* Toekito hart en icd eruit snijdt en afstaatquote:
Ik zat net te bedenken dat 1 snee bruinbrood volgens de eetmeter 35 gr is...mijn weegschaal zegt 32gr. Scheelt toch 3grquote:Op zondag 7 april 2013 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En als het op de verpakking niet staat, dan op internet, maar wel op basis van het echte gewicht. Ik ben bijv. nog nooit een rauw tartaartje van 70 gram tegengekomen en mijn zelfgemaakte gehaktballen hebbenook nooit dat formaat... maar het blijft altijd een beetje schatten en het komt ook niet zo nauwkeurig natuurlijk....
Ooh ja, laat maarquote:Op zondag 7 april 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito hart en icd eruit snijdt en afstaat
DIE AARDAPPELPUREEquote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik knapte er helemaal van op
Ik baal echt als een stekker. Mijn paps en mams maken zulke misselijk lekkere dingen. Zeg maar: koken zo het vroeger hoorde. Met alles vers en puur. Echt, ik krijg er de hik van. Zo kunnen wij dat gewoon niet meer. Of zo...
niemand weet of dat dat de oorzaak is hoor.....maar doe verder niks anders dan bijv. mijn neefje en die komt wel aanquote:
JA, BIJVOORBEELDquote:
Vroeger toen ik nog voetbalde, kon ik ALLES (echt ALLES de hele dag) naar binnen schuiven, kwam geen gram aanquote:Op zondag 7 april 2013 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
niemand weet of dat dat de oorzaak is hoor.....maar doe verder niks anders dan bijv. mijn neefje en die komt wel aan
Omgquote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JA, BIJVOORBEELD
En dan probeer ik het volgens haar recept (ja, nou ja, beetje uit het losse handje; ik weet ook niet precies hoe ik het doe, maar het is héél makkelijk hoor.... rrright), is het zo vreselijk niet te vreten, dat zelfs de beeb het niet wegkrijgt
Brood is ook zo mooi ja, ik eet graag oerbrood, maar die boterhammen zijn in het midden steeds groter. Als je dan per boterham rekent, ben je in het begin en aan het eind van het brood zo klaar met etenquote:Op zondag 7 april 2013 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken dat 1 snee bruinbrood volgens de eetmeter 35 gr is...mijn weegschaal zegt 32gr. Scheelt toch 3gr![]()
En nee, idd. Mooier was nog een stukje kipfilet bereid met zout = 100gr. Ik mijn kipfilet op die schaal, fucking bijna 200grScheelt de helft
Nou, dát dusquote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef Qwea het volgende:
OmgMaar daar gaat het al fout
"uit het losse handje" en godverdomme, die jus die erbij zat
quote:Op zondag 7 april 2013 11:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik tel ook
Gisteren jus van mamma gekregen. Half bord aardappelen weggetikt, afgetopt met 3 pannenkoeken
Nu heb ik hongerquote:Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dát dus
En de varkenshaas, de champignon-roomsaus, de mosterdsaus, de f*cking kaassaus, de gebakken slibtongetjes, zelfs de sla...
toen ik nog voetballen was ik een op het oog ondervoed blanke afrikaanquote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog voetbalde, kon ik ALLES (echt ALLES de hele dag) naar binnen schuiven, kwam geen gram aan
Ja, ik ookquote:
bohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 7 april 2013 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Maar ik heb verse aardappelen én een hele pan jus van mamma (ja echt, spiesjaal gemaakt voor ons, bakjes erbij gekregen want je kan het prima invriezen... zuinigheid met vlijt!)
sowieso, uitrekenen hoeveel je precies mag eten is imo bullshit. Meer bewegen en geen ongezonde producten en alles in proporties is hoe afvallen hoort te zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Brood is ook zo mooi ja, ik eet graag oerbrood, maar die boterhammen zijn in het midden steeds groter. Als je dan per boterham rekent, ben je in het begin en aan het eind van het brood zo klaar met eten
De ene portie kan voor de andere teveel zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sowieso, uitrekenen hoeveel je precies mag eten is imo bullshit. Meer bewegen en geen ongezonde producten en alles in proporties is hoe afvallen hoort te zijn in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |