PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Xabi Alonso hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is inderdaad gewoon veel, mijn beste was Torres
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben bijna allemaal al gespeeld en niemand heeft er problemen mee behalve jij...
Dat is misschien wel een pluspunt aan PS3-market, prijzen zijn hoger, dus makkelijker je pakketjes terugquote:
Hoeveel pace is dat team gemiddeld?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil met dit team spelen.
[ afbeelding ]
Team gemiddeldes?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoeveel pace is dat team gemiddeld?
En wanneer komen die gemiddeldes op wefut?
Er moeten (nog te bepalen) vaste combinaties van landen komen. Dan wordt er geloot wie welke combinatie moet gebruiken en dan moet je met die nationalities een team makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is nou het idee met dat landentoernooi?
Of het leek alsof je geluk had, omdat spelers duurder waren. Walker was in het begin 12kquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste gold uit een pack tot nu toe is Modric helemaal in het begin (dat was mijn 2e gold pack) Toen was hij 30k waard ofzo en bijna iedereen had toen geluk
Aah leuk leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er moeten (nog te bepalen) vaste combinaties van landen komen. Dan wordt er geloot wie welke combinatie moet gebruiken en dan moet je met die nationalities een team maken
Dat was ook zo, achteraf had ik misschien in het begin meer gold packs moeten kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of het leek alsof je geluk had, omdat spelers duurder waren. Walker was in het begin 12k
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matigquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Aah leuk leuk!
Miss iets met de poules van WK 2010?
Noord-Korea ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matig
Nieuw-Zeeland heeft anders wel 2 IFsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, daar was ik ook naar aan het kijken, maar er zitten ook gewoon echt kutlanden bij, Noord-Korea en Nieuw Zeeland vind ik vrij matig
Die deden mee in 2010. Waren nog een aantal spelers gevlucht en ze hadden met 7-0 batta gehad van Portugalquote:
En een hele goede UPquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland heeft anders wel 2 IFs
nouja, met randoms kun je ook kut drawen, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland heeft anders wel 2 IFs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |