Nee, het is eigenlijk voor korte periodes. Maar mijn vorige huisartsen hadden er geen probleem mee omdat ik zo toch nog bijna alles kon doen.quote:Op maandag 8 april 2013 02:12 schreef kuolema het volgende:
Wow, das lang. Dan zal het wel heftig zijn/worden om af te bouwen. Het is toch niet de bedoeling om het zo lang te gebruiken? En wat is de reden om na zo'n lange tijd ineens te stoppen?
Ik heb m'n tong er bijna afgebeten en kon zowel m'n armen als m'n benen niet stilhouden. Duurde ongeveer 20 minuten. Heel erg beangstigend.quote:Op maandag 8 april 2013 04:21 schreef minthy het volgende:
Nog steeds wakker verdomme, ik kan wel janken...
Ontzettend gespannen, ik tril aan één stuk door. Eng, nooit eerder meegemaakt dit.
Je bent toch niet overspannen aan het worden of zo he?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef minthy het volgende:
Dat zou inderdaad maar zo eens kunnen ja. Wel eens hyperventilatie gehad, maar dit nog nooit![]()
Tot een uurtje of 6 liggen grienen en in slaap gevallen, gaat een pittig dagje worden!
Volgens mij moet ergens de rem er maar weer op...
Ik heb werkelijk geen idee, jong! We gaan het zien.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent toch niet overspannen aan het worden of zo he?
Klinkt heftig!quote:Op maandag 8 april 2013 04:33 schreef minthy het volgende:
Even een crosspost, herkent iemand dit?
[..]
Ik heb m'n tong er bijna afgebeten en kon zowel m'n armen als m'n benen niet stilhouden. Duurde ongeveer 20 minuten. Heel erg beangstigend.
Wat voor rem is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef minthy het volgende:
Volgens mij moet ergens de rem er maar weer op...
Dat was het zeker... Ik hoop dat ik me vandaag een beetje verstaanbaar kan maken, m'n tong is er dik vanquote:
Goed idee. Gewoon even zitten, actief niets doen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was het zeker... Ik hoop dat ik me vandaag een beetje verstaanbaar kan maken, m'n tong is er dik van![]()
Taken afstoten op m'n werk, een tandje lager voor school en sociale contacten even stilleggen, hoeveel behoefte ik er ook aan heb. Op het moment leveren alle extra's stress op, ik sta zo strak als een plank.
Dank voor het geschop.quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je komt er wel. Daarom hamert iedereen ook op het feit dat je alle banden moet verbreken met zo iemand. Anders blijf je bezig, of je het nou leuk vindt of niet.
Mentaal is het uit sinds Oktober 2012, officieel is het uit sinds Februari 2013.quote:
Ik vlieg komende woensdag naar Oost-Europa, ik blijf eerst voor 14 dagen. Heb een rits replies er uitgestuurd op couchsurfing en ben welkom vanaf woensdag bij een groepje dames studenten in een stad waar ik de taal niet spreek. Ik heb letterlijk het zelf vertrouwen van beneden vriespunt, geen energie en dan om weer bij wildvreemden te gaan logeren op de bank en direct woensdag avond op stap te gaan gaat wat wordenquote:
Ik herken dat wel. Dat is inderdaad een paniek aanval slash hyperventilatie aanval. Of combi van beide. Je staat dan helemaal stijf en dan tril je opeens als een dolle. Maar je gaat er niet dood aan, het is angstig als je niet weet wat het is maar hyperventileren is in wezen een gezonde reactie van je lichaam.quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was het zeker... Ik hoop dat ik me vandaag een beetje verstaanbaar kan maken, m'n tong is er dik van![]()
Taken afstoten op m'n werk, een tandje lager voor school en sociale contacten even stilleggen, hoeveel behoefte ik er ook aan heb. Op het moment leveren alle extra's stress op, ik sta zo strak als een plank.
Ik heb geen flauw idee wat ik daartegen kan doen behalve ze uitzitten tot het over is.quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn jullie ook altijd bezig met "vechten" tegen negatieve gevoelens?
Vechten tegen negatieve gevoelens? Wat bedoel je daar mee? Soort van, je bent aan het huilen en je loopt keihard te roepen, ik ben happy ik ben happy?quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn jullie ook altijd bezig met "vechten" tegen negatieve gevoelens?
Zoiets als dat, maar dan minder overdreven. Ik denk steeds "Kappen met die onzin. Het gaat toch heel goed nu?!". Rationeel weet ik dat het heel goed gaat eigenlijk. Het gaat nu 100% beter dan het ging, maar emotioneel gezien ben ik er nog steeds niet eigenlijk. Misschien moet dat nog groeien.quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vechten tegen negatieve gevoelens? Wat bedoel je daar mee? Soort van, je bent aan het huilen en je loopt keihard te roepen, ik ben happy ik ben happy?
Mijn ervaring is dat tegen die gevoelens vechten, uiteindelijk niet helpt.quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zoiets als dat, maar dan minder overdreven. Ik denk steeds "Kappen met die onzin. Het gaat toch heel goed nu?!". Rationeel weet ik dat het heel goed gaat eigenlijk. Het gaat nu 100% beter dan het ging, maar emotioneel gezien ben ik er nog steeds niet eigenlijk. Misschien moet dat nog groeien.
Oh maar dat heb ik ook wel. Ik woon, ik heb een dak boven mn hoofd. Ik heb mensen die om me geven. Ik heb geld om brood op tafel te kopen. Ik kan bijv. woensdag op vakantie wanneer ik dat wil, waar ik dat wil.quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zoiets als dat, maar dan minder overdreven. Ik denk steeds "Kappen met die onzin. Het gaat toch heel goed nu?!". Rationeel weet ik dat het heel goed gaat eigenlijk. Het gaat nu 100% beter dan het ging, maar emotioneel gezien ben ik er nog steeds niet eigenlijk. Misschien moet dat nog groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |