Tour.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer zoek het dan lekker uit met je jailbait ik hoop dat je een soa krijgt van je zusje .
Ik heb deze post aangegeven.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer zoek het dan lekker uit met je jailbait ik hoop dat je een soa krijgt van je zusje .
Ja als ik .. 'nep' .. dronken ben.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo afwezig aan 't posten bent, dat je even later je eigen posts terugleest en dat je je echt afvraagt of je dat zelf getypt hebt?
Dat mag, heb er hier 1 liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik wil die boeken over die oude goden als aliens theorieën lenen.
Ik heb soms per ongelijk een dubbel tabblad FOK!. Dan lees ik soms 2 keer dezelfde pagina.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo afwezig aan 't posten bent, dat je even later je eigen posts terugleest en dat je je echt afvraagt of je dat zelf getypt hebt?
quote:Op zondag 7 april 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
Kapi, ik wil die boeken over die oude goden als aliens theorieën lenen.
Nee ik onthoud het vaak wat ik typquote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel echt binnen een tijdsbestek van 10 minuten ofzo he.
Fuck, nu heb ik daar ook zin in.quote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik zit me hier een lekkere milkshake te drinken.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik zit me hier een lekkere milkshake te drinken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja?
Dan moet je maar niet lezen wat er vanmiddag werd geschreven over je pyjama-feestje
Ik heb vanille wheypoeder, maar daar doe ik nu koude melk bij en bevroren aardbeien. Vervolgens ga ik er met de blender door en is 't gewoon heerlijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik daar ook zin in.
Aardbei neem ik aan?
Die idd.quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Erik von Däniken, waren onze Goden kosmonauten?
quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ben je nog wakker?
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lam... Ik ben het![]()
Slaap jij nakend? Ik vond pyjama's eerlijk gezegd altijd bijzonder comfortabel.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik 8 werd, HA-HA!
Ik las dat melk slecht voor je is als je uitgegroeid bent.quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vanille wheypoeder, maar daar doe ik nu koude melk bij en bevroren aardbeien. Vervolgens ga ik er met de blender door en is 't gewoon heerlijk man.
Betrek mij niet in je uiterst kinderachtige discussies.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.
Zuurstof inademen is ook slecht voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las dat melk slecht voor je is als je uitgegroeid bent.
Onderbroekje gewoon toch.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaap jij nakend? Ik vond pyjama's eerlijk gezegd altijd bijzonder comfortabel.
1. ze zijn boven de 16, dus legaalquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naakt slapen tussen die minderjarige breezers de GGMM geeft je adres aan een pedohunter en die zoekt je thuis op.
Ja, maar dat is geen keuze als je wil leven.quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zuurstof inademen is ook slecht voor je.
Ik heb 3 keer een reactie getypt, maar alle 3 waren ze wat apart/niet geheel naar wens. Mijn conclusie is dat ik niet goed weet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest op mijn 10 weer met pyama aan slapen omdat mijn broer en ik op dezelfde kamer kwamen te liggen en ik sliep altijd naakt.
Ja, Ritmo is de nieuwe Davy. Maar Ritmo is pas echt irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Aldo laat mij Davy minder irritant vinden..
ritmo doe eens normaal manquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Amersfoortse binnenstad wordt minder met de week he?quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betrek mij niet in je uiterst kinderachtige discussies.
Weet je wat belachelijk is?quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onderbroekje gewoon toch.
[..]
1. ze zijn boven de 16, dus legaal
2. nee
3. je zit jezelf weer compleet belachelijk te maken
Iets van "Wel zo fijn ja, ik zou ook niet langs mijn naakte broertje willen slapen en dan zijn blote reet onder de dekens uit zien steken" oidquote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer een reactie getypt, maar alle 3 waren ze wat apart/niet geheel naar wens. Mijn conclusie is dat ik niet goed weet hoe ik hierop moet reageren.
Strakke boxer? Ik word helemaal kriegelig als ik in zo'n ding moet slapen. Is ook slecht voor je zaad btw, wist je dat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onderbroekje gewoon toch.
[..]
1. ze zijn boven de 16, dus legaal
2. nee
3. je zit jezelf weer compleet belachelijk te maken
Davy is oké. Ik mag hem.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn moeder heeft me kort na mijn geboorte verslaafd gemaakt. Voor mij was het ook geen keuze.quote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen keuze als je wil leven.
Nou nouquote:Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, sliepen jullie samen in 1 bed?quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets van "Wel zo fijn ja, ik zou ook niet langs mijn naakte broertje willen slapen en dan zijn blote reet onder de dekens uit zien steken" oid
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.quote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, sliepen jullie samen in 1 bed?
is genoeg voor jou penis toch?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
The.Exorcist.1973.DC.720p.BluRay.x264-SiNNERS
Rene, vertel eens.
succes ritmoquote:Op zondag 7 april 2013 01:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik een vrouwelijke kloon maak laat ik haar posten zoals Cactus1
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Weet je wat belachelijk is?
Jij ging die sletjes toch 'kapot vingeren' ? En vervolgens zit je achter FOK! een beetje de surrogaatpapa uit te hangen in plaats van pics met ons te delen.
Mwah, niet van die super strakke maar ook geen losse want dan kun je net zo goed niks aan doen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Strakke boxer? Ik word helemaal kriegelig als ik in zo'n ding moet slapen. Is ook slecht voor je zaad btw, wist je dat?
Standaard zo'n los slaapbroekje met een t-shirt en als 't warm is zonder t-shirt.
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bed stond 30cm naast de mijne.
ben nooit opgehoudenquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Want je kunt het krijgen he.
geo is stiekem bassie.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
het is laat.quote:
Ik hou niet van horrors, maar zelfs ik heb deze gezien.quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Versie uit 2001? Wat is dat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie uit 2001 ofzo. Die heb ik in de bios gezien. Deze heb ik schandalig genoeg nog nooit gezien. Maar een klassieker; dus sowieso kijken.
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer eens aan het interpreteren van bepaalde dingen te werken, houd rekening met context, sarcasme en zulk soort dingen. Het zou je kunnen helpen.
[..]
Mwah, niet van die super strakke maar ook geen losse want dan kun je net zo goed niks aan doen.Gaat alsnog alles heen en weer.
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, zijn jullie opgegroeid in een caravan ofzo?
SHIT IS AANquote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Begin je weer?
Waarom moet ik lachen godverdomme?quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geo is stiekem bassie.
[..]
het is laat.
ik ben er nogquote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
C_A IS BEZOPEN OH-OHOHOHOOO![]()
![]()
Wel naar je zin gehad? Domme vraag eigenlijk.
had jij ook zo'n matje en stekeltjes?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnetquote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
Gister nog tegen mij man, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik hoef jouw hulp niet ik mag jou niet. En die meisjes kun jij gewoon niet krijgen dus lul niet zo dom.
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Versie uit 2001? Wat is dat?
We kunnen deze samen kijken. Dekentje over onze beentjes, bakje chips, niks mis mee.
Haha, serieus?quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De juiste term is woonwagen. Maar ik snap dat jij dat een caravan noemt.
de grap was zo triest, dat hij wel grappig was.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet ik lachen godverdomme?
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.quote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaTering wat ben jij een ontzettende mongool zeg. En dat zeg ik niet vaak.
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
GGMM hoe vindt je mijn reports? Zijn ze van hoge kwaliteit?
daarentegen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man niet.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij daarin tegen ben vast een pussy magnet
FIGHT!quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Je zei vanmiddag nog dat je mij wel relaxt vond.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
All the signs are there.. slecht Nederlands, vmbo-k, werkloze uitkering trekkert, op het niet aan vrouwen hun billen zitten na ben ik een lompe onfatsoenlijke boer..quote:
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
2001 is die versie waar dit in voorkwam: Maar ik bedenk me nu dat dat volgens mij dezelfde versie is al 1973 alleen opnieuw in de bios kwam. Hmm..
Maar over je aanbod: Nou ja, graag..
wil jij ook weer een corrigerende tik?quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf is jouw probleem ineens bipolair figuur dat je me daar bent?
Nee man, dat vind ik echt kut. Als ik dan anders ga liggen ligt hij gelijk op mijn rug.quote:Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ligt toch in bed, wat maakt 't uit als hij heen en weer fladdert? Is toch juist heerlijk man.
DAT IS MIJN MENING JA MAAK MIJ DAAR NIET MEE BELACHELIJKquote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
Gaat ie weer. Het ging zo lang goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Totaal niet rullevant wat jij ergens van vind. Jij bent de slechtste moderator van heel dit forum dus waarom zou ik me druk maken om jou.
Morgen? Wil wel Ajax kijken, maar daarna of daarvoor?quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik durf het niet alleen te kijkenMisschien wil Geo ook komen kijken? Zet ik de ranja alvast koud.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vind het aandoenlijk hoe je elke TR eindigt met "ik vind dit echt niet kunnen"
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
In de DM, aap.quote:Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=mongool¬intopic=0
nee.... je liegt
Wat praat je stoer over je vader?quote:Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
GGMM heeft wel iets met mongooltjes hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |