Hoe? Ik heb geen idee. Heb alleen wel een foto van hoe mijn weghelft eruit zag:quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet; vertel maar gewoon hoe je het voor elkaar krijgt om dmv een stukkie gerepareerd asfalt je brommer ondersteboven aan de andere kant van een sloot te krijgen![]()
Hebbie zelf niks trouwens? Da's wel het allerbelangrijkste.
Nee, niet total-loss. Voor alsnog niet, in ieder geval. De berger heeft hem naar de Motoport in mijn deurpske gebracht, waar hij wordt nagekeken. En waar ik dus maandag ook even langs ga.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef BlackLining het volgende:
Aangezien de motor schijnbaar gestuiterd heeft lijkt ie me total-loss trouwens? Hoe heb je hem daar weg gekregen?
@SD: Van een highsider crash kan ie gaan stuiteren he als je hard genoeg gaat. Zo kan ik mijn Bandit nog wel in een boom hangen als het moet..
Het opslaan van het bestand waar de val op staat, is niet helemaal goed gegaan. Corrupt bestand.quote:
Ja, dat zeg ik ja. En als je mij niet gelooft dan kun je beter niets zeggen. Als ik hier iets zeg, dan ga ik er vanuit dat ik gelooft wordt. Anders zit ik mijzelf nu te verdedigen voor lul. (Wat ik toch al doe, iedereen had toch al zijn reden klaar waardoor het is gebeurd. Want ach ja, die vorige video's zijn ook heerlijk typerend en dat zegt álles over de reden waardoor ik nu onderuit ben gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Highsider? hij reed 50 zegt ie![]()
Als je er dan al vanaf gaat, wordt het tijd voor een klittenband zadeltje en een opfriscursus
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef weerstandje het volgende:
Volgens mij schaamt hij zich voor het filmpje
Ik doe lief. Ik ga er alleen van uit dat als ik iets zeg, dat men mij gelooft.quote:
Wat heb je gezien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef stinkie het volgende:
Ik heb hem gezien vandaag mannen. Ben ik de eerste nu?
wie?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef stinkie het volgende:
Ik geloof je overigens wel, ik vind het alleen vreemd dat je diagonaal over een wegbreedte van een metertje of 7 niet je brommer stil kunt zetten voor je hem plonst. Maargoed, ik was er niet bij hequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
Ik gok op het laatste. Ik dat ik wilde corrigeren, door het uitbrekende achterwiel, maar dat ik daardoor té recht kwam om vervolgens nog de bocht te nemen. En toen rechtdoor ben gegaan.
[..]
Ik doe lief. Ik ga er alleen van uit dat als ik iets zeg, dat men mij gelooft.
Abraham?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef stinkie het volgende:
Volgens mij doelt Yreal op de mensen die zitten te drammen voor dat filmpjequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
Ik gok op het laatste. Ik dat ik wilde corrigeren, door het uitbrekende achterwiel, maar dat ik daardoor té recht kwam om vervolgens nog de bocht te nemen. En toen rechtdoor ben gegaan.
[..]
Ik doe lief. Ik ga er alleen van uit dat als ik iets zeg, dat men mij gelooft.
Was het Mickeys?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
De witte power ranger. Glom zo erg dat mijn ogen ervan gingen tranen
De weg is 7 meter breed, alleen mijn weghelft niet. Ik ga niet graag een andere weghelft op. Overigens zat er nergens een stoep, het was weg->gras->sloot->weiland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof je overigens wel, ik vind het alleen vreemd dat je diagonaal over een wegbreedte van een metertje of 7 niet je brommer stil kunt zetten voor je hem plonst. Maargoed, ik was er niet bij he
Dat kan best zo zijn, het belangrijkste op dat moment vond ik het corrigeren zodat ik niet op mijn plaat ging. Maar goed, als ik hem niet had gecorrigeerd dan was ik onderuit gegaan op de weg in plaats van de sloot. En dan had ik alle kappen aan kort gehad, nu is het cosmetisch okay. Behalve de spiegel + koppelingshendel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij doelt Yreal op de mensen die zitten te drammen voor dat filmpje
Maar hij is niet gaan stuiteren dus? Dan heb je waarschijnlijk (logisch ook wel) gewoon naar die sloot gaan kijken van "DAAR WIL IK NIET NAAR TOE!" en een motor doet dat dan toch hea
Ohw, dan ben je niet de eerste, die zag ik een tijdje geleden al, op een gele Stukgaatie, zwaaide niet eens, de lamzakquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
De witte power ranger. Glom zo erg dat mijn ogen ervan gingen tranen
Toffe uiquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ohw, dan ben je niet de eerste, die zag ik een tijdje geleden al, op een gele Stukgaatie, zwaaide niet eens, de lamzak
Andere weghelft of niet; als je hem nodig hebt is hij er en kun je er op remmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
De weg is 7 meter breed, alleen mijn weghelft niet. Ik ga niet graag een andere weghelft op. Overigens zat er nergens een stoep, het was weg->gras->sloot->weiland.
[..]
Dat kan best zo zijn, het belangrijkste op dat moment vond ik het corrigeren zodat ik niet op mijn plaat ging. Maar goed, als ik hem niet had gecorrigeerd dan was ik onderuit gegaan op de weg in plaats van de sloot. En dan had ik alle kappen aan kort gehad, nu is het cosmetisch okay. Behalve de spiegel + koppelingshendel.
Tenksquote:
Mijn mederijders bevestigen het overigens. Achterband gleed uit, ik probeer het te corrigeren maar ben na het corrigeren in de sloot beland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Andere weghelft of niet; als je hem nodig hebt is hij er en kun je er op remmen![]()
Belangrijkste is, dat je zelf niks hebt, pak kan in de was en dan is hij weer schoon, brommer lijkt mee te vallen, ego komt wel weer goed, en de zomer moet nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie de humorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegEr staat hier verderop in de straat zo'n verschrikkelijke NTV650. En dan ook gewoon de meest schrale kleur die je kunt krijgen:
Tot overmaat van ramp heeft de eigenaar hem volgeplakt met Ducati stickers²
Deze was helemaal wit. Motor, pak, helm. Lijmresten van de prijskaartjes waren nog te zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ohw, dan ben je niet de eerste, die zag ik een tijdje geleden al, op een gele Stukgaatie, zwaaide niet eens, de lamzak
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn mederijders bevestigen het overigens. Achterband gleed uit, ik probeer het te corrigeren maar ben na het corrigeren in de sloot beland.
Over het pak gesproken:Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak is te wassen, is textiel toch?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Getverquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Deze was helemaal wit. Motor, pak, helm. Lijmresten van de prijskaartjes waren nog te zien
Mooi, dan kun je gewoon nog mee met de ritquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je gewoon nog mee met de rit
quote:
gewoon geen bochten in de routequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel even aan Danger Mouse vragen of ie een beetje oplet met de route dan heDat we niet te dicht lan... nou ja, you get the point
Minder ditquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel even aan Danger Mouse vragen of ie een beetje oplet met de route dan heDat we niet te dicht lan... nou ja, you get the point
Wen er maar aanquote:
da's toch geen motoport sticker hequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Vrieskist het volgende:
Deze mooi-weer-rijder heeft ook vanavond lekker een stukje gereden, stond nog wel een straffe wind hier op 't dijkje.
En nog even een mooie poser-pic voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En nee, ik ben niet het markermeer in gereden
Was er goed weer voor eind van de middagquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Vrieskist het volgende:
Deze mooi-weer-rijder heeft ook vanavond lekker een stukje gereden, stond nog wel een straffe wind hier op 't dijkje.
[ afbeelding ]
misschien kunnen jullie een praatgroepje oprichtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Dekatria het volgende:
Wat hoor ik, wil einschtein een waterfiets?
Ben een dagje weg en mensen krijgen meteen de vreemdste ideeën. Straks rijdt iedereen ineens BMW ofzo.
ja heel fijn dat ze aan je helm beginnen te trekkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef einschtein het volgende:
Overigens nog even een hulde naar de mensen die me hebben geholpen bij het eh, gebeuren. Toen ik nog in de sloot lag (heerlijk verwarmd, mwah) stopten er binnen no-time 4 auto's.
Uit één auto stapte een ietwat oudere man en vrouw.De man sprong over de sloot heen en pakte direct mijn helm vast om mijn hoofd boven het water te houden. "Je keek raar uit je ogen en je ging lichtelijke spastisch heen en weer met je hoofd. Ik dacht die raakt zo bewusteloos." en "Als ik dat slootje nu bekijk, vraag ik me af hoe ik daar ingodsnaam overheen ben gekomen." Nadat ik was onderzocht door de ambulance, moest ik toch op een manier thuis komen. Zij hebben mij mee naar hun huis gebracht, een heerlijke warme douche aangeboden en toen een warm bakkie thee. De 3 andere motorrijders, die op de berger hadden gewacht, kwamen daarna ook naar die mensen toe. Ook hun kregen direct bakkie leut aan geboden.
Ze hebben mijn natte pak direct buiten neer gehangen, op de waslijn, om even te drogen.
Wat een heerlijk stel.
Nee, hij hield hem gewoon vast. Ikzelf heb hem daarna af gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja heel fijn dat ze aan je helm beginnen te trekken
Nee, maar wel een sticker van een andere garage. Die moet ik er nog afhalen.quote:
Zeker, lekker blauwe lucht en mooie ondergaande zonquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was er goed weer voor eind van de middag
Volgende keer foto vanaf de zonkant maken he![]()
Heb je hem zelf nog even rechtop in de sloot gezet voor de berger er was dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef einschtein het volgende:
Oh en voor hen die het interessant vinden, hier nog wat foto's:
http://imgur.com/a/W1H8W
Nee, ik heb hem niet aangeraakt. De foto's heb ik niet echt in chronologische volgorde ontvangen, dus. Maar voor zover ik weet heeft de berger dat gedaan, dus dat heb ik maar even aangepast.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je hem zelf nog even rechtop in de sloot gezet voor de berger er was dan?
Hele toestand ook, ambulance, politie erbijdat lijkt me ook echt verschrikkelijk
Ik hoef het ook niet, hoor. Was ook niet nodig, mjah. Als je een motorrijder in de sloot ziet liggen, in het water en die niet beweegt. Maar ik hou d'er ook niet van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk goed bedoeld en als je je nek had gebroken was je ze dankbaar geweestMaar zo'n heisa om (feitelijk) niks ernstigs, moah, lijkt me verschrikkelijk. Ik hoef al die aandacht niet
Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk wel.
Nu snap ik het verhaalMaar dan is ie dus wel een keer over de kop gegaan?
Help me eens even op weg? Het enige dat ik me kan herinneren, dat niet echt gepland was, was dat mijn voorwiel loskwam van de grond bij een van de stoplichtsprintjes in zwolle..quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opgehoogd stuk asfalt
Maar goed, mea culpa, was wellicht wat te voorbarig om meteen naar de wegbeheerder te stappen. Feit is wel dat wij beide niet weten hoe enstig die reparatie was en hoe hard einschtein reed. Echt er over oordelen kun je toch niet als je er niet bij was.
Dat gat wat ik aanhaalde was als voorbeeld. Hier in de omgeving doen ze het namelijk wel als het wegdek kapot gescheurt is in een onoverzichtelijke bocht of iets dergelijks. Komt er gewoon een bordje slecht wegdek bij.
Edit: Daarnaast, we zijn allemaal toch wel eens wat 'te' enthousiast.. Die 'oeps' momenten zijn volgens mij min of meer inherent aan motorrijden. Meestal gaat het goed, soms niet. Ik kan me namelijk van jou (en van mij ook hoor) tijdens de rit vorig jaar ook wel dingen herinneren waarvan ik dacht, dat ging ook maar net goed
Ik hoop dat je hiermee niet op mij doelt, want ik heb volgens mij nergens aangegeven dat dit jouw schuld wel moet zijn door hoe je rijdt..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb geen idee. Heb alleen wel een foto van hoe mijn weghelft eruit zag:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, dat zeg ik ja. En als je mij niet gelooft dan kun je beter niets zeggen. Als ik hier iets zeg, dan ga ik er vanuit dat ik gelooft wordt. Anders zit ik mijzelf nu te verdedigen voor lul. (Wat ik toch al doe, iedereen had toch al zijn reden klaar waardoor het is gebeurd. Want ach ja, die vorige video's zijn ook heerlijk typerend en dat zegt álles over de reden waardoor ik nu onderuit ben gegaan.)
Dat is geen 'hem' toch..quote:
Wat is er zo verschrikkelijk aan een NTV?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegEr staat hier verderop in de straat zo'n verschrikkelijke NTV650. En dan ook gewoon de meest schrale kleur die je kunt krijgen:
Tot overmaat van ramp heeft de eigenaar hem volgeplakt met Ducati stickers²
Godallemachtig, droogkloot..quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en? Lekker belangrijk.. we hebben het nu over de crash van Einschtein..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Eergisteren een mooi zeil gekocht. Isolerend, waterdicht, ademend etc etc etc.
Dat is wat de mevrouw bij Motoport had aangeraden voor m'n Transalp. Is dat hele ding veel te kortHeb ik er niks an.
Verzekering jongûh!quote:
Ik bedoel onverantwoord rijden in het algemeen. Of vond jij 120 door de bebouwde kom wel verstandig?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer thuis.. even bijlezen hoor
[..]
Help me eens even op weg? Het enige dat ik me kan herinneren, dat niet echt gepland was, was dat mijn voorwiel loskwam van de grond bij een van de stoplichtsprintjes in zwolle..
Daarnaast.. ik begrijp niet zo goed waarom je het nodig vind om opeens naar mij te wijzen, want dat staat los van deze hele discussie geloof ik? Het enige dat ik aangaf was dat ik het onzin vind om meteen naar de wegbeheerder te wijzen. Nothing more, nothing less..
Uit die foto van Einschtein blijkt al wel dat er van een 'opstaand stukje asfalt' dus eigenlijk geen sprake is en je hoogstwaarschijnlijk niet de wegbeheerder aansprakelijk zou kunnen stellen, als je dat al zou willen. Want als motorrijder word je geacht te weten dat deze bitumenstrepen glad kunnen zijn.
Ook geef ik niet de rijstijl van Einschtein de schuld, want die ken ik in principe niet. Ik haalde alleen dat voorbeeld aan van die bruine Mercedes, wederom om aan te geven dat je niet meteen naar een ander moet wijzen..
Ik vind het zo mogelijk de lelijkste fiets die er is, vooral in dit kleurquote:Wat is er zo verschrikkelijk aan een NTV?
Ooooohw, datte...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik bedoel onverantwoord rijden in het algemeen. Of vond jij 120 door de bebouwde kom wel verstandig?Ik val je niet aan hoor, want ik deed het zelf net zo goed, maar ik bedoel dat af en toe onverstandige momenten gewoon inherent zijn aan motorrijden. De foto had ik ten tijde van die post nog niet gezien, dus ik kon er niet over oordelen
Ik zei dan ook 'als'.
Ah ok, duidelijk..quote:[..]
Ik vind het zo mogelijk de lelijkste fiets die er is, vooral in dit kleur
Die NTV rijdt wel altijd BLquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het zo mogelijk de lelijkste fiets die er is, vooral in dit kleur
Ja, een Lada ookquote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die NTV rijdt wel altijd BL
maar hij is wel leluk
Sommige mensen willen een motor die altijd rijdt, anderen rijden een motor voor hun plezier.quote:
Vandaag trouwens een stukje Oostvaardersdijk gedaanquote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een motor die altijd rijdt, anderen rijden een motor voor hun plezier.
en sommigen kopen een vfrquote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een motor die altijd rijdt, anderen rijden een motor voor hun plezier.
Ik ook dusquote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vandaag trouwens een stukje Oostvaardersdijk gedaan
Twee vliegen in een klapquote:
Of een vtrquote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik ook dusHad je last van wind? ik moest beetje scheefhangen
[..]
Twee vliegen in een klap
zgan. Als je even dmt dan dm ik je de foto's morgen. Kle500 uit 2007quote:Op zondag 7 april 2013 03:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had snel wat opgepikt dat je wat gekocht had laatst, nieuw?
Dat viel op zich wel meequote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik ook dusHad je last van wind? ik moest beetje scheefhangen
moet je je vizier dicht doen dat helptquote:Op zondag 7 april 2013 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen die wind in m'n ogen is wel irritant
Ja maar dan beslaat de boelquote:Op zondag 7 april 2013 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je je vizier dicht doen dat helpt
If little info -> speculations are eminent imminentquote:Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik zit even terug te lezen na twee dagen niet geFOK!t te hebben. Allereerst: Klote einschtein! Dat wens je natuurlijk niemand toe, vooral niet aan de start van het seizoen.
Vervolgens ben ik eigenlijk best wel geschrokken van het feit dat nu dus zijn rijstijl wordt afgekraakt aan de hand van die youtube filmpjes. Dit terwijl helemaal niet duidelijk was hoe het gegaan was, en eerlijk gezegd, de filmpjes die werden gepost waren niet eens echt schokkend. De auto van rechts had moeten stoppen, want er stonden haaientanden, bovendien kon ik op het filmpje boven de auto kijken, wat impliceert dat Einschtein ook te zien was.
Waar ik eigenlijk heen wil, is dat het voor Einschtein een klote ervaring is, en hij post dit in goed vertrouwen hier. Vervolgens wordt hij gewoon afgekraakt. Bovendien nog eens door iemand die ik uberhaupt nog nooit heb zien posten hier. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Ja we mogen best wel eens kritisch op elkaar zijn, ook op de rijstijl, maar pak er een goed moment uit. Zoals je kunt zien aan Einschtein's reactie was dat niet het geval.
Plagerij ok. En daar heeft Einschtein ook sportief op gereageerd. Stootje over het ritje, en over het Markeermeer gingen goed toch? Ik blijf erbij dat die filmpjes over het redelijke gingen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
If little info -> speculations are eminent![]()
Is toch allemaal weer goed gekomen achteraf? Het was al rap duidelijk dat Einschtein fysiek ongedeerd was, dus dan is er ruimte voor wat plagerij. Niet zo zwaar aan tillen hoor
Imminent, beste SDquote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
If little info -> speculations are eminent![]()
ik heb wel trek om ergens een ijsje te gaan etenquote:Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Imminent, beste SD
Andermaal prachtig zonnetje vandaag trouwens, wellicht straks eens opstappen. Komende nacht dan toch echt de laatste vorst
zelfde tankstation als vorige keer ja? zelfde bestemming ook?quote:Op zondag 7 april 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Wie noem jij een boeler?
Ik ga zo eerst even boodschappen doen. Half 2 bij dat tankstation ofzo?
Prima wat mij betreftquote:Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde tankstation als vorige keer ja? zelfde bestemming ook?
ja nee ik moest gewoon even een andere naam noemenquote:Op zondag 7 april 2013 11:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ben er nog? Beetje ver om een ijsje te eten...
Ik ben dus niet uitgenodigd?quote:Op zondag 7 april 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja nee ik moest gewoon even een andere naam noemen
shit.. naja kan toch niet. verjaardagsfeestje om 2 uur.quote:Op zondag 7 april 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
o jawel maar het is misschien een beetje ver weg voor een ijsje
Lol tegen mij kan je het zeggen. Ik ben nog nooit uitgegleden, ik val alleen om bij tankstations...quote:Op zondag 7 april 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
moet lukken gewoon beetje doorrijden... alleen even uitkijken voor reparatieasfalt in de bocht
Wacht maarquote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol tegen mij kan je het zeggen. Ik ben nog nooit uitgegleden, ik val alleen om bij tankstations...
Foei! Ga je mond spoelenquote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik ga denk ik ook ff een stukje nutteloos rijden
Helemaal niets kapot.quote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nog beschadigingen kunnen vinden of viel het mee?
Nu ist balen dat je brommert bij de garaggie staat, anders had je hem al een beetje kunnen schoonmaken en checkenquote:
Goed spoelen, mild sopje, vol prakken met kranten en laten drogen -> ledervet.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Helemaal niets kapot.Alleen even kijken hoe mijn rugprotector+niergordel, handschoenen (leer) en laarzen zijn. Laarzen kunnen niet gewassen worden, dus dat wordt schoonmaken.
ATGATT FTWquote:Op zondag 7 april 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
Iedereen hier draagt echt vet veel beschermend spul
Neuh, shirtje en spijkerbroek.quote:Op zondag 7 april 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
Jij rijd in je zwembroekje rond ?quote:Op zondag 7 april 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
Neuh, gewoon jas, broek, handschoenen en motorschoenen als ik een de stad uit ga. Ga ik een beetje in de stad rondtoeven dan geen motorbroek en naar het station helemaal niksquote:
Ik ben 3 weken terug voor het eerst zonder alles op de motor gesprongen om 2 straten verderop te zijn en ik ben 1 keer achterop bij SD geweest om ook 2 straten verder op te zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neuh, gewoon jas, broek, handschoenen en motorschoenen als ik een de stad uit ga. Ga ik een beetje in de stad rondtoeven dan geen motorbroek en naar het station helemaal niks![]()
Dingen als rugprotectoren heb ik uberhaupt niet eens
Hollyshitquote:Op zondag 7 april 2013 13:25 schreef Anne het volgende:
Deze ontving ik vanochtend in mijn mail, die doet ook een einscheintje:
www.woneninweeze.nl/zooi/bike1.wmv
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor stukjes die ik op de brommer ook deed minder geneigd ben om mij helemaal op te tuigen. Al zal ik dat met de KLE sneller doen nu. Nu kan ik immers gewoon mijn normale jas in de koffer gooien.quote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken terug voor het eerst zonder alles op de motor gesprongen om 2 straten verderop te zijn en ik ben 1 keer achterop bij SD geweest om ook 2 straten verder op te zijn.
Voor de rest zoals Deka zegt: ATGATT. En dat houdt in broek, jas, helm, handschoenen en laarzen.
Jep, psies de reden dat ik een grondige teringhekel heb aan mijn koffers, die steken ook zo'n eind uitquote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hollyshit![]()
dat is een duur geintje
![]()
![]()
![]()
Wat doet hij nou precies? Koffer tegen die paaltjes?
quote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hollyshit![]()
dat is een duur geintje
![]()
![]()
![]()
Wat doet hij nou precies? Koffer tegen die paaltjes?
Allemaal onzin, die motorpakkenquote:Op zondag 7 april 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb een beetje moeite met tussen de rijen auto's door rijden nu mijn stuur het breedste punt is ipv mijn spiegelsquote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, psies de reden dat ik een grondige teringhekel heb aan mijn koffers, die steken ook zo'n eind uit
Komt vanzelf na het aantikken van wat bouwvakkers spiegelsquote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met tussen de rijen auto's door rijden nu mijn stuur het breedste punt is ipv mijn spiegels
Om bij werk te komen rees ik altijd tussen een kilometers lange optocht van BMW's, Mercedesen en Audi's doorquote:Op zondag 7 april 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt vanzelf na het aantikken van wat bouwvakkers spiegels
Ik heb dat niet geoefend met rijles, dus dat zal ik binnenkort voor het eerst zelf moeten proberen. Vind ik wel spannend eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met tussen de rijen auto's door rijden nu mijn stuur het breedste punt is ipv mijn spiegels
Zeker niet ! Maar ik heb ook niks anders dan mijn motor, dus ik denk dat ik daarom wat sneller geneigd ben om mijn motorbroek te laten voor wat ie is.quote:
Ik ook niet ! Mijn rijinstructeur wilde zich daar niet aan wagen omdat hij een GS adventure had en dus nooit een paar cb500'tjes kan volgen in de filequote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geoefend met rijles, dus dat zal ik binnenkort voor het eerst zelf moeten proberen. Vind ik wel spannend eigenlijk.
Werk je in Abu Dhabi?quote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om bij werk te komen rees ik altijd tussen een kilometers lange optocht van BMW's, Mercedesen en Audi's doormet een ferarri of porsch van tijd tot tijd. Ik heb niet heel veel zin om daar schade te rijden
Aparte redenatie, dus als iets of iemand je knie vernaggeld, of je flikkert om met je motor op je been, maakt dat niet uit, want dan kun je de auto niet pakken..quote:Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker niet ! Maar ik heb ook niks anders dan mijn motor, dus ik denk dat ik daarom wat sneller geneigd ben om mijn motorbroek te laten voor wat ie is.
Achter een andere motorrijder aansluiten, dan kun je op je gemakkie erachter aan hobbelen, terwijl hij ruimte maaktquote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geoefend met rijles, dus dat zal ik binnenkort voor het eerst zelf moeten proberen. Vind ik wel spannend eigenlijk.
Zo voelt het wel. Echt in die hele stoet zitten amper auto's die niet van het kaliber dure leasebak zijnquote:
Nee maar voor alles dat ik moet doen, zou ik weer dat hele pak aan moeten trekken. Ik kan nergens heen zonder eerst mijzelf aan te moeten kleden. Na een tijdje ben je dat wel zat, vooral als het stukjes zijn die ik op de brommer ook doe.quote:[..]
Aparte redenatie, dus als iets of iemand je knie vernaggeld, of je flikkert om met je motor op je been, maakt dat niet uit, want dan kun je de auto niet pakken..
Schiet mij maar in een lang roze ding
Dit. Als je de 2de bent is het altijd een stuk makkelijker.quote:[..]
Achter een andere motorrijder aansluiten, dan kun je op je gemakkie erachter aan hobbelen, terwijl hij ruimte maakt
Ik had het ook niet gedaan tijdens lessen, reed eigenlijk 90% in de stad. Overigens wel een kutexcuus van je instructeur zeg; ik zie ze vaak zat met complete koffersets ertussendoor rijden.quote:Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook niet ! Mijn rijinstructeur wilde zich daar niet aan wagen omdat hij een GS adventure had en dus nooit een paar cb500'tjes kan volgen in de file
Als je iemand achter je hebt maak je ook altijd wel vriendjes om ze er langs te laten. Gewoon even invoegen tussen de auto's en weer terug.quote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef picodealion het volgende:
Mjah, dat is misschien wel een goede. Eerst even zeker weten dat ik het fijnere stuurwerk onder controle heb, merkte tijdens het proefritje al meteen dat deze een stuk logger stuurt dan mijn CB500 waar ik op leste. Even wennen, dan komt 't wel goed.
Ow, ennehh.. vergeet niet je spiegels te checken zo nu en dan; het is niet erg dat je een beetje stuntelt op de krappere stukken, maar ervaren filereezerts willen vaak een beetje doorrijden, die willen er wel langsquote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef picodealion het volgende:
Mjah, dat is misschien wel een goede. Eerst even zeker weten dat ik het fijnere stuurwerk onder controle heb, merkte tijdens het proefritje al meteen dat deze een stuk logger stuurt dan mijn CB500 waar ik op leste. Even wennen, dan komt 't wel goed.
Mja, da's een nadeeltje van het motorrijden, maar ik voel me toch niet zo heel erg op mijn gemak als ik zonder broek rijd. Je benen en kont zijn wel dé contactvlekken bij een schuiver of aanrijding.quote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Echt in die hele stoet zitten amper auto's die niet van het kaliber dure leasebak zijn
[..]
Nee maar voor alles dat ik moet doen, zou ik weer dat hele pak aan moeten trekken. Ik kan nergens heen zonder eerst mijzelf aan te moeten kleden. Na een tijdje ben je dat wel zat, vooral als het stukjes zijn die ik op de brommer ook doe.
[..]
Dit. Als je de 2de bent is het altijd een stuk makkelijker.
Ik denk ook niet dat ik het dan nog allemaal zo leuk vind nee. Aan de andere kant, veel mensen wanen zich ook onsterfelijk omdat ze een pak dragenquote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, da's een nadeeltje van het motorrijden, maar ik voel me toch niet zo heel erg op mijn gemak als ik zonder broek rijd. Je benen en kont zijn wel dé contactvlekken bij een schuiver of aanrijding.
Niet onsterfelijk, voel wel sexy danquote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het dan nog allemaal zo leuk vind nee. Aan de andere kant, veel mensen wanen zich ook onsterfelijk omdat ze een pak dragen
Vrouwen strak in het leer, en dan zo'n paardenstaart onder de helm uitquote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Niet onsterfelijk, voel wel sexy dan
Nah, onsterfelijk niet, maar ik heb toch al diverse keren een hoop profijt gehad van mijn pak.quote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het dan nog allemaal zo leuk vind nee. Aan de andere kant, veel mensen wanen zich ook onsterfelijk omdat ze een pak dragen
Dakar-style opstappen jongeuh; motor op de jiff, linkervoet op linker steppie, beentje eroverheen, en klaar.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Yreal het volgende:
Met mijn motorbroek aan kom ik trouwens amper op de KLE, dat ding is veel te dik om mijn been ver op te kunnen tillen
Met de koffer eraf kan dat wel ja.quote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dakar-style opstappen jongeuh; motor op de jiff, linkervoet op linker steppie, beentje eroverheen, en klaar.
Dat vind ik altijd zo'n vreselijke. Dan vraag ik altijd, en heb je dagelijks die kooi van je nodig? Nee he?quote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, je hebt al zo weinig secundaire veiligheid, dan ga je toch niet ook nog zonder pak rijden?
quote:Al kan ik het me ook wel voorstellen dat als je twee straten verder moet je toch overstag gaat. Ik doe het héél af en toe als ik al veel te laat ben. Maar vervolgens ben ik er wel weer een hele tijd klaar mee. Vandaar dat ik een kevlarbroek heb, kan ik eventueel gewoon aanhouden als ik iets ga doen. Eigenlijk alleen nog motorlaarzen hebben die eruit zien als normale schoenen.
Gewoon bokje springen erop. Motor op middensteun, aanloopje nemen en JUMP.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Yreal het volgende:
Met mijn motorbroek aan kom ik trouwens amper op de KLE, dat ding is veel te dik om mijn been ver op te kunnen tillen
Mijn been is te lang om dat te kunnen doenquote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
Met koffer ook, da's juist de leut ervan; ik doe niet anders
KLE heeft geen bokquote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gewoon bokje springen erop. Motor op middensteun, aanloopje nemen en JUMP.
Zou jij graag in een auto rijden zonder gordels en airbags dan?quote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n vreselijke. Dan vraag ik altijd, en heb je dagelijks die kooi van je nodig? Nee he?
[..]
Welnee, ik zal het wel voordoen op de rit, is gewoon een handigheidjequote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn been is te lang om dat te kunnen doen
Doe ik regelmatig; ik heb een schurft aan die gordel omdoenquote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou jij graag in een auto rijden zonder gordels en airbags dan?
Ja oké, ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig; ik heb een schurft aan die gordel omdoen
Genoeg mensen die geen gebruik maken van die gordels..quote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou jij graag in een auto rijden zonder gordels en airbags dan?
Jep, da's waar. Dat is de gok die je neemt.quote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja oké, ik ook
Maar geen pak dragen omdat je dat niet dagelijks nodig hebt is natuurlijk kwats.
Ja, met hoofdpijn.quote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
Oja, wel lopen verkondigen dat je altijd je gear draagt maar dan geen gordel dragen![]()
![]()
![]()
Wel eens gezien hoe dat afloopt ?![]()
Ik heb er een hekel aan, dat is wat andersquote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
Oja, wel lopen verkondigen dat je altijd je gear draagt maar dan geen gordel dragen![]()
![]()
![]()
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet zo ook nog even de weg op. Vrees dat ik er nogal een lamme arm aan over ga houden
quote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van het rukken, moet jij niet rijden ofzo?
Dat is onder de gordel.quote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
![]()
![]()
Ik zat dus zo vorige week ook voor zo'n Honda Deauville te kijken. Zo'n breed ding waar je met moeite over het dashboard kunt kijkenquote:Op zondag 7 april 2013 14:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stikt hier weer van de motorrijders. Zelfs die gare Honda Shadow van de buurman is weg
Heeft dat niet meer met jou lengte te maken?quote:Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat dus zo vorige week ook voor zo'n Honda Deauville te kijken. Zo'n breed ding waar je met moeite over het dashboard kunt kijken
die zijn slank manquote:Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat dus zo vorige week ook voor zo'n Honda Deauville te kijken. Zo'n breed ding waar je met moeite over het dashboard kunt kijken
Wat ben jij van plan?quote:Op zondag 7 april 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
Weet iemand hoe lastig de politie in Scheveningen tegenwoordig is?
Ik dacht die gaat een strand rit maken ofzeuquote:Op zondag 7 april 2013 16:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij staat op de boulevaard, al vaker gedonder met parkeerwachten
In de berm zekerquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Deka en ik hebben bij hoek van holland door het zand gereden!
Nog iets wat je erop zou moeten zetten.quote:
kan nie wachte niequote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Dekatria het volgende:
Zeg Sala, ik zit nou dat van het gezwaai in die file terug te kijken, geniaalik maak er wel ff een filmpje van.
Enig idee watvoor fiets het zal worden? Geen voordehandliggende, jou kennendequote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef JK1982 het volgende:
Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer gehad!
Ik ga vanavond maar weer eens een advertentie maken voor de mijne, ik wil eigenlijk wel weer eens wat anders
Damn, gastquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef Dekatria het volgende:
DIT IS VOORTS DE ENIGE TOEGESTANE KOU, JAWOHL?!
Weet ik veel, ik hou geen stats bijquote:
Dan viel het ook nog wel mee als je er om kan zwaaienquote:Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, net m'n eerste noodrem mogen maken op de A1
Wat dat betreft is het goed dat motorrijders bij het examen wordt geleerd dat ze rekening moeten houden met die incompetente automobilisten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan viel het ook nog wel mee als je er om kan zwaaien
Nee, nog niet echt. Kan vanalles zijn. Kan zelfs een goedkoop brik worden voor erbij, omdat ik stiekem ook wel eens aan een (Saabquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enig idee watvoor fiets het zal worden? Geen voordehandliggende, jou kennende
Ik heb voor deze Raptor inderdaad al een mooie '03 Caponord gehad met weinig km's op de klokquote:
In zeeland of west braboland toevallig?quote:Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Beetje rondgereden, zandpaadje hier en daar en nog ff bij een groepje MFers gestaan. Sta je daar met een Alpje tussen de racerts
Maakt toch niks uut,quote:Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Beetje rondgereden, zandpaadje hier en daar en nog ff bij een groepje MFers gestaan. Sta je daar met een Alpje tussen de racerts
Al een Alpje geprobeerd? Ook een heel apart ding; zie je niet zo veel, zijn wat kleiner en heel betaalbaarquote:Op zondag 7 april 2013 18:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Kan vanalles zijn. Kan zelfs een goedkoop brik worden voor erbij, omdat ik stiekem ook wel eens aan een (Saab) cabrio zit te denken.
Eerst deze maar eens zien te verkopen, dat zal ook niet zo 1-2-3 gebeurd zijn voor een fatsoenlijke prijs.
[..]
Ik heb voor deze Raptor inderdaad al een mooie '03 Caponord gehad met weinig km's op de klokMaar ik vond dat ding een beetje te groot en zwaar voor mij, wel een heerlijke fiets overigens, alleen een beetje ondergewaardeerd helaas..
Vooral niet als je er bij elke bocht een paar vernedertquote:
Dat dus, de helft rijdt je er vierkant uit op een dijkje rechte stukken daar gelaten dan.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vooral niet als je er bij elke bocht een paar vernedert
Hengelo (Ov) bij de Texaco.quote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
In zeeland of west braboland toevallig?
Neuh, geeft ook niks. Maar het valt zo op met die "hoog op de poten staan" Alp.quote:
Air max op afbetaling zekerquote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
In Nijmegen een tjap in trainingsbroek en air max op een gixxer met verlengde achterbrug gezien
quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dus, de helft rijdt je er vierkant uit op een dijkje rechte stukken daar gelaten dan.
De gemiddelde CBR komt met zijn dubbelflubbel ruitje net aan de hoogte van mijn buddy, en als ze achter me staan ploft mijn Leo precies in hun smoelwerkquote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hengelo (Ov) bij de Texaco.
[..]
Neuh, geeft ook niks. Maar het valt zo op met die "hoog op de poten staan" Alp.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De gemiddelde CBR komt met zijn dubbelflubbel ruitje net aan de hoogte van mijn buddy, en als ze achter me staan ploft mijn Leo precies in hun smoelwerk
Mooi werk is dat. Nog ff de choke erop gooien en even gas erop.quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De gemiddelde CBR komt met zijn dubbelflubbel ruitje net aan de hoogte van mijn buddy, en als ze achter me staan ploft mijn Leo precies in hun smoelwerk
Neh, je moet ze niet plagen, die jongens hebben het al zwaar genoeg. Kunnen ze hun pijnlijke polsjes even wat rust geven om bij groen weer hun best te doen om erlangs te komen... tot het volgende bochtjequote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi werk is dat. Nog ff de choke erop gooien en even gas erop.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, je moet ze niet plagen, die jongens hebben het al zwaar genoeg. Kunnen ze hun pijnlijke polsjes even wat rust geven om bij groen weer hun best te doen om erlangs te komen... tot het volgende bochtje
Zoon buikschuiver is volgens mij idd leuk voor een rondje om de kerk a 150/200 km dan kom je eraf alsof je 2 weken op beton hebt geslapen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, je moet ze niet plagen, die jongens hebben het al zwaar genoeg. Kunnen ze hun pijnlijke polsjes even wat rust geven om bij groen weer hun best te doen om erlangs te komen... tot het volgende bochtje
Iemand gaf aan al 35km gereden te hebben op een racert, hij was kapot.quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoon buikschuiver is volgens mij idd leuk voor een rondje om de kerk a 150/200 km dan kom je eraf alsof je 2 weken op beton hebt geslapen.
Weet je meteen waarom die knakkers vaak alleen in de zomer rijden; in de winter kunnen ze dan revalideren en naar de chiropractor.quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoon buikschuiver is volgens mij idd leuk voor een rondje om de kerk a 150/200 km dan kom je eraf alsof je 2 weken op beton hebt geslapen.
Juh, of je moet een klein/ligt kereltje zijn dan gaat het nog wel denk ik, die gp racers zijn volgens mij ook allemaal onder de 180? en 70kg ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom die knakkers vaak alleen in de zomer rijden; in de winter kunnen ze dan revalideren en naar de chiropractor.
Ieder zijn meug.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
mwja valt wel mee, alleen zo onpraktisch.
Heb ook altijd toerbakken gehad nog steeds, veel km's maken woon werk.quote:
Ah joh stel je niet zo aan man met je opgevoerde brommerquote:
Flikker toch opquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah joh stel je niet zo aan man met je opgevoerde brommer
Ss begint bij 150+ pk en 120 koppel in mijn idee dan
Ik mis mijn hyperpro vering een beetje. Dan nog valbeugeltjes erop en een nieuwe tanktas scoren. Lijkt het mij goed te doen dan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Ga je hem nog behangen of laat je hem zo?
Doe liefquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah joh stel je niet zo aan man met je opgevoerde brommer
Ss begint bij 150+ pk en 120 koppel in mijn idee dan
Online bij eerste poging, maar Vimeo is traag met het processenquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Salatrel het volgende:
Hoeveel pogingen zou deka al gedaan hebben om het beloofde filmpje te uploaden?
Afsluitdijk?quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag even met de vrouw op pad geweest, veel gezwaaid![]()
Als bewijs een poser-pic. En speciaal voor SD, ditmaal de zon-kant.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een beetje fukken en ze vliegen in de verdediging he, die SS-ers; heerlijk![]()
Niks grappiger als naast zo'n ding staan bij het VKL, effe schuin aankijken, beetje gassen, en dan heb je meteen de garantie dat ze er als een raket vandoor gaan bij groen. Waarop je dus heel relaxed achter ze aan roffelt om bij het volgende VKL er weer naast te gaan staan
Best koffertjequote:
Geen middenbok?quote:Op zondag 7 april 2013 19:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik mis mijn hyperpro vering een beetje. Dan nog valbeugeltjes erop en een nieuwe tanktas scoren. Lijkt het mij goed te doen dan.
Kratje pils werkt ook goed als middenbok.quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is wel een bak centen om je ketting makkelijker te kunnen vetten
Wat moet die TS50X er tussen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kiekje wil ik jullie toch ook niet onthouden![]()
Nieuwe shit in die poten dus binnenkort?quote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
Hij stuurt een stuk minder scherp dan de fazer (maar dat komt wel weer) en van het duiken in zijn vering word ik redelijk gaar, maar verder echt een pracht mater.
1 op 24 gereden dit weekend, best netjes
kan verrekte handig zijnquote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is wel een bak centen om je ketting makkelijker te kunnen vetten
Zeker. Maaaar.quote:
De laatste keer dat ik een beetje serieus stoplichtsprintje deed koos m'n voorwiel het luchtruim, gvd.. En dan gaf ik nog lang geen vol gasquote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een beetje fukken en ze vliegen in de verdediging he, die SS-ers; heerlijk![]()
Niks grappiger als naast zo'n ding staan bij het VKL, effe schuin aankijken, beetje gassen, en dan heb je meteen de garantie dat ze er als een raket vandoor gaan bij groen. Waarop je dus heel relaxed achter ze aan roffelt om bij het volgende VKL er weer naast te gaan staan
Nee, snel uit zijn 1, en in 2 het gas erop.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een beetje serieus stoplichtsprintje deed koos m'n voorwiel het luchtruim, gvd.. En dan gaf ik nog lang geen vol gas
Volgende keer toch nóg meer voorover hangen
Laatst nog sprintje gehad 110 in 1, volgend vkl was alweer roodquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een beetje serieus stoplichtsprintje deed koos m'n voorwiel het luchtruim, gvd.. En dan gaf ik nog lang geen vol gas
Uhmzz met zoon 2 pitter misschien wel idd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, snel uit zijn 1, en in 2 het gas erop.
Of gewoon je achterbrug verlengenquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Haha ik had een gele, die met het camouflage zadel is iets jonger.quote:
Waar staan jullie trouwens op te wachten? Wat een geduld manquote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Zie hier, het product van het staan in een opstopping vanmiddag
Ik ga erop lettenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis geen autoquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, niet veel langer hierna keerden we alsnogquote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Geerd het volgende:
Waar staan jullie trouwens op te wachten? Wat een geduld man
Goeie kwali trouwens.
Oke dan, wel leuk dat stukje om af te dalen en over het fietspad te gaanquote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen idee, niet veel langer hierna keerden we alsnog
2 cilinder is anders hey, tlr ofzo bij 2k toeren gewoon 100 paarden die de wei uit rennenquote:
Moet even kijken wat het beste werkt idd, als ik te vroeg of niet snel genoeg doorschakel heb je toch nog even zo'n dood moment namelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
2 cilinder is anders hey, tlr ofzo bij 2k toeren gewoon 100 paarden die de wei uit rennen
was geen fietspad maar een geslotenverklaring voor autos en motoren (uitgezonderd bestemmingsverkeer)quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke dan, wel leuk dat stukje om af te dalen en over het fietspad te gaan
Fietspad dusquote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was geen fietspad maar een geslotenverklaring voor autos en motoren (uitgezonderd bestemmingsverkeer)
Die bruine strook rechts van de weg is toch voor jullie? Alleen af en toe even zo'n plastic paaltje ontwijken..quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Nu je het zegtquote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die bruine strook rechts van de weg is toch voor jullie? Alleen af en toe even zo'n plastic paaltje ontwijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
het laatste stuk is verticaalquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was al lang naar beneden gereden, en weer naar boven, en weer naar beneden![]()
Stelletje blije Eppo's
Je eindigt niet maar zo in een sloot.. Pussy!quote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Maarja, voor je het weet eindig je in een sloot, dus dan neem je het risico liever niet
Dat zou je het liefste doen maar feitelijk netjes links er langs wanneer de mogelijkheid zich aanbood.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was al lang naar beneden gereden, en weer naar boven, en weer naar beneden![]()
Stelletje blije Eppo's
Ow, dan moet je een aanloopje nemenquote:
Heb je die 2 woorden nou extra in een post verwerkt?quote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je eindigt niet maar zo in een sloot.. Pussy!
ja en dan aan de andere kant van de sloot terecht komen zekerquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, dan moet je een aanloopje nemen
Neuh, dat strookie rechts is breed zatquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou je het liefste doen maar feitelijk netjes links er langs wanneer de mogelijkheid zich aanbood.
Maar wel reteonoverzichtelijk he, geinponemquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dat strookie rechts is breed zat
Waarom niet gewoon links erlangs? Ben nu wel benieuwd wat de file wasquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar wel reteonoverzichtelijk he, geinponem
Zijn kort hierna omgekeerd, en naar het begin van de A20 gereden.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Ja en? gewoon rustig erlangs, kan bestquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar wel reteonoverzichtelijk he, geinponem
Zijn kort hierna omgekeerd, en naar het begin van de A20 gereden.
Strandverkeer, en toeristen, s'Gravenzande en HvH.quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon links erlangs? Ben nu wel benieuwd wat de file was
Aaah oke, ik had geen id waar het wasquote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja en? gewoon rustig erlangs, kan best
[..]
Strandverkeer, en toeristen, s'Gravenzande en HvH.
Que?quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die 2 woorden nou extra in een post verwerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |