En maak je haar ook wakker om brood voor je te gaan smeren?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe het ook totdat ze slaapt, dan ga ik chill liggen zoals ik wil.![]()
Zou jij echte vriendschap herkennen, nou?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.
Is je echte leven nog vervelender?
nou ben ik het zatquote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag om mijn ongenoegen te uiten.
IDIOOT
Een goed huwelijk kent .. nee fuck it, dit wordt me dan net weer te gay.quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al. Toen vond ik je daarna ook bijzonder grappig. Misschien is het de spanning die van me afglijdt, waardoor ik beter kan genieten van je humor. Wie zal het zeggen.
Dat doet ze vaak wel uit zichzelf eigenlijk, gezien ze vaak 32525452425 uur eerder op moet dan ik.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En maak je haar ook wakker om brood voor je te gaan smeren?
pow powquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zou jij echte vriendschap herkennen, nou?
Ik vraag me serieus af waarom jij nog moderator hier bent. Niemand neemt je serieus. Niemand mag je en iedereen praat achter je rug. Je bent vast een kontkruiper anders had je nooit blauw geweest.
Ik vond 'm niet vervelend meer, maar nu begint hij zich ineens weer als een bipolaire maniak te gedragen. Dat heeft hij niet nodig imo.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.
Is je echte leven nog vervelender?
Ik vind GGMM ondanks zijn clubvoorkeur en soms vervelend tot irritante gedrag jegens mij wel een goede moderator.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom jij nog moderator hier bent. Niemand neemt je serieus. Niemand mag je en iedereen praat achter je rug. Je bent vast een kontkruiper anders had je nooit blauw geweest.
Ik wist wel dat je een turk wasquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ben ik het zat
je moet je bek houden vieze homo
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar
Ik doe m'n intake gesprekken meestal ook in groepjes van 3.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ze in de rij zetten.. volgens mij is C_A een behoorlijk mokkel dus die geef je toch voorrang.
Je ontwijkt wederom m'n vraag met een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan he.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahaha ja hoor, wat doe je hier dan boeler?
feitelijk onjuistquote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
matig 3/10quote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt wederom m'n vraag met een persoonlijke aanval.
Zoek een psychiater man. Ik meen het. Dit is echt niet gezond.
leuk en nu?quote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef kwaliteitje het volgende:
Wilfried Bony mag dan al 29 doelpunten gemaakt hebben, lovend over zijn spel is men niet. 'Hij raakt geen pepernoot', aldus Vitesse-trainer Fred Rutten vandaag na afloop van de wedstrijd tegen NAC Breda.
Het Ivoriaanse fenomeen scoorde vandaag weer twee belangrijke treffers, maar was verder nagenoeg onzichtbaar. 'Het is ook de kunst voor de rest om dat de accepteren', aldus Rutten.
Ook Bony zelf is bescheiden over zijn prestaties. De topscorer stelt het belang van het team voorop. "Ik speelde helemaal niet goed. Als ik de komende vijf wedstrijden weer slecht speel, maar ik scoor toch en we winnen toch, dan vind ik het prima", zo sprak hij tegen de Telegraaf.
Sorry, ik ben gewoon een beetje depressief over het nieuws van mewtwo.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ben ik het zat
je moet je bek houden vieze homo
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar
Ik meen het.quote:
Leuke grap, Brabant hoort bij Nederland..quote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
durf je al te zeggen waar je, of je ouders vandaan komen? geen nederland iig
Ohja, dat is waar ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
''kopjes te geven'' gebruiken wie hier in een zin als je nodig moet schijten ''hij begint al kopjes te geven''. Dus nee.
triest inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een beetje depressief over het nieuws van mewtwo.
Ik bedoel; waarom verneuken ze alle orginele pokémon? Daar moeten ze gewoon vanaf blijven man.
ja juist...quote:Op zondag 7 april 2013 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke grap, Brabant hoort bij Nederland..
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 7 april 2013 02:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit: Borderline of bipolaire gedragsstoornis.quote:Op zondag 7 april 2013 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt wederom m'n vraag met een persoonlijke aanval.
Zoek een psychiater man. Ik meen het. Dit is echt niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |