PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik zal het proberen, maar misschien moeten er wel wat combinaties aangepast worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk ideeals je mensen zoekt die mee willen doen wil ik wel meedoen
Die nostalgie bewaren voor de volgende TT, ja?quote:
Spelen ook best wel goed eigenlijk..vooral na rust.quote:
Geeft me nog een beetje hoop om een bet te winnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen ook best wel goed eigenlijk..vooral na rust.
Als Roda zou scoren zou het zwaaaar onverdiend zijn in ieder geval. Bakken er niets van en ook geen enkele intentie om aan te vallen. Wat een bagger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geeft me nog een beetje hoop om een bet te winnen. Die ik verkeerd heb ingezet
Deze week kan ik nog niet meedoen door de toetsweek maar ik zou de landencombinaties wel veranderen zodat je leukere hybrids kan makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar misschien moeten er wel wat combinaties aangepast worden.
Of we gooien gewoon allemaal landen in een koker en dan krijgt elke user er door draw 3 of 4 toegewezen?
zoek het zelfquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
Pascal heb je zon linkje voor me waarmee ik windows vista business kan downloaden als iso ?
Ik geniet anders welquote:
same. Nu dus maar naar 1 wedstrijd tegelijk kijken, net als het ordinaire volk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
de website vna eredivisie live is dood. Wilde even snel kijken bij PSV, maar nu doet ie het niet meer.
kan ik ook niet meer naar twente kijken
oh hij doet het weerquote:
Zelfde tenue ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
haha van bommel.
Die Nijhuis lijkt wel op die psv'ers. ook al zo'n rot kop
Windows Vista. Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
Pascal heb je zon linkje voor me waarmee ik windows vista business kan downloaden als iso ?
Ze gingen toch telerporteren?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Ken iemand dat filmpje, first person gefilmd. Het is een soort parkour filmpje, profesioneel gefilmd en het lijkt een beetje op een film. Het is met een soort mislukte deal en dan een ontsnapping, volgens mij had iemand hier hem gepost.
Nu gaat Roda scorenquote:
Hij speelde wel goed vond ik. Had er wel wat meer mogen maken jaquote:
Ja, ik weet welke je bedoelt maar ik weet niet meer hoe hij heetquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Ken iemand dat filmpje, first person gefilmd. Het is een soort parkour filmpje, profesioneel gefilmd en het lijkt een beetje op een film. Het is met een soort mislukte deal en dan een ontsnapping, volgens mij had iemand hier hem gepost.
Daar was hij bijna ja, wat een uberkansquote:
Staat nog op die pc ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Windows Vista. Jij bent zeker de leukste thuis.
Tsja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat nog op die pc ja.
Maar kan jij dat of niet ??=$
En met die iso kan je toch je pc resetten ?
Dit was hem toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Vind Windows 8 eigenlijk best prima heb er niets over te klagen iigquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die windows 8 draait? Hoe is het nu gesteld met de apps? Stuk beter dan maanden geleden? Bijna niks draaide op metro bij mij.
ja met die russen, weet alleen niet meer hoe die heetquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Stond laatst nog op dumpertquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja met die russen, weet alleen niet meer hoe die heet
Ik heb de apps nog niet goed bekeken, maar ik zou ook niet weten welke apps nou echt van toegevoegde waarde kunnen zijn. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde als Windows 7 op de User Interface na. Ik vind het OS Bootselect menu erg handig. Ik heb er namelijk Windows 7 naast draaien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die windows 8 draait? Hoe is het nu gesteld met de apps? Stuk beter dan maanden geleden? Bijna niks draaide op metro bij mij.
Wat draai je erbij als browser? Chrome of gewoon die IE?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind Windows 8 eigenlijk best prima heb er niets over te klagen iig
Ja ik heb nu windows 7 met daarnaast windows 8. Beide bootselect menu's zijn prima, maar die van 8 is wat meer fancyquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb de apps nog niet goed bekeken, maar ik zou ook niet weten welke apps nou echt van toegevoegde waarde kunnen zijn. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde als Windows 7 op de User Interface na. Ik vind het OS Bootselect menu erg handig. Ik heb er namelijk Windows 7 naast draaien.
Ik had hierboven de link al gepostquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Revontulet het volgende:
http://www.dvice.com/2013(...)teleportation-device
Hebbes
Ik had em gevonden! Thanks for the effortquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was hem toch?
Goeden thumbnail wel
Draai Chrome en dat loopt als een roosjequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat draai je erbij als browser? Chrome of gewoon die IE?
toen ik windows 8 draaide had die niet eens metro ondersteuning en ik vond het super irritant om elke keer te switchen
Roda niet gescoord?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
haha![]()
BDIL had mij gewoon vals getipt. Het is maar goed dat ik mijn eigen weg had gekozen
quote:
Gebeurdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
maar gewoon kut dat ik die PEC - RKC verkeerd heb gedaan. Anders had ik die goed gehad. Combinatie: Vitesse winnen, both teams to score bij PEC - RKC en winst voor PSV (gebeurd nog wel).
maar helaas moet ik weer de mongool uithangen
Dat is iedereen wel eens overkomen, mij ook. Maar niet 2x op rijquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
maar gewoon kut dat ik die PEC - RKC verkeerd heb gedaan. Anders had ik die goed gehad. Combinatie: Vitesse winnen, both teams to score bij PEC - RKC en winst voor PSV (gebeurd nog wel).
quote:
Ik woon toch op Cuba en die leveren niet uit aan NLquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
maar oh wee als ze niet winnen. Ik kom je opzoeken![]()
Wel kut dat Finnbogason en Djuricic er niet bij zijnquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut dat Finnbogason en Djuricic er niet bij zijn
pec en rkc hebben toch allebei gescoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
Ja, maar hij had per ongeluk op Nee ipv Ja gekliktquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pec en rkc hebben toch allebei gescoord
Boy, that escalated quicklyquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe mij maar Alessandriniquote:
6 april kikker in je bil xd xd :$quote:
OMG OMG OMG xP ik trapte erin HAHA WOEF WOEF zegt vanderhund xPquote:
both teams not to score?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar hij had per ongeluk op Nee ipv Ja geklikt
Mwah, niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef rolls-reus het volgende:
Zou deze man goed zijn op cam in 352?
http://wefut.nl/player/3078
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Troll was al duidelijk, er stond namelijk geen punt achter je zin.
Scherp Thorb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Troll was al duidelijk, er stond namelijk geen punt achter je zin.
Nee. Both teams to score: NOquote:
Is het racistisch als ik zeg dat die Belgische pacehoer op een aapje lijkt?quote:
Ja ik kreeg ook een warschuwing voor een racistische uittingquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat die Belgische pacehoer op een aapje lijkt?
Lijkt me een intelligente knul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand hier die al eens Sodade in zijn team heeft gehad?
[ afbeelding ]
Was het niet vanwege je spelling?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een warschuwing voor een racistische uitting
Is het geen aapje dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat die Belgische pacehoer op een aapje lijkt?
Ik kan er even niet opkomen op welke soort hij lijkt..ik wilde zeggen kapucijnaapje, maar die heb ik net gegoogeld en die is het nietquote:
Dat is wel ziekquote:
both teams to score per ongeluk op no ipv op yes. Ik was blij dat het 1-1 stond en toen ik keek zag ik dat ik het verkeerd had gedaanquote:
als dat echt zo was had ik me zo genaaid gevoeldquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alonso is ziek goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
Is Xabi Alonso een goede keuze op CDM in 4-2-3-1? Ik moet nog even m'n gemiddelde pace verlagen van dit team:
[ afbeelding ]
Dat is echt een tof team!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
Is Xabi Alonso een goede keuze op CDM in 4-2-3-1? Ik moet nog even m'n gemiddelde pace verlagen van dit team:
[ afbeelding ]
ssssssssssssssssssssssssssssssssshquote:
Mattie jinx het nou nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Bet binnen
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssh
Maakt mij het nou uit, mijn bet is binnenquote:
Gaat je ook alleen om het geld hequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit, mijn bet is binnen
Pique eruit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Cesc, Montolivo, Cassano en De Rossi wil ik houden, want die speelden erg goed. Wie zijn er nu nog in te brengen voor een verlaging van de gemiddelde pace?
[ afbeelding ]
ramos cbquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie erin dan? Puyol is echt een drama.
Half uurquote:
Ik denk inderdaad ook dat Tilburg nog gaat winnenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Tilburg nog gaat winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Even kijken of ik zin heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Er zijn ook mensen met Mertesackerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 200c betalen voor hem.
[ afbeelding ]
Zin in een verzetje.quote:
Raul Albiol?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Cesc, Montolivo, Cassano en De Rossi wil ik houden, want die speelden erg goed. Wie zijn er nu nog in te brengen voor een verlaging van de gemiddelde pace?
[ afbeelding ]
Ik wel want de discard waarde is waarschijnlijk rond de 10kquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens 200c betalen voor hem.
[ afbeelding ]
Ze solliciteren naar een plek bij de Amsterdam Admiralsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Als Mertens had gespeeld dan was er al wel een vrije trap ingegaan denk ik..
Nou, breek mij de bek niet open.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben jij wel voor te porren
hihi haha hoho.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
Al die mensen die PSV in een combo hebben voor een odd van 1,2 ofzo![]()
4 wedstrijden van mijn combo zijn al gespeeld. Alleen PSV en Barca moeten nog winnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
Al die mensen die PSV in een combo hebben voor een odd van 1,2 ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/a45a0ddc9228954ba7c651033d6bc6cb/http://i11.photobucket.co(...)Maze1.jpg]afbeelding[/url] ]
De befaamde massagetafel kwam ik tegen toen ik op Jynx googlede
Was wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie hadden toch niet echt gedacht dat Willem 2 dit ging volhouden he
Lager jaquote:
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef n0ir het volgende:
Gaan jullie xboxers nu allemaal studio sport kijken ofzo?
Na die batta's van vanmiddag heb m'n team aangepastwil een potjuuhhh doen
Ik wil wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef n0ir het volgende:
Gaan jullie xboxers nu allemaal studio sport kijken ofzo?
Na die batta's van vanmiddag heb m'n team aangepastwil een potjuuhhh doen
Waarom niet meteen 'voor t echie'?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil wel.Maar gewoon vriendschappelijk, niet voor 't echie.
Scherm splitten sukkelquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
prettig voor jeleuk ook dat het niet genoeg boeit om geen fok meer te lezen.
Omdat m'n team nog te veel pace heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom niet meteen 'voor t echie'?
Aah okequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat m'n team nog te veel pace heeft.
we kunnen ook gewoon met onze paceteams spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat m'n team nog te veel pace heeft.
Is goed, maar zullen we eerst een potje non-pace doen? Ik wil even wennen dat ik niet meer gemiddeld 90 pace heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon met onze paceteams spelen
Die ga ik ook eens kopen morgen. Lekker op zondag shoppen, ja tog.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Deze week trouwens Life of Pi gezien, mooie film zeg
Pacescal hahahahahahahahaahquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is goed, maar zullen we eerst een potje non-pace doen? Ik wil even wennen dat ik niet meer gemiddeld 90 pace heb.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is goed! Ik heb je een invite gestuurd. Je hebt zeker nog steeds geen headset met een volle batterij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is goed, maar zullen we eerst een potje non-pace doen? Ik wil even wennen dat ik niet meer gemiddeld 90 pace heb.
Nee, en mijn EA servers zijn down. Die van jou niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja is goed! Ik heb je een invite gestuurd. Je hebt zeker nog steeds geen headset met een volle batterij?
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, en mijn EA servers zijn down. Die van jou niet?
nu pasquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Deze week trouwens Life of Pi gezien, mooie film zeg
Ja, dat soort films wil ik echt even lekker voor gaan zitten. Niet snel ff tussendoor kijken ofzo. En nu kwam het er pas vanquote:
Bruno Martins Indiquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Wie vinden jullie de beste silver Eredivisie CB excl. Kalas?
Zat ik ook aan te denken ja. Beter dan De Vrij dus?quote:
Jup, veel meer kracht en kracht vind ik misschien wel het belanrijkste aspect van een CB (beetje pace mag natuurlijk ook welquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja. Beter dan De Vrij dus?
De Vrij was bij mij verrassend goed, 3 goals uit 5 wedstrijdenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja. Beter dan De Vrij dus?
Zanka!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Wie vinden jullie de beste silver Eredivisie CB excl. Kalas?
Daar kijk ik nooit naar bij verdedigersquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Vrij was bij mij verrassend goed, 3 goals uit 5 wedstrijden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, veel meer kracht en kracht vind ik misschien wel het belanrijkste aspect van een CB (beetje pace mag natuurlijk ook wel)
Ja, die strength sprong er bij mij ook uit idd toen ik ze vergeleek. Wist niet dat De Vrij 1.89 was (langer dan BMI). Had hem we wat kleiner geschatquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Vrij was bij mij verrassend goed, 3 goals uit 5 wedstrijden
Ik vind het ook wel leuk als een verdediger kan scoren. De Vrij scoorde 2 kopgoals tegen een skiller en een schot van rand 16 in een andere wedstrijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar bij verdedigersik heb liever dat ze goed verdedigen
Die vond ik ook heel goed!quote:
Oja daar had ik niet eens aan gedacht, maar die past niet in mijn team.quote:
Haal ze danquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
GG Cr00k. Cesc![]()
Nu wil ik eigenlijk ook Iniesta en Xavi proberen.
Wernbloom vond ik echt ontzettend goed, defensief echt een monsterquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja daar had ik niet eens aan gedacht, maar die past niet in mijn team.
[ afbeelding ]
Twijfelpunten zijn Olsson/Wendt, de RCB en IF Hiljemark of Wernbloom.
Dat is in bijna alle opzichten het Zweedse broertje van Viergeverquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had in 1 van mijn random teams Jansson: http://wefut.nl/player/7827 Die kan alleen niet springen.
Alleen is viergever veel kleiner en kut workratesquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is in alle opzichten het Zweedse broertje van Viergever
Die is goed jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had in 1 van mijn random teams Jansson: http://wefut.nl/player/7827 Die kan alleen niet springen.
Safari beste lb uit zweden denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja daar had ik niet eens aan gedacht, maar die past niet in mijn team.
[ afbeelding ]
Twijfelpunten zijn Olsson/Wendt, de RCB en IF Hiljemark of Wernbloom.
Workrates en pace zijn top, maar verder..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Safari beste lb uit zweden denk ikgoede workrates ook!
Ja, ik heb zelf nu ook een iets drukkere periode, misschien leuk voor voor of tijdens de meivakantie...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Deze week kan ik nog niet meedoen door de toetsweek maar ik zou de landencombinaties wel veranderen zodat je leukere hybrids kan maken
Wernbloom, als die vorig jaar niet in de winterstop was vertrokken, had AZ zo 2e kunnen eindigenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wernbloom vond ik echt ontzettend goed, defensief echt een monsterscoorde ook vrij regelmatig met corners
dat is mooi jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 29 Fabregassen gekocht
25 in 433 voor 13,5K of minder en nog 4 in 4411 voor minder dan 10K
Die gun ik toch nog wel wat succes... droevig verhaal welquote:
Dat jullie het even wetenquote:
Zou toch nog wel een mooie winst opleveren hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat jullie het even weten
Ik hoop dat hij 5K meer waard wordt ofzo
Daaromquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou toch nog wel een mooie winst opleveren hoor
Dat ziet er wel goed uit ja! Maar voor mij is het denk ik het belangrijkst dat de back gaten dicht kan lopen en achterin blijft, en dan is safari weer het bestquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Workrates en pace zijn top, maar verder..
[ afbeelding ]
Hier komt Wendt toch wel erg goed uit de test
Ik heb er 3 gekochtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat jullie het even weten
Ik hoop dat hij 5K meer waard wordt ofzo
Geen idee, nog niet mee gespeeld. Casta, Toompje, Henriksen en Van Rhijn zijn sowieso bazen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit ja! Maar voor mij is het denk ik het belangrijkst dat de back gaten dicht kan lopen en achterin blijft, en dan is safari weer het best
Hoe speelt dat team eigenlijk?
Stiekum zijn die middenvelder van Barca allemaal bazen op FUTquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
mooie verrassing, IF Gaitan zo'n 4k gestegen
netjesquote:
quote:
Het is maar paar k winst maar ik was er een aantal aan het kopenquote:
quote:
LEES DE SUGGESTIE VERDIKKEME!quote:
Re re re re repooooooooooostquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Anonymous61 het volgende:
Kijk helemaal aub en vooral bij 4:50
Haha rustig johquote:
tiepiesquote:
Is al vaker hier voorbij gekomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Anonymous61 het volgende:
Kijk helemaal aub en vooral bij 4:50
dat is wel een goeie, dus misschien even een groepje van 4 maken, met één land uit elke van de grootste voetbalcontinenten; Z-A, Afrika, Europa en? (Azië?)quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha rustig johik vind alles prima Alleen zoals ik al zei zou ik proberen zoveel mogelijk proberen te combineren m et landen uit andere continenten zodatje geen braziliaans/argentijnse team hebt bijv.
Ik begrijp wat je bedoelt.. Zo kan iedereen de beste prijzen winnen.. Tot nu toe heb ik bij Fifa 13 geen 1 speler boven 120k gekregen in packs..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is al vaker hier voorbij gekomenhet idee is wel leuk ja alleen een miljoen coins winnen gaat te ver, net zoals die keeper
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.. Zo kan iedereen de beste prijzen winnen.. Tot nu toe heb ik bij Fifa 13 geen 1 speler boven 120k gekregen in packs..
Ronaldo spitsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
Ik had dat filmpje nog niet gezien
maar die LW > ST
Die moeten gewoon beschikbaar worden(gaan veel geld kosten)
Zet ie Messi ernaastquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
Gemiddeld pace 60 vind ik eigenlijk te weinig. Je bent sowieso verplicht een aantal 50 pace mensen erin te stoppen en die zijn allemaal slecht. Totti bakt er helemaal niks van, echt gewoon te langzaam. Kunnen we niet max. 65 pace gemiddeld doen en wel 70 max. per speler?
Maar jullie hebben ook allemaal slechte teams.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben allemaal al gespeeld en niemand heeft er problemen mee behalve jij...
Je gaat bij een brons team toch ook niet klagen dat ze niet allemaal 85 shooting hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben ook allemaal slechte teams.
quote:
62 pace gemiddeld mocht nog net toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben bijna allemaal al gespeeld en niemand heeft er problemen mee behalve jij...
dat is inderdaad gewoon veel, mijn beste was Torresquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat je zit te zeiken dat iemand van 120k je beste speler uit een pack is.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |