PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Xabi Alonso hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is inderdaad gewoon veel, mijn beste was Torres
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben bijna allemaal al gespeeld en niemand heeft er problemen mee behalve jij...
Dat is misschien wel een pluspunt aan PS3-market, prijzen zijn hoger, dus makkelijker je pakketjes terugquote:
Hoeveel pace is dat team gemiddeld?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil met dit team spelen.
[ afbeelding ]
Team gemiddeldes?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoeveel pace is dat team gemiddeld?
En wanneer komen die gemiddeldes op wefut?
Er moeten (nog te bepalen) vaste combinaties van landen komen. Dan wordt er geloot wie welke combinatie moet gebruiken en dan moet je met die nationalities een team makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is nou het idee met dat landentoernooi?
Of het leek alsof je geluk had, omdat spelers duurder waren. Walker was in het begin 12kquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste gold uit een pack tot nu toe is Modric helemaal in het begin (dat was mijn 2e gold pack) Toen was hij 30k waard ofzo en bijna iedereen had toen geluk
Aah leuk leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er moeten (nog te bepalen) vaste combinaties van landen komen. Dan wordt er geloot wie welke combinatie moet gebruiken en dan moet je met die nationalities een team maken
Dat was ook zo, achteraf had ik misschien in het begin meer gold packs moeten kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of het leek alsof je geluk had, omdat spelers duurder waren. Walker was in het begin 12k
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matigquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Aah leuk leuk!
Miss iets met de poules van WK 2010?
Noord-Korea ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matig
Nieuw-Zeeland heeft anders wel 2 IFsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matig
Die deden mee in 2010. Waren nog een aantal spelers gevlucht en ze hadden met 7-0 batta gehad van Portugalquote:
En een hele goede UPquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland heeft anders wel 2 IFs
nouja, met randoms kun je ook kut drawen, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zit toch niet in Fifa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die deden mee in 2010. Waren nog een aantal spelers gevlucht en ze hadden met 7-0 batta gehad van Portugal
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die deden mee in 2010. Waren nog een aantal spelers gevlucht en ze hadden met 7-0 batta gehad van Portugal
daarom, die moet eruitquote:
dat kan ook, volgens mij is die van 2006 wel een mooiequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef el-blanchito het volgende:
Of anders wk poules van andere jaren?
De Rooney van NK toch?quote:
quote:
4 IF'squote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hij speelt tenminstequote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo'n topspeler vergelijken met Rooney![]()
Ik heb al 360 winsquote:
Ik wil wel doe net me xbox uit zag niemandquote:
Dan heb je dus meer match-coins dan coins op de bank?quote:Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb al 360 wins
Ik heb alleen evenveel losses volgens mij
ja iddquote:Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb al 360 wins
Ik heb alleen evenveel losses volgens mij
Traden als TBakkertquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heb je dus meer match-coins dan coins op de bank?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef BDIL het volgende:
Als Ajax gelijk zou spelen morgen, chaos op de ranglijst
Jiz in my pantsquote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef BDIL het volgende:
Als Ajax gelijk zou spelen morgen, chaos op de ranglijst
Ik heb 415k match earningsquote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van 1 miljoen euro op de bank, naar 1 euro in de bank.quote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van een X5, naar lijn 5quote:Op zondag 7 april 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van 1 miljoen euro op de bank, naar 1 euro in de bank.
Je was toen 5, wat lul je nou manquote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef TBakkert het volgende:
WK van 2002 is wel een mooie voor dat toernooi
En jij was toen 4quote:
Ik zit op Wikipedia terug te bladeren door een aantal jaartallenquote:
Van elke EK/WK valt er een ziek team te makenquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zit op Wikipedia terug te bladeren door een aantal jaartallen
In 2002 deden de meeste landen mee waar een leuk team van te maken moet kunnen zijn
Wat moet je voorvochtquote:
Nu moet je godverdomme normaal doen ik zei toch niks er over.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van elke EK/WK valt er een ziek team te maken
[..]
Wat moet je voorvocht
Het gaat om het uitwerken van zijn idee hè..dat lukt niet bij ieder WK even goed natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
ja, maar hier doen de minste kutlanden aan mee, of je bent nog niet ingelicht over het idee?quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je voorvocht
Ik ben skaf neem mij niet serieusquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar hier doen de minste kutlanden aan mee, of je bent nog niet ingelicht over het idee?
Iddquote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef vandermar het volgende:
Holt krijgt niet eens een kaart daarvoor
Kun je niet beter een systeem 3 of 4 willekeurige landen uit laten kiezen (landen als Noord-Korea en Vietnam kun je dan uit zetten)? Dan heb je ook niet steeds dezelfde landencombinaties.quote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar hier doen de minste kutlanden aan mee, of je bent nog niet ingelicht over het idee?
quote:
met Eto'o?quote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
ik moet tegen iemand met een heel 6 chem 352 team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
May the force be with youquote:
Had je me al toegevoegd?quote:
Zou jij aan dat toernooi mee willen doen als er genoeg mensen zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had je me al toegevoegd?
Vanavond heb ik niet gespeeld, morgen maar een potje doen?
Ja is goedquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had je me al toegevoegd?
Vanavond heb ik niet gespeeld, morgen maar een potje doen?
Ik heb iets gemist denk ik?quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou jij aan dat toernooi mee willen doen als er genoeg mensen zijn?
Er zijn combinaties met verschillende landen en dan ga je loten wie welke combinatie krijgt toegewezen. Dan moet diegene een team maken met spelers uit die landen. Van elk land minimaal 1 en geen andere landen erbij. Voor de groepen, zie de spoiler iets naar boven.quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik?
Wat voor toernooi?
Lijkt me wel tof alleen weet ik niet of ik genoeg tijd heb om te spelen, aangezien de meeste hier elke dag spelen en ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn combinaties met verschillende landen en dan ga je loten wie welke combinatie krijgt toegewezen. Dan moet diegene een team maken met spelers uit die landen. Van elk land minimaal 1 en geen andere landen erbij. Voor de groepen, zie de spoiler iets naar boven.
Waarom zit Nederland er niet bij dan?quote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn combinaties met verschillende landen en dan ga je loten wie welke combinatie krijgt toegewezen. Dan moet diegene een team maken met spelers uit die landen. Van elk land minimaal 1 en geen andere landen erbij. Voor de groepen, zie de spoiler iets naar boven.
Het zal denk ik dan weer zo geregeld worden als bij de SMLENO-cup. Gewoon alle duels afwerken voor een bepaalde datum. Geen vaste tijden/data en zoquote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof alleen weet ik niet of ik genoeg tijd heb om te spelen, aangezien de meeste hier elke dag spelen en ik niet
Die hadden zich nit gekwalificeerd in 2002, daar komen de poules vandaanquote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom zit Nederland er niet bij dan?
Idd. China of Tunesiëquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die hadden zich nit gekwalificeerd in 2002, daar komen de poules vandaan
maar China eruit en NL erin lijkt me nog wel redelijk.
even kijken van welke er meer spelers zijnquote:
Dan doe ik maar meequote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het zal denk ik dan weer zo geregeld worden als bij de SMLENO-cup. Gewoon alle duels afwerken voor een bepaalde datum. Geen vaste tijden/data en zo
ja, dat kloptquote:
Ik zou ook Slovenië eruit moppen voor Zwitserlandquote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat klopt
En China eruit, want die hebben maar 2 spelers in het spel
Tunesië heeft nog een paar gouden spelers
neequote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
Speelt Bale trouwens morgen mee bij de Spurs ?
dus de FIFA world ranking gebruiken?quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Beter negeer je die WK's en verzin je zelf een lijst van de 32 landen die je erin wil zien. Met een rankingsysteem kan je vervolgens zelf loten.
4 potten
1 - 8
9 - 16
17 - 24
25 - 32
Ja hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje en Tim, zouden jullie meedoen als het goed uitgewerkt wordt?
Dan hebben we nu 4 voorlopige deelnemersquote:
Dit is precies wat die verkoper dachtquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die kun je niet laten staan. Hij liep af maar ach misschien komt er ooit een retard die hem als ST wil
Ik zit niet eens op de PS3 johquote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje en Tim, zouden jullie meedoen als het goed uitgewerkt wordt?
Ik vind hem wel aardig zoquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus dit doe jij als je skaf bent.
interessant.
7k is zijn gewone prijs ongquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit is precies wat die verkoper dacht
staat jouw kinderslot niet op half 1 ?quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus dit doe jij als je skaf bent.
interessant.
oh hahahhaha, dat dacht ikquote:
Dat team wat jij trouwens voor mij had gemaakt speelt echt heerlijkquote:
da's DS2quote:
Quotering bedoel jequote:
kom maarquote:
Als basis, maar dan zelf nog wel wat teams op de goede plek zetten. Zeker als je FIFA erbij denkt. Dan zou je eerder Brazilië bijv. op 1 plaatsen en België ook vrij hoog.quote:
Hm ja dat bedoelde ik de quotering van Everton is 3,40 moeilijk keuze word dit.quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quotering bedoel je![]()
Schijnt dat Everton ook best een aardige ploeg heeft. Staan 6e...al is Fellaini er daar ook niet bij.
Misschien ook IF komende week..quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die kun je niet laten staan. Hij liep af maar ach misschien komt er ooit een retard die hem als ST wil
Dat is een leuke, ga ik nu wel even aan, heb toch niks te doenquote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als basis, maar dan zelf nog wel wat teams op de goede plek zetten. Zeker als je FIFA erbij denkt. Dan zou je eerder Brazilië bijv. op 1 plaatsen en België ook vrij hoog.
Goede zaak. Welke ook alweer?quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat team wat jij trouwens voor mij had gemaakt speelt echt heerlijk
Als hij een IF als spits krijgt, dan is Thad rijk toch?quote:
Waarom doe je eigenlijk gewoon niet een normale competitie ofzo ?quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is een leuke, ga ik nu wel even aan, heb toch niks te doen
Je hoeft er niet op in te zetten.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm ja dat bedoelde ik de quotering van Everton is 3,40 moeilijk keuze word dit.
Neuh, laatste keer dat ik iets heb getrade was tijdens TOTY ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb je er al een aantal ingeslagen?
Gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij een IF als spits krijgt, dan is Thad rijk toch?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een systeem 3 of 4 willekeurige landen uit laten kiezen (landen als Noord-Korea en Vietnam kun je dan uit zetten)? Dan heb je ook niet steeds dezelfde landencombinaties.
Het is ook wel een alleskunnerquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol ik ben niet eens de enige met een ST VadisStaat er nog 1 te koop voor 12k ofzo
Oja die, nicequote:Op zondag 7 april 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit met Zlatan gespeeld ?
Ja, op deze manier kan het, moet alleen nog even een site vinden waar je dan goed kunt lotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die landen wil ik gaan gebruiken, het zou toch een heel gedoe zijn om alles behalve deze landen uit te zetten..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Ja wil hem dus weer alleen 3421 is niet echt een formatie voor mij.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja die, nice
Zlatan is een eindbaas. Heb hem in 4-2-2-2 gehad waar hij al goed was, maar dat team was kut. Nu in 3-4-2-1 is het echt een held.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, op deze manier kan het, moet alleen nog even een site vinden waar je dan goed kunt lotenGewoon de 30 landen invoeren die je wilt, je hoeft niets uit te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die landen wil ik gaan gebruiken, het zou toch een heel gedoe zijn om alles behalve deze landen uit te zetten...
En dan laat je er van die 30 een aantal selecteren.
maar, welke site zou daarvoor handig zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 01:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon de 30 landen invoeren die je wilt, je hoeft niets uit te zetten.
En dan laat je er van die 30 een aantal selecteren.
4-5-1 kan ook prima met Lucas en een andere camquote:Op zondag 7 april 2013 01:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wil hem dus weer alleen 3421 is niet echt een formatie voor mij.
Dus ik moet hem eigenlijk in een ander team.
Je doe toch gewoon zon site waar je lootjes kan trekken ?quote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar, welke site zou daarvoor handig zijn?
Ik heb Fetfatzidis nog nooit gebruiktquote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-5-1 kan ook prima met Lucas en een andere cam
dan kun je maar 1 uitkomst per persoon regelen, niet meerdere...quote:Op zondag 7 april 2013 01:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je doe toch gewoon zon site waar je lootjes kan trekken ?
Of 433 ?quote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-5-1 kan ook prima met Lucas en een andere cam
nog beter jaquote:Op zondag 7 april 2013 01:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of 433 ?
Heb je iets meer aanvallend denk ik.
Heb al wat ideetjesquote:
dan kan ik niet van je winnenquote:Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al wat ideetjes![]()
Moeten zo veel mogelijk 5* skillers in.
vorig jaar was hij een stuk beter. Leuk voor de skillers, maar dat ben ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Fetfatzidis nog nooit gebruikt
Ik doe gewoon standaard McGeady-spin, uiterst effectief. Die Berbaspin valt in dat opzicht best tegen, dan wordt je heel makkelijk weggezetquote:Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorig jaar was hij een stuk beter. Leuk voor de skillers, maar dat ben ik niet.
*wordquote:Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik doe gewoon standaard McGeady-spin, uiterst effectief. Die Berbaspin valt in dat opzicht best tegen, dan wordt je heel makkelijk weggezet
hij wil hem omlaag pricefixenquote:Op zondag 7 april 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
Die Gervinho's staan er nu allemaal voor 500c minder op wtf
dat ik daar intrapquote:Op zondag 7 april 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*word
Standaard dezelfde skill is makkelijk te verdedigen joh
ja, alleen skillen werkt vaak niet, je moet het totaalplaatje hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Skills combineren met gewoon spelen en pasen is echt
Sinds dat ik skill en gewoon steekbalken geef etc als ergens meer ruimte ligt verlies ik bijna nooit meer online.quote:Op zondag 7 april 2013 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, alleen skillen werkt vaak niet, je moet het totaalplaatje hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die het hier niet mee eens zijn?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Maar jij bent er ook niet slecht in, trouwensquote:Op zondag 7 april 2013 01:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds dat ik skill en gewoon steekbalken geef etc als ergens meer ruimte ligt verlies ik bijna nooit meer online.
Alleen tegen vrienden ga ik extra veel skillen
Heb er vandaag weer wat beter onder de knie gekregenquote:Op zondag 7 april 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook niet slecht in, trouwens
Ik ken er nog een heleboel door die VP in FIFA 10, dan moest je elke move van elk niveau doen om 5* skills te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb er vandaag weer wat beter onder de knie gekregen
Hopelijk morgen de moeilijkere skills.
Dat deed je in 10 min in de arenaquote:Op zondag 7 april 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken er nog een heleboel door die VP in FIFA 10, dan moest je elke move van elk niveau doen om 5* skills te krijgen.
klopt, maar ik keek wel altijd even hoe ze allemaal moesten en nu ken ik er nog een heleboelquote:
Goed geheugenquote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar ik keek wel altijd even hoe ze allemaal moesten en nu ken ik er nog een heleboel
Ik heb geen FIFA 11 gekocht, en tijdens FIFA 12 heb ik ook nog veel op 10 met mijn prof gespeeld. 100%, genietenquote:
duhhhquote:
nietesquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:52 schreef ThadCastle het volgende:
Elk potje sssshhen je tegenstanders in divisie 15221 Brazilianen volgende keer quit ik gewoon bij hetbegin
Cech een 43 schoten tegen slechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 03:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:29 schreef TBakkert het volgende:
Uiteindelijk dit:Alleen combinatie 3 is kut, maar dat maakt niet zoveel uit lijkt mij, ik vind het een leuk idee dus wil hest meedoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die het hier niet mee eens zijn?
Oude auctions zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 09:18 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He Reemster, 150 bin werkt weer
3 is al bijna helemaal te doen met een Bundesliga teamquote:Op zondag 7 april 2013 09:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen combinatie 3 is kut, maar dat maakt niet zoveel uit lijkt mij, ik vind het een leuk idee dus wil hest meedoen.
Volgens mij is het niet iedereen duidelijk of je nou alleen die landen mag gebruiken of dat je minstens 1 speler uit al die landen moet gebruiken en de rest kan aanvullen met andere shit.quote:Op zondag 7 april 2013 10:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3 is al bijna helemaal te doen met een Bundesliga team
Welke van de 2 ideeën spreekt jou meer aan?quote:Op zondag 7 april 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet iedereen duidelijk of je nou alleen die landen mag gebruiken of dat je minstens 1 speler uit al die landen moet gebruiken en de rest kan aanvullen met andere shit.
Het eerste.quote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welke van de 2 ideeën spreekt jou meer aan?
Hoeveel mensen heb je nou ?quote:Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef TBakkert het volgende:
dan weet ik dat dat hem wordt.
Reemi wilde ook meedoen?
Ik zal het zo allemaal helemaal uitleggenquote:Op zondag 7 april 2013 11:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je nou ?
En maak anders 1 post met hoe alles in elkaar zit, want snap er niet veel van zo.
Hoe ga je nou de uitslag bepalen?quote:Op zondag 7 april 2013 10:55 schreef TBakkert het volgende:
dan weet ik dat dat hem wordt.
Reemi wilde ook meedoen?
de uitslag van wat?quote:Op zondag 7 april 2013 11:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe ga je nou de uitslag bepalen?
Wie welke combinatie krijgt? Of wil je alles steeds doorwisselen? Dat 2e lijkt me niet zo handig, dan gaan mensen gewoon teams namaken.quote:
Iedereen een nummertje geven en door random.org gooien.quote:Op zondag 7 april 2013 11:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wie welke combinatie krijgt? Of wil je alles steeds doorwisselen? Dat 2e lijkt me niet zo handig, dan gaan mensen gewoon teams namaken.
Ik voer alle namen in op die list randomizer. Zo krijg je je combinatie:quote:Op zondag 7 april 2013 11:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wie welke combinatie krijgt? Of wil je alles steeds doorwisselen? Dat 2e lijkt me niet zo handig, dan gaan mensen gewoon teams namaken.
Gelukkig is dit niet de definitievequote:Op zondag 7 april 2013 11:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik voer alle namen in op die list randomizer. Zo krijg je je combinatie:
Ik voer hier alle namen in, en omdat er voorlopig maar 6 deelnemers zijn en geen acht, moeten er ook nog 2 streepjes bij, want anders kun je combinaties 7 en 8 niet trekken.
[ afbeelding ]
Degene die na het randomizen achter de 1. staat, krijgt combinatie 1 toegewezen enz.
Hier zou jij dus een team moeten maken met spelers uit Engeland, Ecuador, Chili en Denemarken
[ afbeelding ]
Er zitten inderdaad best wat uitdagingen tussenquote:
niet de definitieve, dit was een voorbeeldquote:
okee, dan hebben we nu 6 deelnemersquote:
Wat een kut teamquote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan ?
Denk zelf dat de CB's te weinig pace hebben, of niet?
Doei.quote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
(en moet terry en vedic even wisselen van pos)
faifettebekquote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]wat een geweldig kutteam, zo zie je zelden meer tegenwoordig
quote:Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]wat een geweldig kutteam, zo zie je zelden meer tegenwoordig
Rode lijntjes tussen Vidic/Kompany en Hartquote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En de chem klopt dan weer welquote:Op zondag 7 april 2013 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rode lijntjes tussen Vidic/Kompany en HartFuthead
___
Uitloggen en niet meer terugkomen is het advies, dag hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen balans op je middenveld.quote:Op zondag 7 april 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het beste wat ik er van kon maken
Wel kut verdediging
dat weet ik, gaat er om om zo veel mogelijk 5* skillers in een 433 te doen met Ibra.quote:
Zat een beetje te googlen en dat werd aangeradenquote:
Toevallig XboxWorld.nl bezocht?quote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zat een beetje te googlen en dat werd aangeraden
Toen keek ik naar de spelers die niet in mn huidige team zaten en kwam ik hier op uit.
neuh, speel sowieso ps3quote:
Hiermee verziek je de online fun voor de andere online spelers. Als dat je doel is...quote:Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh, speel sowieso ps3
Vond dit gewoon op random toen ik zocht wast een goede formatie was om online te spelen.
Speel momenteel alleen offline.
ik kan het je ten zeerste afraden om 5 atb te gaan spelen iigquote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zat een beetje te googlen en dat werd aangeraden
Toen keek ik naar de spelers die niet in mn huidige team zaten en kwam ik hier op uit.
Want? met 5atb kunnen ze er niet door komen ?quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hiermee verziek je de online fun voor de andere online spelers. Als dat je doel is...
Weet je wat ook leuk is. Om meteen bij elke goal de herhaling te kijken. En vergeet ook vooral niet na elke goal (hoe lelijk of hoe lucky ook) te sshhhhh'en.
Ik kom en ga afentoequote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef DeWesp het volgende:
Jimbo is in ieder geval niet al heel lang lurker. Anders had ie dit nooit gedurfd.
op zoek naar een nieuwe holmaat jongequote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind je team anders wel heel vet hoor/.
valt vies tegen hoorquote:Op zondag 7 april 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Want? met 5atb kunnen ze er niet door komen ?
Dan zorg je toch juist dat je zelf een keer wint ?
Dat jullie autistisch zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum was er ook een 5-2-2-1 topic, daar gingen nog verrassend veel mensen hun teams in posten. Dat zegt genoeg denk ik.
+ v0lt026quote:Op zondag 7 april 2013 11:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal het zo allemaal helemaal uitleggen
En voorlopig heb ik;
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
(Reemi?)
Nee, dat er zoveel mensen zijn die over 5 atb klagen maar dat er ook veel mensen 5 atb spelen. De meeste 5 atb users zijn irritant maar als iemand niet irritant is is het enigszins te verdragen.quote:
Gebruik ik ook bij een van m'n teams, nog nooit zo makkelijk kansen gecreëerd.quote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat er zoveel mensen zijn die over 5 atb klagen maar dat er ook veel mensen 5 atb spelen.
Ik weet niet, Diaby op CM is misschien net wat te traag. Is daar geen betere oplossing voor?quote:
Nee, is nodig voor Podolski. IF Walcott op CDM kan misschien...quote:Op zondag 7 april 2013 12:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik weet niet, Diaby op CM is misschien net wat te traag. Is daar geen betere oplossing voor?
Ja, dat is wel een goede. Denk dat die daar wel tot zijn recht komt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, is nodig voor Podolski. IF Walcott op CDM kan misschien...
BIN of open bid? Ik zie hem nog niet eens voor 3k weg gaan in 4-1-2-1-2, gisteren stond hij er ook op voor onder de 2k in een slechte formatie.quote:
Open bid. Laagste BIN die er nu op staat is 2700.quote:Op zondag 7 april 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
BIN of open bid? Ik zie hem nog niet eens voor 3k weg gaan in 4-1-2-1-2, gisteren stond hij er ook op voor onder de 2k in een slechte formatie.
staat genoteerdquote:
Binnen 10 minuten word je waarschijnlijk weer geundercut, dat heb ik de laatste tijd steeds vaker.quote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Open bid. Laagste BIN die er nu op staat is 2700.
daar moet ik nog even naar kijken. In principe kan er nog 1 iemand bij en Dion_v_k heeft wel aangegeven deze week nog niet echt te kunnen spelen. Teams maken etc. zou wel al kunnen, maar hoe moeten we nu die loting doen? Iemand die kan streamen?quote:
hoeft niet hoor, dan wordt er 1 combinatie niet gebruikt, dzat is niet zo'n puntquote:
Je doet een competitie dan? Want 2 poultjes ofzo kan dan nietquote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, dan wordt er 1 combinatie niet gebruikt, dzat is niet zo'n punt
Als er nog wel iemand bij wil, dan vind ik 2 poultjes wel goed, anders gewoon een hele competitie jaquote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je doet een competitie dan? Want 2 poultjes ofzo kan dan niet
Ik kan wel streamen als je me vertelt wat ik moet doen.quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar moet ik nog even naar kijken. In principe kan er nog 1 iemand bij en Dion_v_k heeft wel aangegeven deze week nog niet echt te kunnen spelen. Teams maken etc. zou wel al kunnen, maar hoe moeten we nu die loting doen? Iemand die kan streamen?
Morgenquote:
waaorm heeft tie die van je gekocht? hahahah SMLENO!!!!quote:
Ik kom uit 1997quote:
Prima, zeg maar wanneer.quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
Je hoeft alleen deze namen in te vullen op die list randomizer.
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
(misschien nog 1, anders streepje invoeren)
Misschien vanavond doen?quote:
TAMPER COINSquote:Op zondag 7 april 2013 12:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waaorm heeft tie die van je gekocht? hahahah SMLENO!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |