Het zijn allemaal schoenen die uitverkocht zijn in winkels en nu veel meer waard zijn, weinig "gewone" schoenen die goedkoper zijn ofzo.quote:
Ja, vond het alleen raar dat james basj geen chicks om zich heen had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Bajskorv het volgende:
Vault, Atta: Wat vonden jullie eigenlijk van die Supreme smoking van me? Dope toch?
Eens. Was meer een worstenborrel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, vond het alleen raar dat james basj geen chicks om zich heen had.
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond die polka dots keihard
Zoek ook spullen met polka dots.
Die bitches waren er niet omdat hij nu undercover op missie was denk ik.
Mooie ish. Supreme maakt eigenlijk veel verschillende kleding maar dat vergeet je door de t shirts/capsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.
Fit maakt niet uit, hype houd me warm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef doo. het volgende:
Liep ook een dude met die zilveren 3M supreme x TNF jacket, wat een slechte fit had dat ding zeg.
Zodra je weer in de winkel bent, holla at your boy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.
Mwah, ook de gewone shit. Heb best veel inmiddels, skien is nou eenmaal mijn derde verslaving. In Canada pas nog wat bijgekocht.quote:
Held, bijna...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef Bajskorv het volgende:
Check anders reissue.nl, daar stond ie ook.
NP! shit happens... :/quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef Bajskorv het volgende:
Meen je niet, hij stond er echt al tijdje op, sorry.
Frisco ja.quote:Op zondag 7 april 2013 11:09 schreef doo. het volgende:
Lagen gisteren ook bij de tafel van die skateshop rechtsachteren. Was dat frisco?
Je vindt vanzelf wel website die beetje bij jouw smaak passen, etc. Ik check zelf sneakerfreaker, hypebeast, etc. En qua shops volg ik 290sqm, Footpatrol, End, Hanon en Cali vooral.quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef Alziend-Oog het volgende:
Bois, ik ben nieuw in dit topic(lees al iets langer mee) en ook nieuw in de hele sneaker-scene, en ik vind het best tof allemaal, kijken wat er uitkomt, wat jullie kopen en dergelijke.
Weten jullie misschien waar ik me wat meer in dit hele wereldje kan verdiepen oid, zodat ik over een tijdje ook mee kan praten hiero
Je mist ook niets aan Facebook en Twitter dan veel mensen die oninteressante dingen posten. Ik lees alleen info van shops echt bij.quote:Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je vindt vanzelf wel website die beetje bij jouw smaak passen, etc. Ik check zelf sneakerfreaker, hypebeast, etc. En qua shops volg ik 290sqm, Footpatrol, End, Hanon en Cali vooral.
PS: Facebook of Twitter heb ik niet, dus ik moet wat meer mijn best doen![]()
En 24/7 en Premium. Nijmegen wordt op de kaart gezet door die gasten.quote:Op zondag 7 april 2013 11:09 schreef doo. het volgende:
Lagen gisteren ook bij de tafel van die skateshop rechtsachteren. Was dat frisco?
Damnquote:Op zondag 7 april 2013 14:54 schreef acbs2 het volgende:
Tassie Devils verkocht voor ¤500 shipped naar the UK, Saywhuuuuuttt![]()
![]()
Hielp ook wel mee dat er minder dan 10 paar US7 zijn uitgebracht wereldwijd en dat ik de enige us7 op de baai had staan. #YMCMB
Lekker hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 14:54 schreef acbs2 het volgende:
Tassie Devils verkocht voor ¤500 shipped naar the UK, Saywhuuuuuttt![]()
![]()
Hielp ook wel mee dat er minder dan 10 paar US7 zijn uitgebracht wereldwijd en dat ik de enige us7 op de baai had staan. #YMCMB
zwarte roshes.quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef iRemco het volgende:
Keiharde twijfel, of een paar verse converse all stars low (black) of zwarte roshes?
Twijfel? Roshe natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef iRemco het volgende:
Keiharde twijfel, of een paar verse converse all stars low (black) of zwarte roshes?
Gewoon ook even op je photobucket zetten en wat hier posten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Atta-boy het volgende:
Foto's van sneakerness heb ik op m'n blogspot gedaan. Als ik weet hoe ik ze van daar hierheen kan kopieren post ik ze hier wel
quote:The Converse Chuck Taylor All Star is one of those cornerstone designs that’s been treated to so many different themes and hybrid makeups over the years it’s hard to keep track of them all. Sometimes, all it takes is just a deluxe material selection to make a pair stand out from the pack, and in this case, it’s a trio of new All Star Lows that utilizes top notch leather for that extra oomph. The Rose and Indigo editions add peanut butter suede accents while the Clay style is all leather, so have a closer look at all three below, then grab yours at top Converse stockists like Kith.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Dan kan ik gelijk heel de maand niks meer uploadenquote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon ook even op je photobucket zetten en wat hier posten.
Heb een mac laptop en daar lukt dat niet meequote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Nezhi het volgende:
Rechtsklikken en de link van het plaatje kopïeren, dan [img]? Of mag je niet hotlinken naar blogspot
Infrared VI's schijnbaar volgend jaarquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zoek alleen nog bred 1's en infrared 6's en dan ben ik klaar met jordans denk ik.
Ik heb ze volgens mij deze week nog bij patta gezien. Rood en blauw.quote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand of de air force blazer pack ook ergens in Nederland te krijgen is? Of wat anders de beste plaats is om deze te bestellen?
Dank je! Was op zoek naar rood.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij deze week nog bij patta gezien. Rood en blauw.
http://www.patta.nl/winkel/shop.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigen pick up van sneakerness:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Niet mijn maat ben ik bang. Heb normaal een 42,5. Freshcotton heeft ze ook, maar ook niet de goede maat.quote:
Sorry, had over deze post heen gelezen. Klinkt awesome. Bred 1's komen dit jaar ook nog waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Infrared VI's schijnbaar volgend jaar
Hoop wel dat ze ze van leer maken en niet van suède/nubuck.
Ik meende gelezen te hebben dat het de nieuwe broek van i love ugly was. Toffe wivah.quote:Op maandag 8 april 2013 00:57 schreef vault_tec het volgende:
Welke broek had je aan op sneakerness? Ben je btw afgevallen? Je zag er goed uit no homo
Offtopic: ctrl + button onder touchpad click is 'rechtermuisklik'quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb een mac laptop en daar lukt dat niet meedaarom vond ik het lastig
Ik vind het echt lame dat ie nu als iD te koop isquote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef doo. het volgende:
roshe run nike id kan vanaf nu!
A la salmon toe.
[ afbeelding ]
Want, mint.
[ afbeelding ]
florals in Leeuwarden bij Errol. Weet niet of hij maat 40 nog heeft liggen. Maatje van me haalt vandaag 9,5 op. Je kunt altijd even mailenquote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar janoski florals en die mint asics saga in een 40 liggen?
Ja zoek een shop met webshop. Als ik moet gaan reizen is het teveel moeite.quote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond vooral veel dingen overpriced. Sommige dingen waren echt veel te duur.
Vault, iemand op lb had toch een post gedaan van een shop in Zeeland of een ander gehucht ergens? Miss hebben ze ze daar nog. Vaak lopen dat soort winkels minder goed als in de randstad.
Ik ben sowieso nie zo'n fan van NikeiD (kwaliteit is vrij bagger).quote:Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef doo. het volgende:
Hoezo lame babs? Het is een goedlopend model en de prijs van de ID vind ik redelijk goed. Zie alleen maar pluspunten juist!
En sneakerness vond ik ook tegenvallen, wel leuk om te kijken maar niks om te kopen...
Ik weet dat ze geen webshop hebben, maar misschien Kingdom in Tilburg. Gewoon even mailen en dan denk ik dat het verzenden ook wel geregeld kan wordenquote:Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja zoek een shop met webshop. Als ik moet gaan reizen is het teveel moeite.
Kun je hun niet mailen voor de sale prijs?quote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Daily Rush.
Verdomme,
halve week geleden mijn muntjes opgebruikt om ze voor 68e te kopen zijn ze nu nog goedkoper.
Dat zeg je niet even tegen een oud-collega, ''oh ze gaan met 3 uur in de sale''.
Shieet.
Ik had het ook net gepost eerder vanochtend en moest gelijk denken aan de mensen die ze erg recent hadden aangeschaft. Balen is het hoe dan ook.quote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Daily Rush.
Verdomme,
halve week geleden mijn muntjes opgebruikt om ze voor 68e te kopen zijn ze nu nog goedkoper.
Dat zeg je niet even tegen een oud-collega, ''oh ze gaan met 3 uur in de sale''.
Shieet.
Whehehe student lifequote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef doo. het volgende:
Okee chill thanks zal ff gaan kijken.
Niet te fancy eten, ben met 4 studenten dus kan niet te duur zijn haha. Gaan de twintigste naar groove armada 4 uurs set in de village underground![]()
![]()
Dag daarna eindgesprek redelijk vroeg in de ochtend dus dat wordt nog wat.
Lol. Ik ga zoiets (in mindere mate) ook meemaken wanneer ik ga samenwonen met m'n vriendin.quote:
Wat zei je? "Nee daar bewaar ik al m'n persoonlijke spullen in omdat die dozen zo handig zijn?"quote:Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef vault_tec het volgende:
Mijn overburen kwamen naar buiten om te vragen of er nou echt schoenen in zaten en wat ik met zoveel schoenen moest. We moeten 3 keer heen en weer rijden. 1 keer is alleen voor mijn schoenen!!!
Dat is juist de hele appeal ervan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef doo. het volgende:
Vond die zwarte eerst ninja totdat ik de linkerkant/rechterkant van de schoen zag. Misschien als ze nog meer in de sale komen nog waard om die flapjes repaint te geven.
Alsnog een paartje gehaald.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:37 schreef Modus het volgende:
FL Lijnbaan had Milan AM1s in de etalage en ze zeiden dat ze nog heel wat maten hadden liggen, was recent weer aangevuld ofzo. Eik is het zo simpel he, paartje halen, 2 jaar in de kast leggen en dan op ebay. Winst gegarandeerd. Maar ja..
Zelf hoef ik ze niet zo te hebben, heb eik wel weer genoeg en kan het me nu eik ook niet zo veroorloven.
Pics plzquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Alsnog een paartje gehaald.
$$$$$$$$$.
Tuurlijk weet ik dat, maar wil een pic zien van hoe ze er echt uitzien.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja jij zal niet weten hoe die er uit zien..
Ik heb toch heul geen cam scheetje.quote:Op maandag 8 april 2013 18:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat, maar wil een pic zien van hoe ze er echt uitzien.
Die google pics en die op Nike.com laten soms hele andere kleuren zien.
Jahdatbedoelikdus! Daarom wil ik een "echte" foto zienquote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen cam scheetje..
Maar dit plaatje geeft wel een goed beeld van hoe ze er bij daglicht bij staan, alleen het roze is nog wat knallender.
[ afbeelding ]
En de veters zijn raar stug, alsof ze met was behandeld zijn of iets.
Ah ja inderdaad zoiets bedoelde ikquote:
Ik heb geen phone pop.quote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jahdatbedoelikdus! Daarom wil ik een "echte" foto zien
Heb je nie eens een cam op je phone opa?
Bij mij is tts gewoon goed. Had een keer een 8 van die en die was me te groot, zelfde als nike ongeveer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef doo. het volgende:
Visvim fbt two tone, nds. Voor hoeveel gaan die? En vallen ze tts? Heb een maatje 10 op t oog
halve maat omhoog.quote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef iRemco het volgende:
Tsja, onder deze antwoorden kom ik niet uit. Ik ga maar een paartje Roshes bestellen denk ik. Hoe vallen ze trouwens, gewoon tts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
halve maat omhoog.
swekDie innevaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Zeker weten.. Dequote:
Dat snapte ikquote:Op maandag 8 april 2013 19:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten.. Destaat dan ook voor het feit dat ik ze niet heb.
Zag een paar slam jam gl3 op marktplaats met vraagprijs van 200. Zou er zelf max 170 voor geven denk ik, maar komt me nu totaal niet uit.
Komen best wat Jeezy-achtige cw's uit voor andere modellen de laatste tijd lijkt het?quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef SHOOOTO het volgende:
sommige shops knallen teveel saturation in hun foto's, ben benieuwd hoe deze eruit ziet qua kleur:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede CW, Adidas komt met best wat toffe dingen de laatste tijd..
quote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]Doet me wel gelijk heel erg hier aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede CW, Adidas komt met best wat toffe dingen de laatste tijd..
I'm the motherfucking baboon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
We hadden het heeeel veel topics terug ove skyrim dus mag nu weer vond ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:52 schreef doo. het volgende:
Huh? Mis ik 30 posts of praat je random hahaha. Vond deze aflevering van GoT tegenvallen.
Geen khaleesi is geen fap
quote:
Oh, koekie. Paar planken erin en klaar ben je. In zo'n hokje moet echt wel 200-300 paar passenquote:
Ik ben benieuwd wanneer ik ga samenwonen met m'n vriendin waar we alles gaan laten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oh, koekie. Paar planken erin en klaar ben je. In zo'n hokje moet echt wel 200-300 paar passen
kicksxchange, listings aanmaken en wachten op Poolse aanbiedingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef Bajskorv het volgende:
Wat zijn trouwens goeie Duitse trading sites, behalve ebay.de?
Ook benieuwd. Zoek weer een keer een AM1, alweer tijdje niet gehad en deze is best lekker.quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef SHOOOTO het volgende:
sommige shops knallen teveel saturation in hun foto's, ben benieuwd hoe deze eruit ziet qua kleur:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor Bajs denk ik alleen, kreeg net dit:Ai, balen. We zien wel, betalingen enzo zijn al gedaan, dus ga er even vanuit dat ze hun best gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag ook een paartje HTMs zijn, jullie hebben toch vast nog wel oude voorraad liggen
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor Bajs denk ik alleen, kreeg net dit:Dat is balen zeg.. Mij lukte het bestellen niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ja maar die bewaren we lekker voor onzelfquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
Het mag ook een paartje HTMs zijn, jullie hebben toch vast nog wel oude voorraad liggen
I am not surprised helaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is balen zeg.. Mij lukte het bestellen niet eens.
Grappig inderdaad. Woont een dude in Stockholm die in zijn vrije tijd DJ is (ken hem uit 'da club'quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
I am not surprised helaas
Maar denk wel dat de pre-orders gewoon geleverd gaan worden hoor.
De mensen die dit soort dingen beslissen zijn totaal geen sneakerheads, ze hebben geen idee hoe populair (of juist niet) een bepaalde release is en dan krijg je dit soort dingen.
Hehe, in het Nike EMEA DS Archief of Holy F****-ing Grales. Wel eens verhalen over gehoord, maar wist niet dat het echt bestondquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar die bewaren we lekker voor onzelf
Het is een ondergrondse bunker vol Yeezy's, Inneva's en Lebron X Corks, ow en AJ3 retro "88 natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, in het Nike EMEA DS Archief of Holy F****-ing Grales. Wel eens verhalen over gehoord, maar wist niet dat het echt bestond
US en EU staat volledig los van elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Fuszy het volgende:
Maar je kan die flyknits nog wel bestellen op de US site van Nike? Althans dat kon gisteren nog. Is dat dan helemaal apart? Ik kon hem zo'n beetje alleen niet op de nederlandse portal vinden.
Ik wist het wel!! Bajs en ik komen wel een keer langs, laat even de deur of een raam op een kier staan. Thanks.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is een ondergrondse bunker vol Yeezy's, Inneva's en Lebron X Corks, ow en AJ3 retro "88 natuurlijk.
Meer EU. Waar Duitsers hun waar zetten, is mij een raadsel. Maybe Sneakertv? Maar daar activeren ze 1x per jaar, nieuwe accounts ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Bajskorv het volgende:
Niks verkopen, maar ik zoek nog wat dingen die ik vaker bij Duitsers zie (solebox collabs, etc). Kicksxchange is gewoon global toch? Zie er niet echt veel Duitsers op.
Niks geen urban legend, er is gewoon keihard een Nike bunker. En we hebben SHOOOTO ninja +99 en Bajs Bond. Komt helemaal in orde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik wist het wel!! Bajs en ik komen wel een keer langs, laat even de deur of een raam op een kier staan. Thanks.
Hm, toch eens uitvinden. Op sneakerness ook weer vooral blij met hun inbreng eigenlijk. Die stokbroden hadden weinig voor me, of tegen idiote prijzen.quote:Meer EU. Waar Duitsers hun waar zetten, is mij een raadsel. Maybe Sneakertv? Maar daar activeren ze 1x per jaar, nieuwe accounts ofzo.
Tja.. Fransen hè.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niks geen urban legend, er is gewoon keihard een Nike bunker. En we hebben SHOOOTO ninja +99 en Bajs Bond. Komt helemaal in orde.
[..]
Hm, toch eens uitvinden. Op sneakerness ook weer vooral blij met hun inbreng eigenlijk. Die stokbroden hadden weinig voor me, of tegen idiote prijzen.
Wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:24 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan dit niet nu al uitkomen
Heb SneakerTV inderdaad nog even gechecked, staat wel wat aardigs op. Zie wel hoe lang activering duurt, een paartje NB1500 CHF. Maar goed, kerel vraagt al 320, wat complete idioot is, zelfs voor DS.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Meer EU. Waar Duitsers hun waar zetten, is mij een raadsel. Maybe Sneakertv? Maar daar activeren ze 1x per jaar, nieuwe accounts ofzo.
Die zijn erg Nice idd.. Ik wil tzt zeker meer gl3 erbij, dat is zeker.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef Bajskorv het volgende:
Betere hook-up dan ik... Zucht.
[ afbeelding ]
lol das de ontwerper van de cw zelf en heeft how convenient ook sample size.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef Bajskorv het volgende:
Betere hook-up dan ik... Zucht.
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook niet heel aanneemlijk, maar dromen mag altijd. De rest vind ik niet zo mooi.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Atta-boy het volgende:
Lijkt mij heel raar. Die oude is vorig jaar uitgekomen
Die zwart/groene CW gezien op Sneakerness, niet mijn ding.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef SHOOOTO het volgende:
deze twee Inneva's staan op het programma, van de eerste release heb ik ook niks gehoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F.C.R.B. x Nike Lunar Rejuven8 Midquote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef Bajskorv het volgende:
Lieve SHOOOTO, wat staat hier in het midden op die Lunar zool? Die zwarte chukka? Zoiets zoek ik nog.
[ afbeelding ]
Ik was bijna naar Sneakerness en dan had ik die precies die Reebok Court Victory Pump aangehad die daar voor staanquote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die zwart/groene CW gezien op Sneakerness, niet mijn ding.
[ afbeelding ]
Oh, en die zwart/groene CW is gewoon online bij SNS (en dus vermoedelijk elders ook al).quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die zwart/groene CW gezien op Sneakerness, niet mijn ding.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze echt gemaakt of is het een fotoshop ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je twijfelt er nog aan of Nike zijn naam aan een poppetje dat in zijn totaliteit met pedofilie te maken heeft zou hangen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze echt gemaakt of is het een fotoshop ?Vorige week vroeg iemand me of we deze schoen voor hem konden makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus gewoon wtf denk je
Hij is 100% F.A.K.E.Whatever you're about to discover we off that.
Ze zijn trouwens wel 'gewoon' te koopquote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vorige week vroeg iemand me of we deze schoen voor hem konden maken
Serieus gewoon wtf denk je
Hij is 100% F.A.K.E.
Wat zou daar erg aan zijn dan? Denk dat er bijna niemand rondliep op sneakers die niemand te koop had staanquote:Op woensdag 10 april 2013 14:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik was bijna naar Sneakerness en dan had ik die precies die Reebok Court Victory Pump aangehad die daar voor staanGelukkig was ik er nie
niet haten op footlockerquote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Atta-boy het volgende:
Voor exclusiviteit betaal je meestal niet. Meetal zitten er betere of specialere materialen op de duurdere dingen. Of zit er meer werk in het proces. Zo zijn die footlocker dingen vaak bijna vierkant zo plat is die toe box van voren.
Die site ziet er inderdaad enorm legit uitquote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze zijn trouwens wel 'gewoon' te koop
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die site ziet er inderdaad enorm legit uit
inderdaad... begin haast te denken dat het de nike site is...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die site ziet er inderdaad enorm legit uit
Nu bij Sneakerbaas:quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
"Yeezy"quote:Op woensdag 10 april 2013 18:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nu bij Sneakerbaas:
http://www.sneakerbaas.nl/air-max-1-6318.html
Zo noemen Hypebeast en Kicks on Fire em ook heurquote:
Dank u, heb ze besteld.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nu bij Sneakerbaas:
http://www.sneakerbaas.nl/air-max-1-6318.html
Air max heeft al heel lang een vaste fanbase. Is niks nieuws imo. Als je iets van patta dik overpriced op ebay gooit heb je binnen een dag minimaal 10 reacties.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:05 schreef Modus het volgende:
Op NT gaan ze al helemaal los over die soort van Yeezy's (staan voor $360 op ebay) en sowieso over AM1s; zijn echt de nieuwe hype.
En iedereen pissed want allemaal voor ver boven US retail Milans gekocht (of misgelopen) bij EU shops en nu zegt Nike doodleuk dat dat pack later deze maand ook in US verkrijgbaar wordt..
Dit dus. Zo simpel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Aan alleen de link kan je al zien dat die fake is. Na even de site te bekijken is mijn mening niet verandert.
Denham broek?quote:
Naked and Famous Japanese Heritage, beter dan al die Denham meukquote:
Vooral die AM1 Yeezy lijkt me echt een vette zomerschoen!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Vandaag de Nike AM1 Yeezy en de Roshe Run Mid QS NYC besteld, ben benieuwd.
Denk niet dat dat klopt hoor, als je kijkt naar de hype van vroegere air max releases zie je dat nu totaal niet meer terug. Die atmos en collabs, kidrobots en amsterdams kon je allemaal wel voor een aardig centje op ebay kwijt hoor. Meer als wat er voor am releases nu betaald word.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Modus het volgende:
AMs waren vooral in EU populair, tegenover AF1s e.d. in de USA.
De fanbase in USA voor AMs is nu stukken groter dan in 2005 ofzo, laat staan nog langer terug.
Oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb (krokodille) leren bruine AM90's uit de beginperiode met een beetje goud, echt de mooiste AM ever!
http://t3.gstatic.com/ima(...)GdjArZR03p_zBW2h7t7P
Vind die milans best mooi tbh, zou ze niet kopen though. En klopt ook wel weer dat er niet echt goede am releases zijn de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef doo. het volgende:
Als er bv weer een patta / goede atmos / morning glory's etc. komt gaan mensen daar echt wel dik geld voor neerleggen atta.
Als de shape, materialen en afwerking maar goed zijn.
Nu hangen de snottebellen van de chineze kindertjes er bij wijze van spreken nog aan.
Maar wat je zegt amerika blijft een basketball land, is ook niet zo vreemd opzich. kleding / levensstijl etc is daar heel anders dan in europa.
Die milans zijn de hype ook echt niet waard. Suede is cheap, kleurstelling te saai maar niet clean en vindt dat roze er niet echt bij passen.
Zeikmodus off![]()
Dat zijn geen croc AM90's hoor. Dat zijn AM90 Deluxe "Huf" Baroquequote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb (krokodille) leren bruine AM90's uit de beginperiode met een beetje goud, echt de mooiste AM ever!
http://t3.gstatic.com/ima(...)GdjArZR03p_zBW2h7t7P
Ja preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Doen me denken aan bowlingschoenen
Ik heb zeker waardering voor de moeite en het initiatief, en ik vind dat ze ook best goed ontwerpen. Maar liefhebber ben ik niet. De designs zijn het net niet voor mij, die tongue is too much en wil ik echt afknippen. Iets te hipster voor mij, maar ik ben toch meer van de runners.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef Welvaert het volgende:
Zitten hier ook nog Filling Pieces liefhebbers tussen? Anyone?
ah okee man! ja ik rock nu 9 paartjes, en ben echt een fan van het merk. ik hoop dat er nog meer 'lotgenoten' zijn hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb zeker waardering voor de moeite en het initiatief, en ik vind dat ze ook best goed ontwerpen. Maar liefhebber ben ik niet. De designs zijn het net niet voor mij, die tongue is too much en wil ik echt afknippen. Iets te hipster voor mij, maar ik ben toch meer van de runners.
Ik vind ze echt knetterhard.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind ze zo best awesome eig
[ afbeelding ]
Zijn er zeker, dat spul is "hip" tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Welvaert het volgende:
[..]
ah okee man! ja ik rock nu 9 paartjes, en ben echt een fan van het merk. ik hoop dat er nog meer 'lotgenoten' zijn haha
Ik deel die mening. In die categorie vind ik Mason Garments leuker, maar runners blijven favoriet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb zeker waardering voor de moeite en het initiatief, en ik vind dat ze ook best goed ontwerpen. Maar liefhebber ben ik niet. De designs zijn het net niet voor mij, die tongue is too much en wil ik echt afknippen. Iets te hipster voor mij, maar ik ben toch meer van de runners.
Oh ja das waar ook.. Vond m'n adidas ransom valley wel wat lijken op de Achilles van ze. Maar ik heb weinig met die merken, vind het zelf gewoon niet zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Bajskorv het volgende:
Eigenlijk heb ik dan nog liever Common Projects. Zien er kwalitief ook beter uit, maar durf niet te zeggen hoe dat na dragen is.
watquote:
Alleen maar lof voor Guillaume, laatste S/S '13 collectie zag er goed uit. Goed gebruik van verschillende (en premium) materialen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Welvaert het volgende:
[..]
ah okee man! ja ik rock nu 9 paartjes, en ben echt een fan van het merk. ik hoop dat er nog meer 'lotgenoten' zijn haha
Etiquette was ik ook alweer vergeten in dat 'segment'.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Alleen maar lof voor Guillaume, laatste S/S '13 collectie zag er goed uit. Goed gebruik van verschillende (en premium) materialen.
Net een paartje ETQ AMS Low Top opgepikt, ook weer prima afgewerkt met top materialen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, weer iets wijzer geworden, thanxquote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat zijn geen croc AM90's hoor. Dat zijn AM90 Deluxe "Huf" Baroque
Die crocs waren deze bruine in het midden:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aha, weer iets wijzer geworden, thanx
De swoosh en bovenste omlijning hebben een crocprint, onderkant is suède en de lip is glitterend goud
Air unit is doorzichtig mat goud.
Jammer dat ik (nog) geen echte foto's kan plaatsen maar ik ben zo trots als een pauw op m'n oldskool AM 90's.
Binnenkant lip:
Made in China 314609-221 QH
US 10.5 - 28,5 CM
02-08-06
04-11-08
Barcode: 100284367
Zijn ze nog iets waard eigenlijk?
Ai!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee.. En zo oldskool zijn ze niet, ze zijn van 2006 meen ik.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik flip al jaren op de 180's, in 1 woord: flitsend! (infrared/blue)
Van de retroversie wel meen ik, van een jaar of wat terug, maar niet in die kleur iig.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja oké, het wit wordt snel minder wit.
Is er een lederen versie?
en de reden hiervoor is...?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Hiatus het volgende:
iemand weet hoe die chick van concrete amsterdam heet?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en de reden hiervoor is...?moet haar wat vragen, wie is kho?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef doo. het volgende:
Volgens mij is ilona best trots op haar am90's
Is ook een mogelijkheid, omdat ik niet heel veel boven retail wilde zitten bij een zeker paar htm's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
Alles in 7 nemen en dan NIET aan Atta verkopen.
Je had ze alsnog aan mij kunnen verkopen toen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck jullie![]()
Ik wilde best die htm's aan jou verkopen hoor don maar die werden bijna meteen gebinned op ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |