Naja ik weet dat het niet zo is en dat ze het nog doen, want me moeder heeft dat aantal maanden geleden verteld..quote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de 50 stoppen ze toch wel mag ik hopen?
Bah. Ik zou me dat echt niet kunnen voorstellenquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik weet dat het niet zo is en dat ze het nog doen, want me moeder heeft dat aantal maanden geleden verteld..om een bepaalde reden en ik dacht echt TMI ........!!!!
Toen ik dit las dacht ik dat je ging vertellen dat hij zag dat zijn moeder zijn vader in zijn kont geneukt werd met die vibo van zijn moederquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vriend van mij heeft weleens verteld dat hij midden op de dag iets moest vragen aan zijn moeder dat hij de slaapkamer binnen kwam en dat hij zijn vader haar van achteren zag nemen. Dat lijkt me zo vreselijk.
Dat vergeet je toch nooit
Ai hoe reageer je dan héquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik weet dat het niet zo is en dat ze het nog doen, want me moeder heeft dat aantal maanden geleden verteld..om een bepaalde reden en ik dacht echt TMI ........!!!!
Heel eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat ik hem zou krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Wat toevallig, aan die TT zat ik ook net te denken.
Whahaha daar kan je toch niet meer mee aan tafel zitten of een serieus gesprek mee voerenquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vriend van mij heeft weleens verteld dat hij midden op de dag iets moest vragen aan zijn moeder dat hij de slaapkamer binnen kwam en dat hij zijn vader haar van achteren zag nemen. Dat lijkt me zo vreselijk.
Dat vergeet je toch nooit
Ik zat aan een hilariteit alsquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Wat toevallig, aan die TT zat ik ook net te denken.
te denken. Overigens schijnt Doublepain wel toegang tot KPD te hebben gezien mijn quotemelderquote:Je biologische moeder is geen maagd.
Ik weet niet meer waarom ze erover begon maar ze zei dat ze gestopt was vanwege de (komende) overgang en dat ze het daarom met condoom deden..quote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ai hoe reageer je dan hé. "mam doe normaal joh!" of iets in die richting?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat aan een hilariteit als
[..]
te denken. Overigens schijnt Doublepain wel toegang tot KPD te hebben gezien mijn quotemelderAlsof hij 18+ is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier sappige ontmaagdingsverhalen?AFCA!
Dat hoef ik echt niet te wetenquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom ze erover begon maar ze zei dat ze gestopt was vanwege de (komende) overgang en dat ze het daarom met condoom deden..
Ik zei lichtelijk geagiteerd dat ik dat niet hoef te weten.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom ze erover begon maar ze zei dat ze gestopt was vanwege de (komende) overgang en dat ze het daarom met condoom deden..
quote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Aan mij zal je niet veel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier sappige ontmaagdingsverhalen?
Oh.
OMFG...quote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |