die turk denkt dat dat mijn kloon isquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
JR-style is hier niet eens man waar heb je het over.
Welke turk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die turk denkt dat dat mijn kloon is
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Knettertieten nog aan toe. Dat is wel hoog hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Godsammequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
he je mag niet linken uit kpd toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, onthouden. Mensen die ooit vervelend zijn geweest in een topic zijn daar vanaf nu NOOIT meer welkom wanneer ze normaal posten.
Enge FA is dat zegquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer komt Yvonne hier weer eens langs? Ik mis haar een beetje.
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.
Ah mister slijmbalquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh please.. kap eens met de sadnessfuckerij man, je zit gewoon weer te kutten tot net voor het lijntje en als ze je er op aan spreken ga je kinderachtig doen dat je technisch gezien niks fout doet. Wat je ook niet doet maar dat buit je ook lekker uit.
anders ga jij lekker nep dronken op FOK! posten johquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOK! is geen democratie papi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders ga jij lekker nep dronken op FOK! posten joh
zo heeft iedereen wat
Wat is de deal?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, onthouden. Mensen die ooit vervelend zijn geweest in een topic zijn daar vanaf nu NOOIT meer welkom wanneer ze normaal posten.
ooo pow powquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wat
Ik ook niet maar post dan ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de jurist in me. Daar kan ik niets aan doen. Je hebt gelijk, dat geef ik toe. Maar ik vind niet dat je mensen moet weren die gewoon posten. Waar dan ook.
laten we maar niet over jou beginnen danquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal triestelingen jullie, ik heb er geen goed woord voor over.
Daar spreken jullie mij ook op aan, en ik spreek kapi nu aan op zijn gedrag. Prima toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wat
Ga weg man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet maar post dan ook gewoon normaalen ga niet mensen semi opnaaien om een SC te verkloten.
mijn posts met betrekking tot psv zijn altijd terecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
laten we maar niet over jou beginnen dan
Eens, maar over God niet..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn posts met betrekking tot psv zijn altijd terecht.
Als Yvonne in dat topic komt ben je echt goed de lul. Dus ik zou me gedeisd houden en lief zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daar kom je gaandweg wel achter idd.
Wat? Ik zeg alleen dat ik zin had om een kloppende negerlul te posten in dat lesbo topic. WTF is daar zo erg aan? Het is toch niet dat ik het vervolgens heb gedaan? Dat jullie daardoor helemaal zenuwachtig worden is toch niet mijn fout.quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en ik poep altijd dikke drollen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donder op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Yvonne in dat topic komt ben je echt goed de lul. Dus ik zou me gedeisd houden en lief zijn.
Wat leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep altijd dikke drollen.
Je hebt niks fout gedaan hoor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg alleen dat ik zin had om een kloppende negerlul te posten in dat lesbo topic. WTF is daar zo erg aan? Het is toch niet dat ik het vervolgens heb gedaan? Dat jullie daardoor helemaal zenuwachtig worden is toch niet mijn fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |