Ook zuur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik had een laptop gekocht via de webshop van de Mediamarkt, maar de webcam was kapot.
Nu gebruik ik nooit webcams dus interesseert het mij niet zo veel maar als ik ergens geld aan uitgeef wil ik ook dat alles werkt. Dus ik ben de hele dag bezig geweest met die klote laptop en ben maar teruggegaan naar de MM aan het eind van de dag.
Na veel gedoe kwam de MM-medewerker er ook achter dat dat ding gewoon kapot was. Vervolgens wil hij een nieuwe bestellen via de webshop... is die laptop uitverkocht.![]()
Toen heeft hij me contant het geld teruggegeven. Netjes van de Media Markt, maar die kut webcam heeft wel mijn dag verpest.![]()
En hoe ging jullie dag?
Dat deden ze niet omdat hij nieuw was en ik dus een "nieuwe" terug zou moeten krijgen in plaats van een "gerepareerde". Het viel onder de garantie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ook zuur.
Konden ze hem niet gewoon ter reparatie aanbieden bij de fabrikant dan?
Wat een lulquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Godver, wed ik op X/2, schiet van Bommel net voor rust er een in
voeg mij mar toe IDK Faithyquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien een keer doordeweeks gamen?
En veel plezier
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als PEC Europa in gaat (Fair play) dan koopt hij een PEC shirt met mijn achternaam er op
Kutlampjes. Nou, alleen morgen nog hopen dat die neuzen op hun bek gaan tegen Heracles Heracles.quote:
Gaat moeilijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutlampjes. Nou, alleen morgen nog hopen dat die neuzen op hun bek gaan tegen Heracles Heracles.
Dat geloof je toch zeker zelf niet hé.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutlampjes. Nou, alleen morgen nog hopen dat die neuzen op hun bek gaan tegen Heracles Heracles.
Niks is onmogelijk toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |