Praktisch al kansloosquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
Onze winnaars van vandaag met een 100%-score van 6/6: THEFXR en wc-eend.
[ afbeelding ]
De tussenstand met nog drie events op het programma:
[ afbeelding ]
Pfff... sterkte Marloesquote:
Ja, ik zie er niets grappigs in. Die kerel (larson ofzo?) domineerde daarna ronde 2 en 3 ook nog eens.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een 2de natural born runner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk hoe ie rent is toch grappigquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ja, ik zie er niets grappigs in. Die kerel (larson ofzo?) domineerde daarna ronde 2 en 3 ook nog eens.
Doet me denken aan Tito Ortiz vs Wanderlei Silva. Toen rende Tito op een keer ook weg voor Wandy en hij won vervolgens ook op decision. Ziet er een beetje knullig uitquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kijk hoe ie rent is toch grappig
je weet dat het een rematch is?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
marloes is wel een topwijf gewoon slopen die halve roided bitch ass mofo
Kloptquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kijk hoe ie rent is toch grappig
quote:The UFC suspended Matt Mitrione for offensive comments regarding Fallon Fox (Getty)
The UFC wasted little time laying down the law on Matt Mitrione, suspending the heavyweight indefinitely for transphobic comments regarding Fallon Fox he made during an interview with Ariel Helwani Monday on "The MMA Hour."
Fox was born a man and underwent gender reassignment surgery in 2006 and has had two fights as a professional mixed martial artist, winning both.
Mitrione repeatedly referred to Fox as a he and called her as "a lying, sick, sociopathic disgusting freak."
"Because she's not a he. He's a he," he said. "He's chromosomally a man. He had a gender change, not a sex change. He's still a man. He was a man for 31 years. Thirty-one years. That's a couple years younger than I am. He's a man. Six years of taking performance de-hancing drugs, you think is going to change all that? That's ridiculous.
"That is a lying, sick, sociopathic, disgusting freak," Mitrione said. "And I mean that. Because you lied on your license to beat up women. That's disgusting. You should be embarrassed yourself. And the fact that Florida licensed him because California licensed him or whoever the hell did it, it's an embarrassment to us as fighters, as a sport, and we all should protest that. The woman that's fighting him, props to you. I hope you beat his ass, and I hope he gets blackballed and never fights again, because that's disgusting and I'm appalled by that."
The UFC, which announced a fighter code of conduct in January, moved swiftly to suspend Mitrione and denounce his comments.
"The UFC was appalled by the transphobic comments made by heavyweight Matt Mitrione today in an interview on 'The MMA Hour.' The organization finds Mr. Mitrione’s comments offensive and wholly unacceptable and - as a direct result of this significant breach of the UFC’s code of conduct – Mr. Mitrione’s UFC contract has been suspended and the incident is being investigated. The UFC is a friend and ally of the LGBT community, and expects and requires all 450 of its athletes to treat others with dignity and respect."
The exact length of Mitrione's suspension has yet to be released.
klopt, alleen dana heeft toen op zijn flikker gehad van de gay en lesbian bond of zoiets, toen excuses aangeboden. Ze nemen dit standpunt in, omdat ze niet geblocked willen worden met de uitbreiding van MMA. volgens mij is dit een virtuele straf, want Matt heeft net gevochten, tenzij de schorsing voor een jaar is, lijkt het mij geen echte straf maar meer om het imago hoog te houden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Terecht van Meathead. Ik word soms een beetje misselijk van die Amerikaanse hypocrisie: wel hoog van de toren blazen over etiquette en respect, maar dan wel homohuwelijken vervloeken. En daar doet de UFC net zo hard aan mee: een vechter mag zijn mening niet geven, maar de organisatie wordt wel geleid door iemand die geen zin kan uitspreken zonder er een "fuck" aan toe te voegen.
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Meathead is gewoon niet goed in politics, zn boodschap is zo gek nog niet, maar de manier waarop kost m zn kop.
Het is ook een kooivechter, geen perswoordvoerder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit.
In principe heeft 'ie natuurlijk wel een punt. Alleen hij verwoordt het nogal lomp. Als 'ie het iets anders had gebracht, was er vast niet zoveel heisa om gekomen, laat staan dat 'ie bestraft zou worden met een suspension.
Het zit 'm hier denk ik in:quote:
Dat valt niet goed bij die organisaties.quote:"That is a lying, sick, sociopathic, disgusting freak,"
Ground game trainen met Manhoefquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef THEFXR het volgende:
LOL, Cees traint bij Pappa Mike ipv, de zillians, is the reem weer definitief verhuisd naar Holland?
vragen, zoveel vragen, zal hij sparren met badr?, zal het de gym verdelen, zoveel ego's in 1 gym.
Gaat Cees Pappa Mike's dieet volgen?
Ja dat is niet zo tactischquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het zit 'm hier denk ik in:
[..]
Dat valt niet goed bij die organisaties.
huh, hoe kom je daar bij??quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Lesnar het volgende:
Reem mocht toch legaal aan de juice, vanwege lage bloedwaarden?
I dont think so.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Lesnar het volgende:
Reem mocht toch legaal aan de juice, vanwege lage bloedwaarden?
en Sonnen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef BankAardappel het volgende:
Overeem had inderdaad extreem laag testosteron niveau in zijn bloed maar mag juist geen testosteron replacement therapy omdat hij dus gepakt is recent.
Je hebt gelijk. Zijn veel nieuwe ontwikkelingen op dit gebied, en ik haalde er wat door elkaar. Zowel Sonnen als Overeem zijn niet gepakt op het gebruik vaan een banned substance, dus komen beiden wel in aanmerking for TRT, mits daar een medische aanleiding voor is. Belfort daarentegen bijvoorbeeld niet omdat hij daar wel voor is gepakt. De Nevada Comissie heeft ook al aangegeven dat hij waarschijnlijk geen exemption krijgt. Maar Belfort heeft vanuit Brazilie dus wel een exemption gekregen.quote:
De UFC heeft niks te willen en al helemaal niet dat wiet geschrapt moet worden van de lijst.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zijn veel nieuwe ontwikkelingen op dit gebied, en ik haalde er wat door elkaar. Zowel Sonnen als Overeem zijn niet gepakt op het gebruik vaan een banned substance, dus komen beiden wel in aanmerking for TRT, mits daar een medische aanleiding voor is. Belfort daarentegen niet omdat hij daar wel voor is gepakt. De Nevada Comissie heeft ook al aangegeven dat hij waarschijnlijk geen exemption krijgt. Maar Belfort heeft vanuit Brazilie dus wel een exemption gekregen.
Sowieso vreemd natuurlijk dat een Sonnen en Overeem niet dezelfde straf ondervinden als Belfort in dit geval. Ondertussen wil de UFC dat TRT in z'n geheel wordt verboden, waar ik ze wel gelijk in geef.
Het zou vreemd zijn als de grootste mma organisatie in de wereld geen mening over zulke dingen heeft, helemaal aangezien het nog steeds een sport in ontwikkeling is. Wiet is natuurlijk ook geen PED, maar het is illegaal daar dus valt weinig aan te doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De UFC heeft niks te willen en al helemaal niet dat wiet geschrapt moet worden van de lijst.
het is een prive bedrijf, wat nogal grote praatjes heeft.
nou, wat denk je meer van flipfloppen, eerst is dana tegen TRT, dan weer voor en nu ineens weer tegen en omdat er teveel van zijn vechters gepakt worden op wiet, wil hij het van de lijst af hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:28 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn als de grootste mma organisatie in de wereld geen mening over zulke dingen heeft, helemaal aangezien het nog steeds in sport in ontwikkeling is. Wiet is natuurlijk ook geen PED, maar het is illegaal daar dus valt weinig aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |