abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:55:30 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124961056

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

18 mei 2013
- PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #11

In de planning:
- Voorjaarsrit met BBQ

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_124961174
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoeft ook niet; vertel maar gewoon hoe je het voor elkaar krijgt om dmv een stukkie gerepareerd asfalt je brommer ondersteboven aan de andere kant van een sloot te krijgen :{

Hebbie zelf niks trouwens? Da's wel het allerbelangrijkste.
Hoe? Ik heb geen idee. Heb alleen wel een foto van hoe mijn weghelft eruit zag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef BlackLining het volgende:
Aangezien de motor schijnbaar gestuiterd heeft lijkt ie me total-loss trouwens? Hoe heb je hem daar weg gekregen?

@SD: Van een highsider crash kan ie gaan stuiteren he als je hard genoeg gaat. Zo kan ik mijn Bandit nog wel in een boom hangen als het moet..
Nee, niet total-loss. Voor alsnog niet, in ieder geval. De berger heeft hem naar de Motoport in mijn deurpske gebracht, waar hij wordt nagekeken. En waar ik dus maandag ook even langs ga.

De berger heeft hem, van horen zeggen aangezien ik zelf al weg was, nog even 'getest'. Niet aangedaan in verband met het water, maar hij heeft even gekeken of het ergens aan zou slijten als je de motor naar voren/achteren deed. Conclusie: nee. Dus ik hoop dat de motor zelf nog heel is, evenals de voorvork. Zo ja, dan is alleen de spiegel + koppelingshendel kaduuk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Filmpje?
Het opslaan van het bestand waar de val op staat, is niet helemaal goed gegaan. Corrupt bestand. :(

quote:
11s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Highsider? hij reed 50 zegt ie :X

Als je er dan al vanaf gaat, wordt het tijd voor een klittenband zadeltje en een opfriscursus _O-
Ja, dat zeg ik ja. En als je mij niet gelooft dan kun je beter niets zeggen. Als ik hier iets zeg, dan ga ik er vanuit dat ik gelooft wordt. Anders zit ik mijzelf nu te verdedigen voor lul. (Wat ik toch al doe, iedereen had toch al zijn reden klaar waardoor het is gebeurd. Want ach ja, die vorige video's zijn ook heerlijk typerend en dat zegt álles over de reden waardoor ik nu onderuit ben gegaan. :W)
pi_124961325
Overigens beweer ik niet dat het door de weg komt. Er heeft tenslotte maar één iemand gereden en dat ben ik geweest.
pi_124961372
VLC pakken. Speelt alles af :7

Wij willen natuurlijk koste wat kost dat filmpje zien ^O^

Maar het zou natuurlijk mooi zijn als hij het nog doet. Kan zomaar als hij niet te lullig neergekomen is. Moet je alleen wel goed kijken of het frame niet krom is, want dat zit er best dik in.

Maar hoe is het nou met jou zelf? Dat soort reparatie shit is lullig ja. Heb ook wel een aantal keer gehad dat ik daar stapvoets overheen ging en de motor aslnog een eigen leven gaat leiden. Vooral als dat teer zelf ook weer gaat scheuren, kan het toch echt lullig worden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124961432
Dat filmpje is er niet, zoals ik net al zei. Een corrupt bestand = unplayable.

Motort staat bij Motoport, die gaan er naar kijken. Daar ga ik zelf maandag ook even langs, want heb het zelf niet goed kunnen zien. Ik was eerder weg voordat de motor de sloot uit was.

I'm okay. Voor zover. :') Alleen kapot veel last van bovenarm. En voor de rest nog last van mijn borst/middenrif, pijnlijke knie en zo nu en dan wat koppijn.
pi_124961490
Ja, zal best. Je fixt dat filmpje maar :7 Koste wat kost.

Mwa, die pijn komt morgen wel, kan ik je verzekeren :N Die paar keer dat ik op mijn plaat gegaan ben had ik zoiets van "Beuh voel d'er niks van B-) " maar de volgende ochtend spierpijn, word je niet goed van..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124961572
Volgens mij schaamt hij zich voor het filmpje :D
pi_124961642
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef weerstandje het volgende:
Volgens mij schaamt hij zich voor het filmpje :D
:')

Lekker blijven dromen.
pi_124961758
Doe eens lief kinders
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:13:12 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124961795
Maar wat is er nou gebeurd? foto van de bocht wel op MF gezien, maar jij reed hem rechtsom neem ik aan, met zoals je zegt 50km/u, wat niet hard is daar zo te zien, op de chinese leestekens in het wegdek na :X , kont gleed weg en je ging onderuit links de plomp in, en dus kuipwerk schade? Of gleed ie weg en reed je na correctie gewoon op je wielen de sloot in?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_124961873
Ik gok op het laatste. Ik dat ik wilde corrigeren, door het uitbrekende achterwiel, maar dat ik daardoor té recht kwam om vervolgens nog de bocht te nemen. En toen rechtdoor ben gegaan.

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
Doe eens lief kinders
Ik doe lief. Ik ga er alleen van uit dat als ik iets zeg, dat men mij gelooft.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:15:57 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124961914
Ik heb hem gezien vandaag mannen. Ben ik de eerste nu?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_124961972
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef stinkie het volgende:
Wat heb je gezien?
pi_124961976
quote:
wie?
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:17:12 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124961980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
Ik gok op het laatste. Ik dat ik wilde corrigeren, door het uitbrekende achterwiel, maar dat ik daardoor té recht kwam om vervolgens nog de bocht te nemen. En toen rechtdoor ben gegaan.

[..]

Ik geloof je overigens wel, ik vind het alleen vreemd dat je diagonaal over een wegbreedte van een metertje of 7 niet je brommer stil kunt zetten voor je hem plonst. Maargoed, ik was er niet bij he :)
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:17:34 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124962001
quote:
Abraham?
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:18:05 #17
19297 stinkie
pi_124962023
De witte power ranger. Glom zo erg dat mijn ogen ervan gingen tranen
pi_124962030
Zó oud is stinkie niet.
pi_124962072
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Volgens mij doelt Yreal op de mensen die zitten te drammen voor dat filmpje :D

Maar hij is niet gaan stuiteren dus? Dan heb je waarschijnlijk (logisch ook wel) gewoon naar die sloot gaan kijken van "DAAR WIL IK NIET NAAR TOE!" en een motor doet dat dan toch hea
pi_124962082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
Was het Mickeys?
pi_124962249
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik geloof je overigens wel, ik vind het alleen vreemd dat je diagonaal over een wegbreedte van een metertje of 7 niet je brommer stil kunt zetten voor je hem plonst. Maargoed, ik was er niet bij he :)
De weg is 7 meter breed, alleen mijn weghelft niet. Ik ga niet graag een andere weghelft op. Overigens zat er nergens een stoep, het was weg->gras->sloot->weiland.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens mij doelt Yreal op de mensen die zitten te drammen voor dat filmpje :D

Maar hij is niet gaan stuiteren dus? Dan heb je waarschijnlijk (logisch ook wel) gewoon naar die sloot gaan kijken van "DAAR WIL IK NIET NAAR TOE!" en een motor doet dat dan toch hea
Dat kan best zo zijn, het belangrijkste op dat moment vond ik het corrigeren zodat ik niet op mijn plaat ging. Maar goed, als ik hem niet had gecorrigeerd dan was ik onderuit gegaan op de weg in plaats van de sloot. En dan had ik alle kappen aan kort gehad, nu is het cosmetisch okay. Behalve de spiegel + koppelingshendel.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:22:47 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124962288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
Ohw, dan ben je niet de eerste, die zag ik een tijdje geleden al, op een gele Stukgaatie, zwaaide niet eens, de lamzak }:|
pi_124962447
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ohw, dan ben je niet de eerste, die zag ik een tijdje geleden al, op een gele Stukgaatie, zwaaide niet eens, de lamzak }:|
Toffe ui _O_ _O_
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:26:39 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124962529
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:

[..]

De weg is 7 meter breed, alleen mijn weghelft niet. Ik ga niet graag een andere weghelft op. Overigens zat er nergens een stoep, het was weg->gras->sloot->weiland.

[..]

Dat kan best zo zijn, het belangrijkste op dat moment vond ik het corrigeren zodat ik niet op mijn plaat ging. Maar goed, als ik hem niet had gecorrigeerd dan was ik onderuit gegaan op de weg in plaats van de sloot. En dan had ik alle kappen aan kort gehad, nu is het cosmetisch okay. Behalve de spiegel + koppelingshendel.
Andere weghelft of niet; als je hem nodig hebt is hij er en kun je er op remmen :)

Belangrijkste is, dat je zelf niks hebt, pak kan in de was en dan is hij weer schoon, brommer lijkt mee te vallen, ego komt wel weer goed, en de zomer moet nog beginnen ^O^
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:27:17 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124962564
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

Toffe ui _O_ _O_
Tenks ;) ; all credits to Anne O+
pi_124962707
ik ga nog effe rijden ^O^
pi_124962719
Shit zeg :') Er staat hier verderop in de straat zo'n verschrikkelijke NTV650. En dan ook gewoon de meest schrale kleur die je kunt krijgen:

Tot overmaat van ramp heeft de eigenaar hem volgeplakt met Ducati stickers :')²
pi_124962723
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Andere weghelft of niet; als je hem nodig hebt is hij er en kun je er op remmen :)

Belangrijkste is, dat je zelf niks hebt, pak kan in de was en dan is hij weer schoon, brommer lijkt mee te vallen, ego komt wel weer goed, en de zomer moet nog beginnen ^O^
Mijn mederijders bevestigen het overigens. Achterband gleed uit, ik probeer het te corrigeren maar ben na het corrigeren in de sloot beland.

Over het pak gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124962776
Is wel weer schoon te krijgen toch?

En de helm? Grond gekopt of niet?
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:37:01 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124963126
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:
Shit zeg :') Er staat hier verderop in de straat zo'n verschrikkelijke NTV650. En dan ook gewoon de meest schrale kleur die je kunt krijgen:

Zie de humor :D
pi_124963128
Jazeker, heb de modder (de halve sloot zat er nog op) er al afgeveegd want was alweer droog. Morgen in de was. :)

Helm is okay, heb wel lichtjes de grond gekopt.
pi_124963163
Deze mooi-weer-rijder heeft ook vanavond lekker een stukje gereden, stond nog wel een straffe wind hier op 't dijkje.

En nog even een mooie poser-pic voor de liefhebbers:

En nee, ik ben niet het markermeer in gereden ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:38:26 #33
19297 stinkie
pi_124963199
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Deze was helemaal wit. Motor, pak, helm. Lijmresten van de prijskaartjes waren nog te zien :')
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:39:17 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124963243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Mijn mederijders bevestigen het overigens. Achterband gleed uit, ik probeer het te corrigeren maar ben na het corrigeren in de sloot beland.

Over het pak gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.

Pak is te wassen, is textiel toch?
pi_124963417
Gelukkig wel. :Y
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:42:41 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124963421
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

Deze was helemaal wit. Motor, pak, helm. Lijmresten van de prijskaartjes waren nog te zien :')
Getver :r De mijne niet, die had nog een beetje zwart zo hier en daar :+
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:43:49 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124963482
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
Gelukkig wel. :Y
Mooi, dan kun je gewoon nog mee met de rit >:)
pi_124963564
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mooi, dan kun je gewoon nog mee met de rit >:)
:D
pi_124963719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef einschtein het volgende:

[..]

:D
:Y

Wel even aan Danger Mouse vragen of ie een beetje oplet met de route dan he :Y Dat we niet te dicht lan... nou ja, you get the point :Y
pi_124963850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wel even aan Danger Mouse vragen of ie een beetje oplet met de route dan he :Y Dat we niet te dicht lan... nou ja, you get the point :Y
gewoon geen bochten in de route
pi_124963941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Minder dit :N
pi_124963977
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef einschtein het volgende:

[..]

Minder dit :N
Wen er maar aan :+ Het hoeft hier maar over gras of steentjes te gaan of ik ben ook de lul :')
pi_124964025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Vrieskist het volgende:
Deze mooi-weer-rijder heeft ook vanavond lekker een stukje gereden, stond nog wel een straffe wind hier op 't dijkje.

[ afbeelding ]

da's toch geen motoport sticker he
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:54:54 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124964066
quote:

[ afbeelding ]

Was er goed weer voor eind van de middag :Y

Volgende keer foto vanaf de zonkant maken he :+
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:12:17 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124964928
Wat hoor ik, wil einschtein een waterfiets?

Ben een dagje weg en mensen krijgen meteen de vreemdste ideeën. Straks rijdt iedereen ineens BMW ofzo.
pi_124965461
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Dekatria het volgende:
Wat hoor ik, wil einschtein een waterfiets?

Ben een dagje weg en mensen krijgen meteen de vreemdste ideeën. Straks rijdt iedereen ineens BMW ofzo.
misschien kunnen jullie een praatgroepje oprichten
pi_124965481
Overigens nog even een hulde naar de mensen die me hebben geholpen bij het eh, gebeuren. Toen ik nog in de sloot lag (heerlijk verwarmd, mwah) stopten er binnen no-time 4 auto's.

Uit één auto stapte een ietwat oudere man en vrouw. O+ De man sprong over de sloot heen en pakte direct mijn helm vast om mijn hoofd boven het water te houden. "Je keek raar uit je ogen en je ging lichtelijke spastisch heen en weer met je hoofd. Ik dacht die raakt zo bewusteloos." en "Als ik dat slootje nu bekijk, vraag ik me af hoe ik daar ingodsnaam overheen ben gekomen." Nadat ik was onderzocht door de ambulance, moest ik toch op een manier thuis komen. Zij hebben mij mee naar hun huis gebracht, een heerlijke warme douche aangeboden en toen een warm bakkie thee. De 3 andere motorrijders, die op de berger hadden gewacht, kwamen daarna ook naar die mensen toe. Ook hun kregen direct bakkie leut aan geboden.

Ze hebben mijn natte pak direct buiten neer gehangen, op de waslijn, om even te drogen.

Wat een heerlijk stel. _O_
pi_124965496
De bermbinkies
pi_124965517
Oh en voor hen die het interessant vinden, hier nog wat foto's:
http://imgur.com/a/W1H8W
pi_124965557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef einschtein het volgende:
Overigens nog even een hulde naar de mensen die me hebben geholpen bij het eh, gebeuren. Toen ik nog in de sloot lag (heerlijk verwarmd, mwah) stopten er binnen no-time 4 auto's.

Uit één auto stapte een ietwat oudere man en vrouw. O+ De man sprong over de sloot heen en pakte direct mijn helm vast om mijn hoofd boven het water te houden. "Je keek raar uit je ogen en je ging lichtelijke spastisch heen en weer met je hoofd. Ik dacht die raakt zo bewusteloos." en "Als ik dat slootje nu bekijk, vraag ik me af hoe ik daar ingodsnaam overheen ben gekomen." Nadat ik was onderzocht door de ambulance, moest ik toch op een manier thuis komen. Zij hebben mij mee naar hun huis gebracht, een heerlijke warme douche aangeboden en toen een warm bakkie thee. De 3 andere motorrijders, die op de berger hadden gewacht, kwamen daarna ook naar die mensen toe. Ook hun kregen direct bakkie leut aan geboden.

Ze hebben mijn natte pak direct buiten neer gehangen, op de waslijn, om even te drogen.

Wat een heerlijk stel. _O_
ja heel fijn dat ze aan je helm beginnen te trekken
pi_124965612
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja heel fijn dat ze aan je helm beginnen te trekken
Nee, hij hield hem gewoon vast. Ikzelf heb hem daarna af gedaan. :P
pi_124965682
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

da's toch geen motoport sticker he
Nee, maar wel een sticker van een andere garage. Die moet ik er nog afhalen.

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was er goed weer voor eind van de middag :Y

Volgende keer foto vanaf de zonkant maken he :+
Zeker, lekker blauwe lucht en mooie ondergaande zon ;)

En ik zal de volgende keer wat meer mijn best doen, maar dit is al beter dan die foto in mijn achtertuin met de schutting als achtergrond :')
pi_124965893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef einschtein het volgende:
Oh en voor hen die het interessant vinden, hier nog wat foto's:
http://imgur.com/a/W1H8W
Heb je hem zelf nog even rechtop in de sloot gezet voor de berger er was dan?

Hele toestand ook, ambulance, politie erbij :') dat lijkt me ook echt verschrikkelijk

Valt ook wel mee dat mensen komen helpen :Y Laatste keer dat ik op mijn bek ging vormde zich een mooi groepje toeschouwers om me heen terwjil ik onder de motor uit probeerde te kruipen :') Snap dat het leuk is hoor, maar help anders even.. Bystander effect..
pi_124966026
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je hem zelf nog even rechtop in de sloot gezet voor de berger er was dan?

Hele toestand ook, ambulance, politie erbij :') dat lijkt me ook echt verschrikkelijk
Nee, ik heb hem niet aangeraakt. De foto's heb ik niet echt in chronologische volgorde ontvangen, dus. Maar voor zover ik weet heeft de berger dat gedaan, dus dat heb ik maar even aangepast.

En inderdaad, is 't ook. Maar omstanders wilden dat en toen ik de sloot uit kroop hadden ze 112 al aan de lijn en was de ambu al onderweg.

De mensen die mij hebben geholpen zijn erg netjes. Heb gezegd dat er tegenwoordig niet veel mensen meer zijn die het doen. Binnenkort even een boeketje bloemen sturen. :)
pi_124966112
Nou ja, het is natuurlijk goed bedoeld en als je je nek had gebroken was je ze dankbaar geweest :) Maar zo'n heisa om (feitelijk) niks ernstigs, moah, lijkt me verschrikkelijk. Ik hoef al die aandacht niet :+ Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk wel.

Nu snap ik het verhaal ^O^ Maar dan is ie dus wel een keer over de kop gegaan?
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:46:51 #56
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124966773
Eergisteren een mooi zeil gekocht. Isolerend, waterdicht, ademend etc etc etc.
Dat is wat de mevrouw bij Motoport had aangeraden voor m'n Transalp. Is dat hele ding veel te kort -O- Heb ik er niks an.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124967131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk goed bedoeld en als je je nek had gebroken was je ze dankbaar geweest :) Maar zo'n heisa om (feitelijk) niks ernstigs, moah, lijkt me verschrikkelijk. Ik hoef al die aandacht niet :+ Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk wel.

Nu snap ik het verhaal ^O^ Maar dan is ie dus wel een keer over de kop gegaan?
Ik hoef het ook niet, hoor. Was ook niet nodig, mjah. Als je een motorrijder in de sloot ziet liggen, in het water en die niet beweegt. Maar ik hou d'er ook niet van. :Y

Ja, 1x volgens mij. ;(
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:57:14 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124967239
Stond je cam eigenlijk aan?
pi_124969107
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Stond je cam eigenlijk aan?
beelden zijn zogenaamd corrupt
pi_124969480
Zo, weer thuis.. even bijlezen hoor :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opgehoogd stuk asfalt ;)
Maar goed, mea culpa, was wellicht wat te voorbarig om meteen naar de wegbeheerder te stappen. Feit is wel dat wij beide niet weten hoe enstig die reparatie was en hoe hard einschtein reed. Echt er over oordelen kun je toch niet als je er niet bij was.
Dat gat wat ik aanhaalde was als voorbeeld. Hier in de omgeving doen ze het namelijk wel als het wegdek kapot gescheurt is in een onoverzichtelijke bocht of iets dergelijks. Komt er gewoon een bordje slecht wegdek bij.
Edit: Daarnaast, we zijn allemaal toch wel eens wat 'te' enthousiast.. Die 'oeps' momenten zijn volgens mij min of meer inherent aan motorrijden. Meestal gaat het goed, soms niet. Ik kan me namelijk van jou (en van mij ook hoor) tijdens de rit vorig jaar ook wel dingen herinneren waarvan ik dacht, dat ging ook maar net goed ;)
Help me eens even op weg? Het enige dat ik me kan herinneren, dat niet echt gepland was, was dat mijn voorwiel loskwam van de grond bij een van de stoplichtsprintjes in zwolle.. :?

Daarnaast.. ik begrijp niet zo goed waarom je het nodig vind om opeens naar mij te wijzen, want dat staat los van deze hele discussie geloof ik? Het enige dat ik aangaf was dat ik het onzin vind om meteen naar de wegbeheerder te wijzen. Nothing more, nothing less..

Uit die foto van Einschtein blijkt al wel dat er van een 'opstaand stukje asfalt' dus eigenlijk geen sprake is en je hoogstwaarschijnlijk niet de wegbeheerder aansprakelijk zou kunnen stellen, als je dat al zou willen. Want als motorrijder word je geacht te weten dat deze bitumenstrepen glad kunnen zijn.

Ook geef ik niet de rijstijl van Einschtein de schuld, want die ken ik in principe niet. Ik haalde alleen dat voorbeeld aan van die bruine Mercedes, wederom om aan te geven dat je niet meteen naar een ander moet wijzen..

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb geen idee. Heb alleen wel een foto van hoe mijn weghelft eruit zag:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, dat zeg ik ja. En als je mij niet gelooft dan kun je beter niets zeggen. Als ik hier iets zeg, dan ga ik er vanuit dat ik gelooft wordt. Anders zit ik mijzelf nu te verdedigen voor lul. (Wat ik toch al doe, iedereen had toch al zijn reden klaar waardoor het is gebeurd. Want ach ja, die vorige video's zijn ook heerlijk typerend en dat zegt álles over de reden waardoor ik nu onderuit ben gegaan. :W)
Ik hoop dat je hiermee niet op mij doelt, want ik heb volgens mij nergens aangegeven dat dit jouw schuld wel moet zijn door hoe je rijdt..

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Was het Mickeys?
Dat is geen 'hem' toch.. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:

Wat is er zo verschrikkelijk aan een NTV? :@

quote:

[ afbeelding ]

Godallemachtig, droogkloot.. _O-
Wacht maar, jouw tijd komt nog wel... ~O>

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Eergisteren een mooi zeil gekocht. Isolerend, waterdicht, ademend etc etc etc.
Dat is wat de mevrouw bij Motoport had aangeraden voor m'n Transalp. Is dat hele ding veel te kort -O- Heb ik er niks an.
Nou en? Lekker belangrijk.. we hebben het nu over de crash van Einschtein.. :{w

:+

Geintje.. wat een domme k*t zeg.. :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

beelden zijn zogenaamd corrupt
Verzekering jongûh! :7
pi_124969729
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef JK1982 het volgende:
Zo, weer thuis.. even bijlezen hoor :)

[..]

Help me eens even op weg? Het enige dat ik me kan herinneren, dat niet echt gepland was, was dat mijn voorwiel loskwam van de grond bij een van de stoplichtsprintjes in zwolle.. :?

Daarnaast.. ik begrijp niet zo goed waarom je het nodig vind om opeens naar mij te wijzen, want dat staat los van deze hele discussie geloof ik? Het enige dat ik aangaf was dat ik het onzin vind om meteen naar de wegbeheerder te wijzen. Nothing more, nothing less..

Uit die foto van Einschtein blijkt al wel dat er van een 'opstaand stukje asfalt' dus eigenlijk geen sprake is en je hoogstwaarschijnlijk niet de wegbeheerder aansprakelijk zou kunnen stellen, als je dat al zou willen. Want als motorrijder word je geacht te weten dat deze bitumenstrepen glad kunnen zijn.

Ook geef ik niet de rijstijl van Einschtein de schuld, want die ken ik in principe niet. Ik haalde alleen dat voorbeeld aan van die bruine Mercedes, wederom om aan te geven dat je niet meteen naar een ander moet wijzen..

Ik bedoel onverantwoord rijden in het algemeen. Of vond jij 120 door de bebouwde kom wel verstandig? ;) Ik val je niet aan hoor, want ik deed het zelf net zo goed, maar ik bedoel dat af en toe onverstandige momenten gewoon inherent zijn aan motorrijden. De foto had ik ten tijde van die post nog niet gezien, dus ik kon er niet over oordelen :) Ik zei dan ook 'als'.

quote:
Wat is er zo verschrikkelijk aan een NTV? :@

Ik vind het zo mogelijk de lelijkste fiets die er is, vooral in dit kleur :+
pi_124970148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik bedoel onverantwoord rijden in het algemeen. Of vond jij 120 door de bebouwde kom wel verstandig? ;) Ik val je niet aan hoor, want ik deed het zelf net zo goed, maar ik bedoel dat af en toe onverstandige momenten gewoon inherent zijn aan motorrijden. De foto had ik ten tijde van die post nog niet gezien, dus ik kon er niet over oordelen :) Ik zei dan ook 'als'.
Ooooohw, datte... :+
Nouja, ik vond dat nog wel meevallen eerlijk gezegd. We gingen immers niet met die snelheid over kruispunten heen ofzo, was gewoon een weg zonder afslagen. Althans, waar de afslagen waren hadden wij weer een normale (of geen) snelheid.

quote:
[..]

Ah ok, duidelijk..
pi_124974800
morgen ritje in het zuiden des lands
pi_124975084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die NTV rijdt wel altijd BL ;)
maar hij is wel leluk
pi_124975131
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Die NTV rijdt wel altijd BL ;)
maar hij is wel leluk
Ja, een Lada ook :')
pi_124975200
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, een Lada ook :')
Sommige mensen willen een motor die altijd rijdt, anderen rijden een motor voor hun plezier.
  zondag 7 april 2013 @ 00:53:39 #67
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124975425
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Sommige mensen willen een motor die altijd rijdt, anderen rijden een motor voor hun plezier.
Vandaag trouwens een stukje Oostvaardersdijk gedaan _O_
pi_124975757
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

en sommigen kopen een vfr ^O^
pi_124976023
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vandaag trouwens een stukje Oostvaardersdijk gedaan _O_
Ik ook dus :) Had je last van wind? ik moest beetje scheefhangen :D

quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

en sommigen kopen een vfr ^O^
Twee vliegen in een klap ;)
pi_124978245
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

[..]

Twee vliegen in een klap ;)
Of een vtr :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_124978278
Ik houd nu al van de kle O+
pi_124978351
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 03:00 schreef Yreal het volgende:
Ik houd nu al van de kle O+
Ik had snel wat opgepikt dat je wat gekocht had laatst, nieuw?
Ik zwaai naar dieren.
pi_124978424
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 03:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik had snel wat opgepikt dat je wat gekocht had laatst, nieuw?
zgan. Als je even dmt dan dm ik je de foto's morgen. Kle500 uit 2007
  zondag 7 april 2013 @ 09:33:40 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124979575
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Dat viel op zich wel mee :@ Alleen die wind in m'n ogen is wel irritant :X
pi_124980101
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:33 schreef Juicyhil het volgende:

Alleen die wind in m'n ogen is wel irritant :X
moet je je vizier dicht doen dat helpt
  zondag 7 april 2013 @ 10:30:58 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124980151
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moet je je vizier dicht doen dat helpt
Ja maar dan beslaat de boel :')
  zondag 7 april 2013 @ 10:31:57 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124980159
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Pinlock w/
pi_124980175
of vizier een keer keer schoonmaken :P
pi_124981058
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Betere helm kopen of pinlock fixen. *O*
pi_124981245
Ik zit even terug te lezen na twee dagen niet geFOK!t te hebben. Allereerst: Klote einschtein! Dat wens je natuurlijk niemand toe, vooral niet aan de start van het seizoen.

Vervolgens ben ik eigenlijk best wel geschrokken van het feit dat nu dus zijn rijstijl wordt afgekraakt aan de hand van die youtube filmpjes. Dit terwijl helemaal niet duidelijk was hoe het gegaan was, en eerlijk gezegd, de filmpjes die werden gepost waren niet eens echt schokkend. De auto van rechts had moeten stoppen, want er stonden haaientanden, bovendien kon ik op het filmpje boven de auto kijken, wat impliceert dat Einschtein ook te zien was.

Waar ik eigenlijk heen wil, is dat het voor Einschtein een klote ervaring is, en hij post dit in goed vertrouwen hier. Vervolgens wordt hij gewoon afgekraakt. Bovendien nog eens door iemand die ik uberhaupt nog nooit heb zien posten hier. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Ja we mogen best wel eens kritisch op elkaar zijn, ook op de rijstijl, maar pak er een goed moment uit. Zoals je kunt zien aan Einschtein's reactie was dat niet het geval.
  zondag 7 april 2013 @ 11:43:33 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124981463
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik zit even terug te lezen na twee dagen niet geFOK!t te hebben. Allereerst: Klote einschtein! Dat wens je natuurlijk niemand toe, vooral niet aan de start van het seizoen.

Vervolgens ben ik eigenlijk best wel geschrokken van het feit dat nu dus zijn rijstijl wordt afgekraakt aan de hand van die youtube filmpjes. Dit terwijl helemaal niet duidelijk was hoe het gegaan was, en eerlijk gezegd, de filmpjes die werden gepost waren niet eens echt schokkend. De auto van rechts had moeten stoppen, want er stonden haaientanden, bovendien kon ik op het filmpje boven de auto kijken, wat impliceert dat Einschtein ook te zien was.

Waar ik eigenlijk heen wil, is dat het voor Einschtein een klote ervaring is, en hij post dit in goed vertrouwen hier. Vervolgens wordt hij gewoon afgekraakt. Bovendien nog eens door iemand die ik uberhaupt nog nooit heb zien posten hier. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Ja we mogen best wel eens kritisch op elkaar zijn, ook op de rijstijl, maar pak er een goed moment uit. Zoals je kunt zien aan Einschtein's reactie was dat niet het geval.
If little info -> speculations are eminent imminent :)

Is toch allemaal weer goed gekomen achteraf? Het was al rap duidelijk dat Einschtein fysiek ongedeerd was, dus dan is er ruimte voor wat plagerij. Niet zo zwaar aan tillen hoor ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 07-04-2013 12:12:23 ]
pi_124981501
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

If little info -> speculations are eminent :)

Is toch allemaal weer goed gekomen achteraf? Het was al rap duidelijk dat Einschtein fysiek ongedeerd was, dus dan is er ruimte voor wat plagerij. Niet zo zwaar aan tillen hoor ;)
Plagerij ok. En daar heeft Einschtein ook sportief op gereageerd. Stootje over het ritje, en over het Markeermeer gingen goed toch? Ik blijf erbij dat die filmpjes over het redelijke gingen.
  zondag 7 april 2013 @ 11:45:21 #83
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124981503
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

If little info -> speculations are eminent :)
Imminent, beste SD w/

Andermaal prachtig zonnetje vandaag trouwens, wellicht straks eens opstappen. Komende nacht dan toch echt de laatste vorst _O_
pi_124981608
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:45 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Imminent, beste SD w/

Andermaal prachtig zonnetje vandaag trouwens, wellicht straks eens opstappen. Komende nacht dan toch echt de laatste vorst _O_
ik heb wel trek om ergens een ijsje te gaan eten O-)
pi_124981637
is die boeler al weg zeker :(
  zondag 7 april 2013 @ 11:52:09 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124981650
Wie noem jij een boeler?

Ik ga zo eerst even boodschappen doen. Half 2 bij dat tankstation ofzo?
pi_124981686
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Wie noem jij een boeler?

Ik ga zo eerst even boodschappen doen. Half 2 bij dat tankstation ofzo?
zelfde tankstation als vorige keer ja? zelfde bestemming ook? :9
pi_124981693
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Wie noem jij een boeler?

whitejoker natuurlijk :+
  zondag 7 april 2013 @ 11:55:03 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124981704
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zelfde tankstation als vorige keer ja? zelfde bestemming ook? :9
Prima wat mij betreft w/
pi_124981709
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Prima wat mij betreft w/
ok dan :7
pi_124981710
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

whitejoker natuurlijk :+
Ben er nog? Beetje ver om een ijsje te eten...
pi_124981717
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:55 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ben er nog? Beetje ver om een ijsje te eten...
ja nee ik moest gewoon even een andere naam noemen
pi_124981757
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja nee ik moest gewoon even een andere naam noemen
Ik ben dus niet uitgenodigd?
pi_124981787
quote:
18s.gif Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik ben dus niet uitgenodigd?
o jawel maar het is misschien een beetje ver weg voor een ijsje :+
pi_124981806
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:

[..]

o jawel maar het is misschien een beetje ver weg voor een ijsje :+
shit.. naja kan toch niet. verjaardagsfeestje om 2 uur.
pi_124981819
moet lukken gewoon beetje doorrijden... alleen even uitkijken voor reparatieasfalt in de bocht :P
pi_124981849
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
moet lukken gewoon beetje doorrijden... alleen even uitkijken voor reparatieasfalt in de bocht :P
Lol tegen mij kan je het zeggen. Ik ben nog nooit uitgegleden, ik val alleen om bij tankstations...
  zondag 7 april 2013 @ 12:01:47 #98
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124981862
Ja ik ga denk ik ook ff een stukje nutteloos rijden *O*
pi_124981899
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Lol tegen mij kan je het zeggen. Ik ben nog nooit uitgegleden, ik val alleen om bij tankstations...
Wacht maar :Y
pi_124981915
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik ga denk ik ook ff een stukje nutteloos rijden *O*
Foei! Ga je mond spoelen o|O

Het is nooit nutteloos rijden op de brommert. :)
pi_124981982
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wacht maar :Y
Het is imminent :P
pi_124982062
Motorkleding is weer schoon. :)
pi_124982091
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:09 schreef einschtein het volgende:
Nog beschadigingen kunnen vinden of viel het mee?
pi_124982176
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nog beschadigingen kunnen vinden of viel het mee?
Helemaal niets kapot. :) Alleen even kijken hoe mijn rugprotector+niergordel, handschoenen (leer) en laarzen zijn. Laarzen kunnen niet gewassen worden, dus dat wordt schoonmaken.
  zondag 7 april 2013 @ 12:14:54 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124982199
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:09 schreef einschtein het volgende:
Nu ist balen dat je brommert bij de garaggie staat, anders had je hem al een beetje kunnen schoonmaken en checken :)
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef einschtein het volgende:

[..]

Helemaal niets kapot. :) Alleen even kijken hoe mijn rugprotector+niergordel, handschoenen (leer) en laarzen zijn. Laarzen kunnen niet gewassen worden, dus dat wordt schoonmaken.
Goed spoelen, mild sopje, vol prakken met kranten en laten drogen -> ledervet. ^O^
  zondag 7 april 2013 @ 12:46:54 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124983136
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
ledervet. ^O^

Goed dat je het zegt, de mijne mogen ook weer eens een oplapbeurtje krijgen.
  zondag 7 april 2013 @ 13:10:45 #107
258802 Yreal
henk..!
pi_124983808
Iedereen hier draagt echt vet veel beschermend spul :{
  zondag 7 april 2013 @ 13:13:02 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124983873
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:10 schreef Yreal het volgende:
ATGATT FTW B-)
pi_124983912
quote:
Neuh, shirtje en spijkerbroek.
pi_124983915
quote:
Jij rijd in je zwembroekje rond ?
  zondag 7 april 2013 @ 13:16:42 #111
258802 Yreal
henk..!
pi_124983974
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Jij rijd in je zwembroekje rond ?
Neuh, gewoon jas, broek, handschoenen en motorschoenen als ik een de stad uit ga. Ga ik een beetje in de stad rondtoeven dan geen motorbroek en naar het station helemaal niks :{

Dingen als rugprotectoren heb ik uberhaupt niet eens :{
pi_124984256
Deze ontving ik vanochtend in mijn mail, die doet ook een einscheintje:

www.woneninweeze.nl/zooi/bike1.wmv
pi_124984293
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

Neuh, gewoon jas, broek, handschoenen en motorschoenen als ik een de stad uit ga. Ga ik een beetje in de stad rondtoeven dan geen motorbroek en naar het station helemaal niks :{

Dingen als rugprotectoren heb ik uberhaupt niet eens :{
Ik ben 3 weken terug voor het eerst zonder alles op de motor gesprongen om 2 straten verderop te zijn en ik ben 1 keer achterop bij SD geweest om ook 2 straten verder op te zijn.

Voor de rest zoals Deka zegt: ATGATT. En dat houdt in broek, jas, helm, handschoenen en laarzen.
  zondag 7 april 2013 @ 13:29:18 #114
258802 Yreal
henk..!
pi_124984373
quote:
11s.gif Op zondag 7 april 2013 13:25 schreef Anne het volgende:
Deze ontving ik vanochtend in mijn mail, die doet ook een einscheintje:

www.woneninweeze.nl/zooi/bike1.wmv
Hollyshit :X :X dat is een duur geintje :X :X :X

Wat doet hij nou precies? Koffer tegen die paaltjes?
  zondag 7 april 2013 @ 13:30:21 #115
258802 Yreal
henk..!
pi_124984405
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ben 3 weken terug voor het eerst zonder alles op de motor gesprongen om 2 straten verderop te zijn en ik ben 1 keer achterop bij SD geweest om ook 2 straten verder op te zijn.

Voor de rest zoals Deka zegt: ATGATT. En dat houdt in broek, jas, helm, handschoenen en laarzen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor stukjes die ik op de brommer ook deed minder geneigd ben om mij helemaal op te tuigen. Al zal ik dat met de KLE sneller doen nu. Nu kan ik immers gewoon mijn normale jas in de koffer gooien.
  zondag 7 april 2013 @ 13:30:33 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984413
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jep, psies de reden dat ik een grondige teringhekel heb aan mijn koffers, die steken ook zo'n eind uit ;(
pi_124984434
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

:Y. Nog beter te zien in de slowmotion.
  zondag 7 april 2013 @ 13:31:21 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984440
quote:
Allemaal onzin, die motorpakken :)
  zondag 7 april 2013 @ 13:31:31 #119
258802 Yreal
henk..!
pi_124984446
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, psies de reden dat ik een grondige teringhekel heb aan mijn koffers, die steken ook zo'n eind uit ;(
Ik heb een beetje moeite met tussen de rijen auto's door rijden nu mijn stuur het breedste punt is ipv mijn spiegels :{
  zondag 7 april 2013 @ 13:32:44 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984491
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb een beetje moeite met tussen de rijen auto's door rijden nu mijn stuur het breedste punt is ipv mijn spiegels :{
Komt vanzelf na het aantikken van wat bouwvakkers spiegels :P
pi_124984535
Dat filmpje :X.
  zondag 7 april 2013 @ 13:34:20 #122
258802 Yreal
henk..!
pi_124984545
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Komt vanzelf na het aantikken van wat bouwvakkers spiegels :P
Om bij werk te komen rees ik altijd tussen een kilometers lange optocht van BMW's, Mercedesen en Audi's door :{ met een ferarri of porsch van tijd tot tijd. Ik heb niet heel veel zin om daar schade te rijden ;(
pi_124984556
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb dat niet geoefend met rijles, dus dat zal ik binnenkort voor het eerst zelf moeten proberen. Vind ik wel spannend eigenlijk.
  zondag 7 april 2013 @ 13:35:06 #124
258802 Yreal
henk..!
pi_124984581
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Allemaal onzin, die motorpakken :)
Zeker niet ! Maar ik heb ook niks anders dan mijn motor, dus ik denk dat ik daarom wat sneller geneigd ben om mijn motorbroek te laten voor wat ie is.
  zondag 7 april 2013 @ 13:35:49 #125
258802 Yreal
henk..!
pi_124984610
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb dat niet geoefend met rijles, dus dat zal ik binnenkort voor het eerst zelf moeten proberen. Vind ik wel spannend eigenlijk.
Ik ook niet ! Mijn rijinstructeur wilde zich daar niet aan wagen omdat hij een GS adventure had en dus nooit een paar cb500'tjes kan volgen in de file :D
pi_124984669
Ik heb zo weinig AVD-lessen gehad dat ik bijna niks heb geoefend :{. En mijn examen destijds ging ook kut. Vandaar dat ik denk ik ook zo onzeker ben op de motor.
  zondag 7 april 2013 @ 13:37:50 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984691
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

Om bij werk te komen rees ik altijd tussen een kilometers lange optocht van BMW's, Mercedesen en Audi's door :{ met een ferarri of porsch van tijd tot tijd. Ik heb niet heel veel zin om daar schade te rijden ;(
Werk je in Abu Dhabi? :')
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zeker niet ! Maar ik heb ook niks anders dan mijn motor, dus ik denk dat ik daarom wat sneller geneigd ben om mijn motorbroek te laten voor wat ie is.
Aparte redenatie, dus als iets of iemand je knie vernaggeld, of je flikkert om met je motor op je been, maakt dat niet uit, want dan kun je de auto niet pakken..

Schiet mij maar in een lang roze ding :+

quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef picodealion het volgende:

[..]

Achter een andere motorrijder aansluiten, dan kun je op je gemakkie erachter aan hobbelen, terwijl hij ruimte maakt ;)
pi_124984766
Mjah, dat is misschien wel een goede. Eerst even zeker weten dat ik het fijnere stuurwerk onder controle heb, merkte tijdens het proefritje al meteen dat deze een stuk logger stuurt dan mijn CB500 waar ik op leste. Even wennen, dan komt 't wel goed.
  zondag 7 april 2013 @ 13:39:57 #129
258802 Yreal
henk..!
pi_124984776
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Werk je in Abu Dhabi? :')
Zo voelt het wel. Echt in die hele stoet zitten amper auto's die niet van het kaliber dure leasebak zijn :{
quote:
[..]

Aparte redenatie, dus als iets of iemand je knie vernaggeld, of je flikkert om met je motor op je been, maakt dat niet uit, want dan kun je de auto niet pakken..

Schiet mij maar in een lang roze ding :+
Nee maar voor alles dat ik moet doen, zou ik weer dat hele pak aan moeten trekken. Ik kan nergens heen zonder eerst mijzelf aan te moeten kleden. Na een tijdje ben je dat wel zat, vooral als het stukjes zijn die ik op de brommer ook doe.
quote:
[..]

Achter een andere motorrijder aansluiten, dan kun je op je gemakkie erachter aan hobbelen, terwijl hij ruimte maakt ;)
Dit. Als je de 2de bent is het altijd een stuk makkelijker.
  zondag 7 april 2013 @ 13:40:00 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984778
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik ook niet ! Mijn rijinstructeur wilde zich daar niet aan wagen omdat hij een GS adventure had en dus nooit een paar cb500'tjes kan volgen in de file :D
Ik had het ook niet gedaan tijdens lessen, reed eigenlijk 90% in de stad. Overigens wel een kutexcuus van je instructeur zeg; ik zie ze vaak zat met complete koffersets ertussendoor rijden.
  zondag 7 april 2013 @ 13:41:28 #131
258802 Yreal
henk..!
pi_124984833
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef picodealion het volgende:
Mjah, dat is misschien wel een goede. Eerst even zeker weten dat ik het fijnere stuurwerk onder controle heb, merkte tijdens het proefritje al meteen dat deze een stuk logger stuurt dan mijn CB500 waar ik op leste. Even wennen, dan komt 't wel goed.
Als je iemand achter je hebt maak je ook altijd wel vriendjes om ze er langs te laten. Gewoon even invoegen tussen de auto's en weer terug.

Vooral als je dan lekker achter een goldwing oid aan kan is dat erg fijn.
  zondag 7 april 2013 @ 13:42:33 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984877
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef picodealion het volgende:
Ow, ennehh.. vergeet niet je spiegels te checken zo nu en dan; het is niet erg dat je een beetje stuntelt op de krappere stukken, maar ervaren filereezerts willen vaak een beetje doorrijden, die willen er wel langs :7
pi_124984881
Ik vind dat verschrikkelijk rijden zonder pak :X Ga dan altijd rechtop door de bochten, extreem voorzichtig rijden. Terwijl dat af en toe ook gevaarlijker is, maar goed.

Mij niet gezien. ATGATT B-) Heb mijn pak ook in 2 - 3 minuten aan, dat scheelt.
  zondag 7 april 2013 @ 13:44:31 #134
258802 Yreal
henk..!
pi_124984952
Wat ik ga missen van de fazer is dat ik gewoon de spiegeltjes kon inklappen en dan als een ekte ghostridder zo tussen 2 vrachtwagens door kon racen _O_ _O_
  zondag 7 april 2013 @ 13:44:34 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124984954
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zo voelt het wel. Echt in die hele stoet zitten amper auto's die niet van het kaliber dure leasebak zijn :{

[..]

Nee maar voor alles dat ik moet doen, zou ik weer dat hele pak aan moeten trekken. Ik kan nergens heen zonder eerst mijzelf aan te moeten kleden. Na een tijdje ben je dat wel zat, vooral als het stukjes zijn die ik op de brommer ook doe.

[..]

Dit. Als je de 2de bent is het altijd een stuk makkelijker.
Mja, da's een nadeeltje van het motorrijden, maar ik voel me toch niet zo heel erg op mijn gemak als ik zonder broek rijd. Je benen en kont zijn wel dé contactvlekken bij een schuiver of aanrijding.
  zondag 7 april 2013 @ 13:47:09 #136
258802 Yreal
henk..!
pi_124985047
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mja, da's een nadeeltje van het motorrijden, maar ik voel me toch niet zo heel erg op mijn gemak als ik zonder broek rijd. Je benen en kont zijn wel dé contactvlekken bij een schuiver of aanrijding.
Ik denk ook niet dat ik het dan nog allemaal zo leuk vind nee. Aan de andere kant, veel mensen wanen zich ook onsterfelijk omdat ze een pak dragen :')
pi_124985152
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ik het dan nog allemaal zo leuk vind nee. Aan de andere kant, veel mensen wanen zich ook onsterfelijk omdat ze een pak dragen :')
Niet onsterfelijk, voel wel sexy dan :9
I are Baboon
  zondag 7 april 2013 @ 13:50:32 #138
258802 Yreal
henk..!
pi_124985191
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Niet onsterfelijk, voel wel sexy dan :9
Vrouwen strak in het leer, en dan zo'n paardenstaart onder de helm uit :9~ :9~
  zondag 7 april 2013 @ 13:51:50 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985237
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nah, onsterfelijk niet, maar ik heb toch al diverse keren een hoop profijt gehad van mijn pak.

Eerlijk is eerlijk; tijdens die BOEM = HO!! aktie tegen die Astra had ik geen broek aan, en toen stapte ik ook zonder een schrammetje af. Beentje werd toen gered door de valbeugel die er nog tussen zat.
pi_124985250
Zonder kleding aan rijden voelt ook niet fijn, trouwens. Kleine stukjes heb ik al zoiets van 'meh, voelt fijner als ik motorkleding aan heb'.
  zondag 7 april 2013 @ 13:52:48 #141
258802 Yreal
henk..!
pi_124985281
Met mijn motorbroek aan kom ik trouwens amper op de KLE, dat ding is veel te dik om mijn been ver op te kunnen tillen :P
  zondag 7 april 2013 @ 13:54:06 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985339
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Yreal het volgende:
Met mijn motorbroek aan kom ik trouwens amper op de KLE, dat ding is veel te dik om mijn been ver op te kunnen tillen :P
Dakar-style opstappen jongeuh; motor op de jiff, linkervoet op linker steppie, beentje eroverheen, en klaar.
pi_124985379
Nou ja, je hebt al zo weinig secundaire veiligheid, dan ga je toch niet ook nog zonder pak rijden?

Al kan ik het me ook wel voorstellen dat als je twee straten verder moet je toch overstag gaat. Ik doe het héél af en toe als ik al veel te laat ben. Maar vervolgens ben ik er wel weer een hele tijd klaar mee. Vandaar dat ik een kevlarbroek heb, kan ik eventueel gewoon aanhouden als ik iets ga doen. Eigenlijk alleen nog motorlaarzen hebben die eruit zien als normale schoenen.
  zondag 7 april 2013 @ 13:54:52 #144
258802 Yreal
henk..!
pi_124985383
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dakar-style opstappen jongeuh; motor op de jiff, linkervoet op linker steppie, beentje eroverheen, en klaar.
Met de koffer eraf kan dat wel ja.
  zondag 7 april 2013 @ 13:56:23 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985445
Met koffer ook, da's juist de leut ervan; ik doe niet anders :)
  zondag 7 april 2013 @ 13:56:26 #146
258802 Yreal
henk..!
pi_124985448
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, je hebt al zo weinig secundaire veiligheid, dan ga je toch niet ook nog zonder pak rijden?
Dat vind ik altijd zo'n vreselijke. Dan vraag ik altijd, en heb je dagelijks die kooi van je nodig? Nee he?
quote:
Al kan ik het me ook wel voorstellen dat als je twee straten verder moet je toch overstag gaat. Ik doe het héél af en toe als ik al veel te laat ben. Maar vervolgens ben ik er wel weer een hele tijd klaar mee. Vandaar dat ik een kevlarbroek heb, kan ik eventueel gewoon aanhouden als ik iets ga doen. Eigenlijk alleen nog motorlaarzen hebben die eruit zien als normale schoenen.
pi_124985466
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Yreal het volgende:
Gewoon bokje springen erop. Motor op middensteun, aanloopje nemen en JUMP.
  zondag 7 april 2013 @ 13:56:48 #148
258802 Yreal
henk..!
pi_124985474
quote:
3s.gif Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
Met koffer ook, da's juist de leut ervan; ik doe niet anders :)
Mijn been is te lang om dat te kunnen doen
  zondag 7 april 2013 @ 13:57:00 #149
258802 Yreal
henk..!
pi_124985485
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef einschtein het volgende:

[..]

Gewoon bokje springen erop. Motor op middensteun, aanloopje nemen en JUMP.
KLE heeft geen bok :(
pi_124985488
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n vreselijke. Dan vraag ik altijd, en heb je dagelijks die kooi van je nodig? Nee he?

[..]

Zou jij graag in een auto rijden zonder gordels en airbags dan? ;)
  zondag 7 april 2013 @ 13:57:30 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985504
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijn been is te lang om dat te kunnen doen
Welnee, ik zal het wel voordoen op de rit, is gewoon een handigheidje ;)
  zondag 7 april 2013 @ 13:58:14 #152
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985536
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Doe ik regelmatig; ik heb een schurft aan die gordel omdoen :@
pi_124985547
Of je stapt gewoon nooit af, ook een oplossing.
pi_124985563
quote:
11s.gif Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doe ik regelmatig; ik heb een schurft aan die gordel omdoen :@
Ja oké, ik ook :')

Maar geen pak dragen omdat je dat niet dagelijks nodig hebt is natuurlijk kwats.
pi_124985569
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Genoeg mensen die geen gebruik maken van die gordels..

Edit; spuit elf dus. Ik gebruik ze altijd in ieder geval :{.
  zondag 7 april 2013 @ 13:59:23 #156
258802 Yreal
henk..!
pi_124985596
Ik had ooit een filmpje van een ventje van 1.65 dat dat kunstje deed op een gs 1200, maar ik kan het niet meer vinden.

DAt was echt een eindbaas, motor gewoon laten rollen en er dan al rijdend op springen _O_ _O_
  zondag 7 april 2013 @ 13:59:30 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985601
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja oké, ik ook :')

Maar geen pak dragen omdat je dat niet dagelijks nodig hebt is natuurlijk kwats.
Jep, da's waar. Dat is de gok die je neemt.
  zondag 7 april 2013 @ 13:59:59 #158
258802 Yreal
henk..!
pi_124985618
Oja, wel lopen verkondigen dat je altijd je gear draagt maar dan geen gordel dragen :D :D :D

Wel eens gezien hoe dat afloopt ? :D :D
  zondag 7 april 2013 @ 14:00:30 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985641
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
Oja, wel lopen verkondigen dat je altijd je gear draagt maar dan geen gordel dragen :D :D :D

Ja, met hoofdpijn.
pi_124985645
Een gordel niet omdoen omdat je er een schurft aan hebt, is net zo'n kwats, maar goed :').
pi_124985646
quote:

Ik heb er een hekel aan, dat is wat anders ;) Draag hem wel altijd.

Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan autorijden. :{

Tevens ken ik iemand die nu nog leeft omdat ie geen gordel aan had toen hij van links aangereden werd, maar goed. Dat is een zeldzaamheid.
  zondag 7 april 2013 @ 14:02:04 #162
258802 Yreal
henk..!
pi_124985701
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 14:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, met hoofdpijn.

Ik denk dat je hier minder van gaat na vertellen dan een motorcrash met een spijkerbroek ;(
pi_124985749
Maar goed; motors :Y.
  zondag 7 april 2013 @ 14:04:26 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124985787
Die pop heeft geen spierkracht om zich schrap te zetten, maar zoals ik al zei: dat gaat effe een beetje prikkken ja. Op de snelweg doe ik het vaak wel, maar korte stukjes bijna nooit.

quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Maar goed; motors :Y.
pi_124986579
Ik moet zo ook nog even de weg op. Vrees dat ik er nogal een lamme arm aan over ga houden :')
  zondag 7 april 2013 @ 14:28:32 #166
258802 Yreal
henk..!
pi_124986631
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet zo ook nog even de weg op. Vrees dat ik er nogal een lamme arm aan over ga houden :')
Hoezo?
pi_124986675
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hoezo?
Van het rukken, moet jij niet rijden ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_124986752
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Van het rukken, moet jij niet rijden ofzo?

Stikt hier weer van de motorrijders. Zelfs die gare Honda Shadow van de buurman is weg :')
  zondag 7 april 2013 @ 14:35:22 #169
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124986904
quote:

Dat is onder de gordel.
  zondag 7 april 2013 @ 14:36:23 #170
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124986946
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Stikt hier weer van de motorrijders. Zelfs die gare Honda Shadow van de buurman is weg :')
Ik zat dus zo vorige week ook voor zo'n Honda Deauville te kijken. Zo'n breed ding waar je met moeite over het dashboard kunt kijken :@
pi_124987047
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik zat dus zo vorige week ook voor zo'n Honda Deauville te kijken. Zo'n breed ding waar je met moeite over het dashboard kunt kijken :@
Heeft dat niet meer met jou lengte te maken?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 14:39:04 #172
258802 Yreal
henk..!
pi_124987055
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

die zijn slank man
pi_124990264
Zeau, de exacte locatie nog even opgezocht.
https://maps.google.nl/ma(...)num=1&t=h&gl=nl&z=19
  zondag 7 april 2013 @ 16:07:02 #174
258802 Yreal
henk..!
pi_124990688
Weet iemand hoe lastig de politie in Scheveningen tegenwoordig is?
pi_124990723
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
Weet iemand hoe lastig de politie in Scheveningen tegenwoordig is?
Wat ben jij van plan? :')
  zondag 7 april 2013 @ 16:12:45 #176
258802 Yreal
henk..!
pi_124990889
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat ben jij van plan? :')
hij staat op de boulevaard, al vaker gedonder met parkeerwachten
pi_124991368
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 16:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

hij staat op de boulevaard, al vaker gedonder met parkeerwachten
Ik dacht die gaat een strand rit maken ofzeu :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_124991758
Deka en ik hebben bij hoek van holland door het zand gereden!
pi_124991791
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Deka en ik hebben bij hoek van holland door het zand gereden!
In de berm zeker :')

http://www.dumpert.nl/med(...)dtmotorrijderts.html
Deka en Sala!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_124992047
was wel 1 lange file op de terugweg :') we zijn maar omgekeerd en via een andere route gereden _O-
  zondag 7 april 2013 @ 16:47:45 #181
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124992316
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

KLE heeft geen bok :(
Nog iets wat je erop zou moeten zetten.

Lekker weer voor een ijsje trouwens vandaag w/

DIT IS VOORTS DE ENIGE TOEGESTANE KOU, JAWOHL?!

Keihard offroad B-) in het zand, net als bij Dakar :Y
pi_124992627
Zijn jullie niet effe rechtdoor die duin op (en over) gegaan? -O-
  zondag 7 april 2013 @ 16:58:36 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124992881
Zeg Sala, ik zit nou dat van het gezwaai in die file terug te kijken, geniaal _O- ik maak er wel ff een filmpje van.
pi_124992889
deka kreeg wel even een zetje van een andere motorrijder die onze sjieke parkeerplaats wilde want die stond met zn voorwiel echt in het zand.

ik ook trouwens maar ik had het al door voordat ik op de motor zat :P
pi_124992905
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Dekatria het volgende:
Zeg Sala, ik zit nou dat van het gezwaai in die file terug te kijken, geniaal _O- ik maak er wel ff een filmpje van.
kan nie wachte nie
pi_124993198
Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer gehad! :)

Ik ga vanavond maar weer eens een advertentie maken voor de mijne, ik wil eigenlijk wel weer eens wat anders :P
pi_124993280
2 knaak 50 geboden
pi_124993412
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
2 knaak 50 geboden
Ik zal d'rover denken..
  zondag 7 april 2013 @ 17:32:28 #189
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124994520
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef JK1982 het volgende:
Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer gehad! :)

Ik ga vanavond maar weer eens een advertentie maken voor de mijne, ik wil eigenlijk wel weer eens wat anders :P
Enig idee watvoor fiets het zal worden? Geen voordehandliggende, jou kennende :+
  zondag 7 april 2013 @ 17:51:13 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124995597
Capo dan heah :+
pi_124995844
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef Dekatria het volgende:

DIT IS VOORTS DE ENIGE TOEGESTANE KOU, JAWOHL?!

Damn, gast _O-
  zondag 7 april 2013 @ 18:01:37 #192
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124996076
quote:
3s.gif Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
Had'ie toch al es gehad?
  zondag 7 april 2013 @ 18:07:26 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124996287
quote:
5s.gif Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Had'ie toch al es gehad?
Weet ik veel, ik hou geen stats bij :)
  zondag 7 april 2013 @ 18:07:59 #194
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124996317
Ja, net m'n eerste noodrem mogen maken op de A1 *O*
pi_124996529
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, net m'n eerste noodrem mogen maken op de A1 *O*
Dan viel het ook nog wel mee als je er om kan zwaaien :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 18:15:14 #196
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124996650
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan viel het ook nog wel mee als je er om kan zwaaien :P
Wat dat betreft is het goed dat motorrijders bij het examen wordt geleerd dat ze rekening moeten houden met die incompetente automobilisten. :Y
Zo'n figuur dat niet eerst even de moeite nam in z'n spiegels te kijken, waardoor ik dus vol in de remmen moest. Wel moest ik nog even zoeken naar de claxon :@
Uiteindelijk hem links gepasseerd om te gebaren dat ie moet opletten :P
pi_124997467
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Enig idee watvoor fiets het zal worden? Geen voordehandliggende, jou kennende :+
Nee, nog niet echt. Kan vanalles zijn. Kan zelfs een goedkoop brik worden voor erbij, omdat ik stiekem ook wel eens aan een (Saab O-) ) cabrio zit te denken.

Eerst deze maar eens zien te verkopen, dat zal ook niet zo 1-2-3 gebeurd zijn voor een fatsoenlijke prijs.

quote:
3s.gif Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb voor deze Raptor inderdaad al een mooie '03 Caponord gehad met weinig km's op de klok :+ Maar ik vond dat ding een beetje te groot en zwaar voor mij, wel een heerlijke fiets overigens, alleen een beetje ondergewaardeerd helaas..
pi_124997845
Beetje rondgereden, zandpaadje hier en daar en nog ff bij een groepje MFers gestaan. Sta je daar met een Alpje tussen de racerts :')
pi_124997920
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Beetje rondgereden, zandpaadje hier en daar en nog ff bij een groepje MFers gestaan. Sta je daar met een Alpje tussen de racerts :')
In zeeland of west braboland toevallig?
pi_124997950
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 18:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Maakt toch niks uut,
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 18:48:09 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124997975
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 18:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Nee, nog niet echt. Kan vanalles zijn. Kan zelfs een goedkoop brik worden voor erbij, omdat ik stiekem ook wel eens aan een (Saab O-) ) cabrio zit te denken.

Eerst deze maar eens zien te verkopen, dat zal ook niet zo 1-2-3 gebeurd zijn voor een fatsoenlijke prijs.

[..]

Ik heb voor deze Raptor inderdaad al een mooie '03 Caponord gehad met weinig km's op de klok :+ Maar ik vond dat ding een beetje te groot en zwaar voor mij, wel een heerlijke fiets overigens, alleen een beetje ondergewaardeerd helaas..
Al een Alpje geprobeerd? Ook een heel apart ding; zie je niet zo veel, zijn wat kleiner en heel betaalbaar B-)
  zondag 7 april 2013 @ 18:48:55 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124998011
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maakt toch niks uut,
Vooral niet als je er bij elke bocht een paar vernedert :7
  zondag 7 april 2013 @ 18:50:10 #203
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_124998052
In Nijmegen een tjap in trainingsbroek en air max op een gixxer met verlengde achterbrug gezien :')
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_124998057
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vooral niet als je er bij elke bocht een paar vernedert :7
Dat dus, de helft rijdt je er vierkant uit op een dijkje rechte stukken daar gelaten dan.
Ik zwaai naar dieren.
pi_124998068
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

In zeeland of west braboland toevallig?
Hengelo (Ov) bij de Texaco. :)

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maakt toch niks uut,
Neuh, geeft ook niks. Maar het valt zo op met die "hoog op de poten staan" Alp. ;)
pi_124998100
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
In Nijmegen een tjap in trainingsbroek en air max op een gixxer met verlengde achterbrug gezien :')
Air max op afbetaling zeker :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_124998110
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat dus, de helft rijdt je er vierkant uit op een dijkje rechte stukken daar gelaten dan.
Best leuk, eerst wat neerkijken op die Alp, vervolgens aan snotje gereden worden door zo'n Alp. :)
  zondag 7 april 2013 @ 18:52:35 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124998147
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Hengelo (Ov) bij de Texaco. :)

[..]

Neuh, geeft ook niks. Maar het valt zo op met die "hoog op de poten staan" Alp. ;)
De gemiddelde CBR komt met zijn dubbelflubbel ruitje net aan de hoogte van mijn buddy, en als ze achter me staan ploft mijn Leo precies in hun smoelwerk >:)
pi_124998204
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De gemiddelde CBR komt met zijn dubbelflubbel ruitje net aan de hoogte van mijn buddy, en als ze achter me staan ploft mijn Leo precies in hun smoelwerk >:)
_O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_124998220
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mooi werk is dat. Nog ff de choke erop gooien en even gas erop. })
  zondag 7 april 2013 @ 18:59:32 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124998462
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Mooi werk is dat. Nog ff de choke erop gooien en even gas erop. })
Neh, je moet ze niet plagen, die jongens hebben het al zwaar genoeg. Kunnen ze hun pijnlijke polsjes even wat rust geven om bij groen weer hun best te doen om erlangs te komen... tot het volgende bochtje O-)
pi_124998513
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neh, je moet ze niet plagen, die jongens hebben het al zwaar genoeg. Kunnen ze hun pijnlijke polsjes even wat rust geven om bij groen weer hun best te doen om erlangs te komen... tot het volgende bochtje O-)
_O- Je weet het altijd mooi te brengen SD! ^O^
pi_124998535
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zoon buikschuiver is volgens mij idd leuk voor een rondje om de kerk a 150/200 km dan kom je eraf alsof je 2 weken op beton hebt geslapen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_124998620
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zoon buikschuiver is volgens mij idd leuk voor een rondje om de kerk a 150/200 km dan kom je eraf alsof je 2 weken op beton hebt geslapen.
Iemand gaf aan al 35km gereden te hebben op een racert, hij was kapot. :+
Vandaag heb ik 50km asfalt gereden en 5km offroad, nergens last van :s)
  zondag 7 april 2013 @ 19:03:34 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124998627
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Weet je meteen waarom die knakkers vaak alleen in de zomer rijden; in de winter kunnen ze dan revalideren en naar de chiropractor. ^O^
  zondag 7 april 2013 @ 19:05:20 #216
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_124998702
Haat en nijd jegens supersports hier :D
pi_124998743
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weet je meteen waarom die knakkers vaak alleen in de zomer rijden; in de winter kunnen ze dan revalideren en naar de chiropractor. ^O^
Juh, of je moet een klein/ligt kereltje zijn dan gaat het nog wel denk ik, die gp racers zijn volgens mij ook allemaal onder de 180? en 70kg ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_124998786
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
mwja valt wel mee, alleen zo onpraktisch.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 19:08:47 #219
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_124998841
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

mwja valt wel mee, alleen zo onpraktisch.
Ieder zijn meug. :)
pi_124998909
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dit dus. :')
pi_124998965
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Ieder zijn meug. :)
Heb ook altijd toerbakken gehad nog steeds, veel km's maken woon werk.
Laatste jaar en dan wil ik graag een dikke 2 klapper vtr of tlr ofzo.
Ik zwaai naar dieren.
pi_124999008
Het is dat ik er niet op kan rijden, anders stond er wel een racert hier voor de deur.
Ik krijg ontzettende kramp in m'n poten op zo'n ding, dat opgevouwen standje is niks voor mij. Tevens heb ik de snelheid niet door op zo'n fiets, rij rustig 140 op een 60 weg zonder het door te hebben. :')
pi_124999018
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dit dus. :')
Ah joh stel je niet zo aan man met je opgevoerde brommer :+
Ss begint bij 150+ pk en 120 koppel in mijn idee dan :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_124999129
zon huyabatsa met verlengde achterbrug?
pi_124999148
Onderstaand dingetje lijkt me ook nog steeds wel leuk, al zullen die waarschijnlijk niet zo betrouwbaar als een Alp. Maar idd, waar Dekatria al op doelde, ik hou idd wel van iets dat een beetje anders is dan anders:

pi_124999168
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Salatrel het volgende:
zon huyabatsa met verlengde achterbrug?
Juist !! :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 19:17:22 #227
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_124999209
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Flikker toch op :')
pi_124999254
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Flikker toch op :')
_O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_124999345
Hoeveel pogingen zou deka al gedaan hebben om het beloofde filmpje te uploaden? :+
  zondag 7 april 2013 @ 19:34:59 #230
258802 Yreal
henk..!
pi_124999987

Prachtig dagje toch weer O+ O+
  zondag 7 april 2013 @ 19:36:34 #231
258802 Yreal
henk..!
pi_125000064
Foto's doen em eigenlijk geen eer aan :)
pi_125000254
Ga je hem nog behangen of laat je hem zo?
  zondag 7 april 2013 @ 19:42:12 #233
258802 Yreal
henk..!
pi_125000328
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Salatrel het volgende:
Ga je hem nog behangen of laat je hem zo?
Ik mis mijn hyperpro vering een beetje. Dan nog valbeugeltjes erop en een nieuwe tanktas scoren. Lijkt het mij goed te doen dan.
  zondag 7 april 2013 @ 19:43:35 #234
258802 Yreal
henk..!
pi_125000395

Dit kiekje wil ik jullie toch ook niet onthouden B-) 8-)
pi_125000472
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doe lief ;(
  zondag 7 april 2013 @ 19:46:32 #236
258802 Yreal
henk..!
pi_125000552
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:44 schreef einschtein het volgende:

[..]

Doe lief ;(
*; komt wel goed schatje *;
  zondag 7 april 2013 @ 20:14:22 #237
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125001944
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Salatrel het volgende:
Hoeveel pogingen zou deka al gedaan hebben om het beloofde filmpje te uploaden? :+
Online bij eerste poging, maar Vimeo is traag met het processen :z
pi_125001989
Vandaag even met de vrouw op pad geweest, veel gezwaaid :W
Als bewijs een poser-pic. En speciaal voor SD, ditmaal de zon-kant.
  zondag 7 april 2013 @ 20:16:25 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125002042
Effe een beetje fukken en ze vliegen in de verdediging he, die SS-ers; heerlijk >:)

Niks grappiger als naast zo'n ding staan bij het VKL, effe schuin aankijken, beetje gassen, en dan heb je meteen de garantie dat ze er als een raket vandoor gaan bij groen. Waarop je dus heel relaxed achter ze aan roffelt om bij het volgende VKL er weer naast te gaan staan :+
  zondag 7 april 2013 @ 20:17:24 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125002080
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag even met de vrouw op pad geweest, veel gezwaaid :W
Als bewijs een poser-pic. En speciaal voor SD, ditmaal de zon-kant.
[ afbeelding ]
Afsluitdijk?
pi_125002087
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een beetje fukken en ze vliegen in de verdediging he, die SS-ers; heerlijk >:)

Niks grappiger als naast zo'n ding staan bij het VKL, effe schuin aankijken, beetje gassen, en dan heb je meteen de garantie dat ze er als een raket vandoor gaan bij groen. Waarop je dus heel relaxed achter ze aan roffelt om bij het volgende VKL er weer naast te gaan staan :+
_O- Fuck..m'n bier over m'n toetsenbord }:|
  zondag 7 april 2013 @ 20:17:57 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125002105
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig dagje toch weer O+ O+
Best koffertje :+
pi_125002232
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Afsluitdijk?
Houtribdijk/markermeerdijk.
  zondag 7 april 2013 @ 20:21:14 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125002267
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik mis mijn hyperpro vering een beetje. Dan nog valbeugeltjes erop en een nieuwe tanktas scoren. Lijkt het mij goed te doen dan.
Geen middenbok?
  zondag 7 april 2013 @ 20:30:11 #245
258802 Yreal
henk..!
pi_125002796
quote:
5s.gif Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Geen middenbok?
Is wel een bak centen om je ketting makkelijker te kunnen vetten :P
pi_125002878
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kratje pils werkt ook goed als middenbok. ;)
  zondag 7 april 2013 @ 20:32:33 #247
258802 Yreal
henk..!
pi_125002964
Hij stuurt een stuk minder scherp dan de fazer (maar dat komt wel weer) en van het duiken in zijn vering word ik redelijk gaar, maar verder echt een pracht mater.

1 op 24 gereden dit weekend, best netjes :)
  zondag 7 april 2013 @ 20:33:24 #248
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125003004
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kiekje wil ik jullie toch ook niet onthouden B-) 8-)
Wat moet die TS50X er tussen?
pi_125003053
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
Hij stuurt een stuk minder scherp dan de fazer (maar dat komt wel weer) en van het duiken in zijn vering word ik redelijk gaar, maar verder echt een pracht mater.

1 op 24 gereden dit weekend, best netjes :)
Nieuwe shit in die poten dus binnenkort?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 20:35:04 #250
258802 Yreal
henk..!
pi_125003119
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef JK het volgende:

[..]

Wat moet die TS50X er tussen?
Gewoon, mijn eerste liefde enzo :{w
  zondag 7 april 2013 @ 20:36:12 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125003195
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

kan verrekte handig zijn :)
  zondag 7 april 2013 @ 20:38:17 #252
258802 Yreal
henk..!
pi_125003325
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kan verrekte handig zijn :)
Zeker. Maaaar.

Eerst hyperpro, valbeugels, tanktas, nieuwe kleding en dan gaan we eens over een centerstand denken.
pi_125003336
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:

De laatste keer dat ik een beetje serieus stoplichtsprintje deed koos m'n voorwiel het luchtruim, gvd.. En dan gaf ik nog lang geen vol gas :D

Volgende keer toch nóg meer voorover hangen :P
  zondag 7 april 2013 @ 20:40:20 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125003435
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef JK1982 het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik een beetje serieus stoplichtsprintje deed koos m'n voorwiel het luchtruim, gvd.. En dan gaf ik nog lang geen vol gas :D

Nee, snel uit zijn 1, en in 2 het gas erop.
pi_125003453
quote:

[..]

Laatst nog sprintje gehad 110 in 1, volgend vkl was alweer rood :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_125003507
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uhmzz met zoon 2 pitter misschien wel idd.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 20:41:30 #257
258802 Yreal
henk..!
pi_125003518
quote:

[..]

Of gewoon je achterbrug verlengen :P
  zondag 7 april 2013 @ 20:42:19 #258
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125003568
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gewoon, mijn eerste liefde enzo :{w
Haha ik had een gele, die met het camouflage zadel is iets jonger.
Was ook mijn eerste brommert. Maar dat je 'm nog hebt joh! Dat is wel tof. Ik wou dat ik die van mij nog had, maar heb 'm verkocht en de persoon die 'm heeft gekocht is er mee tegen een auto geklapt en toen was ie total loss.

Goed om te lezen dat je met die KLE500 de juiste maat gevonden hebt.
1 op 24 is best zuinig, met hetzelfde blok zit ik als ik rustig rijd zo rond de 1 op 22.
  zondag 7 april 2013 @ 20:56:43 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125004389
Zie hier, het product van het staan in een opstopping vanmiddag :+
pi_125004704
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Waar staan jullie trouwens op te wachten? Wat een geduld man :P
Goeie kwali trouwens.
Ik zwaai naar dieren.
pi_125004861
quote:

[..]

Ik ga erop letten ^O^
  zondag 7 april 2013 @ 21:06:31 #262
19297 stinkie
pi_125004955
quote:

[..]

Tis geen auto :{w
  zondag 7 april 2013 @ 21:07:42 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125005017
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Geerd het volgende:
Waar staan jullie trouwens op te wachten? Wat een geduld man :P
Goeie kwali trouwens.
Geen idee, niet veel langer hierna keerden we alsnog w/
pi_125005087
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Geen idee, niet veel langer hierna keerden we alsnog w/
Oke dan, wel leuk dat stukje om af te dalen en over het fietspad te gaan :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_125005156
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef stinkie het volgende:

[..]

Tis geen auto :{w
2 cilinder is anders hey, tlr ofzo bij 2k toeren gewoon 100 paarden die de wei uit rennen ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_125005752
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

2 cilinder is anders hey, tlr ofzo bij 2k toeren gewoon 100 paarden die de wei uit rennen ~O>
Moet even kijken wat het beste werkt idd, als ik te vroeg of niet snel genoeg doorschakel heb je toch nog even zo'n dood moment namelijk.

Aan de andere kant, ik hoef me nou ook weer niet zo nodig te bewijzen bij het stoplicht, dus ik laat me meestal niet verleiden :@
pi_125005924
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oke dan, wel leuk dat stukje om af te dalen en over het fietspad te gaan :P
was geen fietspad maar een geslotenverklaring voor autos en motoren (uitgezonderd bestemmingsverkeer)
  zondag 7 april 2013 @ 21:23:06 #268
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_125005942
nu wegmisbruikers :D
heitieh
pi_125005951
mijn macarena staat er ook op _O_
pi_125006065
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

was geen fietspad maar een geslotenverklaring voor autos en motoren (uitgezonderd bestemmingsverkeer)
Fietspad dus :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_125006079
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Fietspad dus :P
nee :( gek genoeg was de weg verder ingericht als 60km zone :?
pi_125006128
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee :(
Parallelweg dan?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 21:27:57 #273
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125006282
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Salatrel het volgende:
mijn macarena staat er ook op _O_
Mocht niet ontbreken _O-
  zondag 7 april 2013 @ 21:29:40 #274
258802 Yreal
henk..!
pi_125006396
Deka, waar woon jij dan?
  zondag 7 april 2013 @ 21:30:06 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125006417
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Yreal het volgende:
Deka, waar woon jij dan?
R'dam Zuid.
pi_125006498
vermakelijk filmpje. nu ga ik gangster squad even kijken op tv :)
  zondag 7 april 2013 @ 21:31:29 #277
258802 Yreal
henk..!
pi_125006503
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef Dekatria het volgende:

[..]

R'dam Zuid.
oh das niet eens zo heul ver weg :P
pi_125006545
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Alles in Nederland is niet zo heul ver weg :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 21:34:06 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125006668
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Was dan meegeweest, met je KLE w/
pi_125006727
quote:
Die bruine strook rechts van de weg is toch voor jullie? Alleen af en toe even zo'n plastic paaltje ontwijken.. O-)
  zondag 7 april 2013 @ 21:38:21 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125006927
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Die bruine strook rechts van de weg is toch voor jullie? Alleen af en toe even zo'n plastic paaltje ontwijken.. O-)
Nu je het zegt :D

Maarja, voor je het weet eindig je in een sloot, dus dan neem je het risico liever niet :P
  zondag 7 april 2013 @ 21:39:49 #282
258802 Yreal
henk..!
pi_125007028
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Was dan meegeweest, met je KLE w/
Dat dacht ik dus ook
  zondag 7 april 2013 @ 21:42:48 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125007254
quote:
12s.gif Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook
Waar woon jij dan eigenlijk?
  zondag 7 april 2013 @ 21:43:26 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125007293
Ik was al lang naar beneden gereden, en weer naar boven, en weer naar beneden :P

Stelletje blije Eppo's :')

SPOILER
pi_125007325
Wat voor kleur haar heb je eigenlijk? :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_125007357
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was al lang naar beneden gereden, en weer naar boven, en weer naar beneden :P

het laatste stuk is verticaal :')
pi_125007394
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Nu je het zegt :D

Maarja, voor je het weet eindig je in een sloot, dus dan neem je het risico liever niet :P
Je eindigt niet maar zo in een sloot.. Pussy! :P
pi_125007405
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:

Dat zou je het liefste doen maar feitelijk netjes links er langs wanneer de mogelijkheid zich aanbood.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 7 april 2013 @ 21:44:57 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125007413
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het laatste stuk is verticaal :')
Ow, dan moet je een aanloopje nemen :9
pi_125007458
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Je eindigt niet maar zo in een sloot.. Pussy! :P
Heb je die 2 woorden nou extra in een post verwerkt?
Ik zwaai naar dieren.
pi_125007492
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ow, dan moet je een aanloopje nemen :9
ja en dan aan de andere kant van de sloot terecht komen zeker
  zondag 7 april 2013 @ 21:46:21 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125007512
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zou je het liefste doen maar feitelijk netjes links er langs wanneer de mogelijkheid zich aanbood.
Neuh, dat strookie rechts is breed zat :P

Of beneden langs, maar daar ter hoogte van Maasdijk wil er nog wel eens een veldwachter ergens op een hoek staan als het druk is.
  zondag 7 april 2013 @ 21:48:49 #293
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125007703
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neuh, dat strookie rechts is breed zat :P

Maar wel reteonoverzichtelijk he, geinponem ;)

Zijn kort hierna omgekeerd, en naar het begin van de A20 gereden.
pi_125007780
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon links erlangs? Ben nu wel benieuwd wat de file was :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_125007803
quote:
_O-

Doet me denken aan SMF:
  zondag 7 april 2013 @ 21:52:08 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125007929
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ja en? gewoon rustig erlangs, kan best :Y

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon links erlangs? Ben nu wel benieuwd wat de file was :P
Strandverkeer, en toeristen, s'Gravenzande en HvH.
pi_125007984
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja en? gewoon rustig erlangs, kan best :Y

[..]

Strandverkeer, en toeristen, s'Gravenzande en HvH.
Aaah oke, ik had geen id waar het was ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_125008001
Godver, wat heb ik gelachen _O-

"ZWAAI DAN, LUL" _O-
  zondag 7 april 2013 @ 21:53:23 #299
258802 Yreal
henk..!
pi_125008008
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Waar woon jij dan eigenlijk?
zoetermeer
pi_125008031
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je die 2 woorden nou extra in een post verwerkt?
Que? :?
  zondag 7 april 2013 @ 21:53:54 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125008041
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Aaah oke, ik had geen id waar het was ^O^
Dijk vanaf Maassluis naar HvH :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')