Waarom zou ik daar niet mogen posten, zolang ik mezelf gedraag?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je mag daar niet meer posten . Stijn zijn subtiele post is ook al weggehaald.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe 't zelf dan met je praatjes.
Breng ze dan ook niet op het ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga nou niet kloten in die andere SC keertje is leuk maar jullie krijgen straks echt een lange ban als je andere SC's verpest. Of deze word gesloten.
Oké Loek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga nou niet kloten in die andere SC keertje is leuk maar jullie krijgen straks echt een lange ban als je andere SC's verpest. Of deze word gesloten.
Ik word overal uitgekotst hier iets minder dus wil graag dat deze chat openblijft oke.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben jij mod ofzo? laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen man
oke manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
oke, ik zal er geen rekening mee houden sorry...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik word overal uitgekotst hier iets minder dus wil graag dat deze chat openblijft oke.
100%quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef onlogisch het volgende:
Kapiteintje, schets eens een risico-analyse.
Deze SC wordt nooit gesloten. Dat zou teveel werk opleveren, plus het zijn nog altijd individuen die het doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik doe wel als iemand anders het ook doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, dan rest er maar één vraag. Wie is bereid om...
Ik heb TR gemaakt voor jouw post hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke, ik zal er geen rekening mee houden sorry...
Komt omdat ze je hier ook goed opvoedenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe niets, ik blijf de hele tijd netjes.
welke post? ik heb nog nooit een TR geplaatst wist je dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb TR gemaakt voor jouw post hahaha
Ik vind jou ook een inspirerende user.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook heel subtiel om het hier te bespreken. Voor die zekerheid van een extra lange ban.
Ik doe het sowieso niet. Het idee al om mij te begeven in een topic met enkel vrouwen
Ik pas als ik tentamens heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, dan rest er maar één vraag. Wie is bereid om...
Ik zou niet met deze gasten om willen gaan, ik zou echt een andere SC zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Andere slowchats bewust verzieken staan teringharde sancties op.
Bloed maar uit je anus dan rotzakken.
Keek jij gister nou op Fok! buiten het stadion toen je een broodje at. Of binnen het stadion?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn echt dom.
houd je bek manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Waar bemoei jij je nou weer mee? Wij lopen hier al sinds jaar en dag dit soort streken uit te halen. Je was er niet eens bij in de cowboytijden dus je kan het niet weten, daarom neem ik het je ook niet kwalijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Op het plein pfffffquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keek jij gister nou op Fok! buiten het stadion toen je een broodje at. Of binnen het stadion?
Gewoon geen zin in problemen snap je. Of dat relaxte mensen weer een ban krijgen om niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee? Wij lopen hier al sinds jaar en dag dit soort streken uit te halen. Je was er niet eens bij in de cowboytijden dus je kan het niet weten, daarom neem ik het je ook niet kwalijk.
ritmo heeft al wat meegemaakt hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee? Wij lopen hier al sinds jaar en dag dit soort streken uit te halen. Je was er niet eens bij in de cowboytijden dus je kan het niet weten, daarom neem ik het je ook niet kwalijk.
Ok. In je latere posts leek je bij te draaien toen RonDanja bevestigde inderdaad een verbinding te hebben binnen de stadionmuren.quote:
Je hebt slecht bereik in De Kuip. Vraag maar rond.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. In je latere posts leek je bij te draaien toen RonDanja bevestigde inderdaad een verbinding te hebben binnen de stadionmuren.
Maar het staat nu goed in mijn Fok!dossier
Tijd geleden viel een ban wel mee, maar nu kan je bijna niks meer met een ban. Op je telefoon kan je alleen topics zien die je volgt. Profielen etc zijn niet meer bereikbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al een lange tijd geen ban meer gehad wegens exotische tripjes op dit forum.
die turk denkt dat dat mijn kloon isquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
JR-style is hier niet eens man waar heb je het over.
Welke turk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die turk denkt dat dat mijn kloon is
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Knettertieten nog aan toe. Dat is wel hoog hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Godsammequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
he je mag niet linken uit kpd toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, onthouden. Mensen die ooit vervelend zijn geweest in een topic zijn daar vanaf nu NOOIT meer welkom wanneer ze normaal posten.
Enge FA is dat zegquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer komt Yvonne hier weer eens langs? Ik mis haar een beetje.
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.
Ah mister slijmbalquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.
anders ga jij lekker nep dronken op FOK! posten johquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOK! is geen democratie papi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders ga jij lekker nep dronken op FOK! posten joh
zo heeft iedereen wat
Wat is de deal?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, onthouden. Mensen die ooit vervelend zijn geweest in een topic zijn daar vanaf nu NOOIT meer welkom wanneer ze normaal posten.
ooo pow powquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wat
Ik ook niet maar post dan ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.
laten we maar niet over jou beginnen danquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal triestelingen jullie, ik heb er geen goed woord voor over.
Daar spreken jullie mij ook op aan, en ik spreek kapi nu aan op zijn gedrag. Prima toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wat
Ga weg man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet maar post dan ook gewoon normaalen ga niet mensen semi opnaaien om een SC te verkloten.
mijn posts met betrekking tot psv zijn altijd terecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
laten we maar niet over jou beginnen dan
Eens, maar over God niet..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn posts met betrekking tot psv zijn altijd terecht.
Als Yvonne in dat topic komt ben je echt goed de lul. Dus ik zou me gedeisd houden en lief zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daar kom je gaandweg wel achter idd.
Wat? Ik zeg alleen dat ik zin had om een kloppende negerlul te posten in dat lesbo topic. WTF is daar zo erg aan? Het is toch niet dat ik het vervolgens heb gedaan? Dat jullie daardoor helemaal zenuwachtig worden is toch niet mijn fout.quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en ik poep altijd dikke drollen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donder op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Yvonne in dat topic komt ben je echt goed de lul. Dus ik zou me gedeisd houden en lief zijn.
Wat leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep altijd dikke drollen.
Je hebt niks fout gedaan hoor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat ik zin had om een kloppende negerlul te posten in dat lesbo topic. WTF is daar zo erg aan? Het is toch niet dat ik het vervolgens heb gedaan? Dat jullie daardoor helemaal zenuwachtig worden is toch niet mijn fout.
voor welk subforum heb jij je aangeboden voor mod?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Yvonne in dat topic komt ben je echt goed de lul. Dus ik zou me gedeisd houden en lief zijn.
KABquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
voor welk subforum heb jij je aangeboden voor mod?
Zelfs Nanking geeft toe dat ik niets fout deed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hier over ga zeggen.
Heeft niets met mod scepter te maken, ik bemoei me nooit met andere fora. Alleen dit topic is voor mij anders en in alle jaren dat het bestaat is er zo goed als nooit gekut, en nu staan er veertig TRover de voetbal s, het topic is al een keer dichtgeweest, jullie zijn gewaarschuwd, maar toch lekker irritant mee posten, net alsof je het ene tering kan schelen wat hier gepost wordt.. Je weet net zo goed als ik dat het topic kapen, een sc binnenvallen, niet onbekend is bij vbl sc.
Het gedrag wat je nu vertoont valt onder de noemer Zuigen. Het is niet tegen de policy om hier te posten, het is niet tegen de policy wat het gepost worden en toch halen jullie het bloed onder menig nageltje vandaan.
Het is gewoon triest gedrag, als de mensen er mee door willen gaan mjah...
Nee man, misschien ook wel voor de gezelligheid, heb ik al gezegd dat we kankergezellig zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ga nog even door en ik post wat foto's van een korfbal joch met een wereldbeker in de handenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
jullie hebben een schrijnend hersencellentekort.
Dit soort onzin heb jij toch helemaal niet nodig man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat ik zin had om een kloppende negerlul te posten in dat lesbo topic. WTF is daar zo erg aan? Het is toch niet dat ik het vervolgens heb gedaan? Dat jullie daardoor helemaal zenuwachtig worden is toch niet mijn fout.
IK DOE TOCH OOK HELEMAAL NIKS DEBIELquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dit soort onzin heb jij toch helemaal niet nodig man.
Kapiteintje, denk aan je hart.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IK DOE TOCH OOK HELEMAAL NIKS DEBIEL
Hij deed niks verkeerd manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dit soort onzin heb jij toch helemaal niet nodig man.
JHK.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
voor welk subforum heb jij je aangeboden voor mod?
doe maar ritmoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
JHK.
Nieuw op te zetten subforum binnen VBL.
Joden Heersende Kampioenen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
JHK.
Nieuw op te zetten subforum binnen VBL.
Jij maakt je nogal druk om PSV, ouwe lampie van mequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
die psv'ers hebben ook geen enkel inzicht ongelofelijk
Het is beide vrij kansloos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat mij soms ontgaat is waarom dat soort 'rellen' spannend zijn, maar het veroordelen is nog wel wat kanslozer![]()
Toch Stijn? Vrijheid, blijheid dit dat.
Alles wat jij post, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat mij soms ontgaat is waarom dat soort 'rellen' spannend zijn, maar het veroordelen is nog wel wat kanslozer![]()
Toch Stijn? Vrijheid, blijheid dit dat.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
Als Kapi in caps-lock gaat praten weet je dat het raak is.
of als hij een plaatje 188x postquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
Als Kapi in caps-lock gaat praten weet je dat het raak is.
Anne heeft nieuwe foto's he. Nu vaagt ze haar gezicht al uit alleen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij maakt je nogal druk om PSV, ouwe lampie van me
Anne?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anne heeft nieuwe foto's he. Nu vaagt ze haar gezicht al uit alleen.
Dat Drizzt dit niet aan ons heeft willen melden
Ik probeer ook mijn leven te beteren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ben de laatste tijd wat irritant. Ik ga mijn leven beteren.
linkje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anne heeft nieuwe foto's he. Nu vaagt ze haar gezicht al uit alleen.
Dat Drizzt dit niet aan ons heeft willen melden
Nee man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe komt het dat je geen bitches bent hosselen om te laten bloeden door je mega pik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las een hele tijd geleden dat ze zwanger was, dus kan goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Oke wacht. Heeft Knetterkrankjorum echt een baby uitgepoept?
Waar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Die wijven die daar pics van zichzelf posten zijn stuk voor stuk extreem kansloos.
Nee dat zijn hangtieten welke ze in haar handen draagtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Oke wacht. Heeft Knetterkrankjorum echt een baby uitgepoept?
Muv die Annequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Die wijven die daar pics van zichzelf posten zijn stuk voor stuk extreem kansloos.
Niet eens eerst stiekem Pinkeltje lezen onder de dekens?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat ik ZO mijn bed op ga zoeken, denk dat ik zo in slaap val
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zijn hangtieten welke ze in haar handen draagt
Te weinig energie voor,quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet eens eerst stiekem Pinkeltje lezen onder de dekens?
Gister uitgeweest, maar was een kansloze avond. Wou vanavond weer gaan, maar komt niet overeen met m'n fitnessregime.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen bitches bent hosselen om te laten bloeden door je mega pik?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zijn hangtieten welke ze in haar handen draagt
Link?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat "Dames, we willen jullie naakt zien"-topic in KPD.
Ach ik ben blij dat er zoveel kansloze wijven zijn dan, hele internet staat vol en daar kijk ik graag naar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Ook deze? Dit is net 10 dagen oud. Of controleer jij daar stiekem vaker, Drizzt 2.0?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke gevonden
die foto's zijn oud man, je bent te laat
iemand postte het hier, ik kom daar eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook deze? Dit is net 10 dagen oud. Of controleer jij daar stiekem vaker, Drizzt 2.0?
FB / Aanmeldtopic KPD editie #5/2012quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
privé-toegang vereist.Wat moet ik daar bij die aanvraag zetten om erin te mogen?
Ik wil je neuken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dit onder de noemer 'slijmen' ?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dit onder de noemer 'slijmen' ?Tijd om eens in de praktijk te gebruiken dan.
Je krijgt ook helemaal geen ban for being a little bitch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
hey mensen! heb nog geen ban greotjenz
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dit onder de noemer 'slijmen' ?Tijd om eens in de praktijk te gebruiken dan.
Rens, lekker nep-dronken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
hey mensen! heb nog geen ban greotjenz
Ik DM je wel wat picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
privé-toegang vereist.Wat moet ik daar bij die aanvraag zetten om erin te mogen?
Geo wat moet ik doen om naderbij te komen? Deze kloof tussen ons die is ontstaan zie ik niet meer zittenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt ook helemaal geen ban for being a little bitch.
Nee manquote:
Dus je vindt mij nu kansloos?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
De mannen die er posten zijn overigens nog een stuk of 300 keer kanslozer.
Je biertjes tellenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man
Was dat verkeerd spellen van groetjes niet grappig? Heb 1 biertje op. Bitch please.
Gewoon weer een beetje normaal doen. Dat hyperactieve aandachtsschreeuwende gedoe weg laten en je wat minder als een jankert gedragenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo wat moet ik doen om naderbij te komen? Deze kloof tussen ons die is ontstaan zie ik niet meer zitten
Waarom mocht je me eerst wel dan? Je weet dat ik me dit aanreken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon weer een beetje normaal doen. Dat hyperactieve aandachtsschreeuwende gedoe weg laten en je wat minder als een jankert gedragen
Je snapt toch wel dat hij op die manier z'n team moed in probeert te praten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Advocaat: 'We hoeven niet in vorm te zijn om van Ajax te winnen'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk een geval van bluf om de ploeg moed/hoop in te sprekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dickie heeft gelijk. Jullie gaan er aan in Eindhoven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef mij een goede redenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dickie heeft gelijk. Jullie gaan er aan in Eindhoven.
Wat is Geo eigenlijk haatdragend. Hij heeft hij ook al uit zijn vriendenkring geflikkerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon weer een beetje normaal doen. Dat hyperactieve aandachtsschreeuwende gedoe weg laten en je wat minder als een jankert gedragen
Bedankt. Nu mijn ouders nog.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gezien je aandoening snap ik wel dat je daar post.
Hij= mij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is Geo eigenlijk haatdragend. Hij heeft hij ook al uit zijn vriendenkring geflikkerd
[..]
Te jong.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Geo vindt alleen 15-jarige sletjes aardig.
Dat is z'n goed recht
Watskeburt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch bijgewerkt in de OP bij gevallen helden.
Moge hij rusten in vrede.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch bijgewerkt in de OP bij gevallen helden.
Ik heb genoeg innerlijke conflicten maar dat ter zijdequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een innerlijk conflict hebt en mijn post op deze wijze ook kloppend kan zijn.
Reageer eens Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom mocht je me eerst wel dan? Je weet dat ik me dit aanreken.
Indien Bosz zijn debiele 3-4-3 doorzet tegen grote clubs kunnen die 6 goals voor goed kloppen in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit was een leerzame dag. Ik heb mijn conclusies getrokken en ga nu fijn slapen.
Morgen wint Ajax met 6-0.
#Nostradamus
het was allemaal spel van Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand proberen te overtuigen dat hij je aardig moet vinden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom mocht je me eerst wel dan? Je weet dat ik me dit aanreken.
Oh het raakt je toch?quote:
Rens is die gast uit The Cable Guy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand proberen te overtuigen dat hij je aardig moet vinden
je krijgt teveel informatie binnen manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit was een leerzame dag. Ik heb mijn conclusies getrokken en ga nu fijn slapen.
Morgen wint Ajax met 6-0.
#Nostradamus
Tsja.. de SC is niet meer wat het geweest was. En ik heb wel degelijk mijn bijdrage in discussie'squote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Oh het raakt je toch?Vorige keer boeide het je nog geen fuck
![]()
En omdat je eerst gewoon chill was, rustig, normaler, gezelliger.. nu kom je alleen maar over je heerenveen zooi schreeuwen en verder niks, toen mengde je nog eens in een discussie etc, postte je af en toe goede muziek. Daarom vroeg ik al of je gestopt was met blowen..
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.quote:
Laat maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem nog niet. Ik ben hier de facebook detective
Hoeh leuk Rens kan gaan speuren naar jrquote:
Ja dat weet ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem nog niet. Ik ben hier de facebook detective
Ik heb al gereageerd ouwe reus. Ik ben hier de detective!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.
Jawelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.
Edit:
[..]
Laat maar![]()
Kan je lang zoekenquote:
En dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeh leuk Rens kan gaan speuren naar jr
Ach jullie redden het ook wel zonder mij tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
JR, wtf. Heel de dag hebben we je niet gezien hier.
Dat was wel aardig van jequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je lang zoeken. Ik heb enkel JR kenbaar gemaakt dat hij wellicht een naam hier en daar moest weghalen.
het is hier een grote chaos manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jullie redden het ook wel zonder mij toch
Nou... er zijn momenten geweest dat Ajacied422 hier en daar in capslock postte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jullie redden het ook wel zonder mij toch
Wat heb je gegeten Saind?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Saind het volgende:
Wel weer goed gegeten vanavond, mooi is dat als ik thuis ben
Ach ik zie net via Sherlock dat DP weer raar aan het doen was over mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het is hier een grote chaos man
doet dat nooit meer
Ik vind het dapper dat je alsnog een volwaardig team hebt opgesteld. Je merkt de consequenties vanzelf wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind je nu. Totdat hij je straks gaat chanteren
Doublepain doet overal raar over.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zie net via Sherlock dat DP weer raar aan het doen was over mij
Ooh die is er wel blij meequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou... er zijn momenten geweest dat Ajacied422 hier en daar in capslock postte.
En dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind je nu. Totdat hij je straks gaat chanteren
Jepquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarschijnlijk stond de naam van JR op die site van die Lion King pics? Right?
Mosterdsoep, carpaccio, entrecote met aardappelen uit de oven, groentemixje, spinazie met feta en filodeeg en sla en na trifle.quote:
Nuttige info man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
Shit mijn slaapkamer is op zolder en hoor hier nog die stereo-installatie van beneden. Mijn pa is vast een film aan het kijken. Zeggen dat ik zachtjes moet lopen omdat mijn broertje slaapt
Ik heb zijn geliefde Strootman iets te vaak afgezeken denk. En Stijn mag me sowieso niet, waarom weet ik nietquote:
Netjes hoor ouwe reus. Rood wijntje erbij neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mosterdsoep, carpaccio, entrecote met aardappelen uit de oven, groentemixje, spinazie met feta en filodeeg en sla en na trifle.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mosterdsoep, carpaccio, entrecote met aardappelen uit de oven, groentemixje, spinazie met feta en filodeeg en sla en na trifle.
porno?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
Shit mijn slaapkamer is op zolder en hoor hier nog die stereo-installatie van beneden. Mijn pa is vast een film aan het kijken. Zeggen dat ik zachtjes moet lopen omdat mijn broertje slaapt
Je ziet de diepere bedoeling van Kapiteintje zijn posts gewoon niet in. In werkelijkheid trachtte hij te zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo heeft al die tijd gelijk![]()
Zelfs Kapi heeft zijn twijfels.
Nope biertje. Guinness, la trappe tripel en een westvleteren 12. Had niet zo'n zin in wijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netjes hoor ouwe reus. Rood wijntje erbij neem ik aan?
Wat heb jij een kille band met je vader dan. Dat zijn juist de momenten waar ik een zekere band voel.quote:
Wij hebben trouwens geen enkele porno-dvd in huis bedenk ik me nu net. Dat is weleens anders geweest bij vrienden. Kwam ik daar als 10 jarig jochie mochten we een videoband uitzoeken. Kwamen we een stapel porno tegen dat wil je niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij een kille band met je vader dan. Dat zijn juist de momenten waar ik een zekere band voel.
En lekker kijken met zijn allen na school zekerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens geen enkele porno-dvd in huis bedenk ik me nu net. Dat is weleens anders geweest bij vrienden. Kwam ik daar als 10 jarig jochie mochten we een videoband uitzoeken. Kwamen we een stapel porno tegen dat wil je niet weten
Raar dat je jezelf kan sherlocken waar ik het over je heb, heb je gehele naam niet eens gebruikt..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zie net via Sherlock dat DP weer raar aan het doen was over mij
Heb bij een vriendje wel eens de voorraad speelgoed voor volwassenen gevonden. Heel awkward.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens geen enkele porno-dvd in huis bedenk ik me nu net. Dat is weleens anders geweest bij vrienden. Kwam ik daar als 10 jarig jochie mochten we een videoband uitzoeken. Kwamen we een stapel porno tegen dat wil je niet weten
Soms maakt hij van die opmerkingen aan tafelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie praten met jullie vader over sex? Blijf vreemd
Ja en dan voel je toch wat ongemakkelijk hé?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms maakt hij van die opmerkingen aan tafel
Aldo gebruikte JR-Style in een reactie op je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar dat je jezelf kan sherlocken waar ik het over je heb, heb je gehele naam niet eens gebruikt..
hmmm
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet de diepere bedoeling van Kapiteintje zijn posts gewoon niet in. In werkelijkheid trachtte hij te zeggen
"Pics van je broertje"
"Ik heb net toch lekkere porno bekeken, tjongejonge ik bleef maar gaan"quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms maakt hij van die opmerkingen aan tafel
Wat een decadent mannetje ben je toch ook he. Verdomme toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope biertje. Guinness, la trappe tripel en een westvleteren 12. Had niet zo'n zin in wijn.
Ja echt om te kotsen gewoon.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en dan voel je toch wat ongemakkelijk hé?
Sorry Jordiii, maar hiermee kan je me niet mee overtuigenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldo gebruikte JR-Style in een reactie op je.
Ja en over alle SM trucjes die hij met mijn moeder gaat uithalen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Ik heb net toch lekkere porno bekeken, tjongejonge ik bleef maar gaan"
?
leegtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest me pa laatst helpen met de PC, begint hij een site in te typen kwamen er allemaal porn linkjes onder zo uit zijn geschiedenis.. Lekker boeiendik weet al jaren dat hij porno kijkt en als hij dat wil
![]()
Dacht nog zal ik hem uitleggen hoe je je geschiedenis automatisch leegd?
Of dat hij Silvie Meis ziet op televisie en zegt dat hij daar wel een keer overheen wilt gaan als hij mijn moeder niet had. Shit was akwardquote:
Ach die mag er waarschijnlijk niet meer opquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest me pa laatst helpen met de PC, begint hij een site in te typen kwamen er allemaal porn linkjes onder zo uit zijn geschiedenis.. Lekker boeiendik weet al jaren dat hij porno kijkt en als hij dat wil
![]()
Dacht nog zal ik hem uitleggen hoe je je geschiedenis automatisch leegd?
Vanwaar die haat tegen mij? Lucht je hart eensquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry Jordiii, maar hiermee kan je me niet mee overtuigen
Mis alleen de Whisky, hebben ze nooit in huis hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een decadent mannetje ben je toch ook he. Verdomme toch.![]()
Zolang hij jou er niet bij betrekt zie ik geen problemen verder. Enkel een teken van een gezond huwelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en over alle SM trucjes die hij met mijn moeder gaat uithalen.
Geen idee, ik hoor ze nooit.. dat wil ik graag ook zo houden.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die mag er waarschijnlijk niet meer op
Ik zal 't je nog straffer vertellen. Mijn eerste vriendinnetje kwam ooit eens helemaal overstuur met een roze vibrator de kamer inlopen om te vertellen dat ze die net in haar moeders kast gevonden had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb bij een vriendje wel eens de voorraad speelgoed voor volwassenen gevonden. Heel awkward.
Sowieso als hij zegt dat een bepaalde vrouw een lekker wijf is.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of dat hij Silvie Meis ziet op televisie en zegt dat hij daar wel een keer overheen wilt gaan als hij mijn moeder niet had. Shit was akward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja soms komen ze bont en blauw bij het ontbijt. Gelukkig maak ik nooit het ontbijt meequote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij jou er niet bij betrekt zie ik geen problemen verder. Enkel een teken van een gezond huwelijk
quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso als hij zegt dat een bepaalde vrouw een lekker wijf is.Haha inderdaad. En ouders hebben natuurlijk nooit sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Kansloos.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Mis alleen de Whisky, hebben ze nooit in huis hier
Je ziet me toch reageren of niet dan?quote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
Geo Geo ik heb zowaar een discussie gestart![]()
Lees je nog mee ouwe reus?
quote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet me toch reageren of niet dan?
Na de 50 stoppen ze toch wel mag ik hopen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor ze nooit.. dat wil ik graag ook zo houden.
zonder mijn vraag hadden jullie het nu niet over porno hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
Geo Geo ik heb zowaar een discussie gestart![]()
Lees je nog mee ouwe reus?
Mijn ouders hebben dozen wijn, maar ook zelden goede sterke drank. Een verloren generatie gewoon.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Mis alleen de Whisky, hebben ze nooit in huis hier
Gelukkig dat ik geen jonger broertje of zusje hebquote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En ouders hebben natuurlijk nooit sex
Wel even uitgeprobeerd he?quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog straffer vertellen. Mijn eerste vriendinnetje kwam ooit eens helemaal overstuur met een roze vibrator de kamer inlopen om te vertellen dat ze die net in haar moeders kast gevonden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |