quote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Als ontvanger kun je het niet als ontmaagding rekeningen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier sappige ontmaagdingsverhalen?
Neequote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En was het lekker? Daarna nog last van je poepert gehad?
Daar hebben wij Aldo voor nodig. Hij had ook al inside informatie over Happel zijn seksleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier sappige ontmaagdingsverhalen?
Je hebt dus eigenlijk gewoon nooit geneukt, want als je zo ver heen bent dat je 't niet meer weet krijg je je lul ook niet meer omhoog. Trust me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier sappige ontmaagdingsverhalen?
Dan ben ik een maagdquote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk gewoon nooit geneukt, want als je zo ver heen bent dat je 't niet meer weet krijg je je lul ook niet meer omhoog. Trust me.
Je kan toch sletjes neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
1x weet ik niet eens zeker of het wel gebeurd is. Andere keer was ik dronken. En een volgende keer komt niet snel weer ben ik bang
Je hebt dat buurmeisje van je toch? WTF man, scoor ff een chick ofzo dan boeler.quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
1x weet ik niet eens zeker of het wel gebeurd is. Andere keer was ik dronken. En een volgende keer komt niet snel weer ben ik bang
Die van mij kochten ook condooms voor ons, wat is daar raar aan?quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ach.. altijd een awkward onderwerp maar me ouders probeerde vroeger er soms over te praten over veilig doen etc. En als ik op vakantie ging altijd een strip condooms meegevenwel netjes
Oh ja dat soort gesprek.quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ach.. altijd een awkward onderwerp maar me ouders probeerde vroeger er soms over te praten over veilig doen etc. En als ik op vakantie ging altijd een strip condooms meegevenwel netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Je hebt ook dat stadium dat je net dronken genoeg bent om hem omhoog te krijgen en te neuken maar dat je echt kunt blijven stoten zonder te komen. Best prima.quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk gewoon nooit geneukt, want als je zo ver heen bent dat je 't niet meer weet krijg je je lul ook niet meer omhoog. Trust me.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef hem ff het nummer van je moeder dan.
Niks, dat daarom zeg ik toch "wel netjes" , dat awkward ging over die gesprekken over seks.quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van mij kochten ook condooms voor ons, wat is daar raar aan?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja dat soort gesprek.
Mag ik jou iets vragen: doe je het wel veilig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef hem ff het nummer van je moeder dan.
Ja, zo'n halfslappe.quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt ook dat stadium dat je net dronken genoeg bent om hem omhoog te krijgen en te neuken maar dat je echt kunt blijven stoten zonder te komen. Best prima.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja dat soort gesprek.
Mag ik jou iets vragen: doe je het wel veilig?Ok... definieer 'stoeien met mijn vader' in deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze lekker?quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nee maar van 1x ben ik wel zeker eigenlijk. Ben erin geweest
Ik probeer dan onverwachts hem neer te halen maar dan vlieg ik zelf kankerhard op grond en lig in de houdgreepquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... definieer 'stoeien met mijn vader' in deze.
Doe ik echt nooit hoor. Vind er geen reet aan.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik probeer dan onverwachts hem neer te halen maar dan vlieg ik zelf kankerhard op grond en lig in de houdgreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |