 april 2013 02:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op die hersenscheten van jou? Waarom?
Jij geeft ook alleen maar antwoord op vragen die jou op dat moment goed uitkomen.
hersenscheten?quote:Op zondag 7 april 2013 02:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op die hersenscheten van jou? Waarom?
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
wat een dwazen kom je tegen op twitter, laat hem de tering krijgen met zijn engelse houthakkers
Nee, dat bedoel ik niet. Wie is het?quote:Op zondag 7 april 2013 02:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]![]()
Bij haar zou ik beide wel willen maar dat is niet wat je bedoel he nigga
de linksback van barcaquote:Op zondag 7 april 2013 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Wie is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |