PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik zal het proberen, maar misschien moeten er wel wat combinaties aangepast worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk ideeals je mensen zoekt die mee willen doen wil ik wel meedoen
Die nostalgie bewaren voor de volgende TT, ja?quote:
Spelen ook best wel goed eigenlijk..vooral na rust.quote:
Geeft me nog een beetje hoop om een bet te winnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen ook best wel goed eigenlijk..vooral na rust.
Als Roda zou scoren zou het zwaaaar onverdiend zijn in ieder geval. Bakken er niets van en ook geen enkele intentie om aan te vallen. Wat een bagger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geeft me nog een beetje hoop om een bet te winnen. Die ik verkeerd heb ingezet
Deze week kan ik nog niet meedoen door de toetsweek maar ik zou de landencombinaties wel veranderen zodat je leukere hybrids kan makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar misschien moeten er wel wat combinaties aangepast worden.
Of we gooien gewoon allemaal landen in een koker en dan krijgt elke user er door draw 3 of 4 toegewezen?
zoek het zelfquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
Pascal heb je zon linkje voor me waarmee ik windows vista business kan downloaden als iso ?
Ik geniet anders welquote:
same. Nu dus maar naar 1 wedstrijd tegelijk kijken, net als het ordinaire volk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
de website vna eredivisie live is dood. Wilde even snel kijken bij PSV, maar nu doet ie het niet meer.
kan ik ook niet meer naar twente kijken
oh hij doet het weerquote:
Zelfde tenue ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
haha van bommel.
Die Nijhuis lijkt wel op die psv'ers. ook al zo'n rot kop
Windows Vista. Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
Pascal heb je zon linkje voor me waarmee ik windows vista business kan downloaden als iso ?
Ze gingen toch telerporteren?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Ken iemand dat filmpje, first person gefilmd. Het is een soort parkour filmpje, profesioneel gefilmd en het lijkt een beetje op een film. Het is met een soort mislukte deal en dan een ontsnapping, volgens mij had iemand hier hem gepost.
Nu gaat Roda scorenquote:
Hij speelde wel goed vond ik. Had er wel wat meer mogen maken jaquote:
Ja, ik weet welke je bedoelt maar ik weet niet meer hoe hij heetquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Revontulet het volgende:
Ken iemand dat filmpje, first person gefilmd. Het is een soort parkour filmpje, profesioneel gefilmd en het lijkt een beetje op een film. Het is met een soort mislukte deal en dan een ontsnapping, volgens mij had iemand hier hem gepost.
Daar was hij bijna ja, wat een uberkansquote:
Staat nog op die pc ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Windows Vista. Jij bent zeker de leukste thuis.
Tsja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat nog op die pc ja.
Maar kan jij dat of niet ??=$
En met die iso kan je toch je pc resetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |