Nuchter fokken is niks aan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Dimens het volgende:
Direct ook een maand lang niet op FOK! posten.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, meteen een maand zonder FOK!.
Dan heb je geen sociaal leven en geen smaak.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef padlarf het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan. Stelt niet zoveel voor als je zou denken.
Had je geen zwakke momenten dan ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef padlarf het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan. Stelt niet zoveel voor als je zou denken.
Gewoon doorleven, als je ontwenningsverschijnselen krijgt weet je meteen dat je teveel hebt gezopen.quote:
Je moet het langer dan een maand doen, het wordt namelijk steeds makkelijker. Ik zit nu op 6 maanden en het wentquote:
Dat lukt me nooit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Je moet het langer dan een maand doen, het wordt namelijk steeds makkelijker. Ik zit nu op 6 maanden en het went
quote:
Ik denk genoeg, maar niet met jouquote:
Oh ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk genoeg, maar niet met jou(denk ik)
Je bedoeld SHE ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jaren geleden deed je toch wippen met een FOK!ster?
quote:
40 dagen met sex is anders een hele opgavequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Onbegrijpelijk dat je dit jezelf aan doet. Maar goed, net als met die 40 dagen zonder seks topics, het blijkt: geen mens houdt het vol tot het einde...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Gorzalka het volgende:
Misschien kan je dan eindelijk naar een FOK!meet zonder de hele avond alleen aan de bar bier te drinken en in je broek te plassen!
whut!?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Gorzalka het volgende:
Misschien kan je dan eindelijk naar een FOK!meet zonder de hele avond alleen aan de bar bier te drinken en in je broek te plassen!
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef skippy22 het volgende:
Moet ik dan voor de meet al bezopen zijn en weer in m'n broek plassen ?
Legendarisch moment in de FOK!geschiedenis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tijdens de eerste meet heb ik in mijn broek geplast Beetje dronken en stonend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |